Lech-Legia (PP)

Data: 2011-05-03 20:51:03
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Lech-Legia (PP)
Niech wygra lepszy :-)

A tak na serio: dlaczego nie gra pierwszy płaczek* Ekstraklasy?
Może źle szukam, ale nie znalazłem informacji na ten temat.
Kontuzja, kartki?

*Manuel

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-03 21:14:13
Autor: DysoN
Lech-Legia (PP)
W dniu 2011-05-03 20:51, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Niech wygra lepszy :-)

A tak na serio: dlaczego nie gra pierwszy płaczek* Ekstraklasy?
Może źle szukam, ale nie znalazłem informacji na ten temat.
Kontuzja, kartki?

Moze zlamal palec?

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2011-05-03 21:19:52
Autor: yamma
Lech-Legia (PP)
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
Niech wygra lepszy :-)

A tak na serio: dlaczego nie gra pierwszy płaczek* Ekstraklasy?
Może źle szukam, ale nie znalazłem informacji na ten temat.
Kontuzja, kartki?

Kartki. I to chyba dla Lecha było akurat dobrze (przynajmniej do rzutów karnych), bo lechicka defensywa grała naprawdę świetnie.
yamma
PS. Uff... Gramy w pucharach. Teraz czas na zmiany...

Data: 2011-05-03 21:23:51
Autor: yamma
Lech-Legia (PP)
yamma wrote:

PS. Uff... Gramy w pucharach. Teraz czas na zmiany...

Ale bydło z obu stron zaczyna pokazywać na co ich stać. :-(
yamma

Data: 2011-05-03 12:40:56
Autor: Klepa
Lech-Legia (PP)
On 3 Maj, 21:23, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
yamma wrote:
> PS. Uff... Gramy w pucharach. Teraz czas na zmiany...

Ale bydło z obu stron zaczyna pokazywać na co ich stać. :-(
yamma

Szkoda pisać, w normalnym kraju najpewniej byłoby około 3-5 tys.
zakazów stadionowych, ale w Polsce skończy się pewnie na kilkunastu.
Każda osoba na płycie boiska tudzież bieżni powinna skończyć z zakazem
i karą paru tysięcy. Szczerze to jakoś tak przypuszczałem, że to bez
znaczenia kto wygra a i tak będą jakieś ekscesy, ale mam dziwne
przeczucie już nie do zweryfikowania, że jakby Legia przegrała to
dopiero by się działo.

Co do meczu to w momencie jak zastanawiałem się jak, Manu straci piłkę
to szok.... bramka co prawda rykoszet ale co by nie mówić bramka Manu.

Klepa

Data: 2011-05-03 13:35:42
Autor: PB
Lech-Legia (PP)
"Chcemy sprawiedliwości, czy to wiele? Być traktowani jak normalni
obywatele!!!"

Takie hasło wywieszone na początku meczu.

A po meczu.....

No i niech mi ktoś powie, że ci ludzie nie są kompletnie
poj........ani.

Data: 2011-05-04 14:16:58
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:59e65dc3-ae3d-4d21-9cf7-eda8d95d8434dn9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Z ciekawości sprawdziłem jaki jest odbiór tych wydarzeń na forum WL.
I szczena mi opadła, bo dokładnie taki sam jak Twój.
No może poza tekstami w stylu:
 "nie chciała GW pilnowania porządku przez kiboli, no to teraz widzą jak to wygląda gdy takiego pilnowania nie ma" albo
"porównanie do meczu Lech-Wisła pokazuje że jednak ich zabrakło" czy
"jednak widać stado musi być pilnowane".

Ale generalnie większość (z litarem na czele - żeby nie było) jest mocno wkurwiona na autorów bezsensownej demolki, o gościu który kopnął kamerzystę nie wspominając.

Data: 2011-05-04 16:25:16
Autor: UGI
Lech-Legia (PP)
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
"jednak widać stado musi być pilnowane".

To znaczy, że wczoraj nie było pilnowane?
Ale generalnie większość (z litarem na czele - żeby nie było) jest mocno wkurwiona na autorów bezsensownej demolki,

Oczywiście na wkurwieniu się skończy a Lech tradycyjnie tego nie skomentuje?
Czy może jednak trochę cywilizacji będzie?

o gościu który kopnął kamerzystę nie wspominając.

