Lech - Jaga

Data: 2009-03-08 19:25:53
Autor: gasper
Lech - Jaga
jak ta Jaga wygrała tydzieńtemu to nie mam pojęcia - dziś oddali JEDEN celny strzał a raczej podanie do Kotora
tracili piłke jak sie tylko dało - podawali Lechitom, wybijali na aut, a jak już doszli daleko to sie gubili
a Lech jak to Lech, widać było brak Stillica, Wilk zmarnował setke a Queto musi nabrać masy bo go przepychają ;)

Data: 2009-03-08 21:27:37
Autor: Andy
Lech - Jaga
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:gp12ji$gcr$1inews.gazeta.pl...
a Lech jak to Lech, widać było brak Stillica, Wilk zmarnował setke a Queto musi nabrać masy bo go przepychają ;)

W moim odczuciu naprawde niezly mecz Lecha. Totalna dominacja nad Jagiellonia, ktora zagrala bardzo slabo, byc moze to byl nawet najslabszy zespol w tym sezonie na Bulgarskiej. Co prawda, ta dominacja nie miala odzwierciedlenia w golach (bo juz w sytuacjach czy strzalach to miala odbicie), ale nie w kazdym meczu wpada wszystko do siatki.

Co mi sie podobalo, to zupelna zmiana taktyki pod nieobecnosc Stilica. Zwykle lechici graja glownie przez srodek, a tym razem bardzo wykorzystywali oba skrzydla. Inna sprawa, ze dosrodkowania Wojtkowiaka i Djurdjevica pozostawialy wiele do zyczenia, ale wykorzystywanie obu bocznych obroncow bylo bardzo dobre. Swietny mecz Lewandowskiego, mogl ustrzelic hat tricka. Calkiem niezle pokazal sie tez Cueto, podobal mi sie Bandrowski. Za to zupelnie zawiedli Grosicki i Frankowski, nie stwarzali najmniejszego zagrozenia pod bramka Lecha, w ogole chyba rzadko kiedy mieli kontakt z pilka.

Troche martwi kontuzja Wilka, ale w nastepnym mecuz maja byc do dyspozycji Smudy Peszko, Stilic i Turina.

Data: 2009-03-08 21:32:40
Autor: gasper
Lech - Jaga
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gp1a82$8r2$1mx1.internetia.pl...
Troche martwi kontuzja Wilka, ale w nastepnym mecuz maja byc do dyspozycji Smudy Peszko, Stilic i Turina.
ciekawe czy zostawi Kotora

Data: 2009-03-08 21:46:26
Autor: Andy
Lech - Jaga
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:gp1a1c$3p3$1inews.gazeta.pl...
Troche martwi kontuzja Wilka, ale w nastepnym mecuz maja byc do dyspozycji Smudy Peszko, Stilic i Turina.
ciekawe czy zostawi Kotora

Jesli obaj bramkarze beda zdrowi, to w obecnej chwili Kotor ma male szanse na gre w pierwszym skladzie.

Data: 2009-03-08 21:35:06
Autor: Przemek Budzyński
Lech - Jaga
Andy pisze:

 Za to zupelnie zawiedli Grosicki i Frankowski, nie stwarzali najmniejszego zagrozenia pod bramka Lecha,

trudno, żeby Frankowski stwarzał jakieś zagrożenie, skoro nie dostał ani jednego celnego podania od pomocników....

Data: 2009-03-08 21:47:57
Autor: Andy
Lech - Jaga
"Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> wrote in message news:gp1a50$3le$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale tez nie widzialem specjalnie, zeby sie pokazywal pomocnikom na wolnym polu, zeby byla okazja, zeby mu dograc pilke. Praktycznie caly mecz Franek sobie statystowal, to juz Grosicki chociaz ze dwa razy szarpnal, jakis rzut rozny wywalczyl...

Data: 2009-03-08 23:31:12
Autor: Rafał
Lech - Jaga
Andy..mowisz ze Kotor moze nie grac? , Smuda wyznaje zasade po 1 błedu..   w BEłchatowie  Turina puscił  "szmate"    -drugą bramke wiec   skoro  dzis Kotor był na czysto i w Krakowie... to  moze zostać dłuzej miedzy słupkami...

Data: 2009-03-08 23:56:32
Autor: Andy
Lech - Jaga
"Rafał" <ramura@wp.pl> wrote in message news:gp1gvi$btc$1opal.icpnet.pl...
[...]

