Data: 2011-04-16 03:03:22 | |
Autor: PB | |
Lech - Legia | |
przed meczem odrobina poezji.....
"Ściśnij mocno swe poślady bo inaczej będzie bieda już Cię dojrzał, już wyczaił z palcem biegnie Arboleda. On gra ostro i uczciwie w starciu z nim nie leżą trupy lecz gdy staniesz mu na drodze palec wsadzi Ci do dupy Więc posłuchaj mnie piłkarzu do Ciebie jest moja mowa chcesz by Manu swoim palcem zrobił z Ciebie Jacykowa?" |
|
Data: 2011-04-16 16:57:38 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 12:03, *PB* napisał:
przed meczem odrobina poezji.....[...] chcesz by Manu swoim palcem Lepszy dowcip to to, co zrobił Manu (ten legijny) przed bramką Lecha w 13 minucie meczu -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-16 17:40:48 | |
Autor: Aman | |
Lech - Legia | |
Lepszy dowcip to to, co zrobił Manu (ten legijny) przed bramką Lecha w w drugiej polowie tez powinien mijac Kotorowskiego zamiast isc na faul. Natomiast raczej powinna byc czerwona kartka bo bramkarz byl ostatni Pozdrawiam Aman |
|
Data: 2011-04-16 17:52:44 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 17:40, *Aman* napisał:
w drugiej polowie tez powinien mijac Kotorowskiego zamiast isc na faul. Gdyby uznać,że faul faktycznie był to oczywiście tak. Moim zdaniem jednak faulu nie nie było. Za to wcześniej był niepodyktowany rzut karny dla Legii, za faul Henriqueza na Manu :D -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-16 18:00:09 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iocdsj$o93$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-16 17:40, *Aman* napisał: Był. To że Manu uciekł z nogami nic tu nie zmienia, Kotor spowodował jego wywyrotkę. Czerwoną mógł spokojnie dostać, ale zobaczymy czy faktycznie musiał. Za to wcześniej był niepodyktowany rzut karny dla Legii, za faul Henriqueza na Manu :D LOL !!!!! Chyba niepokazana żółta dla Manu. |
|
Data: 2011-04-16 18:11:24 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 18:00, *Cavallino* napisał:
Był. Nie wiem jak przepisy, alez mojej obserwacji sędziowie tego nie gwizdają (gdy nie ma kontaku i nie kwalifikuje się jako niesportowe zachowanie) LOL !!!!! To oglądaj L+Extra bo będzie ta sytuacja na 100% (mówię o tej na pczątku kiedy zamiast biec za piłką Henriquez zmienia tor biegu żeby przewrócić Manu) -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-16 18:20:32 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iocevk$smh$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-16 18:00, *Cavallino* napisał: No to źle robią, bo tutaj po prostu w grę wchodzi inny punkt - o spowodowaniu upadku, a nie o kopnięciu. Zarzuty o symulce też raczej ciężko podnosić na poważnie.
Żeby zgodnie z przepisami zagrać bark w bark, co Manu wykorzystuje jako okazję do jaskółki. Już prędzej z kontrowersji może wyjść że Rundnevs nie był na spalonym gdy strzelał pierwszą bramkę (tą nieuznaną). |
|
Data: 2011-04-16 18:29:54 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 18:20, *Cavallino* napisał:
Już prędzej z kontrowersji może wyjść że Rundnevs nie był na spalonym A to swoją drogą :] I zgodnie z duchem gry, i (chyba) zgodnie z faktycznym położeniem ostatniego zawodnika - spalonego tam nie było. :D -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-16 18:36:26 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iocg29$jr$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-16 18:20, *Cavallino* napisał: Ciężko stwierdzić, z tak ustawionej kamery nijak tego nie widać, więc nie podejmuję się wyrokować. Po zeszłorocznym meczu ze Śląskiem, gdy w bardzo zbliżonej sytuacji wyszło, że Rudnevs strzelił prawidłową bramkę, a z wszystkich powtórek wyglądało to na błąd sędziego i spalonego, nie mam podstaw do oceny, poczekajmy na technologię z Houston. ;-) |
|
Data: 2011-04-17 23:13:06 | |
Autor: Aman | |
Lech - Legia | |
na błąd sędziego i spalonego, nie mam podstaw do oceny, poczekajmy na technologię z Houston. ;-) no i wyszlo ze jednak spalony byl i ze Kotor powinien wyleciec. jak by tak sie stalo sprawdzilby sie moj wynik 0:0 :) Pozdrawiam Aman |
|
Data: 2011-04-17 23:30:37 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iofl4v$ce6$1inews.gazeta.pl...
