Lech Kaczy?ski ma krew na r?kach

Data: 2011-02-01 20:51:38
Autor: jadrys
Lech Kaczy?ski ma krew na r?kach
W dniu 2011-02-01 19:53, Grzegorz Z. pisze:
Prawo i Sprawiedliwość chce by internauci brali odpowiedzialność za słowa.
- Mamy konkretne przykłady całych stron, czy forów, które kipią
nienawiścią, obrażają konkretne osoby, w tym te które nie pełnią funkcji
publicznych - mówi szef zespołu poseł Andrzej Jaworski.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9036207,PiS_bedzie_monitorowal_internet__Kto_podpadnie___do.html

To mnie ostatecznie zniechęciło żeby oddawać na nich głos. Oni najwyraźniej nie widzą że Polska tonie, skoro najważniejsza jest dla nich cenzura.

Data: 2011-02-01 14:51:36
Autor: Hans Kloss
Lech Kaczy?ski ma krew na r?kach
On 1 Lut, 20:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

 najwa niejsza jest dla
nich cenzura.

Gdzie ty tu jakąś cenzurę widzisz? Gadaj sobie co chcesz, ale... jak
zaproponujesz zabicie kogoś i odarcie ze skóry to zgodne z polskim
prawem masz za to stanąć przed sądem i ponieść stosowne konsekwencje.
Albo zmieńmy prawo, ale do cholery nie przymykajmy oczu na jego
bezczelne łamanie.
A PiS rusz ten temat dlatego ze takie agresywne wypowiedzi są
najważniejszą, o ile nie jedyna, bronią ich politycznego przeciwnika
wobec nich. I co z tego ze nielegalne i karalne, skoro platfonska
hołota pewna bezkarności uczyniła z palikocizmu normę? A w sytuacji
gdy wróg ubliża ci plugawymi słowy a ty nie chcesz odpowiedzieć mu tym
samym masz niestety do wyboru albo cierpliwie znosić poniżanie i
tracić wq... elektorat albo wreszcie spowodować działanie owych
pięknych lecz nieskutecznych przepisów prawnych.
J-23

Data: 2011-02-02 00:05:15
Autor: boukun
Lech Kaczy?ski ma krew na r?kach

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
A wszystko to po to, by nie stracić elektoratu, czytaj baranków bożych... Szczytna idea...

boukun

Data: 2011-02-02 00:33:07
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-01 23:51, Hans Kloss pisze:
skoro platfonska
hołota pewna bezkarności uczyniła z palikocizmu normę?

no ale oni chca karac nas za takie teksty jak Twoj!

--
the_foe

Data: 2011-02-01 15:59:27
Autor: Hans Kloss
On 2 Lut, 00:33, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

no ale oni chca karac nas za takie teksty jak Twoj!
 To jest tylko twoja, na niczym nie oparta, gadanina.
J-23

Data: 2011-02-02 00:18:21
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-01 23:51, Hans Kloss pisze:
> skoro platfonska
> hołota pewna bezkarności uczyniła z palikocizmu normę?

no ale oni chca karac nas za takie teksty jak Twoj!
 jest roznica - wasze teksty sa oszczercze i klamliwe. Ich celem jest
niszczenie opozycji, a nie dyskusja cywilizowana na temat problemow politycznych.

Wy zachowujecie sie tak, jakby nadal rzadzil PiS, a nie PO.

To jest ANORMALNE. --

Data: 2011-02-02 09:13:39
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iia7sd$gbf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

niszczenie opozycji, a nie dyskusja cywilizowana na temat problemow politycznych.

Wy zachowujecie sie tak, jakby nadal rzadzil PiS, a nie PO.

Bo rządzi i miesza, na zmianę z PO...

boukun

Data: 2011-02-02 14:51:08
Autor: jadrys
[...]

Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, Hans, ale ty zdajesz się mówić że PiS chce kosztem wolności słowa wszystkich ubijać swoje interesy?

Data: 2011-02-02 06:27:05
Autor: Hans Kloss
On 2 Lut, 14:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, Hans, ale ty zdajesz się mówić że
PiS chce kosztem wolności słowa wszystkich ubijać swoje interesy?

Nazywasz "wolnością słowa" łamanie przepisów prawnych III RP? Tak, PiS
prawdopodobnie chce przy pomocy egzekucji  ISTNIEJĄCEGO prawa "ubijać
swoje interesy" i doprowadzić do karania  oszczerców oraz opluwaczy.
Ale nie sadzę żeby im się udało.
J-23

Data: 2011-02-02 22:51:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-02 15:27, Hans Kloss pisze:
[...]

Ja zaś z kolei obawiam się że może im się udać.

Data: 2011-02-01 21:22:26
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii9o8j$vhm$2news.onet.pl...
[...]

No widzisz. Reżim PiSu, zamiast mysleć, co tu zrobić, żeby narodowi polskiemu ulżyć w życiu, myślą jak stare bolszewiki, jak mu życie uprzykszyć i go za mordę złapać. Stara ubecka gwardia...

boukun

Data: 2011-02-01 22:46:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-01 21:22, boukun pisze:

[...]

I reżym PO to samo. Nie słyszałeś zapowiedzi Tuska?

Data: 2011-02-02 06:51:14
Autor: robertbig
Lech Kaczy?ski ma krew na r?kach
On 1 Lut, 20:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2011-02-01 19:53, Grzegorz Z. pisze:

> Prawo i Sprawiedliwo chce by internauci brali odpowiedzialno za s owa.
> - Mamy konkretne przyk ady ca ych stron, czy for w, kt re kipi
> nienawi ci , obra aj konkretne osoby, w tym te kt re nie pe ni funkcji
> publicznych - m wi szef zespo u pose Andrzej Jaworski.

>http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9036207,PiS_bedzie_mon...

To mnie ostatecznie zniech ci o eby oddawa na nich g os. Oni
najwyra niej nie widz e Polska tonie, skoro najwa niejsza jest dla
nich cenzura.

ONI nie mogąc zakrzyczeć niewygodnych faktów.
Chca zamknąć ludziom usta szantażem , cenzura i donosicielstwem .

Tyle. Cała prawda o "jakości " tych ludzi.

Data: 2011-02-02 22:51:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-02 15:51, robertbig pisze:
[...]

Pewnie masz rację..

Lech Kaczy?ski ma krew na r?kach