Tak sadze, zobaczymy w Zabrzu czy mam racje :). A co do Kotora, to w Krakowie zagral bardzo przecietnie (1 celny strzal Wisly w calym meczu, a przy wyjsciach do dosrodkowani Kotor dwa razy sie pomylil, wiec ogolnie to trudno sie zachwycac), natomiast dzis mial do zlapania jeden super anemiczny strzal z dystansu. Zgadza sie, ze z Jaga nic nie zawalil, ale tez nie mial najmniejszej okazji zeby sie wykazac. Podsumowujac oba wystepy Kotora, to jeden wystep bardzo sredni, a w drugim byl bezrobotny. Mnie to nie przekonuje. I cos mi sie zdaje, ze Smudy tez nie.

Data: 2009-03-09 00:35:12
Autor: Cavallino
Lech - Jaga
[...]

Gdyby jeszcze skład to przewidywał.
Jak dla mnie powinni grać zdecydowanie szerzej np. z Lewym na prawym skrzydle.
Wojtkowiak miał dzisiaj bardzo słaby dzień, już Cueto na prawym skrzydle lepiej sobie radził.

Murawski jako ofensywny to też nieporozumienie z obecną formą.
Prosiło się o spróbowanie Golika, ale Smuda uparty jak osioł.

Troche martwi kontuzja Wilka, ale w nastepnym mecuz maja byc do dyspozycji Smudy Peszko, Stilic i Turina.

Turina nie wiem po co.
Ja wiem, że to nieco naciągane, ale Turina ma w tym roku średnią wpuszczonych bramek 2, a Kotor 0.
Nie wypada go zmieniać, dopóki czegoś nie zepsuje.

Data: 2009-03-09 10:25:24
Autor: Andy
Lech - Jaga
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gp1knh$12f$1news.onet.pl...
Gdyby jeszcze skład to przewidywał.
Jak dla mnie powinni grać zdecydowanie szerzej np. z Lewym na prawym skrzydle.
Wojtkowiak miał dzisiaj bardzo słaby dzień, już Cueto na prawym skrzydle lepiej sobie radził.

To fakt, zwlaszcza jakosc dosrodkowan Wojtkowiaka byla tragiczna. Aczkolwiek to nie nowosc, bo o ile w defensywie Wojtkowiak spisuje sie bardzo poprawnie, to z dosrodkowaniami od zawsze mial klopot. Jesli chce byc obronca na poziomie wyzszym niz kopacz ligowy, to musi sie tego nauczyc.

Murawski jako ofensywny to też nieporozumienie z obecną formą.
Prosiło się o spróbowanie Golika, ale Smuda uparty jak osioł.

Akurat wczoraj Golik nie mogl zagrac, bo w piatek odniosl jakis drobny uraz. Choc podejrzewam, ze nawet jakby byl zdrowy to i tak by nie zagral. Ale jako ze nie widzialem go w akcji, to nie wypowiadam sie, czy powinien dostac szanse.

Turina nie wiem po co.
Ja wiem, że to nieco naciągane, ale Turina ma w tym roku średnią wpuszczonych bramek 2, a Kotor 0.
Nie wypada go zmieniać, dopóki czegoś nie zepsuje.

No, jakby sie bawic w srednie, to w meczach ligowych w tym sezonie to Turina ma znacznie lepsza srednia niz Kotor. Ale i tak powinna sie liczyc aktualna forma, a wyglada na to, ze w przypadku obu bramkarzy jest ona bardzo zblizona. Dla mnie nie ma wiekszej roznicy, ktory bedzie bronil w Zabrzu.

Data: 2009-03-09 13:45:05
Autor: Cavallino
Lech - Jaga
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

No, jakby sie bawic w srednie, to w meczach ligowych w tym sezonie to Turina ma znacznie lepsza srednia niz Kotor.

Ale już w tej rundzie nie bardzo.
I to do sporej części średniej Turina walnie się przysłużył.

Ale i tak powinna sie liczyc aktualna forma, a wyglada na to, ze w przypadku obu bramkarzy jest ona bardzo zblizona. Dla mnie nie ma wiekszej roznicy, ktory bedzie bronil w Zabrzu.

No mniej więcej dla mnie tak samo, więc dlatego Kotor - bo Polak.

Data: 2009-03-09 10:40:58
Autor: gasper
Lech - Jaga
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gp1knh$12f$1news.onet.pl...
Wojtkowiak miał dzisiaj bardzo słaby dzień, już Cueto na prawym skrzydle lepiej sobie radził.
miałem też to napisać - Wojtkowiak jakby nie był skoncentrowany, taki troche przygaszony
z Lecha jeszcze podobał mi sie Bandrowski - ten to sie nie boi zmęczyć

Data: 2009-03-09 13:45:39
Autor: Cavallino
Lech - Jaga
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gp2o79$j4f$1inews.gazeta.pl...
[...]

