Lech - Braga

Data: 2011-02-17 22:09:06
Autor: UGI
Lech - Braga
Jeszcze nikt?

Zadziwiające, że przy tak beznadziejnej grze, Lech wygrał zachowując czyste
konto. Sądziłem, że przebieg meczu może być podobny do tego z Brugią ale
Sporting był zadziwiająco bezpłciowy w ataku. Nawet przy 1-0 nie czuło się
żadnego zagrożenia. Dlatego przed rewanżem jestem optymistą. Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
kosztem Kiełba? Wilk też słabizna. Dobrze, że obrona trzyma poziom choć
Seweryn ma czasem inne zdanie na ten temat :-)

A wybiegając w przyszłość to patrząc na spotkanie Liverpoolu ze Spartą, wcale
nie byłbym pewien, że awansują Anglicy. Ile to oni mieli strzałów dzisiaj. Trzy?

Data: 2011-02-17 23:31:18
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijk6a1$1ro$1inews.gazeta.pl...
[...]

Raczej Możdżenia.
Za Kiełba grał Wilk.

Wilk też słabizna.

Bakero też, to uparte trzymanie się skrzydłowych po niewłaściwych stronach boiska, które już pogrążyło Zielińskiego zaczyna mnie do szewskiej pasji doprowadzać.

Za to Kriwiec to dziś znowu zupełnie inny gość niż jesienią - widać nie posłużyły mu letnie przygotowania Zielińskiego.

Data: 2011-02-17 22:39:21
Autor: UGI
Lech - Braga
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
> kosztem Kiełba?

Raczej Możdżenia.
Za Kiełba grał Wilk.

Możdżeń to lewy skrzydłowy? To raczej Wilk powinien tam być a Kiełb na prawej
stronie kosztem Ślusarskiego.

Data: 2011-02-17 23:47:24
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ijk82p$8c9$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
> kosztem Kiełba?

Raczej Możdżenia.
Za Kiełba grał Wilk.

Możdżeń to lewy skrzydłowy?

Tam właśnie grał.
Nie pierwszy raz zresztą.

To raczej Wilk powinien tam być a Kiełb na prawej
stronie kosztem Ślusarskiego.

Z formą którą pokazał Wilk nie powinien być nigdzie.
Na dziś jak dla mnie optymalnie byłoby z Kiełbem na lewej, a Kikutem na prawej pomocy, tyle że Wojtkowiak znowu się rozsypał.

O zamianach skrzydeł już się wypowiedziałem - dla mnie bzdura.

Data: 2011-02-17 23:39:03
Autor: TheBest
Lech - Braga
W dniu 2011-02-17 23:09, UGI pisze:
[...]

Ten mecz to jakas parodia,nie dosyc ze boisko kartoflisko, snieg to jeszcze poziom... Dno i metr mulu. 2 razy usnalem. Gra bez pomyslu, nie wiem czy w calym meczu udalo sie wymienic 7-8 podan bez przerwania akcji.

Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
kosztem Kiełba?

Jesli Kielb mial zastapic Peszke - to kiepsko to widze. Slusarski jest drewniany, kazdy kto oglada pilke to widzi oprocz Bakero.

Data: 2011-02-17 23:49:50
Autor: Michal Jankowski
Lech - Braga
TheBest <colbyco@interia.pl> writes:

jeszcze poziom... Dno i metr mulu. 2 razy usnalem. Gra bez pomyslu,
nie wiem czy w calym meczu udalo sie wymienic 7-8 podan bez przerwania
akcji.

Barcelona miała dłuuuuuugie akcje nieprzerwanych podań od nogi do nogi
i co im z tego przyszło?

  MJ

Data: 2011-02-18 08:51:59
Autor: yamma
Lech - Braga
TheBest wrote:
[...]

Ja oglądałem tak na wyrywki (zmagałem się z zainfekowanym kompem) ale jak Braga będzie tak samo grać u siebie to Lech ma ogromne szanse na awans. Swoją drogą chyba już wiem skąd się biorą sukcesy Lecha w pucharach i porażki w lidze. Oni w pucharach grają na 200% swoich mozliwości kondycyjnych i na ligę po prostu nie starcza im sił. Wczoraj przez 90 minut pobili chyba rekord w liczbie przebiegniętych kilometrów.
yamma

Data: 2011-02-18 05:52:18
Autor: Roberto
Lech - Braga
On 17 Lut, 23:09, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
kosztem Kiełba? Wilk też słabizna. Dobrze, że obrona trzyma poziom choć
Seweryn ma czasem inne zdanie na ten temat :-)

Obserwowałem ten mecz też pod kontem Ślusarskiego. Cieszę się że
odszedł z Cracovii ale szkoda mi Lecha:) Zagrał, tak jak myślałem,
najlepiej jak potrafii.

Data: 2011-02-18 14:54:55
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:83782a18-b2f9-49a7-a219-5d9c9564c72fd28g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

A ja jestem dziwnie spokojny, że on jeszcze pokaże że potrafi dużo więcej.
Początek miał niezły, ale później Braga się zorientowała i go podwajali, więc zgasł zupełnie.
Ale w piłkę to on grać potrafi, co pokazywał również w Cracovii (np. podczas meczu z Legią).

