Lech Kaczyñski u³askawi³ kierowcê skazanego za prowadzenie auta pod wp³ywem alkoholu?

Data: 2011-03-10 18:28:35
Autor: Przemys³aw W
Lech Kaczyñski u³askawi³ kierowcê skazanego za prowadzenie auta pod wp³ywem alkoholu?
Prezydent Lech Kaczyñski u³askawi³ góralskiego dzia³acza spo³ecznego, a w sprawê mia³ byæ zaanga¿owany senator Prawa i Sprawiedliwo¶ci - donosi na swych stronach internetowych "Tygodnik Podhalañski".

Chodzi o sprawiê Franciszka O. ze Starego Bystrego, skazanego za prowadzenie samochodu z dwoma promilami alkoholu we krwi. Po wyroku, w którym s±d miêdzy innymi zabra³ mu prawo jazdy, O. z sukcesem ubiega³ siê o u³askawienie.

Jak powiedzia³ dziennikarzom "Tygodnika Podhalañskiego", pomóg³ mu w tym senator PiS Tadeusz Skorupa. Polityk zdecydowanie odcina siê od rewelacji góralskiego spo³ecznika.

Informacjê o u³askawieniu górala mo¿na znale¼æ na stronach internetowych kancelarii prezydenta. 1 marca 2010 rok nr sprawy PU 117-2-10. Nie ma nazwiska, jest tylko zapis, ¿e sprawa dotyczy wyroku z art. 178 & 1 kk. i uzasadnienie u³askawienia - wzglêdy spo³eczne i humanitarne.

Wcze¶niej kontrowersje wzbudzi³a sprawa u³askawienia przez Lecha Kaczyñskiego Adama S., z którym m±¿ Marty Kaczyñskiej - Marcin Dubieniecki - za³o¿y³ spó³kê. Zosta³ on w "trybie nadzwyczajnym" w czerwcu 2009 r. u³askawiony przez Lecha Kaczyñskiego. Rzecznik Prokuratury Generalnej Mateusz Martyniuk potwierdzi³ w poniedzia³ek, ¿e pod pismami z Kancelarii Prezydenta do prokuratora generalnego w sprawie Adama S. podpisali siê ówcze¶ni prezydenccy ministrowie: Andrzej Duda i Piotr Kownacki.

Adam S. by³ skazany na rok i 10 miesiêcy wiêzienia w zawieszeniu na trzy lata i 30 tys. z³ grzywny oraz 120 tys. z³ zwrotu wyrz±dzonej szkody. U³askawienie nast±pi³o 9 czerwca 2009 r. Trzy tygodnie wcze¶niej S. za³o¿y³ spó³kê z Dubienieckim.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/lech-kaczynski-ulaskawil-kierowce-skazanego-za-pro,1,4207075,region-wiadomosc.html

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyñski u³askawi³ gangstera, z którym jego ziêæ prowadzi³ interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj± siê w dokumentach jednej ze spó³ek. Udzia³y w niej ma tak¿e Robert Draba, by³y szef kancelarii Lecha Kaczyñskieg. Ziêæ Lecha Kaczyñskiego i by³y szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestêpc±, którego u³askawi³ nie¿yj±cy prezydent".

Data: 2011-03-10 18:56:18
Autor: jadrys
Lech Kaczyński ułaskawił kierowcę s kazanego za prowadzenie auta pod wpływem alkoh olu?
W dniu 2011-03-10 18:28, Przemysław W pisze:
Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił góralskiego działacza społecznego, a w sprawę miał być zaangażowany senator Prawa i Sprawiedliwości - donosi na swych stronach internetowych "Tygodnik Podhalański".

Chodzi o sprawię Franciszka O. ze Starego Bystrego, skazanego za prowadzenie samochodu z dwoma promilami alkoholu we krwi. Po wyroku, w którym sąd między innymi zabrał mu prawo jazdy, O. z sukcesem ubiegał się o ułaskawienie.

Przemek

No i chyba dobrze że takiego ułaskawił a nie jakiegoś złodzieja albo bandytę. Przynajmniej ja tak myślę.