Żeby było bardziej żenująco to tym kamerzystą była kobieta. --

Data: 2011-05-05 00:20:37
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iprulc$8i1$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

"jednak widać stado musi być pilnowane".

To znaczy, że wczoraj nie było pilnowane?

Nie było.
Wyjazd na ten mecz to była wolna amerykanka, zupełnie niezorganizowana.
O ile się nie mylę, to był pierwszy wyjazd w sezonie którego nie organizowała WL.

Taki mały dowód, że jednak lepiej jak Rolnik wygania gorącogłowych na swoje miejsca.

Ale generalnie większość (z litarem na czele - żeby nie było) jest mocno
wkurwiona na autorów bezsensownej demolki,

Oczywiście na wkurwieniu się skończy a Lech tradycyjnie tego nie skomentuje?

Lech już skomentował.

W WL chyba jednak przeważy opcja braku komentarza.

Data: 2011-05-05 14:17:58
Autor: UGI
Lech-Legia (PP)
[...]

Rozumiem, że się zgadzamy, że to nie ściąga odpowiedzialności z WL za
zachowanie swoich kibiców.

Data: 2011-05-05 17:19:16
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipubim$abo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zakładając że Ci co rozrabiali należeli do WL.
Bo chyba nie dałeś sobie wmówić że do WL należą wszyscy kibice Kolejorza?
WL ma raptem 1000 członków, w samej Bydgoszczy było ze 6 razy tyle luda.

Data: 2011-05-05 00:41:20
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9541529,Po_zadymie_w_Bydgoszczy__Jest_kac__winnych_nie_ma.html

Data: 2011-05-04 21:13:31
Autor: Koriat
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dc14429$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No dobrze, ale czy za tym pójdzie jakieś oficjalne stanowisko WL? Czy znowu zwycięży zasada: władza twój wróg, więc nieważne co zrobiłeś, a i tak jesteśmy z tobą przeciwko władzy.

Data: 2011-05-05 00:23:51
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Niestety, na to wygląda.
Oni cały czas są za krótcy żeby jednoznacznie odciąć się od chuliganki.
Ale to że jej nie popierają to już jest chyba jakaś nowość.

Data: 2011-05-05 20:25:40
Autor: Koriat
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dc1d1f6$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No niby tak. Przed chwilą słyszałem przedstawiciela kibiców Legii, który ze zdziwieniem stwierdził, że przecież oni nie mają pojęcia i nie mają jak ustalić, kto wtargnął na murawę. Pewnie podobnie jest z drugiej strony. I od razu, żeby nie było, że się oburzam, bo nie było tam nikogo z mojego miasta - jestem przekonany, że reakcja stowarzyszenia kibiców Wisły lub Cracovii byłaby taka sama.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-05-03 21:52:09
Autor: Pawel
Lech-Legia (PP)
W dniu 2011-05-03 21:23, yamma pisze:
yamma wrote:

PS. Uff... Gramy w pucharach. Teraz czas na zmiany...

Ale bydło z obu stron zaczyna pokazywać na co ich stać. :-(
yamma

Ja nie chce krakać, ale w władzach UEFA jest dość takich którzy tylko szukają pretekstu by EURO przenieść do Niemiec lub Włoch.
Ciekaw jestem kto za to beknie.

Data: 2011-05-04 00:04:51
Autor: Cavallino
yamma wrote:

[...]

Powinien PZPN - to on był organizatorem i drugi raz (Bełchatów) nie dał rady.
Już przed meczem było to widać, jak wpuszczali ludzi na sektory neutralne jednym wąskim wejściem (w sumie 3 kołowrotki).
Ciekawe czy tam kogoś nie stratowali, bo 40 minut przed meczem kolejka miała setki metrów.

Data: 2011-05-04 08:56:49
Autor: Mark
Lech-Legia (PP)
Dnia Wed, 4 May 2011 00:04:51 +0200, Cavallino napisał(a):

Powinien PZPN - to on był organizatorem i drugi raz (Bełchatów) nie dał rady.

