Lech Kaczyński żałował awantury w czasie lotu do Gruzji

Data: 2010-11-07 15:05:26
Autor: boukun
Lech Kaczyński żałował awantury w czasie lotu do Gruzji
"Nie miałem racji".
Pamiętacie Andrzeja Urbańskiego? To były szef kancelarii prezydenta za kadencji Lecha Kaczyńskiego, potem szef TVP, aż wywalił go stamtąd Jarosław Kaczyński.

Andrzej Urbański postanowił właśnie wrócić na scenę polskiej

poppolityki. Oczywiście żeby z nią walczyć. Zamierza zatem napisać polityczną biografię Lecha Kaczyńskiego, gdzie chce byłego prezydenta "odczarować". I, jak wynika z rozmowy z Urbańskim we "Wprost", na powrót prezydenta zaczarować.

  W mojej chłodnej ocenie jest to bezapelacyjnie najważniejszy polityk ostatniego dwudziestolecia.

Urbański ma tego więcej. Wraca do słynnego lotu do Gruzji, podczas którego Lech Kaczyński miał naciskać na pilotów w sprawie lądowania w Tbilisi. Według Urbańskiego, prezydent nie naciskał, a jedynie "pytał o kompetencje". To wiemy, ale dowiadujemy się też czegoś nowego:

  Wtedy po Gruzji w 2008 r., Leszek w cztery oczy mówił mi: "Nie miałem racji".

Niestety, nikomu już później tego nie powiedział. Potem była gniewna interwencja Przemysława Gosiewskiego, żeby pilotów

przywołać do porządku, potem zaogniła się wojna o samoloty , a skończyło się podejrzeniami, że Lech Kaczyński nad Smoleńskiem zachował się jak nad Gruzją.

Potrzebaby jeszcze stu takich Andrzejów Urbańskich, żeby to teraz odczarować.

Rafał Madajczak

http://www.pardon.pl/artykul/12873/lech_kaczynski_zalowal_awantury_w_czasie_lotu_do_gruzji

Nikt tego wariactwa juz nie odczaruje...

boukun

Data: 2010-11-07 19:03:27
Autor: pluton
[...]

Albowiem powiadam wam, że wysranym będzie ten,
kto włazi w dupę Jarosławowi Wielkiemu.

Nullification

Lech Kaczyński żałował awantury w czasie lotu do Gruzji