Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk

Data: 2009-05-24 14:54:39
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk
Czy mogę sobie spać spokojnie i w takim najgorszym, mało prawdopodobnym wariancie (tak na 5 %) zakładać najwyżej remis, czy też Lech realnie (bo nie teoretycznie) pozbawiony szans na mistrzostwo skurwi się na koniec?

Polonia Warszawa walcz±ca o UEFA chyba co najmniej zremisuje z Górnikiem w Zabrzu.

Więc Górnik i Cracovia wypad, Arka baraże (zakładam, że w końcu wygraj±, maj± lepszy bilans z Górnikiem i Cracovi±), Lechia 13 (Piast chyba nie będzie umierał za Zabrze). Amen.

I znowu szlag. Było tak grać z Bytomiem i innym Wodzisławem.

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-05-24 15:15:09
Autor: tees
Bartosz B. pisze:

I znowu szlag. Było tak grać z Bytomiem i innym Wodzisławem.

Było się pozbyć wspaniałego trenera JZ deko wcze¶niej ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-24 15:20:24
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvbh8r$n5f$1news.onet.pl...
I znowu szlag. Było tak grać z Bytomiem i innym Wodzisławem.
Było się pozbyć wspaniałego trenera JZ deko wcze¶niej ;)

Było no. Wiadomo od dawna.
Ale JZ szanuję za dobr± grę w Reprezie i w pucharach dla Legii.

Wróćmy do tematu. Lech zagra na poważnie czy będzie kurw±?

Data: 2009-05-24 15:25:01
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bartosz B. napisał(a):

[...]

Dowiemy się jak zobaczymy, czy buki maj± ten mecz u siebie :-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-05-24 15:35:35
Autor: tees
Bartosz B. pisze:

Wróćmy do tematu. Lech zagra na poważnie czy będzie kurw±?

Moim zdaniem na poważnie - już pisałem w innym w±tku dlaczego. Dodatkowo obstawiam do¶ć wysoki wynik.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-24 16:10:38
Autor: bodyn
tees pisze:
Bartosz B. pisze:

Wróćmy do tematu. Lech zagra na poważnie czy będzie kurw±?

Moim zdaniem na poważnie - już pisałem w innym w±tku dlaczego. Dodatkowo obstawiam do¶ć wysoki wynik.
A ja z ciekawoscia w rzyszlym sezonie przyjrze sie Jagieloni. Pod koniec sezonu odpuscila
Odrze. Czyzby w przyszlym rewanz? Przeciez Jaga zaczyna od ujemnych punktow.

Data: 2009-05-24 16:12:41
Autor: ISS
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk
Odrze. Czyzby w przyszlym rewanz? Przeciez Jaga zaczyna od ujemnych punktow.

=======

ile tych ujemnych punktow dostala na start?

ISS

Data: 2009-05-24 16:38:02
Autor: Mane
ISS pisze:

ile tych ujemnych punktow dostala na start?

10

Data: 2009-05-24 16:50:42
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvbkgs$mms$1inews.gazeta.pl...
A ja z ciekawoscia w rzyszlym sezonie przyjrze sie Jagieloni. Pod koniec sezonu odpuscila
Odrze. Czyzby w przyszlym rewanz? Przeciez Jaga zaczyna od ujemnych punktow.

No to chyba wiadomo.

A w temacie: Lech przegra = Lech Kurwa Poznan.

Data: 2009-05-24 17:25:07
Autor: maciej
Bartosz B. napisał:

A w temacie: Lech przegra = Lech Kurwa Poznan.

Czyli mamy do czynienia z pierwszym zdaje się meczem w historii piłki nożnej w którym jedna z drużym ma 0 szans na wygraną.
Ech....

Data: 2009-05-24 21:36:07
Autor: Bartosz B.

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvbpfe$jm6$1nemesis.news.neostrada.pl...
A w temacie: Lech przegra = Lech Kurwa Poznan.
Czyli mamy do czynienia z pierwszym zdaje się meczem w historii piłki nożnej w którym jedna z drużym ma 0 szans na wygraną.
Ech....

Nie wiem czy to ironia czy stwierdzenie faktu, ale realnie rzecz biorąc Cracovia pod względem sporotwym nie ma prawa tego meczu wygrać. To jest możliwe jak 1 :1000 albo mniej. No chyba, że Lech nieco dopomoże.

