Lech - Lechia, 15 maj 2009

Data: 2009-05-16 00:22:04
Autor: DysoN
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Ale lipa. Znow pare minut braklo...

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az
osiagnelo forme demokracji znana jako "Jeden Czlowiek, Jeden Glos".
Patrycjusz byl tym Czlowiekiem, ktory mial Glos. -  T. Pratchett

Data: 2009-05-15 22:08:36
Autor: Bartosz B.
Lech - Lechia, 15 maj 2009

Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomości news:gukg5k$v8m$1news.interia.pl...
Ale lipa. Znow pare minut braklo...

Bo trzeba było bramkę strzelić. Sytuacji nie brakowało.
A w ogóle to grać tak z Jagiellonią, ŁKS, Cracovią i Wodzisławem na wyjeździe. I z Polonią Bytom u siebie (tamten mecz jak sobie rpzypominam to niedobrze mi się robi). Ledwie 3 punkty w którymś z tych meczy i byłby spokój.

A wielki Lech taki chaotyczny? Gdzie tu w końcu awans do LM?

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-05-15 22:18:41
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guki47$85r$1news.onet.pl...

Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomości news:gukg5k$v8m$1news.interia.pl...
Ale lipa. Znow pare minut braklo...

Bo trzeba było bramkę strzelić.

W bramkę trafić chociaż by wypadało...

Data: 2009-05-16 10:49:45
Autor: Andy
Lech - Lechia, 15 maj 2009
"Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> wrote in message news:guki47$85r$1news.onet.pl...
A wielki Lech taki chaotyczny? Gdzie tu w końcu awans do LM?

Najwidoczniej ostatni raz ogladales Lecha w meczach jesiennych, skoro jestes taki zdziwiony :). Za to Lechia, gdyby nie perfidne granie na czas, zrobilaby na mnie calkiem nienajgorsze wrazenie. W porownaniu z LKS-em czy Ruchem zagrali calkiem przyzwoicie, choc brakowalo strzalow na bramke Lecha. Inna sprawa, ze bramka dla Lecha powinna pasc wczesniej i wowczas nie byloby niepotrzebnych nerwow :).

A wczorajszy mecz dedykuje zwolennikom wyslania Stilica do ME :). To ja juz wole Smude z jego wszystkimi przywarami niz takie genialne pomysly.

Data: 2009-05-16 11:00:56
Autor: Bartosz B.
Lech - Lechia, 15 maj 2009

Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gulva5$7eb$1mx1.internetia.pl...
W porownaniu z LKS-em czy Ruchem zagrali calkiem przyzwoicie,

Tia, ale tamtym punkty podarowaliście. Punkty na wagę złota.

>choc brakowalo strzalow na bramke Lecha.

Co by nie mówić obrońcy Lecha dobrze blokowali. No i piłka a to podskoczyła, a to coś tam innego. Brak szczęścia generalnie.

Inna sprawa, ze bramka dla Lecha powinna pasc wczesniej i wowczas nie byloby niepotrzebnych nerwow :).

Lepiej by było gdyby wpadła szybciej. Byście zasnęli i może wpadłby pod koniec przypadkowy gol na 1:1 i potem byłoby za późno.
Tak właściwie tylko na taki przypadek liczyłem,  więc przecierałem oczy ze zdumienia, że tu może być 0:0. I tak niewiele zabrakło. Przecież wystarczyło jakby któryś obrońca podskoczył przed Lewandowskim, a nie oglądał co on robi.
Może wystarczyło także bardziej murować bramkę pod koniec. Gol wpadł właściwie z kontrataku.
Także brawa za otwartą grę i zarazem szlag na Zielińskiego, że tak Lechia nie grałą we wspomnianych wcześniej meczach. Bez sensu.

Data: 2009-05-16 11:38:19
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

A wczorajszy mecz dedykuje zwolennikom wyslania Stilica do ME :). To ja juz wole Smude z jego wszystkimi przywarami niz takie genialne pomysly.

????
Albo uważasz, że Stilic w jakikolwiek sposób przyczynił się do wczorajszego zwycięstwa, albo że półtora meczu na ławce mu zaszkodziło, albo nie wiem o co Ci chodzi.
W obu pierwszych aspektach mam zdanie dokładnie odwrotne.
Jeśli już to odsunięcie od składu (na razie tylko pierwszej jedenastki) tylko pomaga i jemu i Lechowi.

Data: 2009-05-16 11:59:55
Autor: Andy
Lech - Lechia, 15 maj 2009
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gum1ic$a31$1news.onet.pl...
[...]