>na błąd sędziego i spalonego, nie mam podstaw do oceny, poczekajmy na >technologię z Houston. ;-) A z jakiej paki? Przecież to nie Kotor strzelił bramkę dla Lecha. |
|
Data: 2011-04-17 23:57:38 | |
Autor: Aman | |
Lech - Legia | |
A z jakiej paki? uwazam , ze po stracie zawodnika Bakero poswiecilby jakiegos gracza kreatywnego i Lech zagralby bardziej zachowawczo. stad tez typ na 0:0. oczywiscie to tylko hipoteza w formie zabawy. Stawiam tez na powtorke z rozrywki w finale PP Pozdrawiam Aman |
|
Data: 2011-04-18 00:01:10 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iofnoj$ked$1inews.gazeta.pl...
Jeszcze bardziej to byłoby ciężko. ;-) |
|
Data: 2011-04-16 19:37:41 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 18:29, RedLite pisze:
W dniu 2011-04-16 18:20, *Cavallino* napisał: głowa i plecy Rudnevsa były lekko wysunięte za zawodników Legii. Ale nogi już nie.... Sytuacja graniczna. Można było brmkę uznać i chyba nikt nie powinien mieć wtedy pretensji, ale też można ją na upartego nie uznać. |
|
Data: 2011-04-16 21:37:01 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 19:37, Przemek BudzyĹski pisze:
gĹowa i plecy Rudnevsa byĹy lekko wysuniÄte za zawodnikĂłw Legii Czyli spalony |
|
Data: 2011-04-16 21:41:20 | |
Autor: Przemek BudzyĹski | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 21:37, Mane pisze:
W dniu 2011-04-16 19:37, Przemek BudzyĹski pisze: graniczny i naprawdÄ minimalny. Nie sÄ dzÄ, Ĺźeby liniowy byĹ go naprawdÄ pewny - trzeba dokĹadnie oglÄ daÄ powtĂłrki w TV, zeby to widzieÄ. |
|
Data: 2011-04-17 00:22:13 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
UĹźytkownik "Przemek BudzyĹski" <bat_oczir@gazeta.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:iocrbf$jhn$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-16 21:37, Mane pisze: PowtĂłrki ktĂłre byĹy nie wystarczÄ , musi byÄ kamera w linii. |
|
Data: 2011-04-18 19:40:57 | |
Autor: Fidelio | |
Lech - Legia | |
gĹowa i plecy Rudnevsa byĹy lekko wysuniÄte za zawodnikĂłw Legii No to juĹź wiemy, Ĺźe spalony byĹ. Co ciekawe w sytuacji dynamicznej moĹźna by to puĹciÄ, ale w statycznej nie bardzo. |
|
Data: 2011-04-21 17:52:05 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
UĹźytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisaĹ w wiadomoĹci news:
No to juĹź wiemy, Ĺźe spalony byĹ. Co ciekawe w sytuacji dynamicznej moĹźna by to puĹciÄ, ale w statycznej nie bardzo. Zgadza siÄ. Jednak ta technika siÄ sprawdza, zdecydowanie bardziej niĹź StÄpniewski. Chyba jeszcze nigdy nie zawiodĹa. |
|
Data: 2011-04-22 09:39:48 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-21 17:52, Cavallino pisze:
Zgadza się. Zapominasz, ze sedzia ma ulamek sekundy na podjecie decyzji, a kolesie siedza w studio weekend i nieraz tez nie moga sie dogadac. |
|
Data: 2011-04-22 09:49:57 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iorbba$gao$4inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-21 17:52, Cavallino pisze: Nie zapominam. Ale to sędzia rezygnuje z możliwości obejrzenia powtórki, ja mu nie zabraniam. Jak chce oszukiwać z mafią pod rękę, to jego sprawa i jego wina. |
|
Data: 2011-04-22 10:02:53 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-22 09:49, Cavallino pisze:
Nie zapominam. A gdzie on niby miałby to obejrzeć? |
|
