Lech-Braga

Data: 2010-12-17 13:29:39
Autor: Marcin Kasperski
Lech-Braga

Gdy wyciągnęli Lecha, mówiłem sobie tylko "Braga albo Twente, Braga albo
Twente". No i udało się. Lepszego losowania chyba być nie mogło.

Inna sprawa, że przypomina mi się Wisła-Guimares, też miało być fajnie...

Data: 2010-12-17 12:52:10
Autor: tomus_king
Lech-Braga
Gdy wyci±gnęli Lecha, mówiłem sobie tylko "Braga albo Twente, Braga albo
Twente". No i udało się. Lepszego losowania chyba być nie mogło.

Dokładnie, rywal jak najbardziej do przej¶cia.

Inna sprawa, że przypomina mi się Wisła-Guimares, też miało być fajnie...

No a potem Liverpool na horyzoncie albo znajoma Sparta --

Data: 2010-12-17 13:59:54
Autor: Cavallino
Lech-Braga
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87vd2s7fbg.fsfmekk.waw.pl...

Gdy wyciągnęli Lecha, mówiłem sobie tylko "Braga albo Twente, Braga albo
Twente". No i udało się. Lepszego losowania chyba być nie mogło.

Twente to niby słaby rywal by był?
MoĹĽe marka nieznana, ale sprawdĹş sobie wynik ligi holenderskiej z poprzedniego sezonu

Data: 2010-12-17 14:19:56
Autor: Red Hiney
Lech-Braga
redhiney@gmail.com
[...]

Hmmm. W holenderskiej lidze jest Breda a tutaj nie chodzi przypadkiem o
portugalski Sporting Braga?
Pozdrawiam,
RH

--
Tot el camp, es un clam, Som la gent blaugrana, tant se val d'on venim,
si del sud o del nord, ara estem d'acord, ara estem d'acord; una bandera

Data: 2010-12-17 14:22:38
Autor: Red Hiney
Lech-Braga
redhiney@gmail.com
redhiney@gmail.com
[...]

OK. Nieprzytomny jestem, Ty siÄ™ odnosisz do Twente nie do Bragi. Nic nie
pisałem....
Pozdrowienia,
RH

Data: 2010-12-17 14:45:45
Autor: Marcin Kasperski
Lech-Braga
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

[...]

Słabych to tam już nie było, pamiętaj z czego wybierałeś.

Tak czy siak, zgodzisz się chyba, że lepszej od Bragi opcji nie było?

Data: 2010-12-17 15:14:06
Autor: Cavallino
Lech-Braga
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87mxo47bsm.fsfmekk.waw.pl...
[...]

No nie wiem, w LM Braga zdobyła chyba najwięcej punktów ze wszystkich którzy znaleźli się w LE.
Pokonanie Arsenalu też wystawia jej jak najlepsze świadectwo.
Gdyby lepiej pograła z Szachtarem w obu meczach wyszłaby z grupy.

Chyba ich nie doceniasz.

Data: 2010-12-17 17:01:34
Autor: UGI
Lech-Braga
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Pokonanie Arsenalu też wystawia jej jak najlepsze ¶wiadectwo.
Gdyby lepiej pograła z Szachtarem w obu meczach wyszłaby z grupy.

Lech w tym sezonie też ma na rozkładzie czołow± drużynę ligi angielskiej i
ukraińskiej :)

Szanse s± małe ale tylko dlatego, że dobrze wiadomo jak w polskich drużynach
wygl±daj± przygotowania po przerwie letniej i zimowej. Z drugiej strony Lech
pokazał, że jakiekolwiek próby przewidywania ich wyników w pucharach jest
bezcelowe.

Data: 2010-12-17 20:31:53
Autor: Cavallino
Lech-Braga
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ieg51e$ces$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie.
Dwa poprzednie podej¶cia spaliłem, więc teraz się nie podejmuję.
Ale rywala doceniam.

Data: 2010-12-17 17:43:13
Autor: Fidelio
Lech-Braga
Tak czy siak, zgodzisz się chyba, że lepszej od Bragi opcji nie było?

