Lech Cracovia

Data: 2010-08-22 09:26:45
Autor: Roberto
Lech Cracovia
Dwa błędy Sasina i już niestety po meczu

Data: 2010-08-22 18:57:15
Autor: Fidelio
Lech Cracovia
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:81ace6f0-50b8-4aa3-bcdb-3000d091f743l20g2000yqm.googlegroups.com...
Dwa błędy Sasina i już niestety po meczu

Po pierwszym meczu było widać, że Cracovia nie ma obrony.

A formę Lecha sprawdzi Dnipro.

Data: 2010-08-22 10:28:46
Autor: Roberto
Lech Cracovia
On 22 Sie, 18:57, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:81ace6f0-50b8-4aa3-bcdb-3000d091f743l20g2000yqm.googlegroups.com...
Dwa błędy Sasina i już niestety po meczu

Po pierwszym meczu było widać, że Cracovia nie ma obrony.

A formę Lecha sprawdzi Dnipro.

Albo ta albo nie. Ale Sasin zapierniczył strasznie i potem się
posypało. Dla mnie ten gość to becnie najsłabsze ogniwo. Forest Gump.
Nawet jak wchodził z piłką pod pole karne lecha to dośrodkowania były
podaniami do obrońców. Mam nadzieję, że go z Koroną na boisku nie
zobaczę.

Data: 2010-08-22 23:04:06
Autor: Cavallino
Lech Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i4rktb$7ft$1news.onet.pl...
[...]

Ale jakoś Legia potrzebowała pomocy sędziego, aby to wykorzystać.
BTW - jeszcze ktoś ma pewność, że lepiej kupić Sobiecha za 1 mln Eur, czy Rundevsa sa połowę tej kwoty?
Bo ja powoli się jej wyzbywam.
Pierwszy raz zagrał na ataku i od razu atak jakoś wyglądał (nie mówię tu o ilości goli, ale raczej o jego zachowaniu na boisku i o łatwości urywania się obrońcy).
Na razie szwankuje jeszcze skuteczności przy strzałach nogą, ale wygląda to o niebo lepiej niż gra Wichniarka. ;-)

Data: 2010-08-22 14:09:26
Autor: Roberto
Lech Cracovia
On 22 Sie, 23:04, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> napisał w wiadomościnews:i4rktb$7ft$1news.onet.pl...

> [...]

Ale jakoś Legia potrzebowała pomocy sędziego, aby to wykorzystać.
BTW - jeszcze ktoś ma pewność, że lepiej kupić Sobiecha za 1 mln Eur, czy
Nikt

Data: 2010-08-22 23:58:26
Autor: Fidelio
Lech Cracovia
[...]

Bo też i w końcu ma kto dogrywać, dobrze gra Kikut, przebudził się Stilic a dziurę w środku zatkał Bandrowski.

Co do przydatności Rudnevsa wątpliwości miałem najmniejsze, tylko dlaczego tak późno.

Jak potwierdzą to wszystko w rewanżu z Dnipro to by znaczyło, że Lech się odrodził.

Data: 2010-08-23 00:07:28
Autor: Cavallino
Lech Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Co do przydatności Rudnevsa wątpliwości miałem najmniejsze, tylko dlaczego tak późno.

Sobiech też byłby późno i też nie mógłby grać w pucharach, więc różnica żadna.

Jak potwierdzą to wszystko w rewanżu z Dnipro to by znaczyło, że Lech się odrodził.

Lokomotywa ruszyła z bocznicy, to najważniejsze, jak przejdą Dnipro to będzie tylko znaczyło że odjechała już z peronu i nabiera szybkości podróżnej.

Ciekawe kiedy yamma zacznie odszczekiwać swoje durne pomysły, że Lech się już skończył i gra z Baku to wszystko na co go stać.
I jak się czują ci, co to nie mogą utrzymać zwieraczy zawsze gdy życie potwierdza iż znowu miałem rację, w tym przypadku w kwestii kiepskiego przygotowania do sezonu.

Data: 2010-08-23 01:00:57
Autor: Max
Lech Cracovia

Jak potwierdzą to wszystko w rewanżu z Dnipro to by znaczyło, że Lech się
odrodził.

Problem  w  tym ze  z Dnipro nie mogą zagrać Injać, Peszko i Rudnevs...
 O ile w obecnej formie    lepiej gra Kiełb od Peszki..
O tyle  Injaća zastapić bedzie ciezko...  jest Drygas... ale  chlopak jest młody.. i  mimo ze zarał dobrze  2x ze  Spartą Praga..   to  w koncu  moze zwyczajnie nie dać rady...
Zamiast Rudnevsa  moze  Tchibamba zagrac -  ktorego   wychwalał  nawet Reiss..  ale czy to wystarczy?
Sam Besonov -trener Dnipro sie wypowiadał  ze jest spokojny o rewanz i awans....

