Lech - Lechia, 15 maj 2009

Data: 2009-05-15 22:28:15
Autor: CGC
Lech - Lechia, 15 maj 2009
Dnia Fri, 15 May 2009 20:38:13 +0200, ISS napisał(a):

...1 polowa, jak narazie sporo podan i akcji, z wiekszosci ktorych nic nie wynika, Lechia bez respektu dla Lecha, kilka ciekawych akcji, strzalow na bramke jak na lekarstwo, na razie Lech gra - tak jak ostatnio ciagle - na remis. Popatrzymy co sie bedzie dziac w 2 polowie, na razie czuje niesmak po grze Lecha, koniec sezonu widac az nadto....

Co to był za numer z colą czy inną pepsi? Murawski zamówił wielką dolewkę,
a dzielni sprzedawcy dostarczyli nawet na stadion?

--
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-16 16:26:49
Autor: michu99
Lech - Lechia, 15 maj 2009
CGC <cez@ry.org> napisał(a):
> [...]

Co to był za numer z colą czy inną pepsi? Murawski zamówił wielką dolewkę,
a dzielni sprzedawcy dostarczyli nawet na stadion?

http://images49.fotosik.pl/125/0f51ef52356281de.jpg
żarty... pusta butelka po coli  light;), przywiana przez wiatr... o mały włos nie zabiła bramkarza Lechii.

Data: 2009-05-16 18:31:29
Autor: tees
Lech - Lechia, 15 maj 2009
michu99 pisze:

żarty... pusta butelka po coli  light;), przywiana przez wiatr...

Butelka była w 1/2 wypełniona - eh ten obraz w HD - widać wszystkie szczegóły :))
I zgubił Ci się jeden emotionikon po tym tekście o wietrze :)

pzdrw
tees

Data: 2009-05-16 17:55:30
Autor: michu99
Lech - Lechia, 15 maj 2009
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
michu99 pisze:

> żarty... pusta butelka po coli  light;), przywiana przez wiatr... Butelka była w 1/2 wypełniona - eh ten obraz w HD - widać wszystkie szczegóły :))
I zgubił Ci się jeden emotionikon po tym tekście o wietrze :)

No dobra... bądźmy poważni;) kibic - ktoś w bezsilnej złości w reakcji na antyfutbol Lechistów zamachał rękoma z których wysmyknęła mu się niedopita butelka z colą light...;) butelka upada na murawę nie czyniąc nikomu krzywdy (uczyniłaby jakby kogoś trafiła przypadkiem?;)... zamykamy stadion??? bez jaj;))) bądźmy poważni, to nie przypadek misia z Krakowa ani ostatni z Gdańska;) Zresztą spójrzcie na reakcje Lechistów - skarżą się sędziemu i wskazują na Murasia że ten nie chce się podzielić, idzie dopić sam;))

Data: 2009-05-16 20:18:37
Autor: castrol
Lech - Lechia, 15 maj 2009
michu99 pisze:

[...]

Ty sie teraz smiejesz, ale takiego tlumaczenia zawsze mozna bylo sie spodziewac po Fortunie ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-05-16 21:35:29
Autor: AJK
Lech - Lechia, 15 maj 2009
16-05-2009  o godz. 20:18 castrol napisał:

[...]

E, tam... On nawet w tej sytuacji wpierałby, że Murawski przyniósł tę
colę ze sobą z domu, a Ty przeproś i nie kłam więcej, żyjący tylko po to,
by pisać o nim, łajdaku! ;-)

--
AJK

Data: 2009-05-16 18:55:30
Autor: castrol
Lech - Lechia, 15 maj 2009
michu99 pisze:

http://images49.fotosik.pl/125/0f51ef52356281de.jpg
żarty... pusta butelka po coli  light;), przywiana przez wiatr... o mały włos nie zabiła bramkarza Lechii.

Pusta butelka? Na zdjeciu widac ze jest wypelniona woda

Jacek Kustra

Lech - Lechia, 15 maj 2009