Lech - Juventus

Data: 2010-12-01 21:40:50
Autor: ..Aldi..Romek..
Lech - Juventus
?o raju!
ależ Lechici mają szczęście! Juve miało już dwie setki!
Kotor jakoś magicznie wybronił tę drugą, po swoim kiepskim odbiciu piłki....
śmierdzi bramką dla Włochów, oby im się nie udało!

Data: 2010-12-01 12:45:34
Autor: brat_olin
Lech - Juventus
Aldi..Romek.." <rom...@poczta.fm> wrote:

?o raju!
ale Lechici maj szcz cie! Juve mia o ju dwie setki!
Kotor jako magicznie wybroni t drug , po swoim kiepskim odbiciu pi ki....
mierdzi bramk dla W och w, oby im si nie uda o!

Rudnevs chyba zagra w Serie A w przyszlym sezonie.  Cztery gole z
Juventusem!  (a ma jeszcze godzine by sie poprawic)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-01 21:49:35
Autor: rotax
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-01 21:45, brat_olin pisze:

Rudnevs chyba zagra w Serie A w przyszlym sezonie.  Cztery gole z
Juventusem!  (a ma jeszcze godzine by sie poprawic)

Ale to juz nie dzisiaj, bo cos mi sie widzi, ze nie dograja dzis tych 90 minut.
Niemniej momentami Lech mnie zadziwia bardzo ladna gra. A momentami to...ech.

-- -
Pzdr
rotax

Data: 2010-12-01 21:52:58
Autor: Fidelio
Lech - Juventus
Uzytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:id6cd8$bto$1inews.gazeta.pl...
[...]

No wlasnie, zgodnie z prognoza ma caly czas mocno sypac. Ciekawe czy dograja do konca.

Data: 2010-12-01 21:55:02
Autor: topek
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-01 21:40, ..Aldi..Romek.. pisze:
[...]
Nie powinni grac w takich warunkach.
A podgrzewana murawa to jakas sciema.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2010-12-01 22:06:00
Autor: Mane
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-01 21:55, topek pisze:

Nie powinni grac w takich warunkach.
A podgrzewana murawa to jakas sciema.

Jak sama nazwa wskazuje to ona jest podgrzewana, a nie rozmraĹźana :)

Data: 2010-12-01 22:13:00
Autor: topek
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-01 22:06, Mane pisze:
W dniu 2010-12-01 21:55, topek pisze:

Nie powinni grac w takich warunkach.
A podgrzewana murawa to jakas sciema.

Jak sama nazwa wskazuje to ona jest podgrzewana, a nie rozmraĹźana :)
tu masz zenit-anderlecht.
http://www.youtube.com/watch?v=JaUrP1df2qQ
http://pogoda.wp.pl/miasto,st-petersburg,mid,2001378,mi.html?ticaid=1b57f

Albo oszczedzaja w Poznaniu albo jakas lipa ta murawa.

Data: 2010-12-01 22:15:58
Autor: rotax
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-01 22:13, topek pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=JaUrP1df2qQ
http://pogoda.wp.pl/miasto,st-petersburg,mid,2001378,mi.html?ticaid=1b57f

Albo oszczedzaja w Poznaniu albo jakas lipa ta murawa.

Zwroc uwage, ze tam nie padal snieg, a tu sypie caly czas.

--
Pzdr
rotax

Data: 2010-12-02 09:57:09
Autor: Cavallino
Lech - Juventus
Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4cf6b64e$1news.home.net.pl...
[...]

LOL.
Ty myślałeś, że podgrzewanie murawy jest w stanie rozpuścić 0,5 metrowy śnieg?
Może i by nawet dało radę, ale trawa by tego nie przeżyła.

Data: 2010-12-01 22:39:27
Autor: yamma
Lech - Juventus
...Aldi..Romek.. wrote:
?o raju!
ależ Lechici mają szczęście! Juve miało już dwie setki!

