Lech-Polonia

Data: 2010-11-10 19:00:58
Autor: DysoN
Lech-Polonia
W dniu 2010-11-10 18:34, Fidelio pisze:
Mecz się nie zaczął a Lech już osłabiony -- zagrają bez Arboledy i Kiełba.

Piekna interwencja Garncarczyka na sam poczatek :D

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-11-10 19:01:49
Autor: Fidelio
Lech-Polonia
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:ibemkq$24j$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-10 18:34, Fidelio pisze:
Mecz się nie zaczął a Lech już osłabiony -- zagrają bez Arboledy i Kiełba.

Piekna interwencja Garncarczyka na sam poczatek :D

No cóż, nie mogę powiedzieć, że jestem zdziwiony, że to właśnie on popełnił coś takiego.

Data: 2010-11-10 19:17:26
Autor: Fidelio
Lech-Polonia
Piekna interwencja Garncarczyka na sam poczatek :D

No cóż, nie mogę powiedzieć, że jestem zdziwiony, że to właśnie on popełnił coś takiego.

No i po meczu ;-)
Rozklepali ich w stylu Lecha ;-)

Data: 2010-11-10 19:16:28
Autor: tester
Lech-Polonia
Piekna interwencja Garncarczyka na sam poczatek :D

Chciałoby się rzec: ręka Boga :)

Data: 2010-11-10 19:20:28
Autor: Fidelio
Lech-Polonia
Użytkownik "tester" <tester@test23432.com> napisał w wiadomości news:4cdae17c$0$27045$65785112news.neostrada.pl...
Piekna interwencja Garncarczyka na sam poczatek :D

Chciałoby się rzec: ręka Boga :)

Hłe, hłe... to co Sobiech nie strzelił, zaraz Wojciechowski się go spyta na ile się wycenia ;-)

Data: 2010-11-10 19:24:19
Autor: yamma
Lech-Polonia
Fidelio wrote:
[...]

Ale za to sędzia liniowy jest po stronie Lecha. Choć wątpię aby Sobiech strzelił, jak nie potrafił z 2 metrów na pustą bramkę...
yamma

Data: 2010-11-10 19:26:52
Autor: Fidelio
Lech-Polonia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibeo3k$76q$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Bez przesady, to było na styku mógł nie wychwycić.

Data: 2010-11-10 19:30:04
Autor: yamma
Fidelio wrote:
[...]

Wiem, wiem. Po prostu tak sobie pocavallinizowałem... ;-)
yamma

Data: 2010-11-10 23:14:26
Autor: tester
Lech-Polonia
Hłe, hłe... to co Sobiech nie strzelił, zaraz Wojciechowski się go spyta na ile się wycenia ;-)

Jak to na ile? W końcu to prawie Million Dollar Baby :)

Data: 2010-11-11 11:24:44
Autor: ..Aldi..Romek..
Lech-Polonia
?

Użytkownik "tester"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cdb1942$0$21010$65785112@news.neostrada.pl...

Hłe, hłe... to co Sobiech nie strzelił, zaraz Wojciechowski się go spyta na ile się wycenia ;-)

Jak to na ile? W końcu to prawie Million Dollar Baby :)

milion to i owszem, ale Euro....

Data: 2010-11-10 21:11:59
Autor: Cavallino
Lech-Polonia
[...]

Tym meczem potwierdził, że jego obecna forma powinna go skazać na ME na przynajmniej kilka miesięcy.

Lech-Polonia