Lech Belchatow

Data: 2009-08-30 18:47:08
Autor: fiqs
Lech Belchatow
1 polowa normalnie bieda..Z taka gra Lech bedzie mial problemy na zalapanie sie w pierwsza trojke w lidze.
2 polowa sporo lepsza widac postep..przynajmniej probuja cos grac...i jak sie okazalo wyszlo im
Remis zasluzony.

Belchatow musi popracowac nad defensywa..bo dziury niczym w serze szwajcarskim.

/fiqs

Data: 2009-08-30 19:11:29
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "fiqs" <fiqs@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:

Remis zasluzony.

ROTFL !!!!
Chyba na zasadzie, że strzelili tyle samo bramek - wtedy tak.
Remis Bełchatów zawdzięcza TYLKO nieudolności strzeleckiej Wilka i Lewandowskiego , który już dziś mógł sobie zaklepać duże fory w wyścigu o króla strzelców.
Sam Lewy zmarnował z 6 setek.

Statystyka mówiła wszystko - Bełchatów 12 sytuacji, Lech 29.

Data: 2009-08-30 17:18:41
Autor: Przemek Budzyński
Lech Belchatow
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "fiqs" <fiqs@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:

> Remis zasluzony.

ROTFL !!!!
Chyba na zasadzie, że strzelili tyle samo bramek - wtedy tak.

no...a po brugii nie tak własnie pisałes?

Statystyka mówiła wszystko - Bełchatów 12 sytuacji, Lech 29.

a nie pisałeś po Brugii, ze to nie ma znaczenia?

Data: 2009-08-30 19:53:40
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7ec9h$8ga$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ROTFL !!!!
Chyba na zasadzie, że strzelili tyle samo bramek - wtedy tak.

no...a po brugii nie tak własnie pisałes?

A teraz jak piszę?

Statystyka mówiła wszystko - Bełchatów 12 sytuacji, Lech 29.

a nie pisałeś po Brugii, ze to nie ma znaczenia?

Tak, pisałem, że Bruggia tak ma (dobrą drużynę, ale kiepskich napastników).
Ale Lech, a zwłaszcza Lewy tak nie nigdy nie miał.

Data: 2009-08-30 18:07:05
Autor: Przemek Budzyński
Lech Belchatow
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Tak, pisałem, że Bruggia tak ma

pisałeś, że za stwarzanie sytuacji premii nie dają. Że liczą się gole. I że dlatego Brugia nie zasłużyła na awans, (pomimo że była lepsza w grze na boisku)  bo nie była lepsza w ilości goli.

Dziś po remisie Lecha z Bełchatowem dowiadujemy się, że Bełchatów kompletnie nie zasłużył na remis, ponieważ stworzył mniej sytuacji i w związku z tym był słabszy. Chociaż Lech nie był lepszy wilości zdobytych goli, to jednak był lepszy.

Więc? Gdzie leży prawda?

Data: 2009-08-30 20:09:38
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
[...]

W konktekście że strzeliła MNIEJ od Lecha i przegrała dwumecz.

Dziś po remisie Lecha z Bełchatowem dowiadujemy się, że Bełchatów kompletnie
nie zasłużył na remis

A od kogo?

Data: 2009-08-30 20:14:26
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7ef49$ot0$1inews.gazeta.pl...
pisałeś, że za stwarzanie sytuacji premii nie dają.

Znowu coś nie doczytałeś, mowa była o przewadze w środku boiska i hasaniu pustymi skrzydłami.

 Bo ja napisałem coś takiego:

"Chyba na zasadzie, że strzelili tyle samo bramek - wtedy tak."

Jeśli dla Ciebie to znaczy to samo co "Bełchatów kompletnie nie zasłużył na
remis" to powinieneś cofnąć się do podstawówki, gdzie uczą rozumienia
poszczególnych słów.

Data: 2009-08-30 18:52:58
Autor: Przemek Budzyński
Lech Belchatow
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
 Bo ja napisałem coś takiego:

bo Ty napisałeś ROTFL w odpowiedzi na zwrot "Remis zasłużony". Jeśli ROTFL nie oznacza - "kompletnie się nie zgadzam".....to ja nie wiem :) :).

Data: 2009-08-30 23:57:34
Autor: Cavallino

 Bo ja napisałem coś takiego:

bo Ty napisałeś ROTFL w odpowiedzi na zwrot "Remis zasłużony". Jeśli ROTFL
nie oznacza - "kompletnie się nie zgadzam".....to ja nie wiem :) :).

Wielu rzeczy jeszcze nie wiesz, ale czepiasz się każdego słowa jak rzep psiego ogona.
W budynia się bawisz?
Trzymaj fason i nie zapędzaj się w durne gierki.