Nie wiem jak się skończy ten mecz ale chyba wiem jak się skończy najbliższy mecz ligowy. :-) No, chyba, że Ekstraklasa się zlituje i przełozy tę kolejkę. Lechici jadą chyba na dopalaczach. :-)

Kotor jakoś magicznie wybronił tę drugą, po swoim kiepskim odbiciu
piłki.... śmierdzi bramką dla Włochów, oby im się nie udało!

Jest szansa, bo w takich warunkach ciężko jest cokolwiek strzelić.
yamma

Data: 2010-12-01 23:09:27
Autor: ..Aldi..Romek..
Lech - Juventus
?Użytkownik "yamma"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id6fb7$msk$1@inews.gazeta.pl...

ależ Lechici mają szczęście! Juve miało już dwie setki!
Lechici jadą chyba na dopalaczach. :-)

hehehehe.... kto ich tam wie... powinni opatentować jakąś
nazwę w stylu "hot ice"

Kotor jakoś magicznie wybronił tę drugą, po swoim kiepskim odbiciu
piłki.... śmierdzi bramką dla Włochów, oby im się nie udało!
Jest szansa, bo w takich warunkach ciężko jest cokolwiek strzelić.

nie udało się dowieźć zera z tyłu, ale i tak... szacunek!!

sukces nie lada! brawa za waleczność!

Data: 2010-12-01 23:45:34
Autor: Jadrys
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-01 22:39, yamma pisze:

Nie wiem jak się skończy ten mecz ale chyba wiem jak się skończy najbliższy mecz ligowy. :-)

yamma

No to powiedz. To nie przypadkiem Ty przyznałeś rację Cavalino gdy on twierdził że zastawianie bramki autobusami w meczu z Dniepro nic nie da, - Kolejorz i tak będzie zmieciony z powierzchni ziemi?

Data: 2010-12-02 09:28:50
Autor: yamma
Lech - Juventus
Jadrys wrote:
[...]

Nic takiego sobie nie przypominam. O ile pamiętam, pisałem, że dopiero mecz z Juve pokaże prawdziwą twarz Lecha. Wczoraj Juve miało chyba ze 3 czy 4 setki, które cudem nie wpadły do bramki Kotorowskiego. Ja Lechowi oczywiście gratuluję dzielnej postawy, awansu, i tak dalej ale chyba nikt nie ma wątpliwości, która drużyna wczoraj _powinna_ wygrać. Lech powinien dziekować niebiosom, że w kluczowych momentach coś niedobrego działo się w głowach napastników Juve. BTW, ten mecz bardzo przypominał mi potyczkę Wisły z Valerengą, którą to Valerengę nawet na tej grupie wyzywano od drwali.
yamma

Data: 2010-12-02 09:43:33
Autor: Hades
Lech - Juventus
Użytkownik "yamma"
[...]

Ty jednak masz cos z glowa. Kogo to curva obchodzi ktora druzyna
i ile miala stuprocentowych sytuacji? W meczu liczy sie wynik. Ten
zas byl remisowy.
AM
P.S.Swoja droga trzeba byc niezle popapranym zeby pisac ze jakis
zespol mial iles setek i pisac ze byl lepszy. Jakby byl lepszy to w
meczu powinno byc 5:1 dla Juve.

Data: 2010-12-02 10:27:13
Autor: yamma
Lech - Juventus
Hades wrote:

P.S.Swoja droga trzeba byc niezle popapranym zeby pisac ze jakis
zespol mial iles setek i pisac ze byl lepszy. Jakby byl lepszy to w
meczu powinno byc 5:1 dla Juve.

W imieniu wszystkich kibiców Legii dziękuję ci za tak wysoką ocenę stołecznego klubu.
yamma

Data: 2010-12-02 10:33:59
Autor: Cavallino
Lech - Juventus
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:id7oqa$bc7$1inews.gazeta.pl...
Hades wrote:

[...]

