Lech - Manchester City

Data: 2010-11-04 19:50:40
Autor: OlO
Lech - Manchester City

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:d56fe01d-65ee-44c9-8aa5-30288d2dff5df8g2000yqn.googlegroups.com...
Dobrze idzie, jak dotad.  Nie zdziwie sie, gdy Lech strzeli drugiego.

a ja jak city strzeli 3

Data: 2010-11-04 19:53:39
Autor: yamma
Lech - Manchester City
OlO wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci
Dobrze idzie, jak dotad.  Nie zdziwie sie, gdy Lech strzeli drugiego.

a ja jak city strzeli 3

O ile cos w ogóle strzeli, bo na razie to grali klasycznego stojanowa.
yamma

Data: 2010-11-04 19:00:51
Autor: UGI
Lech - Manchester City
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
OlO wrote:
> Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci
>
> a ja jak city strzeli 3

O ile cos w ogóle strzeli, bo na razie to grali klasycznego stojanowa.

Widac, ze maja duzy kryzys bo Lech tez nie gra nadzwyczajnie. Jak dla mnie to jest spora szansa na punkty dzisiaj.

Data: 2010-11-04 20:19:34
Autor: Fidelio
Lech - Manchester City
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iauvt2$md8$1inews.gazeta.pl...
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

OlO wrote:
> [...]

O ile cos w ogóle strzeli, bo na razie to grali klasycznego stojanowa.

Widac, ze maja duzy kryzys bo Lech tez nie gra nadzwyczajnie. Jak dla mnie

Byłaby gdyby specjalnością Lecha nie bylo tracenie bramek po rzutach roznych.

Data: 2010-11-04 19:50:48
Autor: UGI
Lech - Manchester City
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Byłaby gdyby specjalnością Lecha nie bylo tracenie bramek po rzutach roznych.

Cos pisales? :)

Data: 2010-11-04 20:54:20
Autor: Fidelio
Lech - Manchester City
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iav2qo$3sr$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Byłaby gdyby specjalnością Lecha nie bylo tracenie bramek po rzutach
roznych.

Cos pisales? :)

Co do roznych podtrzymuje ;-)
Mozdzen mnie powalil, mam nadzieje ze go ta bramka natchnie na przyszlosc.

Lech - Manchester City