W kazdym razie dzis Lech dał nadzieje   na to ze wracają dobre czasy...
MIło sie na stadionie patrzyło jak klepią   słabą Cracovie...
Swoją drogą myslałem  ze lepiej bedza grac..kilka transferów zrobili i  nic z tego nie wynika...

Data: 2010-08-22 23:54:03
Autor: Roberto
Lech Cracovia
On 23 Sie, 01:00, "Max" <ram...@wp.pl> wrote:

[...]

Co do Cracovii to problem jest inny. Moim zdaniem transfery były ok i
to jeszcze zaskoczy. Już zostawię Sasina bo to Forest Gump mojego
zespołu ale prawdę powiedział na konferencji Ulatowski. też myślałem,
że ich powoli mamy. Ale zmiany Dudzica na Matusiaka i Szeligi na
Golińskiego były bardzo złe. Jezeli Matusiak coś tam jeszcze chiał to
Goliński potwierdził tylko, że fakt bycia na liście do sprzedania nie
jest przypadkowy. Tak to sobie Panie Goliński możesz grać koło bloku.
A Ulatowski przyznał się do błędu. Jak padły bramki. Pierwszy to
swojak Jarabicy, kolejny to nie świetne zagranie Kikuta ani strzał
Peszki tylko koszmarny byk w obronie Sasina. Biegł tak jak by przed
nim Peszki nie było. 3-0 to wejście Kikuta, który jak dziecko ograł
Janusa i strzał  Rudnevsa. Ale i w tym przypadku co robił Sasin???
Szkoda gadać. Obrońca, który kryje w polu karnym napastnika i jest za
nim. Litwin powinien przyjąć piłkę i zapytać Cabaja "chcesz w lewo czy
w prawo: a Sasin i tak by nic nie zrobił. Rozsypało się wszystko i
stąd jeszcze dwie bramki. 4-0 Krivets ogrywa Polczaka podaje do Wilka
(a gdzie był Sasin???? gdzieś daleko) i ten dopełnia formalności. A
karny. Już było widać że Cabaj nawet nie protestował, a Cracovia była
tak rozbita, że bałem się kolejnej bramki.
Trochę rozmowy z zespołem i sądze, że w Kielcach będzie lepiej.

Data: 2010-08-23 10:26:18
Autor: Cavallino
Lech Cracovia
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Peszki tylko koszmarny byk w obronie Sasina.

Sasin od zawsze był niezłym w ofensywie pomocnikiem, a nie żadnym obrońcą, więc jeśli ktoś go wystawia na obronie, to on ponosi winę za jego błędy na tej pozycji.

Data: 2010-08-23 02:18:44
Autor: Roberto
Lech Cracovia
On 23 Sie, 10:26, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> [...]

więc jeśli ktoś go wystawia na obronie, to on ponosi winę za jego błędy na

I tak i nie. Co to za ofensywny pomocnik, którego każda centra trafia
do obrońcy lub do kibiców. Dla mnie na ławkę i tyle. Może być jako
rezerwowy bo wchodząc coś tam może szarpnąc ale na 100% nie do
pierwszego składu.

Data: 2010-08-23 11:30:19
Autor: Max
Lech Cracovia

wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomości news:

>Peszki tylko koszmarny byk w obronie Sasina.

Sasin od zawsze był niezłym w ofensywie pomocnikiem, a nie żadnym obrońcą,

Roberto, tak wieszasz psy na Sasinie... Przyznam ze nie widziałem skrótów.. na stadionie ich nie dają:)..ale.....
Za bramki nie odpowiada jeden zawodnik... a juz napewno nie za tyle...
IDzie dosrodkowanie   na srodek pola karnego...gdzie są srodkowi obroncy?
Cały zespol broni...
Także  jak 2 linia ograniczy  poczynia pomocnikow przeciwnika to i obroncy mniej pracy  mają...
Nie zgodzę sie  z Tobą   w tym co pisałes...

Poza tym...sam Ulatowski przyznał... ze zmiany jakie w przerwie zrobił... były  za odważne...
Zmiany były na zasadzie...  Albo  coś trafimy i bedzie ok..albo  bedzie nokaut...   no i  był.