Tego samego, który ze 4 spotkania wygrał absolutnie niezasłużenie?
Jak zwykle masz potężne problemy z realną oceną.

Data: 2010-12-02 11:05:58
Autor: Klepa
Lech - Juventus
On 2 Gru, 10:33, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "yamma" <ya...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:id7oqa$bc7$1inews.gazeta.pl...

> W imieniu wszystkich kibic w Legii dzi kuj ci za tak wysok ocen
> sto ecznego klubu.

Tego samego, kt ry ze 4 spotkania wygra absolutnie niezas u enie?
Jak zwykle masz pot ne problemy z realn ocen .

To chyba sarkazam  był :-)

Data: 2010-12-02 20:31:01
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

Tego samego, kt ry ze 4 spotkania wygra absolutnie niezas u enie?
Jak zwykle masz pot ne problemy z realn ocen .

Ale nietrafiony totalnie.

Data: 2010-12-02 11:12:25
Autor: Smerf
Lech - Juventus
Użytkownik "Cavallino"

Tego samego, który ze 4 spotkania wygrał absolutnie niezasłużenie?
Jak zwykle masz potężne problemy z realną oceną.

Nie tego samoge - który przez ostatnie 10 lat nie pierdnal nawet w europejskich pucharach, a slawe jedynie przynosza mu jego wybitni kibice, ktorzy wyruszaja w swiat urzadzac rozpierduchy.
A inni kibice swoje frustracje i lzy probują zamazać porównując Schalke, MC, Juve do jakis Utrechtów.

zalosne.

pzdr
smerf

Data: 2010-12-02 09:59:25
Autor: Cavallino
Lech - Juventus
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:id7lcq$6n$1inews.gazeta.pl...
Jadrys wrote:
[...]

Lech też swoje miał, Kikut mógł rozstrzygnąć mecz praktycznie sam.

Data: 2010-12-04 09:27:13
Autor: ..Aldi..Romek..
Lech - Juventus
?Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id7n5a$tij$1@news.onet.pl...

[...]

Właśnie chciałem też o tym napisać... co się temu gościowi stało w głowie, że zrobił to, co zrobił? Przecież widywałem już Kikuta zachowującego się wyśmienicie, spokojnie i przede wszystkim - skutecznie, w podobnych sytuacjach. Miał taką okazję, że hej!

Data: 2010-12-04 11:13:05
Autor: Cavallino
Lech - Juventus
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

[...]

Rzadko, przeważnie panikuje właśnie w taki sposób.
Gdyby nie ten fakt, byłby graczem na reprezę.

Data: 2010-12-02 20:00:25
Autor: Jadrys
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-02 09:28, yamma pisze:
Jadrys wrote:
[...]

No, być może pomyliłem Ciebie z kimś innym.  Wiesz, nie wiem co Ty zaliczasz do stuprocentowych sytuacji? Czy strzały obronione przez bramkarza też sa dl Ciebie setkami?  Bo jak na moja ocenę sytuacji to setki były tylko dwie. Po jednaj dla każdej ze stron. Setka Lecha zmarnowana przez Rudnevsa była pelna setką, a strzał Del Piero  minął słupek bramki Kolejorza w większej odległości, więc raczej nie daje pełnej setki. Krótkie wyjasnienie - dla mnie setka to taki strzał w którym bramkarz ani drgnie, a tylko strzelec spartoli, np. z paru metrów nie trafi w bramkę.
Mógłbyś wyjaśnić co to znaczy - "która drużyna powinna wygrać"? O co Ci chodzi? O to że w statystykach przeważał Juve?  Przypominam Ci twoje słowa (tym razem na pewno Twoje) po meczu Lecha w Manchesterze. zmieszałeś Kolejorza z błotem mimo tego że to właśnie On wygrał te zestawienia statystyczne. Nie wiem o co Ci chodzi, ale za to wiem że nie stać Ciebie na obiektywną ocenę gry Lecha.
A wracając do wczorajszego meczu, - czym Ciebie tak olśnił Juve, że Lech powinien aż dziękować niebiosom? Ja poza fenomenalną grą Krasnicia nie widziałem w nich nic odbiegajacego poziomem od kopaczy Kolejorza...

