Lebron sie zadeklaruje...

Data: 2010-07-07 20:40:56
Autor: s
Lebron sie zadeklaruje...
.... w telewizji.

No szopka na calego.
Hollywood.

Moze jednak niech ten cwok nie idzie do Miami :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-07 22:50:02
Autor: wiLQ
Lebron sie zadeklaruje...
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

.... w telewizji.

No szopka na calego.

Szopka na calego to bedzie jak podpisze krotki kontrakt, wiec czasie
tego oglaszania zacznie sie juz cyrk z jego nastepna druzyna ;-) --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-07 15:08:31
Autor: Leszczur
Lebron sie zadeklaruje...
On 7 Lip, 22:50, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Szopka na calego to bedzie jak podpisze krotki kontrakt, wiec czasie
tego oglaszania zacznie sie juz cyrk z jego nastepna druzyna ;-)

Pies z nim tancowal. Podpisze w Miami - kij. Podpisze w Chicago - kij.
Ale teraz mam nadzieje, ze podpisze w Nets i bedzie cieniowal przez
nastepnych 5 sezonow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-08 18:33:21
Autor: wiLQ
Lebron sie zadeklaruje...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Szopka na calego to bedzie jak podpisze krotki kontrakt, wiec czasie
> tego oglaszania zacznie sie juz cyrk z jego nastepna druzyna ;-)

Pies z nim tancowal.

Sadzisz, ze wlasnie tak zapelni ta godzine na ESPN? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-08 10:11:38
Autor: Leszczur
Lebron sie zadeklaruje...
On 8 Lip, 18:33, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Pies z nim tancowal.

Sadzisz, ze wlasnie tak zapelni ta godzine na ESPN? ;-)

A myslisz, ze przez godzine bedzie opowiadal o swoich dylematach? ;-)

Data: 2010-07-08 19:48:36
Autor: wiLQ
Lebron sie zadeklaruje...

> Sadzisz, ze wlasnie tak zapelni ta godzine na ESPN? ;-)

A myslisz, ze przez godzine bedzie opowiadal o swoich dylematach? ;-)

Wlasnie nie mam pojecia, co musialoby sie dziac po ogloszeniu decyzji
bys nie wylaczyl TV (zakladajac, ze bys w ogole ogladal)?
Bedzie jakis dokument? Bedzie chwalil wlasnie wybrana druzyne?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-08 20:25:13
Autor: Tomasz Radko
Lebron sie zadeklaruje...
W dniu 2010-07-08 19:48, wiLQ pisze:
[...]

Będzie budowanie napięcia. A decyzja pod koniec programu. Potem
girlandy, confetti, podpalane samochody na ulicach tych miast, które
przegrały, z rozpaczy, a tego, które wygrało, z radości. I James
czytający swoje poezje.

Lebron sie zadeklaruje...