Data: 2009-09-01 19:27:50
Autor: Przemek Budzyński
Lech Belchatow
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Wielu rzeczy jeszcze nie wiesz, ale czepiasz się każdego słowa jak rzep psiego ogona.

a czy to moja wina, że w zależności od humoru piszesz różne rzeczy?

Data: 2009-09-01 23:30:01
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7jsjm$o0i$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Wielu rzeczy jeszcze nie wiesz, ale czepiasz się każdego słowa jak rzep
psiego ogona.

a czy to moja wina

Nie, to jakaś ogólnokrakowska palma ostatnimi czasy.
Wyluzujcie, wróćcie do merytorycznej dyskusji.

Data: 2009-08-30 19:02:45
Autor: Przemek Budzyński
Lech Belchatow
> [...]
> pisałeś, że za stwarzanie sytuacji premii nie dają.

Znowu coś nie doczytałeś,

"> Spójrz prawdzie w oczy, spójrz na szybkość, celność i dokładność gry klubu
z Brugge

Za to się punktów w futbolu nie przyznaje."

to ostatnie to Twoja wypowiedź. Pewnie słuszna. Tylko dlaczego dziś o Lechu piszesz coś innego?
Skoro punktów się nie przyznaje, liczba stworzonych sytuacji nie powinna mieć nic do rzeczy, nieprawdaż?

Data: 2009-08-30 21:56:21
Autor: Smok Eustachy
Lech Belchatow
Dnia Sun, 30 Aug 2009 19:02:45 +0000, Przemek Budzyński
napisał(a):
/..../
[...]

Kufnia jemu chodzi o to, że Lech strzelił 2 bramki a tamci 1.

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-08-30 23:59:44
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
[...]

Nie piszę.
Szybkość, dokładność i celność była dzisiaj w Lechu katastrofalna.
A mimo to Lewy miał sytuacji co niemiara i zdecydowaną większość zmaścił.
W ogóle dziwny był ten mecz, wyglądał jakby zawodnicy Lecha postanowili coś komuś udowadniać.
A to nic dobrego nie wróży.

Skoro punktów się nie przyznaje, liczba stworzonych sytuacji nie powinna
mieć nic do rzeczy, nieprawdaż?

Do liczby punktów nie ma nic.

Data: 2009-08-30 19:16:36
Autor: DysoN
Lech Belchatow
No ale Lech sam sobie jest winny bo zaczal grac dopiero w ostatnich 30 minutach. Wczesniej sie nie wysilali.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-08-30 19:26:39
Autor: bodyn
Lech Belchatow
Cavallino pisze:
[...]

No to znaczy ze Lech nie zasluzyl na remis? Nie badz taki surowy:)
A powaznie tzm ze masz cienkich napastnikow i tyle. W koncu pilka nozna
polega na strzelaniu bramek a nie tworzeniu sytuacji. Pilka nozna jest neisprawiedliwa i tak po prostu jest

Data: 2009-08-30 19:55:16
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:

Sam Lewy zmarnował z 6 setek.

Statystyka mówiła wszystko - Bełchatów 12 sytuacji, Lech 29.
No to znaczy ze Lech nie zasluzyl na remis? Nie badz taki surowy:)
A powaznie tzm ze masz cienkich napastnikow i tyle.

No zgadza się.
A dokładniej chodzi o jednego z nich, Renifer miał skuteczność bliską 100%.
Setki nie miał żadnej, ale bramkę strzelił.

Dlatego mnie to wkurza, bo Lewy nigdy nie był tak cienki, a teraz normalnie drugi Brożek się zrobił.

Data: 2009-08-30 20:07:12
Autor: Mane
Lech Belchatow
Cavallino pisze:

[...]

Smiesznie to brzmi bo piszesz o napastniku ktory w ekstraklasie zagral jak narazie ledwo jeden sezon a nie np. 10

Data: 2009-08-30 20:13:00
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Dlatego mnie to wkurza, bo Lewy nigdy nie był tak cienki, a teraz normalnie drugi Brożek się zrobił.

Smiesznie to brzmi bo piszesz o napastniku ktory w ekstraklasie zagral jak narazie ledwo jeden sezon

To coś zmienia w ty, czy był czy nie był?

Data: 2009-08-30 20:15:02
Autor: Mane
Lech Belchatow
Cavallino pisze:

To coś zmienia w ty, czy był czy nie był?

Nie, ale trudno oceniac mozliwosci zawodnika, po jednym sezonie, bylo juz kilku Matusiakow i innych...

Data: 2009-08-30 20:16:04
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7efj4$m1u$4inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

To coś zmienia w tym, czy był czy nie był?