Data: 2010-12-02 20:10:04
Autor: yamma
Lech - Juventus
Jadrys wrote:

[...]

Masz jakieś straszne problemy z pamięcią. Owszem, wówczas zmieszałem z błotem ale nie Lecha tylko MC za udawanie gry. Lecha to ja mogę mieszać z błotem za grę w naszej lidze, gdzie jak na dłoni widać, że grają zupełnie innym tempem niż w LE.
yamma

Data: 2010-12-02 21:31:23
Autor: Jadrys
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-02 20:10, yamma pisze:

[...]

Jestem przekonany, że mimo wszystko, mimo tej ligowej niemocy urwie punkty Legii w tym sezonie. I pewnie w tym już nie zdąży, ale w kolejnym sezonie pokaże jej (Legii) miejsce w szeregu..

Data: 2010-12-02 09:58:31
Autor: Cavallino
Lech - Juventus
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:id6fb7$msk$1inews.gazeta.pl...
..Aldi..Romek.. wrote:
[...]

Kretynizmem jest wyznaczanie terminów na grudzień czy luty w Polsce, więc czas te błędy ponaprawiać.
Zwłaszcza że nikomu w czerwcu się nie spieszy, na urlopy piłkarze mogą jechać w styczniu.

Data: 2010-12-01 23:10:07
Autor: topek
Lech - Juventus
[...]
Wielkie brawa dla Lecha.
Pokazali wole walki i charakter. Oraz to, ze pomimo mniejszych umiejetnosci mozna byc lepszym zespolem.
Nie pisze tego w kontekscie dzisiejszego meczu ale sukcesu jakim jest nie tylko wyjscie z grupy, ale z TAKIEJ grupy.

SZACUN :)

Data: 2010-12-01 23:28:29
Autor: Hades
Lech - Juventus
Użytkownik "..Aldi..Romek.."
[...]

Z kim Lech zagra w kolejn(ych)ej rundzie?
AM

Data: 2010-12-01 23:37:19
Autor: Jadrys
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-01 23:28, Hades pisze:

Z kim Lech zagra w kolejn(ych)ej rundzie?
AM

Jeszcze pozostał grupowy mecz z Salzburgiem.

Data: 2010-12-01 23:43:38
Autor: Hades
Lech - Juventus
Użytkownik "Jadrys"
Z kim Lech zagra w kolejn(ych)ej rundzie?
AM

Jeszcze pozostał grupowy mecz z Salzburgiem.

Ten mecz dla ukladu druzyn w naszej grupie nie ma znaczenia.
Lech awansuje do dalszej fazy z 2 miejsca. Nie przypuszcasz
chyba ze Juventus pokona Manchester?
AM

Data: 2010-12-01 14:47:09
Autor: brat_olin
Lech - Juventus
On 1 Dec, 23:43, "Hades" <war...@vp.pl> wrote:
> [...]

Ten mecz dla ukladu druzyn w naszej grupie nie ma znaczenia.
Lech awansuje do dalszej fazy z 2 miejsca. Nie przypuszcasz

Jestem tego 100% pewien. Mancini wystawi trampkarzy...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-01 23:55:06
Autor: Jadrys
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-01 23:43, Hades pisze:
Użytkownik "Jadrys"
[...]

Tak, ma. Możliwy, korzystny dla Lecha scenariusz to przegrana lub remis MC w Turynie i wysoka wygrana  Lecha z "Red Bullem" - wtedy Kolejorz będzie rozstawiony w losowaniu par .

Data: 2010-12-02 10:00:29
Autor: Cavallino
Lech - Juventus
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4cf6cf9a$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Jadrys"
Z kim Lech zagra w kolejn(ych)ej rundzie?
AM

Jeszcze pozostał grupowy mecz z Salzburgiem.