On się nie męczy, jako że odpoczywa w biegu. ;-)

Data: 2009-03-09 11:51:23
Autor: jadrys
Lech - Jaga
Cavallino pisze:
[...]

O co w tym wszystkim chodzi? Dlaczego tych nowych nabytków Lecha nie ma nawet w rezerwie??

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-09 11:58:15
Autor: gasper
Lech - Jaga
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp2sbd$gdf$1news.task.gda.pl...
O co w tym wszystkim chodzi? Dlaczego tych nowych nabytków Lecha nie ma nawet w rezerwie??

tajna broń, ale na serio to tak:
- tamci są lepsi od tych co teraz grają
- ale trzeba jakoś sprzedać tych gorszych więc tych lepszych sie nie pokazuje bo tych gorszych nikt by nie chciał kupić ;)

Data: 2009-03-09 12:00:09
Autor: tees
Lech - Jaga
gasper pisze:

tajna broń, ale na serio to tak:
- tamci są lepsi od tych co teraz grają
- ale trzeba jakoś sprzedać tych gorszych więc tych lepszych sie nie pokazuje bo tych gorszych nikt by nie chciał kupić ;)

Stlić to był fuks, a reszta bałkańskich nabytków jest przeciętna? ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-03-09 12:14:47
Autor: gasper
Lech - Jaga
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp2srn$qi3$1news.onet.pl...
gasper pisze:

[...]

podobnie jest w Legii z Hiszpanami - tylko troche drożej kosztuje ich utrzymanie i są mniej perspektywiczni ;)

Data: 2009-03-09 12:43:30
Autor: tees
Lech - Jaga
gasper pisze:

podobnie jest w Legii z Hiszpanami - tylko troche drożej kosztuje ich utrzymanie i są mniej perspektywiczni ;)

Czy są mniej perspektywiczni to jeszcze nie wiesz ;)

Ale ogólnie jest w tym jakaś prawidłowość - w Legii trafił się Astiz i zaraz rzucono się bez opamiętania na hiszpański rynek sądząc że następni będą co najmniej nie gorsi. W Lechu Stilić - i od razu kolejne zakupy z Bałkanów  - jak gdyby tam tacy Stilicowie tkwili w co drugim klubie i tylko czekali na odkrycie ;)

Oczywiście to gdybanie - okaże się jak te dwa bałkańskie diamenty pojawią się na boiskach naszej E.

pzdrw
tees

Data: 2009-03-09 12:56:22
Autor: Andy
Lech - Jaga
"tees" <ra2k@poczta.onet.pl> wrote in message news:gp2vcv$3vn$1news.onet.pl...
[...]

To troche nie tak. Przede wszystkim Stilic nie byl pierwszym Jugolem w Lechu. Przypomne, ze przed nim sprowadzono Djurdjevica, Tanevskiego, Injaca, a z pobliskich b. Jugoslawii krajow takze Dolhe i Dobrewa (tak, wiem, ze Dolhe nie bezposrednio stamtad :) ). Ze wspomnianej trojki Jugoli z dwoch jest calkiem niezly pozytek, a i Tanevski, choc pilkarzem wybitnym nigdy nie bedzie, to jako rezerwowy sie nadaje.
Dopiero potem pojawil sie Stilic, ktory jest gwiazda.
Po Stilicu pojawil sie jeszcze Turina i teraz zima dwoch kolejnych.

Wiec to nie jest tak, ze trafiono ze Stilicem i potem hurra na Jugoli. To raczej jest zaplanowany kierunek sciagania pilkarzy, a Stilic jedynie potwierdzil, ze mozna tam trafic na perelke. A tak na marginesie to podoba mi sie w Jugolach to, ze w wiekszosci szybko sie aklimatyzuja, ucza sie jezyka, sa pracowici i nie strzelaja fochow o byle co. Taki Injac dla przykladu to mowi po polsku lepiej niz niejeden pilkarz urodzony w Polsce.

Data: 2009-03-09 13:03:10
Autor: tees
Lech - Jaga
Andy pisze:

To troche nie tak. Przede wszystkim Stilic nie byl pierwszym Jugolem w Lechu.