Załóżmy jednak, że Lech remis podaruje, a Polonia Warszawa z Jackiem "sędzia=gamoń" Grembocki zremisuje (co go jakoś dziwnie martwi, bardziej by się postarał zagrać dla Lechii, ale po radości z gola w meczu Polonia - Lechia już mnie nie zdziwi), a Arka wygra. No i Lechia zremisuje. Będziemy mieli pożądany układ tabeli, hehe.

Data: 2009-05-24 21:44:03
Autor: maciej
Bartosz B. napisał:

Nie wiem czy to ironia czy stwierdzenie faktu, ale realnie rzecz biorąc Cracovia pod względem sporotwym nie ma prawa tego meczu wygrać. To jest możliwe jak 1 :1000 albo mniej. No chyba, że Lech nieco dopomoże.

No ironia, a co, czy Ty za przeproszenie jakiegoś szaleju się najadłeś, szanse 1:1000? To na Camp Nou by mieli większe szanse niż 1:1000 i to bez pomocy Barcelony, a nie w meczu w naszej śmiesznej lidze z bardzo średnim co do formy Lechem. Kursy od buków tym razem nie będą zbyt reprezentatywne, ale 1:10 to jak nic mają, skoro bliscy zwycięstwa byli tu piłkarze ŁKS, a Ruch, czy Arka też nie dały się pokonać.

Ale jak rozumiem nieudacznictwu Lechii ma być winny Lech.

Załóżmy jednak, że Lech remis podaruje, No i Lechia zremisuje.

Nie, Piast Lechii remis podaruje.

Data: 2009-05-24 22:00:03
Autor: Bartosz B.

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvc87j$qmc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie, Piast Lechii remis podaruje.

No przecież oczywiście, że liczę na zmniejszoną motywację gliwiczan.

Ale grając liczyłbym tylko na siebie. Nawet jeśli spółdzielni śląskiej nie ma to jest tam jakaś solidarność tamtejszych klubów (co wielokrotnie było widać w wynikach; to kolejny powód dla którego nie cierpię większej ilości niż góra dwóch zespołów z GOP) i pewnie Piast będzie pod jakąś tam presją.

Gdyby Piast przegrał z Odrą (podobno od tygodnia było wiadome, że wygra) i grał o życie, to JEDNAK osiągniecie przez Lechię remisu czy nawet zwycięstwo wcale jakieś nieprawopodobne by nie było. Co innego Lech - Cracovia. Może sobie pisać o Camp Nou, ale tam to nawet Wiśle szans nie dawaliśmy. Pytanie było tylko ile i jak przegrają.

Więc pozostaje się łudzić, że jeśli (gdyby tak było) honor w Poznaniu nic nie znaczy (a wierzę, że znaczy), to przynajmniej wyprzedzenie Legii i tytuł wicemistrzowski tak. A do tego trzeba nawet wygrać, bo Legia raczej nie zremisuje.

Data: 2009-05-24 22:30:05
Autor: maciej
Bartosz B. napisał:

Gdyby Piast przegrał z Odrą (podobno od tygodnia było wiadome, że wygra)

Bo powiedział to jakiś śmieszny trenerzyna, któremu akurat ten wynik nie pasuje (nie pamiętam nawet który)? Wiesz jakie kursy były u bukmacherów? 3,4 1,95 4 mniej więcej, czy to są kursy z oczekiwanym zwycięstwem gości? Daj spokój...

grał o życie, to JEDNAK osiągniecie przez Lechię remisu czy nawet zwycięstwo wcale jakieś nieprawopodobne by nie było. Co innego Lech - Cracovia.

:D
Komedia. Lech nie może przegrać, a Piast jak najbardziej. Niezła schizofrenia.

Może sobie pisać o Camp Nou, ale tam to nawet Wiśle szans nie dawaliśmy. Pytanie było tylko ile i jak przegrają.

Kto nie dawał? Szanse to są możliwości, a te mogą zdarzyć się najbardziej nieprawdopodobne. Kiedyś w turnieju finałowym Pucharu Afryki jedna drużyna prowadziła 4:0 na 3 minuty przed końcem i w kolejnych 6 akcjach druga drużyna strzeliła 5 bramek. Zawsze jakiś cud może się zdarzyć, to jest sport, a Lech na pewno nie jest z innej planety na tle Cracovii.
Minimum 10% ma, chociaz moim zdaniem w obecnych okolicznościach (Lech w słabej formie, Lech przegrany i zdołowany w lidze, Cracovia mega motywacja...moim zdaniem i 20% śmiało można dawać).