Ten mecz dla ukladu druzyn w naszej grupie nie ma znaczenia.

Oczywiście że ma.
Wygrana 3 bramkami przy remisie ManC może dac awans z 1 miejsca i rozstawienie.

Lech awansuje do dalszej fazy z 2 miejsca. Nie przypuszcasz
chyba ze Juventus pokona Manchester?

Ale zremisować może.

Data: 2010-12-02 00:36:40
Autor: Marcin Kasperski
Lech - Juventus

Na uboczu wszystkiego Lech powinien zawieźć do Salzburga jakąś
skrzynkę ... Warki. Gdyby nie dwa remisy Juve-Salzburg sytuacja w grupie
przed ostatnią rundą byłaby troszkę inna (np. Juve 11, MC 10, Lech 8
albo przynajmniej MC 10, Juve 9, Lech 8)

Data: 2010-12-02 08:45:37
Autor: Doomin
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-02 00:36, Marcin Kasperski pisze:

[...]

Juve mialoby przy dwoch wygranych 9 pkt.
Czyli i tak zalezelibysmy tylko od siebie
w meczu z Salzburgiem, ktory mialby 0 pkt.

Data: 2010-12-03 07:20:12
Autor: PB
Lech - Juventus
czapki z głów przed zawodnikami Lecha. Wyjście z tak silnej grupy,
nawet biorąc pod uwagę fakt dość poważnego kryzyzu Juventusu - to coś
bardzo dużego.

Data: 2010-12-03 21:56:47
Autor: Cavallino
Lech - Juventus
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:71414b5e-2b8f-4077-965b-dcd831bddbbfh17g2000pre.googlegroups.com...
czapki z głów przed zawodnikami Lecha. Wyjście z tak silnej grupy,
nawet biorąc pod uwagę fakt dość poważnego kryzyzu Juventusu - to coś
bardzo dużego.

Kryzys Juve to był podczas pierwszego meczu.
Zobacz sobie gdzie są teraz w lidze.

P.S.
Pod resztą sie podpisuje, sam jestem zaskoczony, w życiu się tego nie spodziewałem.

Data: 2010-12-03 22:26:54
Autor: PB
Lech - Juventus
On 3 Gru, 21:56, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:71414b5e-2b8f-4077-965b-dcd831bddbbfh17g2000pre.googlegroups.com...

>czapki z g w przed zawodnikami Lecha. Wyj cie z tak silnej grupy,
>nawet bior c pod uwag fakt do powa nego kryzyzu Juventusu - to co
>bardzo du ego.

Kryzys Juve to by podczas pierwszego meczu.
Zobacz sobie gdzie s teraz w lidze.

tabela u nich, tak jak u nas jest bardzo płaska i wszystkiego nie
mówi. Oglądałem parę meczy Juve w C+ w tym sezonie i meczą czasami te
zwycięstwa i remisy tak bez mała jak Legia czy Wisła  u nas. Dobry
mecz mieli z Milanem.

Ale mówiąc o kryzysie miałem na myśli zwłaszcza liczne kontuzje - z
tym że oczywiście Lech ma ich również parę i podobnie jak Juventus ma
bardzo osłabiony atak. Tak że jeszcze raz mówię - czapki z głów..

Data: 2010-12-04 10:00:45
Autor: Mane
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-04 07:26, PB pisze:

Ale mówiąc o kryzysie miałem na myśli zwłaszcza liczne kontuzje - z
tym że oczywiście Lech ma ich również parę i podobnie jak Juventus ma
bardzo osłabiony atak. Tak że jeszcze raz mówię - czapki z głów..

Z kontuzjami to maja problem już trzeci sezon. W dwóch poprzednich było ich w sumie odpowiednio 70 i 67.

Kryzys to chyba zbyt duże słowo. W obecnym sezonie przegrali jedynie 2 mecze.

Lech - Juventus