Data: 2011-03-10 19:08:24
Autor: Przemys³aw W
Lech KaczyÅ?ski uÅ?askawiÅ? kierowcÄ? skazanego za prowadzenie auta pod wpÅ?ywem alkoholu?

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ilb3ca$l5b$1news.onet.pl...
[...]

To ci siê ¼le wydaje. Kierowca z dwoma promilami jest potencjalnym morderc±. Móg³ go nie u³askawiaæ. Nie zauwa¿asz sprawy wstawiennictwa kotrowersyjnego senatora pis? Uwa¿asz, ¿e to normalne, i¿ za pijakiem wstawia siê senator?

Przemek

Data: 2011-03-10 19:18:26
Autor: jadrys
Lech KaczyĹ?ski uĹ?askawiĹ? kierowcÄ ? skazanego za prowadzenie auta pod wpĹ?ywem a lkoholu?
W dniu 2011-03-10 19:08, Przemysław W pisze:

To ci się źle wydaje. Kierowca z dwoma promilami jest potencjalnym mordercą. Mógł go nie ułaskawiać. Nie zauważasz sprawy wstawiennictwa kotrowersyjnego senatora pis? Uważasz, że to normalne, iż za pijakiem wstawia się senator?

Przemek

Jak zamorduje kogoś po pijaku to będziemy mówić o jego winie. A jak na razie jest facetem którego jedyna winą jest słabość do kieliszka. W tej sprawię mam tylko uwagi do tej protekcji senatora. I nie chodzi tu bynajmniej że on się wstawił za pijakiem, ale że się w ogóle wstawił.

Data: 2011-03-10 19:20:30
Autor: u2
Lech KaczyÅ?ski uÅ?askawiÅ? kierowcÄ? skazanego za prowadzenie auta pod wpÅ?ywem alkoholu?
W dniu 2011-03-10 19:18, jadrys pisze:
Jak zamorduje kogo¶ po pijaku to bêdziemy mówiæ o jego winie. A jak na
razie jest facetem którego jedyna win± jest s³abo¶æ do kieliszka. W tej
sprawiê mam tylko uwagi do tej protekcji senatora. I nie chodzi tu
bynajmniej ¿e on siê wstawi³ za pijakiem, ale ¿e siê w ogóle wstawi³.

Potencjalny morderca to jednak nie morderca, wiêc zwykle s±d daje
zawiasy. A to pijaków rozzuchwala. Powinna byæ nieuchronno¶æ kary.

Data: 2011-03-10 19:32:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-10 19:20, u2 pisze:
W dniu 2011-03-10 19:18, jadrys pisze:
Jak zamorduje kogoś po pijaku to będziemy mówić o jego winie. A jak na
razie jest facetem którego jedyna winą jest słabość do kieliszka. W tej
sprawiÄ™ mam tylko uwagi do tej protekcji senatora. I nie chodzi tu
bynajmniej że on się wstawił za pijakiem, ale że się w ogóle wstawił.

Potencjalny morderca to jednak nie morderca, więc zwykle sąd daje
zawiasy. A to pijaków rozzuchwala. Powinna być nieuchronność kary.

Nie gadaj bzdetów. PrzestÄ™pca to ten przez którego ktoÅ› poniósÅ‚ szkodÄ™. A nie jakiÅ› wydumany Å‚amacz idiotycznego prawa .. któregho  i tak przecietny czÅ‚owiek nie rozumie, nawiasem mowiÄ…c.

Data: 2011-03-10 19:34:49
Autor: u2
Lech KaczyÅ?ski uÅ?askawiÅ? kierowcÄ? skazanego za prowadzenie auta pod wpÅ?ywem alkoholu?
W dniu 2011-03-10 19:32, jadrys pisze:
Nie gadaj bzdetów. Przestêpca to ten przez którego kto¶ poniós³ szkodê.
A nie jaki¶ wydumany ³amacz idiotycznego prawa .. któregho  i tak
przecietny cz³owiek nie rozumie, nawiasem mowi±c.