Data: 2011-04-22 10:09:55 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iorcmj$gao$6inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-22 09:49, Cavallino pisze: Jakby tylko chciał to C+ na pewno chętnie udostępni monitor. |
|
Data: 2011-04-22 10:17:40 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-22 10:09, Cavallino pisze:
Jakby tylko chciał to C+ na pewno chętnie udostępni monitor. I jak to sobie wyobrażasz, że sędzia leci co kilka minut nie wiadomo gdzie i ogląda co jest w monitorze? A co z 1 liga i nizej? |
|
Data: 2011-04-22 10:37:39 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iordia$gao$7inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-22 10:09, Cavallino pisze: Ma technicznego w okolicach monitora. I wystarczy jak będzie zainteresowany powtórkami gdy wypacza wynik meczu. Ile razy tak się zdarza w ciągu 1 meczu? Raz, dwa? A co z 1 liga i nizej? A co mnie to obchodzi? Nie ma jak, to nie ogląda, ma jak, to ogląda. Nie ma co szukać sztucznych problemów. |
|
Data: 2011-04-22 12:58:35 | |
Autor: Budzik | |
Lech - Legia | |
Osobnik posiadający mail mane1979pl@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Jakby tylko chciał to C+ na pewno chętnie udostępni monitor. w futbolu amerykaskim sie da. W tenisie się da. W koszykówce się da. W siatkówce był próby i tez się dawało. A w piłkce się nie da? I wiadomo to bez przeprowadzenia zadnych prób?? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał, że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche |
|
Data: 2011-04-22 15:10:39 | |
Autor: yamma | |
Lech - Legia | |
Budzik wrote:
W siatkówce był próby i tez się dawało. Ściśle mówiąc nie "były" a są. I jak najbardziej działają z powodzeniem i wiele wskazuje na to, że w przyszłym sezonie Plus Ligi challenge będą obowiązywać nie tylko w play-offach ale też w rundzie zasadniczej. yamma |
|
Data: 2011-04-23 07:58:36 | |
Autor: Budzik | |
Lech - Legia | |
Użytkownik yamma yamma@wp.pl ...
trzymam kciuki.W siatkówce był próby i tez się dawało. |
|
Data: 2011-04-24 18:06:12 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-22 14:58, Budzik pisze:
w futbolu amerykaskim sie da. Tylko, Ĺźe w tych dyscyplinach akcje sÄ doĹÄ krĂłtkie, przykĹadowo w siatkĂłwce oceniajÄ czy piĹka byĹa w boisku czy nie, akcja jest zakoĹczona. W piĹce noĹźnej bardzo czÄsto kontrowersyjna sytuacja ma miejsce w czasie akcji, jak to rozstrzygaÄ, puszczaÄ akcjÄ do koĹca i wracaÄ do tego co miaĹo miejsce 3 minuty wczeĹniej? |
|
Data: 2011-04-24 18:58:29 | |
Autor: Budzik | |
Lech - Legia | |
Osobnik posiadający mail mane1@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
w futbolu amerykaskim sie da. dopóki nie zaczną się jakieś testy - mozemy tylko gdybać. Pomysłów jest wiele. W futbolu amerykanskim to sedzia decyduje, gdzie podeprzec sie powtórką. W innych dyscyplinach jest tzw system challengów - kazdy ma swoje plusy i minusy. Być moze sie da, być moze sie nie da. Sytuacja na dzis - pomimo wielu błędów sędziowskich nikt we władzach futbolowych nie chce nawet spróbować. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO |
|
Data: 2011-04-24 19:10:26 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
UĹźytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:
W piĹce noĹźnej bardzo czÄsto kontrowersyjna sytuacja ma miejsce w czasie akcji, jak to rozstrzygaÄ, puszczaÄ akcjÄ do koĹca i wracaÄ do tego co miaĹo miejsce 3 minuty wczeĹniej? Tak i to tylko gdy padnie bramka/trzeba ukaraÄ kogoĹ kartkÄ czerwonÄ . Inaczej mija siÄ to z celem. |
