Leader Fox jaki hak ?

Data: 2009-12-26 18:54:08
Autor: SN .. AP
Leader Fox jaki hak ?
Witam
Dostalem rok temu od kumpla za darmo swietna rame ale jest bez haka przerzutki.
Naszlo mnie z nudy jakos na wymiane ramy.
No i mam pytanie do ludzi posiadajacych rower na ramie leader fox rover.
Jaki tam trzeba zastosowac hak ? A moze ktos z was ma taki hak
i jest mu zupelnie nie potrzebny i moze chce tanio odsprzedac ?
http://tinyurl.com/yknn9eg

Drugie pytanie:
Ile moze byc warta taka rama?
Trek 4500 18'

[...]