Data: 2010-08-23 07:27:18
Autor: Roberto
wrote:

> [...]

były  za odważne...
Zmiany były na zasadzie...  Albo  coś trafimy i bedzie ok..albo  bedzie

No ja się zgodzę. Jednak moje zdanie odnośnie Sasina to nie efekt tego
jednego meczu. Stąd te psy...

Data: 2010-08-24 12:42:42
Autor: Cavallino
Lech Cracovia
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Przyznam ze nie widziałem skrótów.. na stadionie ich nie dają:)..

Żałuj.
Spojrzenie Cabaja, gdy Peszko zaczął mu na palcach liczyć sekundy, w których trzyma piłkę - bezcenne. ;-)

Data: 2010-08-24 04:09:36
Autor: Roberto
Lech Cracovia
On 24 Sie, 12:42, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Max" <ram...@wp.pl> napisał w wiadomości news:

> Przyznam ze nie widziałem skrótów.. na stadionie ich nie dają:)...

Żałuj.
Spojrzenie Cabaja, gdy Peszko zaczął mu na palcach liczyć sekundy, w których
trzyma piłkę - bezcenne. ;-)

Widziałem. Peszko. Prawie jak Gattuso. No takie pyci pyci:) Gattuso to
prowokator, walczak, wojownik a Peszko to wojowniczek, prowokatorek...

Data: 2010-08-24 13:19:23
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

Widziałem. Peszko. Prawie jak Gattuso. No takie pyci pyci:) Gattuso to
prowokator, walczak, wojownik a Peszko to wojowniczek

Znaczy co, sugerujesz że powinien trochę wojowniczości i agresji dołożyć?
Po co, żeby przeciwnikom krzywdę zrobić?

Data: 2010-08-24 13:58:14
Autor: Mark
Lech Cracovia
Dnia Tue, 24 Aug 2010 04:09:36 -0700 (PDT), Roberto napisał(a):

a Peszko to wojowniczek, prowokatorek...

Czyli calkiem jak Cabaj.

--
Mark

Data: 2010-08-24 13:57:41
Autor: Mark
Lech Cracovia
Dnia Tue, 24 Aug 2010 12:42:42 +0200, Cavallino napisał(a):

Żałuj.
Spojrzenie Cabaja, gdy Peszko zaczął mu na palcach liczyć sekundy, w których trzyma piłkę - bezcenne. ;-)

Serio to zrobil? Az bede musial ogladnac:)
Alez sie musial wk..:) Przyjaciolmi to pewnie nie zostana:)
Zwlaszcza ze Cabaj swiety nie jest, ma swoje kretynskie zagrywki, i gdyby
nie to ze to byla ostatnia minuta - napisalbym ze ten wolny na Legii nalezal
sie jak cholera "za caloksztalt" Cabajowi. Ale ze to ostatnia minuta, to
tylko niesmak.

--
Mark

Data: 2010-08-23 11:44:21
Autor: Fidelio
Lech Cracovia
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4sa7d$1vpd$1opal.icpnet.pl...

[...]

Ich największy as z tych transferów nie zagrał.

Data: 2010-08-23 12:06:09
Autor: Max
Lech Cracovia
 Ich największy as z tych transferów nie zagrał.

Od dawna było wiadomo ze Rudnevs bedzie dobrym transferem... Juz w sparingu z Rosenborgiem po -- - 1 treningu!    zagrał bardzo fajnie..

Kłopot w tym ze z  Dnipro nie moze grac... dopiero od fazy grupowej... wiec trzeba liczyc na cuda...
Bo to ze mecz z Ukraińcami bedzie sie tak układał jak z Cracovią..  nie ma co liczyc na to

Data: 2010-08-23 12:13:30
Autor: Cavallino
Lech Cracovia
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4th6m$53s$1opal.icpnet.pl...
Ich największy as z tych transferów nie zagrał.

Od dawna było wiadomo ze Rudnevs bedzie dobrym transferem... Juz w sparingu z Rosenborgiem po -- - 1 treningu!    zagrał bardzo fajnie..

Ale to chyba o asie Cracovii było.

Data: 2010-08-23 12:51:36
Autor: Max
Lech Cracovia

[...]

Ups..hehe.. to coś źle zrozumiałem...:D  sorki:)

Data: 2010-08-23 11:20:20
Autor: Jan Strybyszewski
Lech Cracovia
Cavallino pisze:
[...]

Ta szczegolnie ze obaj w powinni byc NAJPOZNIEJ w Czerwcu.
a tak po LM, centusie stracily tyle forsy bo i Sparta i Zilina byly do ogrania

Lech Cracovia