Lech-Bruggia

Data: 2009-08-07 13:45:26
Autor: Cavallino
Lech-Bruggia
Bogowie kochają Lecha !!!!

Data: 2009-08-07 13:46:35
Autor: Jacek
Lech-Bruggia
Cavallino pisze:
Bogowie kochają Lecha !!!!

Chyba najłatwiejszy (teoretycznie) rywal z grupy 2.
I dobrze :)

--
Jacek

Data: 2009-08-07 14:36:02
Autor: Aman
Lech-Bruggia

Użytkownik "Jacek" <jackrzyzak@wyborcza.pl> napisał w wiadomości news:h5h46i$6kb$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
Bogowie kochają Lecha !!!!

Chyba najłatwiejszy (teoretycznie) rywal z grupy 2.
I dobrze :)

żydzi chyba byli łatwiejsi moim zdaniem
A Bruggia hmm , jak by nie patrzec liga belgijska taka cienka nie jest .
A Wisla przeciez z Anderlechtem sobie nie poradzila - fakt ze w Wisle graly takie wynalazki jak Brasilia ale jednak przegrali dosc wyraznie :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-08-07 21:22:07
Autor: gasper

Cavallino pisze:
Bogowie kochają Lecha !!!!

Chyba najłatwiejszy (teoretycznie) rywal z grupy 2.
I dobrze :)

żydzi chyba byli łatwiejsi moim zdaniem

Ale dojedź tam...

tanie linie nie latają? ;)

Data: 2009-08-07 22:11:30
Autor: Cavallino
Lech-Bruggia
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:

żydzi chyba byli łatwiejsi moim zdaniem

Ale dojedź tam...

tanie linie nie latają? ;)

Z Polski nie.

Data: 2009-08-07 22:22:35
Autor: UGI
Lech-Bruggia
Czy ktoraś telewizja łaskawie będzie transmitowac ten dwumecz?

Data: 2009-08-07 22:27:24
Autor: gasper
Lech-Bruggia
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5i2ei$nqn$1inews.gazeta.pl...
Czy ktoraś telewizja łaskawie będzie transmitowac ten dwumecz?
jak grały 3 drużyny to nie było chętnych a jak teraz ostała sie jedna to będzie wszędzie

Data: 2009-08-07 23:41:19
Autor: yamma
Lech-Bruggia
UGI wrote:
Czy ktoraś telewizja łaskawie będzie transmitowac ten dwumecz?

Od tej rundy prawa ma Polsat.
yamma

Data: 2009-08-07 16:48:25
Autor: bodyn
Lech-Bruggia
Jacek pisze:
Cavallino pisze:
Bogowie kochają Lecha !!!!

Chyba najłatwiejszy (teoretycznie) rywal z grupy 2.
I dobrze :)

I to od zeszlego sezonu losuja najlatwiej:)

Data: 2009-08-07 17:07:06
Autor: Fidelio
Lech-Bruggia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h5h44k$9ps$1news.onet.pl...
Bogowie kochają Lecha !!!!

Skąd ta euforia, nie są chyba słabsi od estończyków?

Data: 2009-08-07 17:47:46
Autor: AJK
Lech-Bruggia
07-08-2009  o godz. 17:07 Fidelio napisał:

Bogowie kochają Lecha !!!!

Skąd ta euforia, nie są chyba słabsi od estończyków?

Lechici? Chyba nie.

--
AJK

Data: 2009-08-07 21:08:03
Autor: Cavallino
Lech-Bruggia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h5hfuu$act$1news.onet.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h5h44k$9ps$1news.onet.pl...
Bogowie kochają Lecha !!!!

Skąd ta euforia, nie są chyba słabsi od estończyków?

Stąd, że to nie Lech odpada z Estończykami.

Data: 2009-08-08 10:20:08
Autor: franki
Lech-Bruggia
Cavallino pisze:

Stąd, że to nie Lech odpada z Estończykami.

Ale że Lech odpadał z Mołdawskim zespołem to już pamięci nie starcza ...

Data: 2009-08-08 14:11:33
Autor: Ryszard Chmielnik
Lech-Bruggia

Ale że Lech odpadał z Mołdawskim zespołem to już pamięci nie starcza ...

Zajebistą masz pamięć!! Porównania też. __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4192 (20090626) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-08-08 21:06:49
Autor: Cavallino
Lech-Bruggia
Użytkownik "franki" <franki7@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5jcfk$ngn$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Stąd, że to nie Lech odpada z Estończykami.

Ale że Lech odpadał z Mołdawskim zespołem to już pamięci nie starcza ...

Starcza.
Ale to dawne czasy.

A Smuda tłumaczył się, że chcieli odpaść, a wystąpili tylko dlatego że UEFA i PZPN ich zmusiła. ;-)

Data: 2009-08-10 11:54:02
Autor: Marcin Kasperski
Lech-Bruggia
A Smuda tłumaczył się, że chcieli odpaść, a wystąpili tylko dlatego że
UEFA i PZPN ich zmusiła. ;-)

Interesujące, że Groclin (w trakcie konwersji na Śląsk/Polonię) jakoś
dał radę nie wystąpić, skoro nie chciał - zresztą robiąc miejsce dla
Lecha, ze sporym dla Lecha w szczególności i polskiej piłki w
ogólności pożytkiem.

Data: 2009-08-10 13:31:32
Autor: Andy
Lech-Bruggia
"Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> wrote in message news:874osgkn9h.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Ano wlasnie, mnie tez to zastanowilo. I takze to, ze Polonia nie korzysta ze wspolczynnika Dyskobolii. A 3 lata temu ponoc "inaczej sie nie dalo". No ale juz sie tego nie odwroci, a w historii mamy plame w postaci odpadniecia z druzyna z Naddniestrza.

Data: 2009-08-10 08:06:47
Autor: Koen
Lech-Bruggia
On 7 Sie, 13:45, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Bogowie kochają Lecha !!!!

heh, nie bedzie wcale tak bardzo latwo, bo rolnicy z Bruggi nie sa
slabi. Wrecz przeciwnie, sa jak traktorzysci z Villerangi - odporni na
finezyjne ataki i trudni do zaje%$%$. Wcale nie uwazam zeby Lech byl
faworytem...

Ale z turystycznego punku widzenia to sie szykuje wam super wyjazd.
Bruggia jest _megaprzepiekna_ polecam wiec zarezerwowanie sobie extra
czasu na zwiedzanie. sa wakacje wiec tym latwiej, a na pewno warto.

pozdro,
Koen

Data: 2009-08-10 19:56:21
Autor: Cavallino
Lech-Bruggia
Użytkownik "Koen" <konrad.purchala@gmail.com> napisał w wiadomości news:e4282737-c6b0-440a-8ec3-fd6868296d94z28g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Zupełnie nie o to chodzi, popatrz na innych konkurentów.
Z Bruggią można po prostu powalczyć, jak równy z równym conajmniej.

Ale z turystycznego punku widzenia to sie szykuje wam super wyjazd.
Bruggia jest _megaprzepiekna_ polecam wiec zarezerwowanie sobie extra
czasu na zwiedzanie. sa wakacje wiec tym latwiej, a na pewno warto.

Takoż właśnie to odbieram.
Tyle że biletów na mecz mało, więc mogę się ze smakiem obejść.

Lech-Bruggia