|
Data: 2011-04-16 19:39:33 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 18:11, RedLite pisze:
To oglądaj L+Extra bo będzie ta sytuacja na 100% tak, ale blokuje ciałem, wchodzi barkiem, ruchu ręki i popchnięcia nie ma. Nie do gwizdania IMHO. |
|
Data: 2011-04-16 19:42:50 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 19:39, *Przemek Budzyński* napisał:
tak, ale blokuje ciałem, wchodzi barkiem, ruchu ręki i popchnięcia nie To raczej nie ma znaczenia czym. Istotne jest to. że nie interesuje go piłka tylko przeciwnik. Dla mnie ewidentny faul. :D -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-16 19:46:14 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iockb0$e7p$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-16 19:39, *Przemek Budzyński* napisał: Znamiona przepisu "bark w bark" znasz? |
|
Data: 2011-04-16 20:04:52 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 19:46, *Cavallino* napisał:
To raczej nie ma znaczenia czym. Istotne jest to. że nie interesuje go Znamiona przepisu "bark w bark" znasz? LOL :) Manu biegł *do piłki* i IMO miał szansę do niej dojść, podczas gdy Henriquez poruszając się w kierunku *od piłki* przeciął tor jego biegu i zwyczajnie go powalił. Za podobne zagranie wczoraj Wróbel wyleciał z boiska. Żadna tam walka bark w bark. -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-16 20:44:40 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 20:04, RedLite pisze:
co Ty pleciesz????? Wróbel wbiegł w Meliksona od przodu, a nie bark w bark, odwracając się do niego plecami i jeszcze lekko często częstując go łokciem w mostek. Henriguez blokował Manu brakiem i tułowiem. Gdzie tu podobieństwo? Chyba takie, że wszyscy czterej homo sapiens są. Uczepiłeś się tej "piłki" a tu Ci się usiłuje wytłumaczyć: piłka to nie jest żadna ikona, żeby tylko na sią gapić, czcić i się nią interesować. Powtarzam: są dozwolone metody blokowania ___rywala___ a nie piłki. |
|
Data: 2011-04-16 21:00:16 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 20:44, *Przemek BudzyĹski* napisaĹ:
Gdzie tu podobieĹstwo? Chyba PodobieĹstwo jest w tym=, Ĺźe obaj przekroczyli przepis dotyczÄ cy GRY CIAĹEM Ani 'zagranie' WrĂłbla, ani Henriqueza, to nie byĹa walka bark w bark o piĹkÄ, ktĂłra jest w piĹce dopuszczalna. UczepiĹeĹ siÄ tej "piĹki" a tu Ci siÄ usiĹuje wytĹumaczyÄ: piĹka to nie :)) W walce o piĹkÄ (lub pozycjÄ) duĹźo rzeczy jest dozwolone. W walce o przewrĂłcenie przeciwnika jest tylko faul. Powtarzam: sÄ dozwolone metody blokowania ___rywala___ a nie piĹki. Jasne, Ĺźe sÄ . I sÄ one ograniczone. http://pl.wikipedia.org/wiki/Pi%C5%82ka_no%C5%BCna "Rzut wolny bezpoĹredni moĹźe byÄ przyznany przeciwko druĹźynie, ktĂłrej zawodnik dopuszcza siÄ w czasie gry i na polu gry jednego z nastÄpujÄ cych przewinieĹ: kopie lub usiĹuje kopnÄ Ä przeciwnika, podstawia bÄ dĹş prĂłbuje podstawiÄ nogÄ przeciwnikowi, skacze na przeciwnika, *nieprawidĹowo atakuje przeciwnika ciaĹem* [...] JeĹźeli ktĂłreĹ z tych przewinieĹ zostaje dokonane w obrÄbie pola karnego druĹźyny zawodnika przewiniajÄ cego â sÄdzia przyznaje druĹźynie przeciwnej rzut karny. oraz http://en.wikipedia.org/wiki/Foul_%28association_football%29 Fouls punishable by an indirect free kick are: [...] When any player in the opinion of the referee: - plays in a dangerous manner - *impedes the progress of an opponent* -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-16 21:35:37 | |