No to mylisz siê, w polskim prawie penalizowane s± równie¿ zamiary,
¶wiadome lub nie¶wiadome, pope³nienia pewnych przestêpstw.

Data: 2011-03-10 19:43:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-10 19:34, u2 pisze:
W dniu 2011-03-10 19:32, jadrys pisze:
Nie gadaj bzdetów. Przestępca to ten przez którego ktoś poniósł szkodę.
A nie jakiÅ› wydumany Å‚amacz idiotycznego prawa .. któregho  i tak
przecietny człowiek nie rozumie, nawiasem mowiąc.

No to mylisz się, w polskim prawie penalizowane są również zamiary,
świadome lub nieświadome, popełnienia pewnych przestępstw.

Takie zamiary że policja stoi na drodze i kontroluje kierowców pod kątem trzeźwości a złodziei działkowych nie ma kto łapać.. Albo te ich poscigi w srodku miasta auta które sie nie zatrzymało do kontroli... Naprawdę brak słów.

Prawo powinno się opierać na twardych podstawach a nie na czymś w stylu - bo możne się coś stać. Niech ono tylko będzie sprawne dla tych spraw gdy już coś sie stało, coś zaistniało. To już wszyscy będą zadowoleni. A nie karać za urojeniowe przypuszczenia.

Data: 2011-03-10 19:48:40
Autor: u2
Lech KaczyÅ?ski uÅ?askawiÅ? kierowcÄ? skazanego za prowadzenie auta pod wpÅ?ywem alkoholu?
W dniu 2011-03-10 19:43, jadrys pisze:
Takie zamiary ¿e policja stoi na drodze i kontroluje kierowców pod k±tem
trze¼wo¶ci a z³odziei dzia³kowych nie ma kto ³apaæ.. Albo te ich poscigi
w srodku miasta auta które sie nie zatrzyma³o do kontroli... Naprawdê
brak s³ów.

Do dzia³kowych altan w³amuj± siê czêsto bezdomni i g³odni. Odmówisz im
strawy ? Co z ciebie za komunista ?

Data: 2011-03-10 23:00:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-10 19:48, u2 pisze:
[...]

Do działkowych altan włamują się często bezdomni i głodni. Odmówisz im
strawy ? Co z ciebie za komunista ?

Komunista nie jest filantropem dla leni majÄ…cych ciÄ…goty do żerowania na innych.  MówiÄ™ o KomuniÅ›cie, nie o sobie, skromnym sympatyku.

Data: 2011-03-10 19:28:16
Autor: Przemys³aw W
Lech KaczyĹ?ski uĹ?askawiĹ? kierowc�? skazanego za prowadzenie auta pod wpĹ?ywem alkoholu?

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³

Jak zamorduje kogoś po pijaku to będziemy mówić o jego winie. A jak na razie jest facetem którego jedyna winą jest słabość do kieliszka.

Aha, czyli jak nie zabije, to mo¿e je¼dziæ pijany? Moje gratulacje.

Przemek

Data: 2011-03-10 19:34:44
Autor: jadrys
Lech KaczyĹ?ski uĹ?askawiĹ? kierowcĂ ?? skazanego za prowadzenie auta pod wpĹ?ywem alkoholu?
W dniu 2011-03-10 19:28, Przemysław W pisze:

Aha, czyli jak nie zabije, to może jeździć pijany? Moje gratulacje.

Przemek

Jasne, to jest jego osobista sprawa, gdy nikt nie poniesie jakiejÅ› szkody z jego powodu to jest niewinny.

Data: 2011-03-11 08:48:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilb5nl$thl$1news.onet.pl...
[...]

Istotnie - ty także jesteś myślący inaczej.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-03-11 14:53:08
Autor: jadrys
[...]

Raczej, zanim przyłącze się do beczącego w jednym chórze stada baranów, staram się na zagadnienie spojrzeć zimnym okiem. Mam to od małego.

Data: 2011-03-11 15:09:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ild9fk$h7q$2news.onet.pl...

