Lech - Juventus

Data: 2010-12-03 07:20:12
Autor: PB
Lech - Juventus
czapki z głów przed zawodnikami Lecha. Wyjście z tak silnej grupy,
nawet biorąc pod uwagę fakt dość poważnego kryzyzu Juventusu - to coś
bardzo dużego.

Data: 2010-12-03 21:56:47
Autor: Cavallino
Lech - Juventus
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:71414b5e-2b8f-4077-965b-dcd831bddbbfh17g2000pre.googlegroups.com...
czapki z głów przed zawodnikami Lecha. Wyjście z tak silnej grupy,
nawet biorąc pod uwagę fakt dość poważnego kryzyzu Juventusu - to coś
bardzo dużego.

Kryzys Juve to był podczas pierwszego meczu.
Zobacz sobie gdzie są teraz w lidze.

P.S.
Pod resztą sie podpisuje, sam jestem zaskoczony, w życiu się tego nie spodziewałem.

Data: 2010-12-03 22:26:54
Autor: PB
Lech - Juventus
On 3 Gru, 21:56, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:71414b5e-2b8f-4077-965b-dcd831bddbbfh17g2000pre.googlegroups.com...

>czapki z g w przed zawodnikami Lecha. Wyj cie z tak silnej grupy,
>nawet bior c pod uwag fakt do powa nego kryzyzu Juventusu - to co
>bardzo du ego.

Kryzys Juve to by podczas pierwszego meczu.
Zobacz sobie gdzie s teraz w lidze.

tabela u nich, tak jak u nas jest bardzo płaska i wszystkiego nie
mówi. Oglądałem parę meczy Juve w C+ w tym sezonie i meczą czasami te
zwycięstwa i remisy tak bez mała jak Legia czy Wisła  u nas. Dobry
mecz mieli z Milanem.

Ale mówiąc o kryzysie miałem na myśli zwłaszcza liczne kontuzje - z
tym że oczywiście Lech ma ich również parę i podobnie jak Juventus ma
bardzo osłabiony atak. Tak że jeszcze raz mówię - czapki z głów..

Data: 2010-12-04 10:00:45
Autor: Mane
Lech - Juventus
W dniu 2010-12-04 07:26, PB pisze:

Ale mówiąc o kryzysie miałem na myśli zwłaszcza liczne kontuzje - z
tym że oczywiście Lech ma ich również parę i podobnie jak Juventus ma
bardzo osłabiony atak. Tak że jeszcze raz mówię - czapki z głów..

Z kontuzjami to maja problem już trzeci sezon. W dwóch poprzednich było ich w sumie odpowiednio 70 i 67.

Kryzys to chyba zbyt duże słowo. W obecnym sezonie przegrali jedynie 2 mecze.

Lech - Juventus