Autor: Przemek BudzyĹski | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 21:00, RedLite pisze:
*nieprawidĹowo atakuje przeciwnika ciaĹem* no i wszystko jasne. IMHO gra Panamczyka byĹa dozwolona. Ty uwaĹźasz inaczej. Wolno Ci. Tylko na litoĹÄ boskÄ , nie posuwaj siÄ w argumentacji do tak kompletnie odjechanych absurdĂłw jak porĂłwnywanie tego zagrania do zagrania WrĂłbla. |
|
Data: 2011-04-17 00:20:29 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:
Manu biegł *do piłki* i IMO miał szansę do niej dojść, podczas gdy Henriquez poruszając się w kierunku *od piłki* przeciął tor jego biegu LOL Jeśli te dwa zagrania były do siebie choć trochę podobne, to dalsza dyskusja z Tobą mija się z celem absolutnie. |
|
Data: 2011-04-17 00:56:02 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 00:20, *Cavallino* napisał:
Jeśli te dwa zagrania były do siebie choć trochę podobne, to dalsza Skoro nie potrafisz doczytać w wątku co takiego było podobnego w obu sytuacjach, to faktycznie Twoja dyskusja ze mną, mija się i z celem i z sensem. :]] -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-17 08:27:32 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 00:56, RedLite pisze:
Skoro nie potrafisz doczytać w wątku co takiego było podobnego w obu Zawodnicy z gatunku homo sapiens. Stadiony. Rodzaj rozgrywek. Bo już nawet pora dnia i pogoda były inne, o całej reszcie nie mówiąc. |
|
Data: 2011-04-17 14:05:55 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 08:27, *Przemek Budzyński* napisał:
Zawodnicy z gatunku homo sapiens. Stadiony. Rodzaj rozgrywek. Te (zabawne) argumenty już podnosiłeś, a ja już na to odpowiadałem. :) Ale przypomnę: przewrócenie przeciwnika ciałem -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-17 17:08:52 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 14:05, RedLite pisze:
Ale przypomnę: przewrócenie przeciwnika ciałem LOL. Pomijam już nawet kwestię sprzedania łokcia...ale: ciało to jest cały człowiek. Więc może sprecyzuj. |
|
Data: 2011-04-17 18:54:13 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 17:08, *Przemek Budzyński* napisał:
Ale przypomnę: przewrócenie przeciwnika ciałem LOL. Pomijam już nawet kwestię sprzedania łokcia... Ja tez pomijam, bo wcześniej nie widziałem powtórek i tego nie załapałem :] ale: ciało to jest Co mam ci precyzować? To ty napisałeś, że jak nie ma ruchu ręki, to nie ma gwizdania. A guzik to prawda :D. Atak ciałem (samą masą ciała bez użycia kończyn czy głowy :)) też może być uznany jako nieprzepisowy. I tak IMO właśnie było w tym przypadku. Zresztą jak było, to już pisałem; pogadamy po kontrowersjach :D -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-17 20:47:06 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 18:54, RedLite pisze:
I tak IMO właśnie było w tym przypadku. Zresztą jak było, to już w Kontrowersjach nawet się o tym nie zająknięto :). |
|
Data: 2011-04-17 21:48:07 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 20:47, *Przemek Budzyński* napisał:
w Kontrowersjach nawet się o tym nie zająknięto :). A miało być :/ Szkoda :) -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-18 02:20:27 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iofg1r$se9$2news.onet.pl...