[...]

To ty jesteś baranem twierdząc, że każdy może bezkarnie jeżdzić samochodem będąc pijanym, dopóki kogoś nie zabije.
To jest dokładnie tak samo, jakby każdy mógł bezkarnie strzelać z broni palnej do przechodniów, do czasu gdy kogoś trafi, być może śmiertelnie.
Diagnoza - udar mózgu.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-03-12 07:51:04
Autor: jadrys
[...]

Dlaczego powtarzasz te chorobliwe głupoty tak bezmyślnie za jakimiś nawiedzonymi kretynami którychś celem w życiu jest wzięcie innych za ryj i ograniczanie ich swobod do życia w sposób jaki im odpowiada? Zwróć uwagę tumanie ze kierowcy po kieliszku nie robią nikomu nic złego. Na jakiej podstawie i dlaczego jesteś za robieniem z nich przestępów? Czy wszyscy trzeźwi kierowcy sprawią że nie będzie ofiar na drogach? Tylko ostatni dureń i dyktator nie liczący się ze zdaniem innych może twierdzić że przyczyną wypadków drogowych jest alkohol.

Diagnoza - wrodzona stadna bezmyślność. Osobnik niezdolny do samodzielnego życia. Bez wodzirejów zagrożona egzystencja.

Data: 2011-03-11 16:31:11
Autor: cirrus
[...]

No, ale chyba zatrzymałeś sie w rozwoju na tym małym.

--
stevep

Data: 2011-03-12 07:49:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-11 16:31, cirrus pisze:
[...]

Nieprawda, mam obecnie bogaty zasób doświadczeń życiowych. I to mi pozwala na wyciąganie dużo bardzo daleko idących wniosków.

Data: 2011-03-13 13:17:12
Autor: pluton
Lech KaczyÅ?ski uÅ?askawiÅ? kierowcÃ?? skazanego za prowadzenie auta pod wpÅ?ywem alkoholu?

Raczej, zanim przy³±cze siê do becz±cego w jednym chórze stada baranów,
staram siê na zagadnienie spojrzeæ zimnym okiem. Mam to od ma³ego.

Najwyzej od kolan.

Nullification

Data: 2011-03-13 13:15:49
Autor: pluton
> [...]
> Aha, czyli jak nie zabije, to mo¿e je¼dziæ pijany? Moje gratulacje.

Jasne, to jest jego osobista sprawa, gdy nikt nie poniesie jakiej¶

To ja sobie pobiegam w twojej okolicy i postrzelam z pistoletu na wszyztkie
strony.
Gdy nikt nie poniesie jakiej¶  szkody z tego powodu to jestem niewinny.

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-03-13 16:36:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-13 13:15, pluton pisze:
[...]

Gdy nikt nie poniesie jakiejÅ›  szkody z tego powodu to jestem niewinny.

pozdrawiam
pluton

Te kontrargumenty małych piesków ogrodnika są coraz bardziej absurdalne. Nie bedziesz strzelał to nikt nie zginie na pewno. A pijak nie wsiądzie za kierownicę to i tak nic nie zmieni - wypadki i tak będą. To nie pijaków wina że one mają miejsce.

Data: 2011-03-11 08:46:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilb4ld$phf$1news.onet.pl...
[...]

Słabość do kieliszka nie jest żadną winą.
WinÄ… jest jazda po kieliszku.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-03-11 14:53:29
Autor: jadrys
[...]

A czym on ci (czy komukolwiek)  zawiniÅ‚ że go obarczasz winÄ…?

Data: 2011-03-10 19:25:05
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-10 18:56, jadrys pisze:
No i chyba dobrze że takiego ułaskawił a nie jakiegoś złodzieja albo
bandytę. Przynajmniej ja tak myślę.

--

jeszcze nagrode mu dac, pzreciez ratowal budzey jednoczesnie jadac samochodem i pijac. Mniejmy nadzieje ze dodatkowo palil faje. Gdybysmy mieli wiecej takich patriotow budzet obecnie nie mialby zadnych problemow.

