Lech - Manchester City

Data: 2010-11-04 20:44:05
Autor: Fidelio
Lech - Manchester City
Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:d56fe01d-65ee-44c9-8aa5-30288d2dff5df8g2000yqn.googlegroups.com...
Dobrze idzie, jak dotad.  Nie zdziwie sie, gdy Lech strzeli drugiego.

--
Smart questions to stupid answers

Heh, niesamowite!

Data: 2010-11-04 12:50:07
Autor: brat_olin
Lech - Manchester City
On 4 Nov, 20:44, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal w wiadomoscinews:d56fe01d-65ee-44c9-8aa5-30288d2dff5df8g2000yqn.googlegroups.com...

> Dobrze idzie, jak dotad.  Nie zdziwie sie, gdy Lech strzeli drugiego.

> --
> Smart questions to stupid answers

Heh, niesamowite!

Jezscze bedzie kilka roznych dla Manchesteru :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-11-04 20:55:07
Autor: yamma
Lech - Manchester City
Fidelio wrote:

Heh, niesamowite!

Po prostu sprawiedliwosci stalo sie zadosc. Nie bede tutaj robil z siebie glupka i udawal radosci z wygranej Lecha. :-) Natomiast niezmiernie mnie cieszy, ze MC dostalo po dupie. Liczylem, ze zobacze prawdziwa pilke w wydaniu Premiership a zamiast tego zobaczylem antyfutbol, olewactwo i brak ambicji.
yamma

Data: 2010-11-04 21:57:16
Autor: topek
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-04 20:55, yamma pisze:
Fidelio wrote:

Heh, niesamowite!

Po prostu sprawiedliwosci stalo sie zadosc. Nie bede tutaj robil z
siebie glupka i udawal radosci z wygranej Lecha. :-)
A dlaczego nie?
Ja sie ciesze, choc Lechowi nie kibicuje w ekstraklasie.
SKoro nie potrafisz, tzn ze masz ograniczone horyzonty do swojego podworka.
LEch gra w pucharach. Reprezentuje nasz kraj.

I jeszcze jedno a propos kraju.
Podoba mi sie, ze Lech ma bialoczerwona flage na trykotach jesli gra w pucharach. U innych polskich druzyn tego nie widzialem.
Wloskie i hiszpanskie druzyny w tym celuja.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2010-11-04 14:55:37
Autor: brat_olin
Lech - Manchester City
topek <topek-sp*merom-czlon-w-...@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> wrote:

I jeszcze jedno a propos kraju.
Podoba mi sie, ze Lech ma bialoczerwona flage na trykotach jesli gra w
pucharach. U innych polskich druzyn tego nie widzialem.

O, kaczysta! :)  Wiecej takich!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-11-04 22:03:16
Autor: CGC
Lech - Manchester City
Dnia Thu, 04 Nov 2010 21:57:16 +0100, topek napisał(a):

[...]

Exactly. Ja w pierwszej kolejności kibicuję reprezentacji, w drugiej
wszystkim polskim klubom grającym w pucharach, a dopiero potem określonym
klubom jako takim. --
CGC

Data: 2010-11-04 22:15:09
Autor: yamma
Fidelio wrote:

Heh, niesamowite!

Po prostu sprawiedliwosci stalo sie zadosc. Nie bede tutaj robil z
siebie glupka i udawal radosci z wygranej Lecha. :-)
A dlaczego nie?

No nic nie poradze, ze mecze polskich druzyn innych niz Legia ogladam tak samo bez emocji jak np. mecz Szachtara z Arsenalem. Lech nie zagral jakiejs wielkiej pilki, pod wzgledem umiejetnosci czysto pilkarskich odstawal o pare lat swietlnych, za to zagral bardzo uwaznie w defensywie i przede wszystkim ambitnie. Na bardzo statyczna gre MC to wystarczylo.

Ja sie ciesze, choc Lechowi nie kibicuje w ekstraklasie.

No wiesz, smutny nie chodze z tego powodu, ze Lech dzisiaj wygral. Az takich kompleksów nie mam. :-) Fajnie, ze wygrali, nalezalo im sie ale nie wymagaj ode mnie abym skakal pod sufit ze szczescia.
yamma

Data: 2010-11-04 22:00:02
Autor: ..Aldi..Romek..
Lech - Manchester City
ďťżUĹźytkownik "yamma"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iav35c$55q$1@inews.gazeta.pl...

[...]

a ja sie ciesze, ze Lech tak zagral, ale mi sprawili przyjemnosc!

trudno uwierzyc, ze polski zespol potrafi tak zagrac przeciwko zlepkowi gwiazd z UK

szczerze musze przyznac, ze pilkarze Machesteru swietnie grali pilka... podania,
dosrodkowania... bylo na co popatrzec, ale najlepsze jest to, co Mozdzen im zrobil
w samiutenkiej koncowce, a Arboleda nieco wczesniej :))))))

szkoda, ze nie grali tak z Udinese swego czasu, kiedy bylem na trybunach!

z wypiekami na twarzy czekam na Juventus!!! brawo Lechici!

Lech - Manchester City