Data: 2011-02-18 15:12:35
Autor: Roberto
Lech - Braga
On 18 Lut, 14:54, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:83782a18-b2f9-49a7-a219-5d9c9564c72fd28g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

więc zgasł zupełnie.
Ale w piłkę to on grać potrafi, co pokazywał również w Cracovii (np. podczas

Myślisz o tym podaniu do bramkarza, faulu na Dudzicu i karnym??? Ja
nie pamięta aby coś w Cracovii pokazał. Przychodził do nas jako zbawca
i ja ciągle czekałem. Sam nawet pisałem, że to pierwszy napastnik
Cracovii który potrafii strzelać głową. I wielka lipa z tego była.. No
ale może odstawi papieroski to będą z niego ludzie:)

Data: 2011-03-02 23:29:20
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:cc364e56-0255-4713-a1d0-09a02975eff0z20g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

więc zgasł zupełnie.
Ale w piłkę to on grać potrafi, co pokazywał również w Cracovii (np. podczas

No i długo nie było trzeba czekać.....

Data: 2011-02-18 09:09:44
Autor: Smerf
Lech - Braga
Użytkownik "UGI "
konto. Sądziłem, że przebieg meczu może być podobny do tego z Brugią ale

Tylko, że Lech wczoraj nie grał z Brugią ;)

Braga od Brugii to dobrych kilka tysięcy kilometrów.

pzdr
smerf

Data: 2011-02-18 09:29:04
Autor: Mane
Lech - Braga
W dniu 2011-02-18 09:09, Smerf pisze:

Braga od Brugii to dobrych kilka tysięcy kilometrów.

W takim razie gdzie na tej trasie jest Lech? :)

Data: 2011-02-18 11:54:03
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "Smerf" <smerf28@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5e294a$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "UGI "
konto. Sądziłem, że przebieg meczu może być podobny do tego z Brugią ale

Tylko, że Lech wczoraj nie grał z Brugią ;)

On nie napisał że grał z Bruggią, czytaj uważniej.

Data: 2011-02-18 14:12:33
Autor: troleibus
Lech - Braga
Zaskoczyl Kriwiec, oczekiwany wystep, pocignal zespol , podanie ekstraklasa,
ze wystarczylo dobiec i dobic pilke.
Za takie pieniadze Artjoms nie mogl sobie pozwolic zeby premia przeszla kolo
nosa. Gratulacje dla trenera za zmiany i obornic rewanz.
To jest mozliwe , bo Bosacki wreszcie pewny , dobrze uzupelnial defensywe ,
ktora moze nie blysnela w konstruowaniu akcji (z czego slynie Kikut czy
Arboleda w wykonczeniu), ale i nie miala minusow w destrukcji .
Jak wszedl Kielb i zszedl Wilk to juz tak nie brakowalo Peszki.
A Kotorowski jak tak dalej bedzie gral powinien wskoczyc do kadry , a nie
ciagac jakiegos Tytonia ktoremu szczescie nie pomaga . Reprezentacja to nie
agencja reklamowa, klub to co innego .

Data: 2011-02-20 21:54:48
Autor: Marcin Kasperski
Lech - Braga
A Kotorowski jak tak dalej bedzie gral powinien wskoczyc do kadry , a nie
ciagac jakiegos Tytonia ktoremu szczescie nie pomaga

Tytoń właśnie drugą kolejkę z rzędu broni ważny rzut karny....

Data: 2011-02-21 09:09:32
Autor: Mane
Lech - Braga
W dniu 2011-02-20 21:54, Marcin Kasperski pisze:

Tytoń właśnie drugą kolejkę z rzędu broni ważny rzut karny....

5-ty w sezonie.

Data: 2011-02-18 20:32:41
Autor: jadryś
Lech - Braga
W dniu 2011-02-17 23:09, UGI pisze:

Seweryn ma czasem inne zdanie na ten temat :-)

No właśnie, co kolejni trenerzy widza w tej ofermie, i dlaczego on jest wyznaczany do wrzutów piłki z autu? Przecież jeszcze nigdy nie udało mu się podać jej do kolegów z drużyny...

Data: 2011-02-18 20:19:31
Autor: UGI
Lech - Braga
jadryś <andrzej203@op.pl> napisał(a):
No właśnie, co kolejni trenerzy widza w tej ofermie,

Ta oferma jakoś trzy lata temu była najlepszym obrońcą na Ukrainie, więc nie
szarżuj. W Lechu długo tez grał na dobrym poziomie. Szkoda, że się tak opuscił.

Data: 2011-02-18 22:10:11
Autor: jadryś
Lech - Braga
W dniu 2011-02-18 21:19, UGI pisze:
[...]

Tak, pamiętam te jego dobre lata. Gdy przechodził do Lecha to uważałem że Kolejorz zrobił dobry interes i się wzmocnił.. Jednak już od początku jego w  gra irytowała. I tak jest do dzisiaj. I mam poważne wątpliwości czy on jest w stanie jeszcze złapać jakąś ekstra formę.

Data: 2011-02-21 09:10:30
Autor: Mane
Lech - Braga
W dniu 2011-02-18 21:19, UGI pisze:

Ta oferma jakoś trzy lata temu była najlepszym obrońcą na Ukrainie, więc nie
szarżuj. W Lechu długo tez grał na dobrym poziomie. Szkoda, że się tak opuscił.

Jop też był swego czasu oceniany na równi z Vidiciem :)

Lech - Braga