W dniu 2011-04-17 20:47, *Przemek Budzyński* napisał: Widać uznali że nie było tematu. I tylko Ty masz inne zdanie. |
|
Data: 2011-04-16 21:31:28 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 19:46, Cavallino pisze:
Znamiona przepisu "bark w bark" znasz? Rozumiem, Ĺźe moĹźna biegaÄ po boisku i barkiem przewracaÄ po kolei rywali? |
|
Data: 2011-04-16 21:36:14 | |
Autor: Przemek BudzyĹski | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 21:31, Mane pisze:
W dniu 2011-04-16 19:46, Cavallino pisze: tak. O ile siÄ dadzÄ przepchnÄ Ä barkiem w bark - to tak. |
|
Data: 2011-04-16 14:33:52 | |
Autor: Marek W. | |
Lech - Legia | |
On 16 Kwi, 21:36, Przemek Budzyński <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-04-16 21:31, Mane pisze: Atak na przeciwnika 15. Przeciwnika znajdującego się w zasięgu gry i mającego kontrolę nad piłką można w zamiarze zagrania piłki atakować barkiem w bark. W momencie ataku atakujący i atakowany muszą posiadać kontakt z ziemią (podłożem). 16. Przeciwnika znajdującego się w zasięgu gry, który przeszkadzając zasłania piłkę, można w zamiarze jej zagrania atakować barkiem w plecy (w łopatki), ale nie w kręgosłup. ___Prawidłowe atakowanie przeciwnika, gdy ten nie znajduje się w zasięgu gry ___stanowi naruszenie przepisów gry___, za które należy zarządzić rzut wolny pośredni___. 17. Atakowanie przeciwnika barkiem, które następuje w chwili, gdy atakujący lub atakowany nie mają kontaktu z podłożem jest przewinieniem i podlega, w związku z tym, karze rzutu wolnego bezpośredniego, który wykona zawodnik drużyny atakowanego zawodnika z miejsca przewinienia. 18. Atakowanie przeciwnika barkiem-, którego ___celem nie jest zagranie piłki bądź wejście w jej posiadanie___ stanowi formę przeszkadzania przeciwnikowi w poruszaniu się i podlega karze rzutu wolnego pośredniego, który wykona zawodnik drużyny przeciwnej z miejsca przewinienia. |
|
Data: 2011-04-17 00:21:39 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
UĹźytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:iocqql$gua$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-16 19:46, Cavallino pisze: Tak - w walce o piĹkÄ i owszem. |
|
Data: 2011-04-17 08:39:41 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 00:21, Cavallino pisze:
Tak - w walce o piĹkÄ i owszem. Tam walki o piĹkÄ nie byĹo. |
|
Data: 2011-04-17 08:43:48 | |
Autor: Przemek BudzyĹski | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 08:39, Mane pisze:
W dniu 2011-04-17 00:21, Cavallino pisze: w jakiej odlegĹoĹci od piĹki wg Ciebie (i ew jakiegoĹ przepisu) zaczyna siÄ walka o piĹkÄ? |
|
Data: 2011-04-17 14:06:22 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 08:43, *Przemek Budzyński* napisał:
w jakiej odległości od piłki wg Ciebie (i ew jakiegoś przepisu) zaczyna A jaka jest twoja wersja? :) -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-17 17:07:27 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 14:06, RedLite pisze:
W dniu 2011-04-17 08:43, *Przemek Budzyński* napisał: nie ma żadnej oficjalnej, bo nie jest to określone przepisami. Walka o piłkę jest pojęciem umownym. Tak jak napisał maciej = zdroworozsądkowe wydają się 2-3 metry. |
|
Data: 2011-04-17 17:55:06 | |
Autor: maciej | |
