Lech Makowiecki - Patriotyzm

Data: 2014-10-10 09:05:16
Autor: mkarwan
Lech Makowiecki - Patriotyzm
http://www.youtube.com/embed/wjmkbxqISxc
http://www.youtube.com/embed/xUS3jQsf11o

Pytasz mnie: "Co to jest Patriotyzm? Na co komu potrzebna Ojczyzna?..."
Roztapiamy się w tyglu Europy, a ja tylko o ranach i bliznach...

Dziwisz się, po co ten cały bagaż: Hymn... Sztandary... Historia... I
wiersze...
Jak objaśnić to komuś, kto czasem czyta tylko instrukcję playstation?...

Wiem... Tak długo nie było tu wojen... Jest internet, McDonalds i stringi...
Mądrych ludzi obrzuca się błotem... Na przywódców ogłasza castingi...

Rządzą chłopcy w przykrótkich spodenkach... Chleb drożeje, tanieją
igrzyska...
Rozszczekała się w mediach nagonka - lepkie kłamstwo wylewa się z pysków...

Złodziej dzierży dziś klucze do banku... Błazen mieni się dumnie
Stańczykiem...
"Autorytet" wystawie na sprzedaż swe poparcie - za euro-srebrniki...

Mówisz mi: "To jest chyba normalne! Cały świat przecież "jedzie po
bandzie"...
Dla nas, wiesz... Liczy się tu i teraz... Taki czas... Bawmy się w
Eurolandzie!"

"Wolność mamy... Więc "róbta co chceta!" Kto nie umie się bawić, niech
spada!..."
Ja coś mówię o tańcu Chochoła, ty nie kumasz nic z tego, co gadam...

Masz licencjat, brak zasad i power, chamski Pi-aR , co daje wyjść z cienia
Nauczyli cię prawie wszystkiego, odebrali zaś zdolność myślenia...

strona zespołu Zayazd http://www.zayazd.pl/patriotyzm.php

Lech Makowiecki - Patriotyzm