Lech - Braga

Data: 2011-02-17 23:31:18
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijk6a1$1ro$1inews.gazeta.pl...
Jeszcze nikt?

Zadziwiające, że przy tak beznadziejnej grze, Lech wygrał zachowując czyste
konto. Sądziłem, że przebieg meczu może być podobny do tego z Brugią ale
Sporting był zadziwiająco bezpłciowy w ataku. Nawet przy 1-0 nie czuło się
żadnego zagrożenia. Dlatego przed rewanżem jestem optymistą.

Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
kosztem Kiełba?

Raczej Możdżenia.
Za Kiełba grał Wilk.

Wilk też słabizna.

Bakero też, to uparte trzymanie się skrzydłowych po niewłaściwych stronach boiska, które już pogrążyło Zielińskiego zaczyna mnie do szewskiej pasji doprowadzać.

Za to Kriwiec to dziś znowu zupełnie inny gość niż jesienią - widać nie posłużyły mu letnie przygotowania Zielińskiego.

Data: 2011-02-17 22:39:21
Autor: UGI
Lech - Braga
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
> kosztem Kiełba?

Raczej Możdżenia.
Za Kiełba grał Wilk.

Możdżeń to lewy skrzydłowy? To raczej Wilk powinien tam być a Kiełb na prawej
stronie kosztem Ślusarskiego.

Data: 2011-02-17 23:47:24
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ijk82p$8c9$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
> kosztem Kiełba?

Raczej Możdżenia.
Za Kiełba grał Wilk.

Możdżeń to lewy skrzydłowy?

Tam właśnie grał.
Nie pierwszy raz zresztą.

To raczej Wilk powinien tam być a Kiełb na prawej
stronie kosztem Ślusarskiego.

Z formą którą pokazał Wilk nie powinien być nigdzie.
Na dziś jak dla mnie optymalnie byłoby z Kiełbem na lewej, a Kikutem na prawej pomocy, tyle że Wojtkowiak znowu się rozsypał.

O zamianach skrzydeł już się wypowiedziałem - dla mnie bzdura.

Lech - Braga