[...]

Niehonorowe jest wyzywanie kogoś od kurw nie mając żadnych dowodów na oszustwo, ale różni są ludzie.

Data: 2009-05-25 09:51:33
Autor: Bartosz B.

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvcatq$3j1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Komedia. Lech nie może przegrać, a Piast jak najbardziej. Niezła schizofrenia.

Porównaj AKTUALNY poziom sportowy. Pomyśl, zanalizuj, to nie boli.

Niehonorowe jest wyzywanie kogoś od kurw nie mając żadnych dowodów na oszustwo, ale różni są ludzie.

Kto kogo wyzywa? Ja tylko zapowiadam, że wyzwę, gdy oszustwo się stanie.

Oczywiście, Cracovia może wyjść na boisko i grać jak nigdy, a biedny Lech nie będzie w stanie nic zrobić. Czy normalnie jest to możliwe?
To pytanie retoryczne.

Bardziej realny jest jakiś "kartofel", którego Cracovia ot tak sobie strzeli przy biernej postawie obrońców, a potem to takie tam sobie niemrawe ataki Lecha.
No, ale liczę, że jednak choć o remis zawalczą. ;)

Data: 2009-05-25 10:45:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

No, ale liczę, że jednak choć o remis zawalczą. ;)

A ja liczę, że jednak spuszcz± Lechię. ;-)

Data: 2009-05-25 14:35:52
Autor: maciej
Bartosz B. napisał:

Porównaj AKTUALNY poziom sportowy. Pomyśl, zanalizuj, to nie boli.

Aktualny poziom sportowy jest taki, że Lech guzik gra i nie jest drużyną nie do pokonania dla nikogo w naszej lidze. Zresztą jak każda drużyna w każdej lidze.
Ja przepraszam bardzo, ale niezłym idiotyzmem jest twierdzenie, że w jakimś ligowym meczu któraś z drużyn jest bez szans na zwycięstwo.
Obejrzyj sobie wynik meczy Barcelona - Osasuna, podobna sytuacja.

Kto kogo wyzywa? Ja tylko zapowiadam, że wyzwę, gdy oszustwo się stanie.

A skąd będziesz wiedział, że wynik jest efektem oszustwa, a nie sportowej rywalizacji?

Oczywiście, Cracovia może wyjść na boisko i grać jak nigdy, a biedny Lech nie będzie w stanie nic zrobić. Czy normalnie jest to możliwe?

Oczywiście, od kilku postów właśnie to mówię. A co, moze niemożliwe?
Idź powiedz to Grekom, którzy o tym nie wiedzieli jak wychodzi na mecz otwarcia z Portugalią na Euro, a potem już tak do końca turnieju nikt gamoni nie uświadomił, że z faworytem się nie wygrywa, bo tak w Gdańsku mówią :-/

To pytanie retoryczne.

No w sumie tak, takich oczywistości, że w meczu może paść każdy wynik nie powinno się pisać.

Data: 2009-05-25 14:49:57
Autor: Andy
"maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote in message news:gve3td$1b7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tak na zupelnym marginesie - przez cala wiosne Lech zdobyl 7 punktow wiecej od tej cieniujacej i beznadziejnej Cracovii. Tylko 4 punkty wiecej od Piasta Gliwice i tylko 5 punktow wiecej od Gornika Zabrze. To nie jest przepasc, to nawet nie jest roznica klas.

Jako, ze widze na wlasne oczy to, co gra Lech, to bez wdawania sie w szczegoly - w tej dyskusji racje ma maciej, a Bartosz B. racji nie ma.

Data: 2009-05-25 14:52:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Jako, ze widze na wlasne oczy to, co gra Lech, to bez wdawania sie w szczegoly - w tej dyskusji racje ma maciej, a Bartosz B. racji nie ma.

Zgadza się.
Choć z drugiej strony, gdyby Lech PRZEGRAŁ, co mu się nie zdarzyło w lidze od prawie roku, to już szala przechyla się na korzy¶ć Bartosza.
No chyba że Wisła do przerwy będzie wysoko prowadziła, wtedy Lech będzie grał o pietruchę, a Craxa o życie i wszystko może się zdarzyć i to bez żadnych pozasportowych przyczyny.

Data: 2009-05-25 14:59:08
Autor: Andy
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gve4am$1ti$1news.onet.pl...
[...]