Trudno powiedzieć, po drodze do LM pokonali Celitca i Seville, także słabi nie są.
Poza tym polskim klubom raczej nigdy nie leżały zespoły grające technicznie na wysokim poziomie.

Poza tym nie wiemy jak personalnie Lech i Braga będą wyglądać po zimowym okienku transferowym.

Data: 2010-12-17 11:13:06
Autor: brat_olin
Lech-Braga
On 17 Dec, 17:43, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

Poza tym polskim klubom raczej nigdy nie leżały zespoły graj±ce technicznie
na wysokim poziomie.

Jak dzis pamietam wizyte Barcelony w Krakowie kilka lat temu :)

A powaznie, to Lech ma duze szanse ze wzgledu na pore roku,
gdy bedzie gral z Braga.
--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-17 20:49:14
Autor: Fidelio
Lech-Braga
[...]

Poważnie to można dyskutować jak już poznamy zimowe ruchy transferowe, bo się może okazać, że to będzie trochę inny Lech.

Data: 2010-12-17 20:53:34
Autor: Cavallino
Lech-Braga
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:iegerr$q2n$1news.onet.pl...
[...]

Eeee tam.
Lechowi może dać szansę tylko idealne trafienie z form±.
Reszta to sprawa drugorzędna.

Data: 2010-12-17 21:09:03
Autor: Fidelio
Lech-Braga

[...]

No tak, przecież do Bragi mog± wysłać chłopaków z Młodej Ekstraklasy, dla Lecha liczy się tylko forma, nic więcej :-)

Data: 2010-12-17 23:01:43
Autor: Cavallino
Lech-Braga
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:iegg10$u6d$1news.onet.pl...

[...]

Nie zrozumiałe¶.
Chodziło o to, że jak Lech trafi kapitalenie z form±, a Braga nie bardzo, to szanse się wyrównaj±.
Je¶li trafi tak, jak trafił ostatnio gdy chciał się przygotować do pucharów w lutym (czyli za Smudy) tooo .... chyba nie masz w±tpliwo¶ci, że Braga ma dużo większy potencjał? ;-)

Data: 2010-12-17 23:27:22
Autor: Fidelio
Lech-Braga
[...]

No to ja Ci powtarzam, nie możesz pomijać personaliów bo gdyby tak było to mógłby¶ wysłać tam drużynę młodej ekstraklasy. To zwyczajnie nie jest tak, że to jest wył±cznie  kwestia formy. Jak zabraknie kliku kluczowych graczy to nawet strzelista forma może nie wystarczyć.

Data: 2010-12-17 23:39:57
Autor: Cavallino
Lech-Braga
[...]

Naprawdę s±dzisz, że gadasz o Polonii Warszawa, albo Wi¶le?

Problem dotyczy praktycznie tylko Peszki i Wojtkowiaka.
Strata tego drugiego byłaby niezauważalna, gorzej z Peszk±, ale od obecno¶ci jednego gracza nie może zależeć wynik dwumeczu.
Nie będzie jego, będzie kto¶ inny, bez Peszki Lech już radził sobie zupełnie nieĽle w LE.

Data: 2010-12-18 12:01:07
Autor: Fidelio
Lech-Braga

[...]

Oj może, może, gdyby taki Rudnevs pojawił się wcze¶niej to Lech prawdopodobnie grałby w LM.

A gdyby w ogóle się nie pojawił to pewnie Lech nie awansowałby do 1/16.

Olbrzymi wpływ miała też zapewne nieobecno¶ć Bandrowskiego.

Data: 2010-12-17 17:42:22
Autor: Jadrys
Lech-Braga
W dniu 2010-12-17 13:29, Marcin Kasperski pisze:
Gdy wyciągnęli Lecha, mówiłem sobie tylko "Braga albo Twente, Braga albo
Twente". No i udało się. Lepszego losowania chyba być nie mogło.

Inna sprawa, że przypomina mi się Wisła-Guimares, też miało być fajnie...

Choć nie można odbierać Lechowi szans, to jednak wszystkie atuty są na korzyść Bragi. Z terminem tego dwumeczu na czele. Kto wie czy nie lepjej gdyby Kolejorz trafił na bardziej renomowanego rywala ale mającego przerwę zimową w rozgrywkach.

Lech-Braga