Lech - Lechia, 15 maj 2009

Data: 2009-05-15 20:38:13
Autor: ISS
Lech - Lechia, 15 maj 2009
....1 polowa, jak narazie sporo podan i akcji, z wiekszosci ktorych nic nie wynika, Lechia bez respektu dla Lecha, kilka ciekawych akcji, strzalow na bramke jak na lekarstwo, na razie Lech gra - tak jak ostatnio ciagle - na remis. Popatrzymy co sie bedzie dziac w 2 polowie, na razie czuje niesmak po grze Lecha, koniec sezonu widac az nadto....

ISS

Data: 2009-05-15 20:02:56
Autor: Smok Eustachy
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Dnia Fri, 15 May 2009 20:38:13 +0200, ISS napisał(a):

[...]

Dali radę, ale było ciężko. Stilic zaczyna kolejny mecz na ławce i znów Lech wygrywa.

Data: 2009-05-15 22:18:09
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:

Dali radę, ale było ciężko.

Zgodnie z przewidywaniami.

Stilic zaczyna kolejny mecz na Ĺ‚awce i znĂłw  Lech wygrywa.

A Stilic wchodzi, robi wślizgi, biega do za długich piłek, wraca do obrony.....
Cud normalnie.

Data: 2009-05-15 23:30:04
Autor: ISS
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Stilic zaczyna kolejny mecz na ławce i znów  Lech wygrywa.

A Stilic wchodzi, robi w¶lizgi, biega do za długich piłek, wraca do obrony.....
Cud normalnie.
-- -- -- -- --

czyta nasze forum obviously

ISS

Data: 2009-05-16 00:35:46
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "ISS" <iss@astronet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gukmt3$gmd$1opal.icpnet.pl...
[...]

Ale co Ty, to kondycja i forma mu się cudownie w tydzień poprawiła. ;-)

Data: 2009-05-16 09:58:48
Autor: maciej
Lech - Lechia, 15 maj 2009
ISS napisał:

A Stilic wchodzi, robi w¶lizgi, biega do za długich piłek, wraca do obrony.....
Cud normalnie.
-- -- -- -- --

czyta nasze forum obviously

Jasne, w szczególności, że grał to samo co poprzednio, podobnie zresztą jak Lech (czyli nic co można by przyrównać do jesiennej rundy) - ledwie pokonali najsłabszą chyba na wyjazdach ekipę. Jak formy nie ma to i cudów nie będzie.

Data: 2009-05-16 14:43:32
Autor: ISS
Lech - Lechia, 15 maj 2009
[...]
-- -- -

Nie porownuj gry np. "warszawskiego" Stilica do tego z wczoraj. Zachcialo mu sie na nowo biegac, bo zdaje juz sobie sprawe, ze kaprysy gwiazdora nie pomoga.
Druga polowa w wydaniu Lecha nie byla az tak zla jak w ostatnich paru meczach. Lechia byla "duszona" niemilosiernie, ale co z tego jak skutecznosci zero.

ISS

Data: 2009-05-17 13:53:39
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "ISS" <iss@astronet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gumcds$2a9k$1opal.icpnet.pl...
[...]

A czemu miałby nie porównywać?
Przy tej dozie złej woli, która Maciej prezentuje, to on jest gotów twierdzić że noc± w Polsce jest jasno, żeby tylko nie przyznać komu¶ racji.

Data: 2009-05-17 16:04:46
Autor: maciej
Lech - Lechia, 15 maj 2009
ISS napisał:

Nie porownuj gry np. "warszawskiego" Stilica do tego z wczoraj. Zachcialo mu sie na nowo biegac, bo zdaje juz sobie sprawe, ze kaprysy gwiazdora nie pomoga.

Ani nie strzelił więcej bramek, ani nie miał więcej asyst, ani też nie był bardziej widoczny. Co do biegania jak rozumiem dysponujesz statystykami ilości przebiegnoiętych przez niego metrów, bo chyba nie wymyślasz czegoś z sufitu sobie?

Druga polowa w wydaniu Lecha nie byla az tak zla jak w ostatnich paru meczach. Lechia byla "duszona" niemilosiernie, ale co z tego jak skutecznosci zero.