Zarty sobie robisz?:)
Juz rano rzeczniczka mowila, ze "PZPN nie ma nic sobie  do zarzucenia" :)

--
Mark

Data: 2011-05-04 09:48:27
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Lech-Legia (PP)
Pewna osoba, czyli Cavallino
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

Już teraz Kręcina w TVN24, że to nie byli chuligani,
tylko sfrustrowana młodzież.
Żenada.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-04 09:56:03
Autor: Mrqs
Lech-Legia (PP)
W dniu 2011-05-04 09:16, Cavallino pisze:

Zarty sobie robisz?:)
Juz rano rzeczniczka mowila, ze "PZPN nie ma nic sobie do zarzucenia" :)

Domyślam się.

Witam, pierwszy raz tu pisze ale nie zdzierzylem, choc jestem kibicem telewizyjnym.

Wlasnie w TVN24 mowi Krecina. Mowi, ze winna jest... policja. PZPN jest kompletnie niewinny, kibole w zasadzie tez, bo sa zwyczajnie niewychowani i mieli trudne dziecinstwo. A tak w ogole to wina rzadu - tu zerwalo polaczenie...

Chyba czas zaorac to wszystko, bo przekracza juz wszelkie granice nie tylko absurdu.

Ponowne polaczenie i pan Krecina mowi, ze policja sie boi, wszyscy sie boja a tak w ogole nic nie mozna zrobic.

Mrqs

Data: 2011-05-04 10:08:42
Autor: Mark
Lech-Legia (PP)
Dnia Wed, 04 May 2011 09:56:03 +0200, Mrqs napisał(a):

Wlasnie w TVN24 mowi Krecina. Mowi, ze winna jest... policja.

Oczywiscie ze policja jest winna, bo policja przeciez chciala zrobic PZPNowi
kolo piora i niewyrazenia zgody na rozgrywanie meczu.
Wiec jest winna bo nie dosc ze smieli protestowac, to teraz maja czelnosc
wypominac ze mieli racje.
Ciekawe co bedzie jesli przejdzie rzadawy projekt uchwaly (a ponoc jest
przygotowywany) i decyzje  o rozgrywaniu meczow przejda z samorzadow na
organy rzadowe - czyli wojewodow. I odwola sie jeden czy drugi mecz bo
policja sie nie zgodzi...

--
Mark

Data: 2011-05-04 17:51:39
Autor: Fidelio
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:1dp7u42o09hop$.dlgsmok.wot...
[...]

Teraz chyba też była taka możliwość:

"Rzecznik KGP przypomniał też, że przed każdym meczem policja wydaje organizatorowi opinię nt. imprezy masowej. - W tym przypadku opinia skierowana na ręce prezydenta miasta była negatywna. Stadion nie spełniał warunków do imprezy o podwyższonym ryzyku - powiedział Sokołowski. Policja wystąpiła też do wojewody kujawsko-pomorskiego z wnioskiem o wydanie zakazu organizowania imprezy na stadionie Zawiszy."

Data: 2011-05-04 19:42:04
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Lech-Legia (PP)
Pewna osoba, czyli Fidelio
[...]

Tydzień przed meczem.
Nie bronię nikogo, ale to chyba deczko za poźno.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-04 20:17:32
Autor: Mark
Lech-Legia (PP)
Dnia Wed, 4 May 2011 17:51:39 +0200, Fidelio napisał(a):

[...]

Opinie. Ktora zostala zignorowana.
Samorzad mogl ja wziac pod uwage, lub nie

--
Mark

Data: 2011-05-04 21:52:09
Autor: Fidelio
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:hoocvsjmicjd$.dlgsmok.wot...
[...]

Wojewoda też mógł wydać zakaz. I Tusk zapowiedział, że teraz Wojewodowie będa wydawali zakazy przy negatywnej opinii policji.

Data: 2011-05-04 22:04:32
Autor: yamma
Lech-Legia (PP)
Fidelio wrote:

Wojewoda też mógł wydać zakaz. I Tusk zapowiedział, że teraz
Wojewodowie będa wydawali zakazy przy negatywnej opinii policji.