Nie,

No właśnie.

ale trudno oceniac mozliwosci zawodnika, po jednym sezonie,

Dla kogo trudno, dla tego trudno.

Data: 2009-08-30 20:46:59
Autor: Etilis
Cavallino pisze:

To coś zmienia w tym, czy był czy nie był?

Nie,

No właśnie.

ale trudno oceniac mozliwosci zawodnika, po jednym sezonie,

Dla kogo trudno, dla tego trudno.

Jak na razie to mial dobre pol sezonu i drugie pol
przecietne.

Data: 2009-08-30 23:56:38
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "Etilis" <etilismus@wytnijjtoointeria.pl> napisał w wiadomości news:

ale trudno oceniac mozliwosci zawodnika, po jednym sezonie,

Dla kogo trudno, dla tego trudno.

Jak na razie to mial dobre pol sezonu i drugie pol
przecietne.

Ale bramki w miarę strzelał regularnie i stosunkowo mało marnował.
A ja nie cierpię grajków którzy do zdobycia  1 bramki potrzebują 5 setek.
Niech już ma lepiej 1, a strzeli.

Ja na mój gust - obecnie ma ewidetnie problemy z psychą, może rację miał Mielcarski, że uniósł ogromu krytyki która na niego spadła po zmaszczonej setce w Bruggii.

Data: 2009-08-30 21:12:06
Autor: bodyn
Lech Belchatow
Cavallino pisze:

Dlatego mnie to wkurza, bo Lewy nigdy nie był tak cienki, a teraz normalnie drugi Brożek się zrobił.
Musialby mi unknac dwa tytuly Krola Strzeclow dla Lewego jak sie zrobil drugi Brozek.
Bardziej na miejscu bedzie drugi Cwielong.

Data: 2009-08-31 00:00:36
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:h7eiu6$g0k$5inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Dlatego mnie to wkurza, bo Lewy nigdy nie był tak cienki, a teraz normalnie drugi Brożek się zrobił.
Musialby mi unknac dwa tytuly Krola Strzeclow dla Lewego jak sie zrobil drugi Brozek.

Kto miał zrozumieć wie o co biega, Ty nie pojmiesz nigdy, więc szkoda klawiatury.

Data: 2009-08-30 20:21:07
Autor: Mane
Lech Belchatow
Cavallino pisze:

Statystyka mówiła wszystko - Bełchatów 12 sytuacji, Lech 29.

ale co mowila?

Chyba to, ze Lech potrzebyje do strzelenia 2 bramek az 29 sytuacji a Belchatow tylko 12? :D

Data: 2009-08-31 02:43:59
Autor: fiqs
Lech Belchatow

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości

[...]

Wez spojrz na ostatnie mecze Legii na ten przyklad, chociazby z Odra. Okazji do zdobycia bramki dla legii bylo sporo rzeklbym ze z 10 lekko liczac, w tym pare 100%....no ale niestety sytuacje strzeleckie  nie wygrywaja meczu..
Wygrana Odra zawdziecza TYLKO nieudolnosci strzeleckiej pilkarzy Legii..(patrz tak samo jak w twoim poscie :).
Z Polonia bylo to samo, okazji sporo i wymeczone zwyciestwo...
no ale nie o Legii to temat , chociaz jest sporo wspolnego, nieudolnosc pilkarzy i moze jakby brak zaangazowania.

Dlatego napisze jeszce raz remis sprawiedliwy..
ps
Rownie dobrze moglbym napisac ze Lech zawdziecza ten remis tylko dzieki slabej, bardzo slabej postawie defensorow Belchatowa, ze dopuscili to stworzenia tylu sytuacji dla Lecha..

/fiqs

Data: 2009-08-31 10:03:45
Autor: Cavallino
Lech Belchatow
Użytkownik "fiqs" <fiqs@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:

Dlatego napisze jeszce raz remis sprawiedliwy..

A ja napiszę jeszcze raz że nie.
GKS powinien dobić Lecha w pierwszej połowie, kiedy nie grali piach (choć GKS niewiele lepiej, tylko skuteczność kontr lepsza była).
Nie zrobił tego i od wejścia Stilica i Rengifo nie miał nic do powiedzenia na boisku, efekt to remis bardzo szcześliwy dla Bełchatowa, Lewy powinien premię dostać od GKS.

Rownie dobrze moglbym napisac ze Lech zawdziecza ten remis tylko dzieki slabej, bardzo slabej postawie defensorow Belchatowa, ze dopuscili to stworzenia tylu sytuacji dla Lecha..

I to jest racja, sam o tym pisałem, że pomimo bardzo słabej gry, Lech miał te 27 sytuacji.
W ogóle pomysł żeby nie kryć Stilica, to jakaś samobójcza taktyka.

Lech Belchatow