Nie wiem czy pamiętasz, że Lech grał z jedną z najsłabszych wyjazdowych ekip w lidze i to, że mieli przewagę to o niczym nie swiadczy, a naprawdę przy niewielkiej pomocy szczęścia Lechia mogła wyciąć niezły numer w tym meczu.
Lech jest w przeciętnej formie i ten mecz raczej to znowu potwierdził niż temu zaprzeczył.

Data: 2009-05-17 17:54:49
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gup64n$9fb$1nemesis.news.neostrada.pl...
ISS napisał:

[...]

Nie wiem jak zaślepionym trzeba być żeby takie bzdury wypisywać.

Data: 2009-05-19 23:18:54
Autor: ISS
Lech - Lechia, 15 maj 2009
[...]
=======

maciej, egzystujesz w innym wymiarze? jakies konsekwencje odwiedzin w Trojkacie Bermudzkim?

naprawde nie widziales poprawy gry Stilica, co za tym stwierdzeniem idzie - wyraznie wiekszej checi do biegania i gry? Ty zawsze potrzebujesz krokomierza by byc pewnym tego, ze ktos mowi do rzeczy a tylko Ty probujesz jak zwykle na sile twierdzic dokladnie odwrotnie?

poza tym jesli za wszelka cene faktycznie probujesz kazdemu na tej grupie dac pstrzyczka w nos tylko po to by cos napisac i miec 5minutowa satysfakcje dzieciaka - to ja dziekuje za takiego "rozmowce".

========

[...]
====

Dzizz, co za bzdety...."to, ze mieli przewage o niczym nie swiadczy" - a o czym zatem swiadczy ??.... lechia moze i do potentatow nie nalezy, ale w meczu grala po prostu ambitnie i nie przestrzaszyla sie wyjazdowego spotkania z teoretycznie duzo silniejszym przeciwnikiem, a to ,ze mogla zremisowac -tego nie zaprzecza nikt, zreszta co ma gra Lechii do gry Stilica? rownie dobrze mogla to byc Legia badz Jagiellonia.... Chlopakowi zachcialo sie wreszcie biegac

ISS

Data: 2009-05-19 23:50:52
Autor: maciej
Lech - Lechia, 15 maj 2009
ISS napisał:

maciej, egzystujesz w innym wymiarze? jakies konsekwencje odwiedzin w Trojkacie Bermudzkim?

Gówniarz.

[...]

Widziałem, gościa zupełnie bez formy. Dzisiaj zresztą kolejny raz.

poza tym jesli za wszelka cene faktycznie probujesz kazdemu na tej grupie dac pstrzyczka w nos tylko po to by cos napisac i miec 5minutowa satysfakcje dzieciaka - to ja dziekuje za takiego "rozmowce".

Domorosły psycholog się znalazł.

Dzizz, co za bzdety....

Gówniarz.

[...]

W twoich projekcjach.

Data: 2009-05-20 00:41:09
Autor: ISS
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Gówniarz.
====

Milo mi, Maciej jestem.

====

[...]

pediatra raczej

====

Dzizz, co za bzdety....

Gówniarz.
====

juz sie przedstawiales, nie masz sie przeciez czym chwalic

====

[...]

czyli po staremu macius bredzisz, juz mialem watpliwosci, ze zaczniesz gadac do rzeczy :)

Data: 2009-05-20 14:21:00
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:guv9pb$cl2$1atlantis.news.neostrada.pl...
ISS napisał:

maciej, egzystujesz w innym wymiarze? jakies konsekwencje odwiedzin w Trojkacie Bermudzkim?

Gówniarz.

W sumie nieźle się podsumowałeś - dokładnie tak wyglądasz po Twojej twórczości na grupie.

Data: 2009-05-20 15:12:39
Autor: maciej
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Cavallino napisał:

maciej, egzystujesz w innym wymiarze? jakies konsekwencje odwiedzin w Trojkacie Bermudzkim?

Gówniarz.

W sumie nieźle się podsumowałeś - dokładnie tak wyglądasz po Twojej twórczości na grupie.