"Będą się bić? Na pewno! Zamykamy? Zamykamy i nad jezioro!"
(za LCP)
yamma

Data: 2011-05-05 00:22:30
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)
[...]

Z tego co mówiłe prezydent Bydgoszczy, to treść opinii nie ma większego znaczenia, ważny jest tylko sam fakt jej istnienia.
Prawo wyraźnie definiuje kiedy można zakazać organizacji meczu - prewencyjnie się nie da.

Data: 2011-05-05 09:12:55
Autor: Mark
Lech-Legia (PP)
Dnia Thu, 5 May 2011 00:22:30 +0200, Cavallino napisał(a):

Z tego co mówiłe prezydent Bydgoszczy, to treść opinii nie ma większego znaczenia, ważny jest tylko sam fakt jej istnienia.
Prawo wyraźnie definiuje kiedy można zakazać organizacji meczu - prewencyjnie się nie da.

I tu wracamy do punktu wyjscia - bo jak sluchalem dzisiajw Kontrwywiadzie
RMF Laty to mnie krew zalewala.
Zwalanie na policje ze negatywna opinie wyslali tydzien przed meczem to
jakas kpina, bo decydujac sie na organizacje meczu na tym stadionie
odpowiednie osoby chyba wiedzialy ze to stadion lekkoatletyczny, a nie
typowo pilkarski

--
Mark

Data: 2011-05-05 09:21:16
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:

Zwalanie na policje ze negatywna opinie wyslali tydzien przed meczem to
jakas kpina

Nie do końca.
Przed wystawieniem tej opinii policja nie zgłaszała sprzeciwów, sygnał żeby opinia była negatywna musiał przyjść z góry.
Od kiedy wiedzieli że finał ma być w Bydgoszczy?

, bo decydujac sie na organizacje meczu na tym stadionie
odpowiednie osoby chyba wiedzialy ze to stadion lekkoatletyczny, a nie
typowo pilkarski

A jakie to ma znaczenie?
To jakieś brednie są.

Problemem było zabezpieczenie obiektu (ludzie) i organizacja (brak reakcji ochrony i wpuszczanie legionistów z racami), a nie wysokość płotków czy obecność bieżni.
Na Śląskim bieżnia też jest, więc co - też się nie nadaje do grania w piłkę?

Data: 2011-05-05 16:47:41
Autor: danpe_
Lech-Legia (PP)
[...]

Kolego nikt sie niczego nie boi.
Juz przed meczem w internecie bylo napisane, ze bedzie porzadna bojka po
meczu i prowokacje policji polaczone z pokazem sily.
Zeby mieli o czym innym mowic w mediach, niz ogromna dziura budzetowa i
klamstwa wyborcze rzadu. Zeby  spoleczenstwo sie czym innym zajelo niz
patrzenie na reke Tuskowi.

Przeciez rozwiazanie takich burd jest bardzo prosta, tylko nikomu nie na
reke.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-06 09:57:49
Autor: Mrqs
Lech-Legia (PP)
W dniu 2011-05-05 16:47, danpe_ pisze:

Kolego nikt sie niczego nie boi.

Pisalem tylko o tym, co gadal Krecina.

[...]

Szczerze mowiac wyglada na to, ze mozesz miec racje.

Mrqs

Data: 2011-05-03 22:11:54
Autor: Fidelio
Lech-Legia (PP)

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ippkir$23a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakie zmiany, teraz to Maciuś zostanie na dłużej ;-)

Jeśli chodzi o Lecha to jest szansa na zmianę trenera po sezonie (albo wcześniej ;-)

Data: 2011-05-03 22:20:00
Autor: yamma
Lech-Legia (PP)
Fidelio wrote:
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

PS. Uff... Gramy w pucharach. Teraz czas na zmiany...

Jakie zmiany, teraz to Maciuś zostanie na dłużej ;-)

Nie kracz...

Jeśli chodzi o Lecha to jest szansa na zmianę trenera po sezonie (albo
wcześniej ;-)

Skorża będzie niedługo wolny. :-)
yamma

Data: 2011-05-04 00:05:30
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Jeśli chodzi o Lecha to jest szansa na zmianę trenera po sezonie (albo wcześniej ;-)

Jeśli później niż w środę, to poczuję się wydymany przez zarząd Lecha.