Niekoniecznie. Bez najmniejszego trudu potrafie sobie wyobrazic porazke slabego Lecha ze slaba Cracovia - duzo to brakowalo, zeby Lech u siebie przerznal z LKS-em? W meczach z Ruchem czy Arka, tez u siebie, byla taka bezradnosc Lecha, ze w przypadku jakiegos przypadkowego gola dla rywali podejrzewam, ze takze mogloby sie skonczyc porazka. Dlatego w mojej ocenie ewentualna porazka z Cracovia moze, ale nie musi swiadczyc o odpuszczeniu meczu przez lechitow. A Bartosz twierdzi, ze musi, co jest po prostu nonsensem.

Data: 2009-05-25 06:40:56
Autor: BearBag
[...]

Ale LKS co drugi mecz ma bardzo dobry a Cracovia ostatnie dobre
spotkanie zagrala kilkanascie miesiecy temu. Do tego ogladajac LKS
widzi sie cos co przypomina pilke nozna a Cracovia... Lech naprawde
musialby chciec przegrac zeby ten mecz zremisowac.

Data: 2009-05-25 15:47:45
Autor: Andy
"BearBag" <cactusek@gmail.com> wrote in message news:1a134284-d5e3-4142-9d03-923f64d45b01o20g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Generalnie meczow Cracovii nie ogladam, ale pamietam mecz z poczatku wiosny LKS - Cracovia, gdzie Cracovia bardzo fajne akcje rozgrywala. Wiec cos z tymi kilkunastoma miesiacami to tak nie bardzo. Nie mowiac juz, ze trudno byloby wymienic trzy dobre spotkania Lecha tej wiosny.

Data: 2009-05-25 18:25:47
Autor: AJK
25-05-2009  o godz. 15:47 Andy napisał:

[...]

Złudzenie optyczne - patrzysz przez pryzmat dwóch-trzech akcji, a głównie
malowniczego rozklepania łódzkiej obrony przez duet Nowak-¦lusarski, a
zapominasz, że Cracovia (po dużych transferach) przegrała wtedy z ligowym
słabeuszem, przegrała wygrany mecz, prowadziła dwukrotnie, w tym 2:0, i
je¶li to miało być dobre spotkanie... --
AJK

Data: 2009-05-25 15:01:49
Autor: Cavallino
[...]

Dokładnie tak.
Wygrana Lechii z Wisł± była jeszcze mniej prawdopodobna, a było do¶ć blisko.

Data: 2009-05-25 18:38:43
Autor: emu
Bartosz B. <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

No to chyba wiadomo.

A w temacie: Lech przegra = Lech Kurwa Poznan.
 napisał Bartosz Debil Bajków?

pomyliłe¶ grupy - piłka to sport - każdy wynik jest możliwy
wyluzuj albo "spierdal..";)

Data: 2009-05-25 22:05:06
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "emu" <anka99.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gveojj$8pa$1inews.gazeta.pl...
napisał Bartosz Debil Bajków?

Napisał Bartosz Bajków anonimie. I licz się ze słowami jak się do mnie zwracasz.

pomyliłe¶ grupy - piłka to sport - każdy wynik jest możliwy

Możliwy, ale mało prawdopodobny. Co sam napisałem. Nie moja wina, że jeste¶, używaj±c Twojego języka, takim "debilem", że nie możesz tego (i całego sensu problemu) zrozumieć. Można mieć swoje zdanie i nie wierzyć, że realnie Cracovia jest w stanie wygrać. Ja takie przedstawiłem. Można twierdzić inaczej, co przedstawili Cavallino i Andy.
Zobaczymy na boisku, czy będzie to tylko brak determinacji Lecha, czy zwyczajne odpuszczenie. Powtarzaj±c, ja twierdzę, że ów brak determinacji i tak nie powinien dać Cracovii cienia szansy na zwycięstwo.

wyluzuj albo "spierdal..";)

Opanuj się.

Data: 2009-05-26 00:08:02
Autor: Cavallino
[...]

A ŁKS-owi, Arce i innym takim na remis.
Ale dał.
A wtedy Lech na pewno był zdeterminowany.

Data: 2009-05-26 08:48:21
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvf4s2$uf$1news.onet.pl...
A wtedy Lech na pewno był zdeterminowany.

Ale jak sam twierdzisz wtedy grał z gwiazdorskim Stiliczem.
Zreszt± to był sensacje tak? Ile ich ma jeszcze być?
To był remisy tak? Mówimy o porażce, tak?

