Lech Kaczyński przeprowadził "zaskakującą" czystkę w Krakowie.

Data: 2009-07-22 13:28:20
Autor: awe
Lech Kaczyński przeprowadził "zaskakującą" czystkę w Krakowie.
Co ty smrodzie chcesz od najlpeszego prezydenta jakiego miala Rzeczpospolita po II wojnie swiatowej. Nie podoba Ci parchu porzadek? Chcialbys miec tu tak jak u siebie czyli jak w chlewie pod przewodnictwem Donka?
awe

Data: 2009-07-22 14:06:33
Autor: Lorn
awe pisze:
Co ty smrodzie chcesz od najlpeszego prezydenta jakiego miala Rzeczpospolita po II wojnie swiatowej.

Oo Hehe dobre awe... Bardzo dobre.

Nie podoba Ci parchu porzadek?

Taki porządek jaki ma w kancelarii to ja bardzo dziękuje... :>

Data: 2009-07-23 01:33:53
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h46u8f$i62$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
wolisz chlew? legnij wiec przy pelo - swojsko bedzie ci pachniec. nigdy nie moglem zrozumiec psiakow tarzajacych sie w gownie
awe

Data: 2009-07-23 10:04:44
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Z tego co widzę to Ty wolisz chlew... Burdel w kancelarii przekłada się na efektywność takiego Prezydenta.

Data: 2009-07-23 12:22:17
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ja absolutnie nie wole chlewu dlatego nie glosowalem ani na PO ani na SLD
awe

Data: 2009-07-23 13:13:31
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Skoro jesteś dumny z bałaganu, jaki panuje w kancelarii Prezydenta... Twój wybór :>

Data: 2009-07-24 13:26:18
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ty magiku a moze zamiast tu pierdolic glupoty podalbys mi numery na najblizsza wygrana w totka?
awe

Data: 2009-07-24 15:21:17
Autor: awe
Lech Kaczyński przeprowadził "zaskakującą" czystkę w Krakowie.
Lorn gdzie lepsza znajde niz ciebie.
awe

Data: 2009-07-24 15:28:45
Autor: Lorn
awe pisze:
Lorn gdzie lepsza znajde niz ciebie.

Tobie nie wróżka potrzebna...
EOT

Data: 2009-07-22 14:37:02
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Lech Kaczyński przeprowadził "zaskakującą" czystkę w Krakowie.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Co ty smrodzie chcesz od najlpeszego prezydenta jakiego miala Rzeczpospolita po II wojnie swiatowej. Nie podoba Ci parchu porzadek? Chcialbys miec tu tak jak u siebie czyli jak w chlewie pod przewodnictwem Donka?

Spierdalaj moherowy durniu.

Przemek

--

"Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

Data: 2009-07-22 12:55:59
Autor: iaforek
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Spierdalaj moherowy durniu.

Ach, ta kultura języka pseudointeligencji spod znaku PełO. Szkoda słów.

--
iaforek

--

Lech Kaczyński przeprowadził "zaskakującą" czystkę w Krakowie.