Lech - Legia | |
Przemek Budzyński napisał:
nie ma żadnej oficjalnej, bo nie jest to określone przepisami. Walka o piłkę jest pojęciem umownym. Tak jak napisał maciej = zdroworozsądkowe wydają się 2-3 metry. Dodam jeszcze to, czego zapomniałem w poprzednim poście. Granica ta powinna być zależna od dynamiki: toczenia się piłki i biegu piłkarzy, dla stojącej piłki i piłkarzy myślę, że ta granica to wyciągnięcie nogi piłkarza (około 0,5 metra, ma nad piłką kontrolę), dla bardzo dynamicznego toczenia się i biegu piłkarzy rzeczone 2-3 metry. |
|
Data: 2011-04-17 15:05:34 | |
Autor: maciej | |
Lech - Legia | |
Przemek BudzyĹski napisaĹ:
w jakiej odlegĹoĹci od piĹki wg Ciebie (i ew jakiegoĹ przepisu) zaczyna siÄ walka o piĹkÄ? W przepisach piĹka ma byÄ w zasiÄgu zawodnika, a czy byĹa decyduje sÄdzia. Zdrowo rozsÄ dkowo 2-3 metry maksymalnie, wiÄcej to juĹź "utrudnianie poruszania siÄ", czyli faul. |
|
Data: 2011-04-17 16:52:05 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
UĹźytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:ioe1vj$ogo$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-17 00:21, Cavallino pisze: No pewnie, piĹka juĹź byĹa na drugiej stronie boiska. |
|
Data: 2011-04-17 18:40:42 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 16:52, Cavallino pisze:
No pewnie, piĹka juĹź byĹa na drugiej stronie boiska. Jesli przyjac ze najpierw powalenie przeciwnika jest ostatecznie walka o pilke, zawodnik Lecha nie chcial dojsc do pilki, tylko chcial uniemozliwic dojscie do niej przeciwnikowi. |
|
Data: 2011-04-17 18:50:27 | |
Autor: Przemek BudzyĹski | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 18:40, Mane pisze:
Jesli przyjac ze najpierw powalenie przeciwnika jest ostatecznie walka o a jest to gdzieĹ zakazane? Blokowanie rywala jest zakazane? |
|
Data: 2011-04-17 18:56:39 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 18:50, *Przemek Budzyński* napisał:
W dniu 2011-04-17 18:40, Mane pisze: a jest to gdzieś zakazane? Blokowanie rywala jest zakazane? Przecież dostałeś już na to odpowiedź wczoraj :/ -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-17 19:52:12 | |
Autor: maciej | |
Lech - Legia | |
RedLite napisał:
a jest to gdzieś zakazane? Blokowanie rywala jest zakazane? Może tekst był za długi... skrócę: 18. Atakowanie przeciwnika barkiem-, którego ___celem nie jest zagranie piłki bądź wejście w jej posiadanie___ stanowi formę przeszkadzania przeciwnikowi w poruszaniu się i podlega karze rzutu wolnego pośredniego, który wykona zawodnik drużyny przeciwnej z miejsca przewinienia. |
|
Data: 2011-04-17 19:31:47 | |
Autor: Mane | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-17 18:50, Przemek BudzyĹski pisze:
a jest to gdzieĹ zakazane? Blokowanie rywala jest zakazane? Jakie blokowanie? |
|
Data: 2011-04-16 20:41:15 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 19:42, RedLite pisze:
przeciwnika można blokować w sposob dozwolony, piłka nożna to nie koszykówka, to nie jest gra bezkontaktowa. |
|
Data: 2011-04-16 19:35:32 | |
Autor: Przemek Budzyński | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 18:00, Cavallino pisze:
