Lech - Manchester City

Data: 2010-11-05 10:32:25
Autor: Wlodziu
Lech - Manchester City

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:d56fe01d-65ee-44c9-8aa5-30288d2dff5df8g2000yqn.googlegroups.com...
Dobrze idzie, jak dotad.  Nie zdziwie sie, gdy Lech strzeli drugiego.

Wie moze ktos czy jest jakas strona gdzie sa wrzucane cale mecze polskich druzyn zarówno w Ekstraklasie jak i Lecha w Lidze Europejskiej?

Kiedys byla taka stronka (chyba cos sport-video) ale z tego co pamietam to ja zamkneli.

Chcialbym sciagnac sobie ten mecz, nagrac na plytke i za 20 lat pokazac dzieciom (wnukom) jak to Lech ogral wielki ManCity :)

Data: 2010-11-05 10:54:38
Autor: Mane
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 10:32, Wlodziu pisze:

Chcialbym sciagnac sobie ten mecz, nagrac na plytke i za 20 lat pokazac
dzieciom (wnukom) jak to Lech ogral wielki ManCity :)

Wielki to jest Man ale UTD. City, to taka zbieranina graczy którzy przychodzą do tego klubu tylko dla kasy. Zauważ, że puki co ten "wielki" klub nie osiągnął nic poza najwyższymi transferami, nie ma tam drużyny i co roku potwierdza to tabela na koniec sezonu. Biorąc pod uwagę ile kasy wydaje co okienko na transfery to od kilku lat powinien grać w LM i to przynajmniej do ćwierćfinałów, a jeśli mnie pamięć nie zawodzi a sprawdzać nie mam czasu to do tej pory nie zadebiutował w tych rozgrywkach.... co nie zmienia faktu, że jest to fajny wynik jak na polskie realia. A co do strony to spróbuj na

allgoals.pl

Data: 2010-11-05 15:15:27
Autor: Doomin
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 10:54, Mane pisze:
W dniu 2010-11-05 10:32, Wlodziu pisze:

Chcialbym sciagnac sobie ten mecz, nagrac na plytke i za 20 lat pokazac
dzieciom (wnukom) jak to Lech ogral wielki ManCity :)

Wielki to jest Man ale UTD.

Gdyby Lech wygral z Man U to pewno niektorzy pisaliby
o tym, ze Fergusson juz stary , ze to mlodziez z
jeszcze nieustabilizowana forma, a starzy gracze
juz nie sa tak glodni sukcesu ;)

Wczoraj pokonany zostal zespol z najwyzszej polki,
co prawda oslabiony brakiem Teveza czy Toure, ale
jednak. Mysle , ze mozna to mniej wiecej przyrownac
do tego, jakby Polska wygrala z Anglia w eMŚ.
(swoja droga bardzo brakuje mi eliminacji do ME :/)

Ew. porownywalne sukcesy to Wisla z Schalke,
z Lazio jednak przegrali wiec nie, Parma tez nie...
Groclinu czy Legii (Utrecht  ?  LOL) juz na pewno nie.

Z reszta poczekajmy na 1/16, wtedy nie bedzie
juz takich odwolan...

Data: 2010-11-05 17:24:57
Autor: yamma
Lech - Manchester City
Doomin wrote:

[...]

Matko Boska! Ależ wy pompujecie ten balon! Żebyśmy tylko w niedzielę nie usłyszeli w całej Polsce głośnego pierdolnięcia...
:-D
yamma

Data: 2010-11-05 20:58:10
Autor: Doomin
Lech - Manchester City
W dniu 2010-11-05 17:24, yamma pisze:
Doomin wrote:

[...]

Nie przypominam sobie, zebysmy juz w ta
niedziele grali z Juve, jeszcze troche
trzeba poczekac na radosc z awansu... ;>

Data: 2010-11-05 17:53:32
Autor: Marcin Kasperski
Lech - Manchester City
Ew. porownywalne sukcesy to Wisla z Schalke,
(...)
Groclinu czy Legii (Utrecht  ?  LOL) juz na pewno nie.

Tak sobie przypomnę, że największym sukcesem Groclinu było
wyeliminowanie ... Manchesteru City.

Data: 2010-11-05 19:17:47
Autor: UGI
Lech - Manchester City
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał(a):
> Ew. porownywalne sukcesy to Wisla z Schalke,
> (...)
> Groclinu czy Legii (Utrecht  ?  LOL) juz na pewno nie.

Tak sobie przypomne, ze najwiekszym sukcesem Groclinu bylo
wyeliminowanie ... Manchesteru City.

Widocznie kluby z Wielkopolski maja patent na ten klub :)

--

Lech - Manchester City