Data: 2009-05-26 11:00:36
Autor: Cavallino
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvg3bj$ofh$1news.onet.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvf4s2$uf$1news.onet.pl...
A wtedy Lech na pewno był zdeterminowany.

Ale jak sam twierdzisz wtedy grał z gwiazdorskim Stiliczem.

I dalej tak gra niestety.

Zreszt± to był sensacje tak? Ile ich ma jeszcze być?
To był remisy tak? Mówimy o porażce, tak?

Teraz już zdeterminowany nie jest.
Craxa wręcz przeciwnie.

Data: 2009-05-26 09:03:31
Autor: Mermi
Bartosz B. pisze:
zwyczajne odpuszczenie. Powtarzaj±c, ja twierdzę, że ów brak determinacji i tak nie powinien dać Cracovii cienia szansy na zwycięstwo.

LOL. Wła¶nie brak determinacji w naszej lidze jest najczęstsz± przyczyn± porażek zdecydowanych faworytów. Wystarczy, że do 70 minuty w Poznaniu będzie remis, a w Krakowie Wisła będzie wysoko prowadzić i już morale piłkarzy Lecha będzie na poziomie murawy. A wtedy byle akcja Cracovii zakończy się bramk±...

Data: 2009-05-26 09:23:48
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvg484$4db$1achot.icm.edu.pl...
[...]

To wracamy do punktu wyj¶cia. Co tam mówi±, czy pisz± w Poznaniu na temat rangi tytułu wicemistrzowskiego i ochoty zdobycia go?
Przecież mistrza już nie macie, więc nie zawracaj głowy Wisł±.

Data: 2009-05-26 21:37:29
Autor: Mermi
Bartosz B. pisze:
[...]

ROTFL. Zapytaj mieszkańców Poznania.

Data: 2009-05-27 09:23:10
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvhgdr$ghu$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Co ROTFL? To przecież pytam. Jak nie jeste¶ z Poznania (przecież mogłem się pomylić) to już się nie musisz odzywać.

Data: 2009-05-24 17:33:19
Autor: AJK
24-05-2009  o godz. 15:35 tees napisał:

Wróćmy do tematu. Lech zagra na poważnie czy będzie kurw±?

Moim zdaniem na poważnie - już pisałem w innym w±tku dlaczego. Dodatkowo obstawiam do¶ć wysoki wynik.

Znaczy, ile Cracovia wygra? 6:0? ;-)

--
AJK

Data: 2009-05-24 16:23:44
Autor: maciej
Bartosz B. napisał:

Wróćmy do tematu. Lech zagra na poważnie czy będzie kurw±?

Czy jest możliwe, że Lech przegra z Cracovią ot tak, bo mecz się tak ułoży, bo cały Lech gra co najwyżej średnio, a Cracovia co prawda jest słaba, ale nawet słabym może się trafić 1-2 akcje i wygrywają?
Czy też wygrana Cracovii = Lech się podłożył?

Data: 2009-05-24 16:38:26
Autor: Mane
maciej pisze:

[...]

Smrodek raczej pozostanie.

Data: 2009-05-24 17:40:05
Autor: yamma
Mane wrote:
maciej pisze:

[...]

- Ty, wiesz co Rysiek, nie przychodź już do nas więcej w odwiedziny.
- Jak to, dlaczego, co się stało ???
- A bo wiesz, po twojej ostatniej wizycie zginęło nam 200 zł.
- No coś ty, chyba nie sądzicie, że ja wam te pieniądze ukradłem ?
- Nie, kasa w końcu się znalazła, ale wiesz, niesmak jednak pozostał.
;-)
yamma

Data: 2009-05-24 22:15:50
Autor: bodyn
yamma pisze:
Mane wrote:
maciej pisze:

[...]

-A to ok, ze sie znalazla
-No ale troche zle, ze w Twojej kieszeni
:)

Data: 2009-05-27 17:15:03
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk
Mogiel wyliczył:

Lech - Cracovia - 78,5%, 15,3%, 6,3%

A skoro w Poznaniu porażkę przyjmą bez zaskoczenia to może możliwy jest też ten wariant:

Spadek Odry

Odra spadnie z ligi bezpośrednio w wypadku swojej porażki i trzech zwycięstw goniących ją zespołów - tj. Cracovii, Lechii i Górnika. Wynik ŁKS-u nie ma znaczenia.