Oczywiście masz rację, a ja specjalnie nieco podkolorowałem wypowiedź swoją. Bardziej jednak chodziło mi o to, że poprzedni zawodnicy z byłej Jugosławii nie wnieśli AŻ tyle do Lecha. Myślę, że kupilibyście jakichś innych (np. z Czech, Bułgarii, skądkolwiek) i nie byłoby znać różnicy (gdzieniegdzie na plus, gdzieniegdzie na minus).
Piłem głownie do tego, że po Stlicu (który był mega celnym strzałem) dużo osób spodziewa się, że każdy transfer zatwierdzony przez mityczny już KOMITET ;) będzie wielkim hitem (vide moja dyskusja z AJK, który nie widział tych dwóch nowych a już ich pozycjonuje jako gwiazdy).

Tymczasem może się okazać, że kolejni będą właśnie na poziomie wspomnianych przez Ciebie - czyli powiedzmy dość solidni, ale nie tacy których można by sprzedać za parę milionów euro.

I oczywiście zdaję sobie sprawę, że kierunek bałkański wymuszają uwarunkowania finansowe - tam zawodnicy są w naszym zasięgu.

pzdrw
tees

Data: 2009-03-09 15:44:53
Autor: AJK
Lech - Jaga
09-03-2009  o godz. 13:03 tees napisał:

[...]

Uprasza się o nienaśladowanie Fortuny ;-)

Napisałem wyraźnie: "Doraźnie Lech ma graczy z ławki: Wilka, Peszkę,
Golika, Handzicia, Olszaka, Kononowicza, Henriqueza... Już zaraz nie
przejmą drużyny, oczywiście, ale przygotowanie ich do wejścia do składu
latem (bo przecież nie mówimy o wejściu teraz) jest wykonalne."
Jeśli to jest "pozycjonowanie jako gwiazdy"...

--
AJK

Data: 2009-03-09 17:04:15
Autor: tees
Lech - Jaga
AJK pisze:

[...]

No właśnie - na oczy ich nie widziałeś a już zrównujesz ich z takimi gwiazdami jak Wilk albo Peszko :)

pzdrw
tees

Data: 2009-03-09 13:48:33
Autor: Cavallino
Lech - Jaga
[...]

Dokładnie.
Ich sposób bycia jest nam jakby znajomy, czuć że to bracia - Słowianie, stąd pewnie mają łatwiej.

Taki Injac dla przykladu to mowi po polsku lepiej niz niejeden pilkarz urodzony w Polsce.

O jego trenerze nie wspominając. ;-)

Data: 2009-03-09 13:46:25
Autor: Cavallino
Lech - Jaga
gasper pisze:

[...]

Tego nie wiemy i dopóki nie zagrają to się nie dowiemy.

Data: 2009-03-09 14:50:25
Autor: jadrys
gasper pisze:

[...]

No ale dlaczego nie ma ich nawet w rezerwie??  Wielki znak zapytania - czy Smuda dobrze robi nie wystawiając ich? Czy nie przydałaby się jakaś zdrowa rywalizacja w zespole?
 Franz ma u mnie za to dużego minusa..
Coraz bardziej widać że tym z podstawowego składu nie chce się biegać po boisku.. Rywalizacja na pewno by ich zmotywowała do lepszej (ambitniejszej) gry..

Data: 2009-03-09 14:54:12
Autor: Andy
Lech - Jaga
"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gp36qu$gj3$1news.task.gda.pl...
Coraz bardziej widać że tym z podstawowego składu nie chce się biegać po boisku.. Rywalizacja na pewno by ich zmotywowała do lepszej (ambitniejszej) gry..

Co za bzdura. Czego jak czego, ale akurat biegania to im nie mozna odmowic.

Data: 2009-03-09 15:59:52
Autor: gasper
Lech - Jaga
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gp37ip$omi$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

mimo środowego meczu z Wisłą  było widać, że biegają jakby byli z innej ligii

Data: 2009-03-09 16:09:01
Autor: jadrys
Lech - Jaga
Andy pisze:
[...]

Może mi się wydaje, ale nie widzę ich dużego zaangażowania.. Poza oczywiście wczorajszym meczem z Jagą..
Sprawiają na mnie wrażenie jakby grali o nic.. Tak było w Bełchatowie i w meczu z Wisłą..

Data: 2009-03-09 16:28:39
Autor: gasper
Lech - Jaga
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp3bek$pqv$1news.task.gda.pl...
Andy pisze:
[...]

w Bełchatowie grali do końca i wygrali a byli zmęczeni po UDINE
z Wisłą planowali remis a wygrali
gdzie tu brak chęci walki?

