Lech Kaczyński "przy automatach do gier"? "To żenujące"

Data: 2009-10-21 19:41:54
Autor: awe
Lech Kaczyński "przy automatach do gier"? "To żenujące"
Data: 2009-10-21 16:46:49
Autor: Bruner
Lech Kaczyński "przy automatach do gier"? "To żenujące"
przynajmniej wiemy gdzie Kaczor uczyl sie kombinowac

Data: 2009-10-21 19:56:56
Autor: cytryna
Lech Kaczyński "przy automatach do gier"? "To żenujące"
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lech-Kaczynski-przy-automatach-do-
gier-To-zenujace,wid,11617068,wiadomosc.html

PRowskie gnojki imają się każdego oszustwa aby zarobić na chleb z masłem. Tak, miał rację Dorn nazywając te kanalie ścierwojadami. Tylko typowych durni można
jeszcze nabrać na takie sztuczki.

Data: 2009-10-21 20:57:55
Autor: awe

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:1738.00000164.4adf4b68newsgate.onet.pl...
[...]

no ale przynajmniej cyc sie podniecil pare linkow nizej, nawet napisal dluzszy tekst. To chyba nazywa sie kurestwo?
awe

Lech Kaczyński "przy automatach do gier"? "To żenujące"