W wypadku porażki Odry, wygranej lub remisu ŁKS-u oraz wygranych Cracovii, Lechii i Górnika tabela meczów bezpośrednich będzie wyglądała następująco:

12. Lechia   9 7-7
13. Górnik   8 4-3
14. Cracovia 8 6-5
15. Odra     8 4-6
I cała masa statystyk: http://www.90minut.pl/news/93/news930212-Wisla-90-Lech-10.html-- Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566http://www.berlinka.pcp.plStrona o BERLINCE, przedwojennej ReichsAutoBahn.

Data: 2009-05-27 17:20:07
Autor: maciej
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk
Bartosz B. napisał:

Mogiel wyliczył:
Lech - Cracovia - 78,5%, 15,3%, 6,3%

Bukmacherzy wyliczyli:
Lech - Cracovia 1,65 3,66 4,52 co daje w procentach 55% 24% 22%

Przy czym buki z szacowania szans żyją, a Mogiel to amator.

Data: 2009-05-27 17:32:12
Autor: maciej
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk
Napisałem:

co daje w procentach 55% 24% 22%

Od razu dla przypierdalaczy: 101% z okazji zaokrągleń.

Data: 2009-05-27 19:24:12
Autor: AJK
27-05-2009  o godz. 17:20 maciej napisał:

Mogiel wyliczył:
Lech - Cracovia - 78,5%, 15,3%, 6,3%

Bukmacherzy wyliczyli:
Lech - Cracovia 1,65 3,66 4,52 co daje w procentach 55% 24% 22%

Przy czym buki z szacowania szans żyj±, a Mogiel to amator.

Nie, nie - buki żyj± z tego, że ludzie sugeruj± się takimi wyliczeniami i
zgodnie z nimi obstawiaj± :-) --
AJK

Data: 2009-05-27 19:27:56
Autor: maciej
AJK napisał:

Nie, nie - buki żyj± z tego, że ludzie sugeruj± się takimi wyliczeniami i
zgodnie z nimi obstawiaj± :-)

Że co? Zupełnie nie rozumiem, a znam się trochę na temacie.

Data: 2009-05-28 10:21:12
Autor: AJK
27-05-2009  o godz. 19:27 maciej napisał:

Nie, nie - buki żyj± z tego, że ludzie sugeruj± się takimi
wyliczeniami i zgodnie z nimi obstawiaj± :-)

Że co? Zupełnie nie rozumiem, a znam się trochę na temacie.

Oj, no, żart, bazuj±cy na tym, że podcinanie gałęzi, na której się siedzi
jest ryzykowne, szacowanie szans a ustalanie publicznych (i kusz±cych)
kursów to niekoniecznie to samo oraz że bukom zależy wyłacznie na tym,
żeby zarobił buk, bo filantropia  - piętro wyżej i w lewo. --
AJK

Data: 2009-05-28 14:20:05
Autor: maciej
AJK napisał:

 szacowanie szans a ustalanie publicznych (i kusz±cych)
kursów to niekoniecznie to samo

To samo. Pocz±tkowe kursy s± takie jak szanse dawane przez bukmachera. PóĽniejsze zmiany to już zasługa graczy.

oraz że bukom zależy wyłacznie na tym,
żeby zarobił buk, bo filantropia  - piętro wyżej i w lewo.

No dlatego ich ocena szans jest tak miarodajna, bo od tego zależy czy zarobi±.

Data: 2009-06-02 12:39:49
Autor: AJK
28-05-2009  o godz. 14:20 maciej napisał:

szacowanie szans a ustalanie publicznych (i kusz±cych)
kursów to niekoniecznie to samo

To samo. Pocz±tkowe kursy s± takie jak szanse dawane przez bukmachera.
PóĽniejsze zmiany to już zasługa graczy.

Pocz±tkowe publiczne kursy różni± się tym od szans dawanych przez
bukmachera, że s± zestawem "realistyczna szansa plus nasz zarobek", a nie
"realistyczna szansa, więc, kochani, obstawiajcie, a my wam będziemy z
rado¶ci± płacić" :-)
oraz że bukom zależy wyłacznie na tym, żeby zarobił buk, bo
filantropia  - piętro wyżej i w lewo.

No dlatego ich ocena szans jest tak miarodajna, bo od tego zależy czy zarobi±.