Przynajmniej nie jestem debilem, który nie ogarnia więcej niż jednego posta i nie widzi zaczepek na jakie odpowiadam.
Co do twórczosci na grupie - raczej ty jesteś synonimem idiotyzmów, przy czym zbyt tępy jesteś, żeby to zauważyć.

Data: 2009-05-20 15:19:37
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gv0voo$cb2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

I tu się niestety mylisz.
Jak w swoim każdym poście zresztą, nic nowego.

Data: 2009-05-20 15:23:14
Autor: ISS
Lech - Lechia, 15 maj 2009
[...]

macius, wracaj do swoich klockow Duplo i nie zasmiecaj grupy, will ya ? Zaczepki to wylacznie Twoja domena, najwyrazniej jestes nie tyle debilem ile ciezkim debilem bo nie ogarniasz nawet swoich postow i swoich zaczepek. Jesli sie nie myjesz, to przemyj od czasu do czasu chociaz swoje oczka i poczytaj grupe z rozumem, nie odszczekujac tradycyjnie jak pies ogrodnika przy byle okazji. Straznikiem rewolucji nie jestes i nie masz ku temu predyspozycji.
Reasumujac: z embrionem takiego kalibru jak Ty nie bede dalej prowadzil dyskusji bo nierozgarnietemu niemowleciu niewiele sie wytlumaczy. Wiesz swoje na poziomie komorkowym i najwyrazniej wystarczy Ci nieskomplikowany schemat dedukcji.

eot

ISS

Data: 2009-05-20 15:44:20
Autor: maciej
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Pieski małe dwa... :-)

Bycie obrażanym przez was dwóch to prawdziwy honor, miło być waszym przeciwieństwem.

Data: 2009-05-20 16:13:10
Autor: ISS
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Pieski małe dwa... :-)

Bycie obrażanym przez was dwóch to prawdziwy honor, miło być waszym przeciwieństwem.
=====

Jestes maciej najwyzej przeciwienstwem jakiejkolwiek kultury osobistej w rozmowie. Szczekajac wiecznie na innych - tylko dlatego, ze maja inne zdanie niz Ty - nie nazywaj swoich rozmowcow debilami, wtedy przestaniemy sie dostosowywac do Twojego mizernego poziomu aby sprowadzic Cie z oblokow, pogratuluj nie-wiadomo-czego jedynie sobie i poczuj jak to jest "rozmawiac" z kims takim jak Twoja osoba, moze w nastepnym poscie skonczysz pluc jadem i uprawiac zaslone dymna, bo nie zakrywa ona poki co totalnego braku Twojej dojrzalosci.

ISS

Data: 2009-05-20 16:18:45
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gv11ka$gk0$1atlantis.news.neostrada.pl...
Pieski małe dwa... :-)

Nie - jeden tylko.
Który nie jest w stanie prowadzić merytorycznej dyskusji o faktach, bez przeinaczania faktów, więc zamiast tego wisi na nogawce upatrzonego interlokutora.
To cała Twoja aktywność na grupie.

Data: 2009-05-15 21:52:34
Autor: castrol
Lech - Lechia, 15 maj 2009
ISS pisze:
[...]

Etam, Lechia widac ze opadla z sil. Jedyny zawodnik na boisku z Lechii, ktory zasluguje na slowa uznania to Kapsa - ma gosc talent.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-15 22:26:56
Autor: CGC
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Dnia Fri, 15 May 2009 21:52:34 +0200, castrol napisał(a):

Etam, Lechia widac ze opadla z sil. Jedyny zawodnik na boisku z Lechii, ktory zasluguje na slowa uznania to Kapsa - ma gosc talent.

Do bycia trafianym piłk±? :-)

--
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-15 22:08:57
Autor: tees
Lech - Lechia, 15 maj 2009
ISS pisze:
[...]

Bramka wisiała w powietrzu i zwycięstwo Lecha zasłużone. Szkoda, że Rybski to taki nieudacznik - jakbym Ćwielonga widział z wykończaniem sytuacji...

pzdrw
tees

Data: 2009-05-15 22:28:15
Autor: CGC
Lech - Lechia, 15 maj 2009
[...]

