Leasing mieszkania ktoś sie spotkał ?

Data: 2012-01-06 18:14:47
Autor: URL.pl
Leasing mieszkania ktoś sie spotkał ?
chodzi mi o zakup mieszkania w leaisng na 5-10 lat

na firme czy ktos sie spotkał z czyms takim

jak to jest kupić w leasing i wynająć prosze o opinie .

Url.pl

Data: 2012-01-07 11:20:37
Autor: wromek
Leasing mieszkania ktoś sie spotkał ?
na firme czy ktos sie spotkał z czyms takim

jak to jest kupić w leasing i wynająć prosze o opinie .

nie da rady, za mala wartosc. rozmowa sie zaczyna pow. 700 tys. pln...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-01-26 17:43:02
Autor: Wiesław Gajda \(Gold Finance\)
Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:je96a8$phh$1inews.gazeta.pl...
na firme czy ktos sie spotkał z czyms takim

jak to jest kupić w leasing i wynająć prosze o opinie .

nie da rady, za mala wartosc. rozmowa sie zaczyna pow. 700 tys. pln...

-- pozdrawiam, wromek

Poza tym jak na razie w leasing można wziąć jedynie nieruchomość komercyjną. (lokal usługowy, handlowy, magazyn itp.). Zwykle firmy leasingowe życzą sobie, żeby transakcja opiewała na co najmniej 1 mln. pln netto. 700 tys pln to chyba na odstępstwo.  Gdybyś jeszcze na tę nieruchomość miał podpisane długoterminowe umowy dzierżawy, w których czynsz pokryłby ratę leasingową - to już w ogóle dobrze.

Jeśli chodzi o leasing konsumencki - w niektórych firmach to działa w miarę sensownie, ale wyłącznie przy leasingu pojazdów osobowych. Według mojego rozeznania nie ma na rynku leasingu konsumenckiego nieruchomości.

--
Pozdrawiam,

Wiesław Gajda
Doradca Finansowy, Oddział Gdańsk