Oczywiscie, ze tak. Przy czym ocena szans to jedno, a ustalenie na tej
podstawie kursu - drugie. Pomiędzy tym mie¶ci takie ohydne zielone co¶,
co dyszy, rzęzi i nazywa się zysk :-)

--
AJK

Data: 2009-05-27 22:32:55
Autor: Smok Eustachy
Dnia Wed, 27 May 2009 17:20:07 +0200, maciej napisał(a):

Bartosz B. napisał:

Mogiel wyliczył:
Lech - Cracovia - 78,5%, 15,3%, 6,3%

Bukmacherzy wyliczyli:
Lech - Cracovia 1,65 3,66 4,52 co daje w procentach 55% 24% 22%

Przy czym buki z szacowania szans ĹĽyjÄ…, a Mogiel to amator.

Jak wyjdzie Stilić to wiadomo, że Lech się podłoży.

Data: 2009-05-28 10:34:13
Autor: stebi
Lech - Cracovia, bedzie na powaznie czy cyrk
kodowanie se zmień

Data: 2009-05-24 15:20:41
Autor: UGI
[...]

Po tym co pokazala Cracovia wczoraj smiem twierdzic, że jesli zdobedzie jakies punkty w Poznaniu to i ona i Lech powinni z miejsca zleciec za oszustwo :)

Polonia Warszawa walcz±ca o UEFA chyba co najmniej zremisuje z Górnikiem w Zabrzu.

Niewatpliwie bedzie ciezko, szkoda ze Polonia jeszcze o cos gra.

Więc Górnik i Cracovia wypad, Arka baraże (zakładam, że w końcu wygraj±, maj± lepszy bilans z Górnikiem i Cracovi±)

Myslisz ze Odra tak latwo sie podda? Górnik i Lechia maja lepszy bilans meczow z Odra wiec jej porazka a ich zwyciestwo spycha ja na baraze. Arka to dla mnie jedyny pewniak do spadku.

Lechia 13 (Piast chyba nie będzie umierał za Zabrze). Amen.

A co z teoria o slaskim spisku?

Data: 2009-05-24 15:28:08
Autor: Danpe
On Sun, 24 May 2009 15:20:41 +0430, "UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote:

[...]

a dlaczego?
Po tym co widzialem na meczu LKS- Gornik Zabrze ja bym ich od razu do
3 ligi wyrugowal, na nic wyzej nie zasluguja.

Lechia 13 (Piast chyba nie będzie umierał za Zabrze). Amen.

A co z teoria o slaskim spisku?

Ja tej Lechii tak pewien nie jestem w meczu z Piastem.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-24 15:32:06
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvbhii$c3f$1inews.gazeta.pl...
Lechia 13 (Piast chyba nie będzie umierał za Zabrze). Amen.
A co z teoria o slaskim spisku?

Udaję, że nie wierzę. Choć czuję sięznowu jak 21 lat temu.

A tak w ogóle to rzeczywi¶cie: Lechia mogłaby nawet Odrę przeskoczyć (lepszy bilnas). No niech Niciński co¶ znowu strzeli. Oczywi¶cie tylko w przypadku gdy Lechia przynajmniej zremisuje.

Data: 2009-05-24 17:55:11
Autor: Cavallino
[...]

ŁKS, Ruch i Arka również.

Data: 2009-05-24 19:16:48
Autor: UGI
Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

ŁKS, Ruch i Arka również.

Ostatnio Lech poprawil sie i nie traci juz z takimi cieniznami punktów. A Cracovia na prawde nie ma zadnych argumentow by cos ugrac. I to w Poznaniu.

A swoja droga nie chce mi sie wierzyc w podlozenie Lecha. To ze kibice sie lubie nie znaczy ze pilkarze tez musza. Tym bardziej ze w ostatnich latach mecze obu druzyn to mnostwo kontrowersji.

Data: 2009-05-24 19:30:10
Autor: Cavallino
Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvbvd9$avh$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

ŁKS, Ruch i Arka również.

Ostatnio Lech poprawil sie i nie traci juz z takimi cieniznami punktów.

Ostatnio to jest jeden raz, z Lechi±.
A i to tylko dlatego że Stilic nie wyszedł w pierwszym składzie. ;-)

Data: 2009-05-24 20:10:12
Autor: UGI
Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

Ostatnio to jest jeden raz, z Lechi±.

I z Ruchem

Data: 2009-05-24 22:32:59
Autor: Cavallino
Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvc2hd$qfe$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

Ostatnio to jest jeden raz, z Lechi±.

I z Ruchem

Ten w PP?
Bo w lidze nie bardzo.