Co to był za numer z col± czy inn± pepsi? Murawski zamówił wielk± dolewkę,
a dzielni sprzedawcy dostarczyli nawet na stadion?

--
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-16 16:26:49
Autor: michu99
Lech - Lechia, 15 maj 2009
CGC <cez@ry.org> napisał(a):
> [...]

Co to był za numer z col± czy inn± pepsi? Murawski zamówił wielk± dolewkę,
a dzielni sprzedawcy dostarczyli nawet na stadion?

http://images49.fotosik.pl/125/0f51ef52356281de.jpg
żarty... pusta butelka po coli  light;), przywiana przez wiatr... o mały włos nie zabiła bramkarza Lechii.

Data: 2009-05-16 18:31:29
Autor: tees
Lech - Lechia, 15 maj 2009
michu99 pisze:

żarty... pusta butelka po coli  light;), przywiana przez wiatr...

Butelka była w 1/2 wypełniona - eh ten obraz w HD - widać wszystkie szczegóły :))
I zgubił Ci się jeden emotionikon po tym tek¶cie o wietrze :)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 17:55:30
Autor: michu99
Lech - Lechia, 15 maj 2009
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
michu99 pisze:

> żarty... pusta butelka po coli  light;), przywiana przez wiatr... Butelka była w 1/2 wypełniona - eh ten obraz w HD - widać wszystkie szczegóły :))
I zgubił Ci się jeden emotionikon po tym tek¶cie o wietrze :)

No dobra... b±dĽmy poważni;) kibic - kto¶ w bezsilnej zło¶ci w reakcji na antyfutbol Lechistów zamachał rękoma z których wysmyknęła mu się niedopita butelka z col± light...;) butelka upada na murawę nie czyni±c nikomu krzywdy (uczyniłaby jakby kogo¶ trafiła przypadkiem?;)... zamykamy stadion??? bez jaj;))) b±dĽmy poważni, to nie przypadek misia z Krakowa ani ostatni z Gdańska;) Zreszt± spójrzcie na reakcje Lechistów - skarż± się sędziemu i wskazuj± na Murasia że ten nie chce się podzielić, idzie dopić sam;))

Data: 2009-05-16 20:18:37
Autor: castrol
Lech - Lechia, 15 maj 2009
michu99 pisze:

[...]

Ty sie teraz smiejesz, ale takiego tlumaczenia zawsze mozna bylo sie spodziewac po Fortunie ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-05-16 21:35:29
Autor: AJK
Lech - Lechia, 15 maj 2009
16-05-2009  o godz. 20:18 castrol napisał:

[...]

E, tam... On nawet w tej sytuacji wpierałby, że Murawski przyniósł tę
colę ze sob± z domu, a Ty przepro¶ i nie kłam więcej, żyj±cy tylko po to,
by pisać o nim, łajdaku! ;-)

--
AJK

Data: 2009-05-16 18:55:30
Autor: castrol
Lech - Lechia, 15 maj 2009
michu99 pisze:

http://images49.fotosik.pl/125/0f51ef52356281de.jpg
żarty... pusta butelka po coli  light;), przywiana przez wiatr... o mały włos nie zabiła bramkarza Lechii.

Pusta butelka? Na zdjeciu widac ze jest wypelniona woda

Jacek Kustra

Data: 2009-05-16 00:22:04
Autor: DysoN
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Ale lipa. Znow pare minut braklo...

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-05-15 22:08:36
Autor: Bartosz B.
Lech - Lechia, 15 maj 2009

Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gukg5k$v8m$1news.interia.pl...
Ale lipa. Znow pare minut braklo...

Bo trzeba było bramkę strzelić. Sytuacji nie brakowało.
A w ogóle to grać tak z Jagielloni±, ŁKS, Cracovi± i Wodzisławem na wyjeĽdzie. I z Poloni± Bytom u siebie (tamten mecz jak sobie rpzypominam to niedobrze mi się robi). Ledwie 3 punkty w którym¶ z tych meczy i byłby spokój.

A wielki Lech taki chaotyczny? Gdzie tu w końcu awans do LM?

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-05-15 22:18:41
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:guki47$85r$1news.onet.pl...

Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gukg5k$v8m$1news.interia.pl...
Ale lipa. Znow pare minut braklo...

Bo trzeba było bramkę strzelić.

W bramkę trafić chociaż by wypadało...

Data: 2009-05-16 10:49:45
Autor: Andy
Lech - Lechia, 15 maj 2009
"Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> wrote in message news:guki47$85r$1news.onet.pl...
A wielki Lech taki chaotyczny? Gdzie tu w końcu awans do LM?

Najwidoczniej ostatni raz ogladales Lecha w meczach jesiennych, skoro jestes taki zdziwiony :). Za to Lechia, gdyby nie perfidne granie na czas, zrobilaby na mnie calkiem nienajgorsze wrazenie. W porownaniu z LKS-em czy Ruchem zagrali calkiem przyzwoicie, choc brakowalo strzalow na bramke Lecha. Inna sprawa, ze bramka dla Lecha powinna pasc wczesniej i wowczas nie byloby niepotrzebnych nerwow :).

A wczorajszy mecz dedykuje zwolennikom wyslania Stilica do ME :). To ja juz wole Smude z jego wszystkimi przywarami niz takie genialne pomysly.

Data: 2009-05-16 11:00:56
Autor: Bartosz B.
Lech - Lechia, 15 maj 2009

Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gulva5$7eb$1mx1.internetia.pl...
W porownaniu z LKS-em czy Ruchem zagrali calkiem przyzwoicie,

Tia, ale tamtym punkty podarowali¶cie. Punkty na wagę złota.

>choc brakowalo strzalow na bramke Lecha.

Co by nie mówić obrońcy Lecha dobrze blokowali. No i piłka a to podskoczyła, a to co¶ tam innego. Brak szczę¶cia generalnie.

Inna sprawa, ze bramka dla Lecha powinna pasc wczesniej i wowczas nie byloby niepotrzebnych nerwow :).

Lepiej by było gdyby wpadła szybciej. By¶cie zasnęli i może wpadłby pod koniec przypadkowy gol na 1:1 i potem byłoby za póĽno.
Tak wła¶ciwie tylko na taki przypadek liczyłem,  więc przecierałem oczy ze zdumienia, że tu może być 0:0. I tak niewiele zabrakło. Przecież wystarczyło jakby który¶ obrońca podskoczył przed Lewandowskim, a nie ogl±dał co on robi.
Może wystarczyło także bardziej murować bramkę pod koniec. Gol wpadł wła¶ciwie z kontrataku.
Także brawa za otwart± grę i zarazem szlag na Zielińskiego, że tak Lechia nie grał± we wspomnianych wcze¶niej meczach. Bez sensu.

Data: 2009-05-16 11:38:19
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

A wczorajszy mecz dedykuje zwolennikom wyslania Stilica do ME :). To ja juz wole Smude z jego wszystkimi przywarami niz takie genialne pomysly.

????
Albo uważasz, że Stilic w jakikolwiek sposób przyczynił się do wczorajszego zwycięstwa, albo że półtora meczu na ławce mu zaszkodziło, albo nie wiem o co Ci chodzi.
W obu pierwszych aspektach mam zdanie dokładnie odwrotne.
Je¶li już to odsunięcie od składu (na razie tylko pierwszej jedenastki) tylko pomaga i jemu i Lechowi.

Data: 2009-05-16 11:59:55
Autor: Andy
Lech - Lechia, 15 maj 2009
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gum1ic$a31$1news.onet.pl...
[...]

O to chodzi, ze ktos tu chcial go wysylac na pol roku do ME. A gdyby wczoraj nie bylo Stilica, to podejrzewam, ze gra w drugiej czesci meczu bylaby podobnie zenujaca, jak w pierwszej polowie. Wnioski z tego kazdy moze sobie wyciagnac sam.

Data: 2009-05-16 12:09:58
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gum3dn$9be$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na razie testuje się jego poziom odporno¶ci na odsuwanie, być może taki krok nie będzie konieczny, może wystarczy to co już miało miejsce.
Leczenie głowy to ciężka sprawa.

A gdyby wczoraj nie bylo Stilica, to podejrzewam, ze gra w drugiej czesci meczu bylaby podobnie zenujaca, jak w pierwszej polowie.