Data: 2011-05-04 09:48:18
Autor: Aman
Lech-Legia (PP)

Jeśli później niż w środę, to poczuję się wydymany przez zarząd Lecha.

na pocieszenie pozostaje Wam fakt, ze nie dostaniecie SkorĹźy wraz z jego nieodlacznym druhem Manu :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-04 10:01:08
Autor: Cavallino
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipr0c3$lnc$1inews.gazeta.pl...

Jeśli później niż w środę, to poczuję się wydymany przez zarząd Lecha.

na pocieszenie pozostaje Wam fakt, ze nie dostaniecie SkorĹźy wraz z jego nieodlacznym druhem Manu :)

Tak, to jest niewątpliwy plus.

Data: 2011-05-04 10:10:55
Autor: Mark
Lech-Legia (PP)
Dnia Wed, 4 May 2011 09:48:18 +0200, Aman napisał(a):

na pocieszenie pozostaje Wam fakt, ze nie dostaniecie Skorży wraz z jego nieodlacznym druhem Manu :)

No ale wiesz. Manu wczoraj bramke strzelil:)
Fakt, ze pierwsza w Legi:D ale zawsze:) Teraz niektorzy wielbiciele jego
talentu w koncu moga zaczac pisac jak waznym jest zawodnikiem, i ze
"potrzebowal czasu" :D

--
Mark

Data: 2011-05-04 10:14:16
Autor: yamma
Lech-Legia (PP)
Mark wrote:

No ale wiesz. Manu wczoraj bramke strzelil:)
Fakt, ze pierwsza w Legi:D ale zawsze:) Teraz niektorzy wielbiciele
jego talentu w koncu moga zaczac pisac jak waznym jest zawodnikiem, i
ze "potrzebowal czasu" :D

Ale po co cokolwiek pisać? Przecież ciebie i tak nic nie przekona, że białe jest białe. Szkoda klawiatury.
yamma

Data: 2011-05-04 10:55:29
Autor: Aman
Lech-Legia (PP)

No ale wiesz. Manu wczoraj bramke strzelil:)

ta strzelil :). jak zwykle probowal wrzucic balona w pole karne , ale byl rykoszet :)
A poza incydentalna bramka , standard, czyli przyjecie z odskokiem pilki na 2 metry. bezsensowne straty- np ta po ktorej padla bramka dla Lecha. Brak koncepcji gry i beznadziejne wrzutki.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-04 16:31:49
Autor: UGI
Lech-Legia (PP)
Aman <amann@gazeta.pl> napisał(a):
Brak koncepcji gry i beznadziejne wrzutki.

Te wrzutki to jakiś koszmar. Przecież on w ogóle nie patrzy gdzie stoja
koledzy w polu karnym. Już bym go wolał jako bocznego obrońcę bo kilka fajnych
odbiorów zaliczył.

Data: 2011-05-04 17:55:35
Autor: Fidelio
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipr4a3$5p5$1inews.gazeta.pl...

[...]

To jest pyrrusowe zwycięstwo dla Legii, to może tylko scementować obecny układ i doprowadzić ostatecznie do zawału Yammę ;-)

Data: 2011-05-04 19:17:46
Autor: kaboo
Lech-Legia (PP)
Aman pisze:

[...]

Terlecki & Kalinowski z TVN Turbo obwołali go nawet graczem meczu :)
Jak dla mnie, to miał dzień konia, no ... kucyka co najwyżej ;)

pzdr.

Data: 2011-05-05 10:19:33
Autor: Mane
Lech-Legia (PP)
W dniu 2011-05-04 19:17, kaboo pisze:

kucyka co najwyżej ;)

Na biegunach :)

Data: 2011-05-04 17:57:05
Autor: Fidelio
Lech-Legia (PP)
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:nnv5d3w6caw4.dlgsmok.wot...
Dnia Wed, 4 May 2011 09:48:18 +0200, Aman napisał(a):

na pocieszenie pozostaje Wam fakt, ze nie dostaniecie Skorży wraz z jego
nieodlacznym druhem Manu :)

No ale wiesz. Manu wczoraj bramke strzelil:)

Jaki strzelec taki gol.

