Lech - Braga

Data: 2011-02-18 05:52:18
Autor: Roberto
Lech - Braga
On 17 Lut, 23:09, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Z minusów tak jak się spodziewałem. Ślusarski - tragedia. Dlaczego grał
kosztem Kiełba? Wilk też słabizna. Dobrze, że obrona trzyma poziom choć
Seweryn ma czasem inne zdanie na ten temat :-)

Obserwowałem ten mecz też pod kontem Ślusarskiego. Cieszę się że
odszedł z Cracovii ale szkoda mi Lecha:) Zagrał, tak jak myślałem,
najlepiej jak potrafii.

Data: 2011-02-18 14:54:55
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:83782a18-b2f9-49a7-a219-5d9c9564c72fd28g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

A ja jestem dziwnie spokojny, że on jeszcze pokaże że potrafi dużo więcej.
Początek miał niezły, ale później Braga się zorientowała i go podwajali, więc zgasł zupełnie.
Ale w piłkę to on grać potrafi, co pokazywał również w Cracovii (np. podczas meczu z Legią).

Data: 2011-02-18 15:12:35
Autor: Roberto
Lech - Braga
On 18 Lut, 14:54, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:83782a18-b2f9-49a7-a219-5d9c9564c72fd28g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

więc zgasł zupełnie.
Ale w piłkę to on grać potrafi, co pokazywał również w Cracovii (np. podczas

Myślisz o tym podaniu do bramkarza, faulu na Dudzicu i karnym??? Ja
nie pamięta aby coś w Cracovii pokazał. Przychodził do nas jako zbawca
i ja ciągle czekałem. Sam nawet pisałem, że to pierwszy napastnik
Cracovii który potrafii strzelać głową. I wielka lipa z tego była.. No
ale może odstawi papieroski to będą z niego ludzie:)

Data: 2011-03-02 23:29:20
Autor: Cavallino
Lech - Braga
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:cc364e56-0255-4713-a1d0-09a02975eff0z20g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

więc zgasł zupełnie.
Ale w piłkę to on grać potrafi, co pokazywał również w Cracovii (np. podczas

No i długo nie było trzeba czekać.....

Lech - Braga