Eeee tam, nie widzę zwi±zku pomiędzy Stilicem i nieskuteczno¶ci±, zwłaszcza Rengifo - a to była przyczyna że Lech zgasł w oczach po udanym pocz±tku.
A wobec jego kontuzji sam chciałem aby Smuda wpu¶cił Stilica.

Wnioski z tego kazdy moze sobie wyciagnac sam.

Dokładnie.
W akcji która zdecydowała o wyniku udział Stilica był zerowy.

Data: 2009-05-17 11:14:04
Autor: Koriat
Lech - Lechia, 15 maj 2009
[...]

I czy nie jest tak, że wszystkie te mecze były za kadencji Zielińskiego? Bo jeżeli tak, to oznacza, że jest to kliniczny przykład błędu w samym doborze i zbyt długim trzymaniu na ławce trenera.

Data: 2009-05-17 16:11:23
Autor: Bartosz B.
Lech - Lechia, 15 maj 2009

Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:guobig$moa$1node1.news.atman.pl...
I czy nie jest tak, że wszystkie te mecze były za kadencji Zielińskiego?

Dokładnie tak było.

jeżeli tak, to oznacza, że jest to kliniczny przykład błędu w samym doborze

Sprowadził go Michalski.

i zbyt długim trzymaniu na ławce trenera.

Zgadza się. Kibice psy na nim wieszali już wcze¶niej. Po prostu jeden mecz z tamtych wygranyl ub trzy zremisowane i jeste¶my w zupełnie innej sytuacji.
A tak tragedia. Górnik oczywi¶cie wygrał, nawet Cracovia też. Gorzej być nie mogło. Żeby chociaż ¦l±sk dowiózł do 0:1 z Piastem. Innego wyniku niż zwycięstwo Wisły z ŁKSem w ogóle nie przyjmuję do wiadomo¶ci.

Data: 2009-05-17 16:28:49
Autor: Andy
Lech - Lechia, 15 maj 2009
"Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> wrote in message news:gup5uf$1g1$1news.onet.pl...
A tak tragedia. Górnik oczywi¶cie wygrał, nawet Cracovia też. Gorzej być nie mogło. Żeby chociaż ¦l±sk dowiózł do 0:1 z Piastem.

Moim zdaniem lepszy dla Lechii bylby jakikolwiek inny wynik - najlepiej zwyciestwo Piasta, a w najgorszym razie remis. W ostatniej kolejce jak Lechia zagra z Piastem, to chyba lepiej, zeby dla gliwiczan to nie byl mecz o zycie (bo ze dla Lechii bedzie, to raczej nie ulega watpliwosci). Zwlaszcza, ze dla Lechii jest to mecz wyjazdowy, a poza swoim boiskiem gdanszczanie traca bardzo wiele ze swoich walorow.

Innego wyniku niż zwycięstwo Wisły z ŁKSem w ogóle nie przyjmuję do wiadomo¶ci.

Ale LKS praktycznie sie juz utrzymal, chyba ze chodzi Ci o mistrzostwo dla Wisly.

Data: 2009-05-17 18:28:31
Autor: Bartosz B.
Lech - Lechia, 15 maj 2009

[...]

Wcze¶niej też tak twierdziłem, ledwie przedwczoraj tu, na prspn.Ale z powodu
zaistniałej sytuacji szukam kandytatów do towarzystwa. No i żeby w
poniższych meczach każdemu zespołowi zależało:

Kolejka 29 - 23 maja

Cracovia  - Górnik Zabrze
Odra Wodzisław ¦l±ski  - Piast Gliwice
Ruch Chorzów  - Łódzki KS

Bo tutaj Polonia Bytom  - Jagiellonia Białystok wynik jest chyba jasny.

Data: 2009-05-15 22:43:15
Autor: jadrys
Lech - Lechia, 15 maj 2009
DysoN pisze:
Ale lipa. Znow pare minut braklo...

Jak to lipa? Jeden z najlepszych meczów w tym sezonie..

--
Linuks to system dla my¶l±cych użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Lech - Lechia, 15 maj 2009