Data: 2011-05-04 16:29:28
Autor: UGI
Lech-Legia (PP)
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
PS. Uff... Gramy w pucharach. Teraz czas na zmiany...

No, niewątpiliwe zrobiliście wielką krzywdę polskiej piłce. Maciek już pokazał
z kim potrafi odpaść z pucharów a i po samej Legii nie spodziewam się że
przeskoczy jakiś wyższy próg. --

Data: 2011-05-04 18:36:22
Autor: yamma
Lech-Legia (PP)
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

PS. Uff... Gramy w pucharach. Teraz czas na zmiany...

No, niewątpiliwe zrobiliście wielką krzywdę polskiej piłce.

LOL! Ty to na poważnie? Ja rozumiem, że niektórzy urodzili się w nienawiści do Legii ale aż tak ci żal dupę ściska?
yamma

Data: 2011-05-04 16:45:33
Autor: UGI
Lech-Legia (PP)
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
LOL! Ty to na poważnie?

Nie, bardziej prześmiewczo. Choć moje obawy uważam za uzasadnione.

Ja rozumiem, że niektórzy urodzili się w nienawiści do Legii ale aż tak ci żal dupę ściska?

Nic mi dupy nie ściska, po prostu uważam, że Lech miałby szansę godniej nas
zaprezentować niż Legia, co zresztą w ostatnich latach potwierdził kilka razy.
Maciek jest na drugim biegunie, a trzeba dodać, że przeciwko Levadii miał
lepszą ekipę niż ma obecnie. Dlatego naturalne, że w finale kibicowałem
bardziej Kolejorzowi.

Data: 2011-05-04 20:09:49
Autor: yamma
Lech-Legia (PP)
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

Ja rozumiem, że niektórzy urodzili się w nienawiści
do Legii ale aż tak ci żal dupę ściska?

Nic mi dupy nie ściska, po prostu uważam, że Lech miałby szansę
godniej nas zaprezentować niż Legia,

To masz pretensje do Legii, że Lech gra piach w lidze??? Chyba ci się coś delikatnie pomerdało z tego żalu.
yamma

Data: 2011-05-04 19:17:47
Autor: UGI
Lech-Legia (PP)
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
To masz pretensje do Legii, że Lech gra piach w lidze???

Pretensje? Ty potrafisz w ogóle czytać?

Data: 2011-05-04 21:24:08
Autor: yamma
Lech-Legia (PP)
UGI  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

To masz pretensje do Legii, że Lech gra piach w lidze???

Pretensje? Ty potrafisz w ogóle czytać?

A ty umiesz czytać własne bzdury: "niewątpiliwe zrobiliście wielką krzywdę polskiej piłce"?
yamma

Data: 2011-05-04 19:29:42
Autor: UGI
Lech-Legia (PP)
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
A ty umiesz czytać własne bzdury: "niewątpiliwe zrobiliście wielką krzywdę polskiej piłce"?

Drugi raz mam Ci tłumaczyć, że w prześmiewczy sposób wyraziłem zdanie, że
macie mniejsze szanse na godne zaprezentowanie nas w pucharach niż Lech? Ok
więc tłumacze. Trzeci raz już nie będę.

Data: 2011-05-03 23:33:09
Autor: grzeda
Lech-Legia (PP)
W dniu 2011-05-03 20:51, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Niech wygra lepszy :-)

- W drugiej części Legia ruszyła do przodu i przy bramce dopisało im szczęście, którego nam zabrakło przy strzałach Kiełba i Mikołajczaka. To my graliśmy w piłkę, a ze zwycięstwa cieszą się rywale. Tak bywa i teraz musimy koncentrować się na lidze - zakończył szkoleniowiec Kolejorza.

Legia grajac antyfutbol (z duza doza farta) odebrala grajacej piekna pilke polskiej Barcelonie puchar. To co prezentowala Legia bylo niszczeniem pilki noznej, natomiast Lech grajac fenomenalna klepke moze czuc sie moralnym zwyciezca.

pozdr
PG

Lech-Legia (PP)