Był. to raz, poza tym można to było uznać za niebezpieczną grę, wślizg był naprawdę ostry. Czerwoną mógł spokojnie dostać, ale zobaczymy czy faktycznie musiał. szczerze mówiąc, ja bym dał żółtą. Manu wypuścił sobie tę piłkę bardzo daleko, w bok i jeśli nawet Kotorowski by go nie wywalił, to Portugalczyk dopadłby tej piłki gdzieś w okolicy końcowej linii i blisko rogu (o ile by ja w ogóle dopadł). |
|
Data: 2011-04-16 19:40:51 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iocjvk$n4g$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-16 18:00, Cavallino pisze: O to chodzi, też taka opcja wydaje mi się za możliwą. |
|
Data: 2011-04-16 22:16:49 | |
Autor: Andrzej Zbierzchowski | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 17:52, RedLite pisze:
Gdyby uznać,że faul faktycznie był to oczywiście tak. Moim zdaniem Więc za co żółta? -- http://plfoto.com/4922/autor.html |
|
Data: 2011-04-16 22:36:38 | |
Autor: RedLite | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 22:16, *Andrzej Zbierzchowski* napisał:
Gdyby uznać,że faul faktycznie był to oczywiście tak. Moim zdaniem Więc za co żółta? To jest dobre pytanie. Nie do mnie :] -- *RedLite* |
|
Data: 2011-04-16 17:49:10 | |
Autor: Cavallino | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iocal9$ces$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-16 12:03, *PB* napisał: A rzeczony Arboleda zagrał dziś koncert, najlepszy mecz od baaaardzo dawna. Szkoda że Bosacki nie dostroił się do poziomu i pomagał głównie przeciwnikom. |
|
Data: 2011-04-16 17:53:43 | |
Autor: danpe_ | |
Lech - Legia | |
Dnia Sat, 16 Apr 2011 17:49:10 +0200, Cavallino napisał(a):
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iocal9$ces$1news.onet.pl... Legii nie trzeba bylo dzis pomagac, bo sama sobie pomogla... przegrac ten mecz na wlasne zyczenie. Bylem pewien, ze Legia cos strzeli i akurat padla bramka dla LEcha. Bardzo dyskusyjna ta sytuacja z zoltkiem dla bramkarza, moim zdaniem skoro juz uznal faul to czerwona kartka, jesli nie - zoltko dla zawodnika przewracajacego sie. Tak czy siak - Legia frajerzy. Przegrali mecz, w ktorym LEch nic nie pokazal i powinni im ze 2 bramki wsadzic :) -- Pozdrawiam, danpe_ gg:827748 |
|
Data: 2011-04-16 18:51:22 | |
Autor: Hades | |
Lech - Legia | |
Użytkownik "RedLite" Lepszy dowcip to to, co zrobił Manu (ten legijny) przed bramką Lecha w 13 minucie meczu Mozna by to podsumwac powiedzeniem: "Ten typ tak ma". Dobry byl komentarz w czasie relacji (przepraszam, ale z pamieci). Komentator 1: Nie oceniajmy go tak zle, moze sie jeszcze rozwinie. Komentator 2: Alez ona ma 29 lat wiec kiedy ma sie rozwinac? AM |
|
Data: 2011-04-17 14:45:40 | |
Autor: topek | |
Lech - Legia | |
W dniu 2011-04-16 12:03, PB pisze:
przed meczem odrobina poezji.....CUT zrobiĹ z Ciebie Jacykowa?"Dobrze, ze mecz odbywal sie przy takiej oprawie wizualnej (pelny, nowoczesny, piekny stadion). Akustyczna to standardy polskie: "SZCZelcie Kurwom gola" Sam mecz to dramat. Kopanina, brak ladu i skladu, generalnie slabo :-( Gdyby ten sam mecz byl rozgrywany na stadionie mojego gksu belchatow to bym chyba zszedl z zenady :) Remis bylby sprawiedliwszym wynikiem. Cos z ta murawa na lechu nadal jest nie tak? -- topek -> jak zawsze pozdrawiajacy "MoĹźe Oko tylko mydli oko i nawet nie naleĹźy do Polaka-katolika?â. |