Data: 2009-03-09 17:40:16
Autor: jadrys
Andy pisze:
[...]

Wybacz, ale ja zaangażowanie Kolejorza w Bełchatowie zauważyłem dopiero gdy zajrzało im w oczy widmo porażki..
Być może ja się mylę.. Być może to tylko zbyt rozbudzony apetyt na bardziej okazałe zwycięstwa..

Data: 2009-03-09 17:51:27
Autor: gasper
Lech - Jaga
Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp3gpd$5n4$1news.task.gda.pl...
Wybacz, ale ja zaangażowanie Kolejorza w Bełchatowie zauważyłem dopiero gdy zajrzało im w oczy widmo porażki..

byli po meczu z Udine - walke jednak pokazali

Data: 2009-03-09 18:08:36
Autor: jadrys
Lech - Jaga
gasper pisze:
[...]

... I co najważniejsze wygrali.. Może niepotrzebnie się czepiam.. :-\

Data: 2009-03-09 18:56:11
Autor: Cavallino
Lech - Jaga
[...]

IMO robi źle i by się przydała.
Nie ufam mu aż do tego stopnia, żeby wierzyć na słowo, iż zawodnik w słabej formie (np. Murawski czy Wilk) zawsze i wszędzie będzie lepszy od konkurenta.
W takim meczu jak z Jagą chciałbym sam się przekonać co dany gość potrafi.

Tak jak przyjmmnie zaskoczył mnie Cueto, który chyba wyzbył się juniorskich nawyków z kiwaniem wszystkiego co się da i strzelaniem z każdej pozycji, tak i Smuda czasem mógłby zostać zaskoczony.

Franz ma u mnie za to dużego minusa..
Coraz bardziej widać że tym z podstawowego składu nie chce się biegać po boisku.. Rywalizacja na pewno by ich zmotywowała do lepszej (ambitniejszej) gry..

Dokładnie tak.
Zwłaszcza że to mogą być ostatnie miesiące Stilica.

Data: 2009-03-09 12:18:01
Autor: Mane
Lech - Jaga
gasper pisze:

tajna broń

Dokładnie, Lech trzyma ich na LM, tak jak Legia swoich Hiszpanow :D

Data: 2009-03-09 14:56:33
Autor: jadrys
Lech - Jaga
gasper pisze:
[...]

:-D     Może to i racja - poco wstawiać tych super kopaczy , skoro majstra można zdobyć tymi średniakami ze składu podstawowego..
I tak jak piszesz powyżej - same korzyści z tak obranej taktyki.. ;-)

Data: 2009-03-09 20:08:01
Autor: eManitou
Lech - Jaga
gasper pisze:

a Lech jak to Lech, widać było brak Stillica, Wilk zmarnował setke a Queto musi nabrać masy bo go przepychają ;)

I tak zagrali lepiej niż przyzwoicie. Miało się wrażenie, że to PP i, że ekipa z E gra z I-ligową co najmniej. IMO z trójki Lesz, Wisła, LEgia to LEch najlepiej się prezentuje i chyba tylko Wydział Dyscypliny może ich powstrzymać przed zdobyciem MP.

--

"Bóg ukarał go i oddał w ręce kobiety. "
~ Księga Judyty

Data: 2009-03-10 19:00:55
Autor: yamma
Lech - Jaga
eManitou wrote:
gasper pisze:

[...]

Spokojnie. Nie wiadomo jak będą wyglądać pod koniec sezonu. A mają 2 trudne wyjazdy do Warszawy (z Polonią) i do Wrocławia. Jeśli Lechowi nie uda się odskoczyć już teraz na kilka pkt, to może być różnie.
yamma

Data: 2009-03-10 20:06:15
Autor: Cavallino
Lech - Jaga
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Spokojnie. Nie wiadomo jak będą wyglądać pod koniec sezonu.

A wiadomo jak będą wyglądać konkurenci?

A mają 2 trudne wyjazdy do Warszawy (z Polonią) i do Wrocławia.

Tak jakby tylko Lech na wyjazdach grał...
Zresztą popatrz sobie na dotychczasowe rezultaty tych wyjazdów - są lepsze niż mecze u siebie.

Jeśli Lechowi nie uda się odskoczyć już teraz na kilka pkt, to może być różnie.

Bo Legia puknie trójką Wisłę w Krakowie, wciągnie Śląsk nosem i w ogóle grając połową składu wygra wszystkie mecze do końca....

Lech - Jaga