O to chodzi, ze ktos tu chcial go wysylac na pol roku do ME. A gdyby wczoraj nie bylo Stilica, to podejrzewam, ze gra w drugiej czesci meczu bylaby podobnie zenujaca, jak w pierwszej polowie. Wnioski z tego kazdy moze sobie wyciagnac sam.

Data: 2009-05-16 12:09:58
Autor: Cavallino
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gum3dn$9be$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na razie testuje się jego poziom odporności na odsuwanie, być może taki krok nie będzie konieczny, może wystarczy to co już miało miejsce.
Leczenie głowy to ciężka sprawa.

A gdyby wczoraj nie bylo Stilica, to podejrzewam, ze gra w drugiej czesci meczu bylaby podobnie zenujaca, jak w pierwszej polowie.

Eeee tam, nie widzę związku pomiędzy Stilicem i nieskutecznością, zwłaszcza Rengifo - a to była przyczyna że Lech zgasł w oczach po udanym początku.
A wobec jego kontuzji sam chciałem aby Smuda wpuścił Stilica.

Wnioski z tego kazdy moze sobie wyciagnac sam.

Dokładnie.
W akcji która zdecydowała o wyniku udział Stilica był zerowy.

Data: 2009-05-17 11:14:04
Autor: Koriat
Lech - Lechia, 15 maj 2009
[...]

I czy nie jest tak, że wszystkie te mecze były za kadencji Zielińskiego? Bo jeżeli tak, to oznacza, że jest to kliniczny przykład błędu w samym doborze i zbyt długim trzymaniu na ławce trenera.

Data: 2009-05-17 16:11:23
Autor: Bartosz B.
Lech - Lechia, 15 maj 2009

Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:guobig$moa$1node1.news.atman.pl...
I czy nie jest tak, że wszystkie te mecze były za kadencji Zielińskiego?

Dokładnie tak było.

jeżeli tak, to oznacza, że jest to kliniczny przykład błędu w samym doborze

Sprowadził go Michalski.

i zbyt długim trzymaniu na ławce trenera.

Zgadza się. Kibice psy na nim wieszali już wcześniej. Po prostu jeden mecz z tamtych wygranyl ub trzy zremisowane i jesteśmy w zupełnie innej sytuacji.
A tak tragedia. Górnik oczywiście wygrał, nawet Cracovia też. Gorzej być nie mogło. Żeby chociaż Śląsk dowiózł do 0:1 z Piastem. Innego wyniku niż zwycięstwo Wisły z ŁKSem w ogóle nie przyjmuję do wiadomości.

Data: 2009-05-17 16:28:49
Autor: Andy
Lech - Lechia, 15 maj 2009
"Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> wrote in message news:gup5uf$1g1$1news.onet.pl...
A tak tragedia. Górnik oczywiście wygrał, nawet Cracovia też. Gorzej być nie mogło. Żeby chociaż Śląsk dowiózł do 0:1 z Piastem.

Moim zdaniem lepszy dla Lechii bylby jakikolwiek inny wynik - najlepiej zwyciestwo Piasta, a w najgorszym razie remis. W ostatniej kolejce jak Lechia zagra z Piastem, to chyba lepiej, zeby dla gliwiczan to nie byl mecz o zycie (bo ze dla Lechii bedzie, to raczej nie ulega watpliwosci). Zwlaszcza, ze dla Lechii jest to mecz wyjazdowy, a poza swoim boiskiem gdanszczanie traca bardzo wiele ze swoich walorow.

Innego wyniku niż zwycięstwo Wisły z ŁKSem w ogóle nie przyjmuję do wiadomości.

Ale LKS praktycznie sie juz utrzymal, chyba ze chodzi Ci o mistrzostwo dla Wisly.

Data: 2009-05-17 18:28:31
Autor: Bartosz B.
Lech - Lechia, 15 maj 2009

[...]

Wcześniej też tak twierdziłem, ledwie przedwczoraj tu, na prspn.Ale z powodu
zaistniałej sytuacji szukam kandytatów do towarzystwa. No i żeby w
poniższych meczach każdemu zespołowi zależało:

Kolejka 29 - 23 maja

Cracovia  - Górnik Zabrze
Odra Wodzisław Śląski  - Piast Gliwice
Ruch Chorzów  - Łódzki KS

Bo tutaj Polonia Bytom  - Jagiellonia Białystok wynik jest chyba jasny.

Data: 2009-05-15 22:43:15
Autor: jadrys
Lech - Lechia, 15 maj 2009
DysoN pisze:
Ale lipa. Znow pare minut braklo...

Jak to lipa? Jeden z najlepszych meczów w tym sezonie..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Lech - Lechia, 15 maj 2009