Lech - Manchester City

Data: 2010-11-05 06:35:51
Autor: Andy
Lech - Manchester City
On 4 Lis, 19:44, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
Dobrze idzie, jak dotad.  Nie zdziwie sie, gdy Lech strzeli drugiego.

Kilka moich uwag:
- mecz rewelacyjny pod wzgledem zaangazowania lechitow, dramaturgii i
atmosfery na meczu. Jeden z najlepszych na jakich bylem.
- oczywiscie troche szczescia mielismy, ale po pierwsze troche
szczescia trzeba w zyciu miec :), a po drugie chocby w Manchesterze
tego szczescia nam zabraklo.
- zdumiewajace bylo to, ze pomimo tego, ze mielismy kilka slabych
punktow w druzynie (Kriwiec, Rudnevs, dlugimi momentami takze
Djurdjevic i Stilic), to wygralismy z czolowa druzyna Premier League.
- pozytywnie zaszokowali mnie trzej zawodnicy. Peszko za niesamowita
walke i ambicje, z ktorej zrodzilo sie mnostwo przechwytow, Kielb za
rewelacyjne dryblingi - mijal rywali jak tyczki, brawo oraz Mozdzen za
strzal, jakiego bym sie w zyciu po nim nie spodziewal. Jeden
podwarszawiak zrobil w Lechu kariere, moze czas na warszawiaka ;).
- doping kibicow Lecha doskonaly, a ostatnie 5 minut to juz
szalenstwo. Natomiast zwroce uwage na piekny gest kibicow MC, gdy nasi
pilkarze obchodzili po meczu wszystkie trybuny i dziekowali za doping.
Gdy podeszli pod sektor Anglikow, otrzymali owacje na stojace. Bez
sciemniania - zamurowalo mnie. Jestem pewien, ze nasi kibice w
analogicznej sytuacji zareagowaliby inaczej. Klasa.
- po tym meczu gleboko wierze w awans i licze na niego :).

Data: 2010-11-05 15:44:18
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Uzytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisal w wiadomosci news:

- zdumiewajace bylo to, ze pomimo tego, ze mielismy kilka slabych
punktow w druzynie (Kriwiec, Rudnevs, dlugimi momentami takze
Djurdjevic i Stilic),

Kriwiec zostal uznany za najlepszego gracza meczu.
Stilic tez ponoc dobrze gral.
Znowu chyba inny mecz widzialem.

BTW: Co ty chcesz od Djuki?
Dla mnie gral koncert, nie spodziewalem sie ze da w ten sposób rade na tej pozycji.

Data: 2010-11-05 08:24:34
Autor: Andy
Lech - Manchester City
On 5 Lis, 15:44, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> [...]
>Djurdjevic i Stilic),

Kriwiec zostal uznany za najlepszego gracza meczu.

Kriwiec najlepszym graczem meczu?? Tak moze chyba ocenic tylko i
wylacznie ktos, kto ogladal bramki (przy wszystkich trzech jakis tam
udzial mial, choc, paradoksalnie, dwa razy bramki byly po jego zlych
dosrodkowaniach). Natomiast poza tym tracil w zasadzie wszystkie pilki
do niego kierowane. Zadnego udanego dryblingu, potem juz nawet bal sie
dryblowac, zle przyjecia, zle dosrodkowania. Jak wszedl Kielb, to
pokazal roznice miedzy dobrym lewoskrzydlowym a zlym. Dla mnie Kriwiec
byl obok Rudnevsa najgorszy w Lechu.

BTW: Co ty chcesz od Djuki?
Dla mnie gral koncert, nie spodziewalem sie ze da w ten sposób rade na tej
pozycji.

W moim odczuciu za wolny, przez co niemal caly mecz wykonywal podania
pod duza presja, na krawedzi straty. Kilka razy sie udalo, sporo razy
nie. No i gdyby sedzia byl mniej poblazliwy, to przy 1:1 mogl opuscic
boisko.

Data: 2010-11-05 16:29:45
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Uzytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisal w wiadomosci news:

Dla mnie Kriwiec
byl obok Rudnevsa najgorszy w Lechu.

Ja bym jeszcze Stilica zwalniajacego co sie da tu zaliczyl.

[...]

No to prawda, ale dotyczy to praktycznie wszystkich zawodników Lecha.
Moze z wyjatkiem Kielba.

Kilka razy sie udalo, sporo razy
nie. No i gdyby sedzia byl mniej poblazliwy, to przy 1:1 mogl opuscic
boisko.

Fakt.

Data: 2010-11-05 17:55:27
Autor: Fidelio
Lech - Manchester City
Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:ib17t8$bje$1news.onet.pl...
Uzytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisal w wiadomosci news:

Dla mnie Kriwiec
byl obok Rudnevsa najgorszy w Lechu.

Ja bym jeszcze Stilica zwalniajacego co sie da tu zaliczyl.

Zwolnienie gry nie zawsze jest zlym pomyslem, Stilic nie zagral jakiegos zlego meczu w moim odczuciu.
Nie wiem czym sie kierujecie oceniajac Rudnevsa, ale on przeciez zadnej sensownej pilki nie dostal. Na poczatku byl prawie zupelnie odciety. Za to potrafil sie cofnac jak trzeba i powalczyc o pilke. Kriwiec wiadomo, ze na skrzydle nie jest na swojej pozycji.

Data: 2010-11-05 18:01:05
Autor: Cavallino
Lech - Manchester City
Uzytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisal w wiadomosci news:ib1cu4$rs7$1news.onet.pl...
[...]

Ale nieustanne zwalnianie kazdej akcji jest zlym pomyslem, zwlaszcza z przeciwnikiem który jest od nas szybszy.
Wtedy takie zwolnienie skutkuje strata, a przynajmniej zablokowaniem szans na szybki atak.

Kriwiec wiadomo, ze na skrzydle nie jest na swojej pozycji.

Zgadza sie, po przejsciu do srodka to byl inny zawodnik.
IMO powinni sie zmieniac ze Stilicem, a nie wystepowac razem.
Zwlaszcza ze przeciez mamy dwóch skrzydlowych.

Lech - Manchester City