Data: 2009-05-24 22:55:54
Autor: Cavallino
Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvcc3b$hoe$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

Ten w PP?
Bo w lidze nie bardzo.

Tak, ten w PP.

To jednak deczko inna sprawa, bo remis Ruchowi nic nie dawał.
Widzieli co Turina zrobił z Poloni± w karnych.

Data: 2009-05-25 11:42:22
Autor: yamma
Bartosz B. wrote:
Czy mogę sobie spać spokojnie i w takim najgorszym, mało
prawdopodobnym wariancie (tak na 5 %) zakładać najwyżej remis, czy
też Lech realnie (bo nie teoretycznie) pozbawiony szans na
mistrzostwo skurwi się na koniec?

Lech wcale nie jest pozbawiony szans na MP. Po tym, co sędziowie wyprawiali w tej kolejce, to mam podejrzenia, że komu¶ bardzo zależy na tym aby Ruch zagrał w pucharach. I chyba nawet domy¶lam się komu. Zadziwiaj±ce jest to, że wszystkie błędy (w Gdańsku, we Wrocławiu i w Warszawie) premiowały wył±cznie Lecha.
yamma

Data: 2009-05-25 11:48:48
Autor: Andy
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:gvdp68$dm3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli Ruch ustala scenariusz na mistrzostwo po to, by dostac 0:5 w dwumeczu od jakichs Grekow czy tam Ukraincow (a w 3. rundzie trafia sie na zespoly silne, acz nie z pierwszej polki). Szacunek - ja bym na takie cos nie wpadl :)

Data: 2009-05-25 11:54:12
Autor: Mane
Andy pisze:

[...]

Kazdy dostanie becki a czy bedzie to 0-2 czy 0-5 niewiele zmieni, najgorsze ze jeden sezon z dupy znowu bedziemy w rankingu odrabiac 5 lat

Data: 2009-05-25 14:30:11
Autor: yamma
Andy wrote:
[...]

Trzeba naprawdę być albo ¶lepym gamoniem albo drukować, żeby nie zauważyć ręki Stlica i Garncarczyka. Lech po aferze z Reissem raczej w takie zabawy się nie bawi, więc pozostaje drugi zainteresowany czyli Ruch. A tutaj już teorie spiskowe można mnożyć poczynaj±c od Antosia Piechniczka, przez akcesję Chorzowa do organizacji Euro 2012 a skończywszy na giełdowych graczach, którym nagły awans Ruchu do pucharów mógłby zasilić konta.
yamma

Data: 2009-05-25 14:35:41
Autor: Andy
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:gve30u$qr8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hehe, mysle, ze ci gieldowi gracze doskonale wiedza, ile jest warte odpadniecie w pierwszej mozliwej rundzie z LE. I koszt ewentualnego ustawienia calej koncowki ligi zdecydowanie przewyzszylby ewentualne zyski (o ile takowe by w ogole byly) z pucharow :).

W kazdym razie raz jeszcze powtorze - szacunek, ja bym na cos takiego nie wpadl :).
Aczkolwiek moze cos w tym jest, jak sie glebiej zastanowic - w koncu w finale PP Mikulski nie podyktowal ewidentnej jedenastki dla Lecha, wiec moze juz wtedy probowali wepchnac Ruch do pucharow ;).

Data: 2009-05-25 15:40:28
Autor: yamma
Andy wrote:

Aczkolwiek moze cos w tym jest, jak sie glebiej zastanowic - w koncu w
finale PP Mikulski nie podyktowal ewidentnej jedenastki dla Lecha,
wiec moze juz wtedy probowali wepchnac Ruch do pucharow ;).

Kajzer+Małek i jeszcze do tego Mikulski? Za wielu do podziału (Lyczmańskiego nie liczę, bo gamoń po prostu zgłupiał i nie wiedział co robić) . Zreszt± zwróć uwagę na kolejno¶ć bramek. To wszystko działo się mniej więcej w tym samym czasie. Najpierw karny dla Lechii, potem ręka Garncarczyka i w tym momencie remis dawał Lechowi I miejsce. Strasznie dużo tych przypadków i cudów.
yamma

Data: 2009-05-25 12:32:05
Autor: Bartosz B.
Lech - Cracovia, nedzie na powaznie czy cyrk

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvdp68$dm3$1inews.gazeta.pl...
I chyba nawet domy¶lam się komu. Zadziwiaj±ce jest to, że wszystkie błędy (w Gdańsku,

Eee tam. Kaczmarek był faulowany.