--
the_foe

Data: 2011-03-10 19:36:08
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-10 19:25, the_foe pisze:
[...]

PuÅ›cić wolno, i nie zawracać nim sobie  gÅ‚owy.

Data: 2011-03-10 20:05:13
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-10 19:36, jadrys pisze:

PuÅ›cić wolno, i nie zawracać nim sobie  gÅ‚owy.

ale bez obiadu?

--
the_foe

Data: 2011-03-10 22:59:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-10 20:05, the_foe pisze:
W dniu 2011-03-10 19:36, jadrys pisze:

PuÅ›cić wolno, i nie zawracać nim sobie  gÅ‚owy.

ale bez obiadu?

No, piwem poczęstować, jako rekompensatę za stracony czas.

Data: 2011-03-10 19:10:20
Autor: u2
Lech Kaczyñski u³askawi³ kierowcê skazanego za prowadzenie auta pod wp³ywem alkoholu?

Znowu te GWno wylaz³o mi z KF-u :)

Data: 2011-03-10 19:29:58
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-10 19:10, u2 pisze:
W dniu 2011-03-10 18:28, Przemys³aw W pisze:

Znowu te GWno wylaz³o mi z KF-u :)

Thunderbird jest tu cienkie jak polsilver. Wczesniej uzywalem 40tude Dialoga. Najlepszy czytnik, KFa mial miodzio - nic sie nie przesliznelo, ale ma wkur...a przypadlosc ze od czasu do czasu wszytkie ustawienia sie resetuja, bez widocznej przyczyny....

--
the_foe

Data: 2011-03-11 06:19:58
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Dziwne, mi ju¿ jakie¶ 5 lat jak go u¿ywam co¶ takiego siê nie zdarzy³o. A
chodzi piêknie, nawet pod 64 bitami.

Data: 2011-03-11 11:02:17
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-11 06:19, Grzegorz Z. pisze:
[...]

moze mialem jakas zdupczona wersje, nigdy jej nie aktualizowalem.

--
the_foe

Data: 2011-03-10 19:22:49
Autor: the_foe
[...]

a pierwotnie laska misal dotyczyc specjalnych pzrypadkow. Glownie zamiany kary smierci na dozywocie. Byla tez zabezpieczeniem gdyby padaly polityczne wyroki lub po prostu niesprawiedliwe. Dzis to juz jest hurtownia. najdziwniejsze dla mnie jest to ze akt laski nie jest podawany do publicznej wiadomosci.

--
the_foe

Data: 2011-03-10 21:19:01
Autor: Przemys³aw W
Lech Kaczyñski u³askawi³ kierowcê skazanego za prowadzenie auta pod wp³ywem alkoholu?

U¿ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa³

 najdziwniejsze dla mnie jest to ze akt laski nie jest
podawany do publicznej wiadomosci.

W dzisiejszej "Kropce nad i" by³ Kalisz i wyja¶nia³ t± sprawê. Podobno Kwa¶niewski wprowadzi³ zwyczaj jawno¶ci aktu ³aski, ale po objêciu prezydentury przez Kaczyñskiego sta³a siê powtórnie utajniona. Z tego wynika, ¿e "starania" picu o ujawnienianie jest zwyk³± fikcj±.

Przemek

Data: 2011-03-11 10:02:27
Autor: Azxse
Lech Kaczyñski u³askawi³ kierowcê skazanego za prowadzenie auta pod wp³ywem alkoholu?

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ilb1o5$qcs$1inews.gazeta.pl...
Prezydent Lech Kaczyñski u³askawi³ góralskiego dzia³acza spo³ecznego, a w sprawê mia³ byæ zaanga¿owany senator Prawa i Sprawiedliwo¶ci - donosi na swych stronach internetowych "Tygodnik Podhalañski".

Proponuje by wyliczyæ jakich bandytów u³askawi³ Komorowski?

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

AAA

Lech Kaczyñski u³askawi³ kierowcê skazanego za prowadzenie auta pod wp³ywem alkoholu?