Lech-Ruch

Data: 2009-05-03 21:33:18
Autor: yamma
Lech-Ruch
fiqs wrote:
Z taka gra Lech to sobie moze..
Druga polowa to normalnie zenada:>

E tam, zaraz żenada. Lech mnie niczym nie zaskoczył. Ja nie widzę jakiejś większej zmiany w sposobie rozgrywania piłki przez Lecha teraz i na jesieni. To jest cały czas ta sama taktyka, tylko po prostu fuks się skończył. Grajków mają miernych - o dziwnej, niezrozumiałej modzie na Lewandowskiego już pisałem kilka miesięcy temu. A patrząc na ostatnie mecze Bełchatowa, to uważam, że Nowak jest od Lewego o wiele lepszy, szkoda tylko, że tak bardzo kontuzjogenny, bo miejsce w reprezentacji już od dawna mu się należy. A skoro już jestem przy Bełchatowie, to wszyscy się podniecają walką wielkiej trójki a tutaj, cichaczem, Bełchatów raźno naciera na pozycję pucharową i patrząc na jego terminarz, wszystko wskazuje na to, że może Lecha przeskoczyć.
yamma

Data: 2009-05-03 23:14:19
Autor: Mark
Lech-Ruch
Dnia Sun, 3 May 2009 21:33:18 +0200, yamma napisał(a):

[...]

ROTFL
Miernych grajkow? Fuks sie skonczyl? Sorry, ale to co piszesz to zwykle
brednie sa.
Mnie, jako kobica Wisly cieszy slaba dyspozycja Lecha na finiszu, ale nigdy
bym sie nie osmieszal takim tekstem ze to dlatego ze maja kiepskich grajkow.

--
Mark

Data: 2009-05-03 23:45:55
Autor: maciej
Lech-Ruch
Mark napisał:

ROTFL
Miernych grajkow? Fuks sie skonczyl? Sorry, ale to co piszesz to zwykle
brednie sa.

A czy on kiedyś napisał coś innego?

Mnie, jako kobica Wisly cieszy slaba dyspozycja Lecha na finiszu, ale nigdy
bym sie nie osmieszal takim tekstem ze to dlatego ze maja kiepskich grajkow.

On też się nie ośmiesza. Zrobił to tak dawno temu, że teraz tylko trzyma swój poziom.

Data: 2009-05-03 23:49:00
Autor: UGI
Lech-Ruch

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Tekst miesiaca IMO. Jeszcze napisz, że przejscie rund eliminacyjnych i fazy grupowej p. UEFA to tez tylko fuks a bedzie mozna zjesc Cie smiechem.

Data: 2009-05-04 08:37:35
Autor: yamma
Lech-Ruch
UGI wrote:
[...]

A w którym meczu pucharowym Lech był wyraźnie lepszy od przeciwnika? Chyba tylko w tym z Grazzhoppers u siebie. Przecież nawet mecz z Feyeenordem, to była obrona Częstochowy w II połowie i mało brakowało aby zakończył się co najmniej remisem. Taktyka Smudy jest prosta: przejmujemy piłkę i atakujemy CAŁĄ druzyną co powoduje, że przeciwnik cofa się pod własną bramkę i rozpaczliwie broni. Dzieki temu Lech stwarza mnóstwo sytuacji bramkowych w czasie meczu a że grajków ma miernych, to wykorzystuje raptem niewielki procent tych sytuacji. Zwróć uwagę, że w wielu meczach Lech ratował punkty w doliczonym czasie mimo, że w całym meczu miał zdecydowaną przewagę. O czym to świadczy wg ciebie? Bo wg mnie o ogromnej ambicji ale słabiutkich umiejętnościach ich piłkarzy. Lechowi brakuje kogoś takiego jak Brożek, Chinyama czy choćby Nowak. Taktyka Smudy też dla mnie jest ewenementem w naszej lidze. Nawet w Europie ciężko spotkać zespół, który gra w taki sposób (ostatnio Liverpool tak grał z Arsenalem i skończyło się 4:4). A ciężko spotkać, bo taktyka "Alleluja i do przodu" jest zabójcza dla kondycji piłkarzy i kto wie czy Lech teraz za to nie płaci.
yamma

Data: 2009-05-04 08:58:13
Autor: ISS
Lech-Ruch
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nawet slad porownania poziomu Ligi Angielskiej do tej naszej zabawnej - podworkowej jest jak kulka w plot, bo kondycja naszych kopaczy i wszechpotezna chec ustawiania sie w kolejke po pensje zamiast na ciezki trening jet z goła wprost proporcjonalnie odwrotna.
I tylko, yamma, nie dawaj nam do zrozumienia, ze to zaprawde wlasnie Legia i nikt inny ma najlepszych kopaczy w naszej - nie wiadomo czemu zwiacej sie - "Ekstraklasie", bo w takim razie to Wy a nie Lech doszlibyscie do do 1/16 finalu UEFA. A to wlasnie Lech w P.UEFA potrafil pokazac przynajmniej wole walki do konca, Legia osmieszyla sie juz na starcie meczami za wschodnia miedza i taki marny poziom a nie inny podtrzymuje dzielnie do dzisiaj, bo powiedz sobie obiektywnie - czy wlasnie stoliczna druzyna zasluguje na mistrza w tym sezonie? Taka gra, w ktorej Chinyama obudzil sie ze snu na 7 kolejek przed koncem rozgrywek?
A co do kopaczy, to do niedawna odpowiednikiem Twojego idola z afrykanskiego ladu byl Stilic, ale ze gwiazdor sie obrazil na zarzad - to inna sprawa, poza tym jeszcze niedawno Lech gral dobrze calym zespolem, tylko gdzie teraz Lewandowski, gdzie Murwaski, gdzie pozostali.... najwyrazniej wpadli w zadyszke, bo ostatnio graja 45 z 90 minut czyli dokladnie tyle co Legia od dlugiego czasu.

ISS

Data: 2009-05-04 09:10:13
Autor: yamma
Lech-Ruch
ISS wrote:

I tylko, yamma, nie dawaj nam do zrozumienia, ze to zaprawde wlasnie
Legia i nikt inny ma najlepszych kopaczy w naszej - nie wiadomo czemu
zwiacej sie - "Ekstraklasie",

Znowu kompleksiki? Gdzie ja coś pisałem o Legii? Moje zdanie o Legii nie jest tajemnicą i możesz sobie z łatwością wyguglać, co sądzę o sztabie szkoleniowym klubu, któremu kibicuję.

nie inny podtrzymuje dzielnie do dzisiaj, bo powiedz sobie
obiektywnie - czy wlasnie stoliczna druzyna zasluguje na mistrza w
tym sezonie?

Tak samo zasługuje jak pozostałe 2 kluby. Ja bym w tym roku w ogóle nie przyznawał MP.

Taka gra, w ktorej Chinyama obudzil sie ze snu na 7
kolejek przed koncem rozgrywek?

Pod względem umiejętności i talentu Chinyama jest IMO drugim po Brożku napastnikiem w naszej lidze. Jak masz jakieś wątpliwości, to zobacz sobie bramkę z Piastem.

A co do kopaczy, to do niedawna odpowiednikiem Twojego idola z
afrykanskiego ladu byl Stilic, ale ze gwiazdor sie obrazil na zarzad

LOL! "Obraził"! Weź już przestań mnie rozśmieszać. Chłopak po prostu zaczął być lepiej pilnowany przez przeciwników. Ale Stilic w dalszym ciągu rozgrywa świetne rzuty wolne i rożne, więc do mnie jakoś nie przemawia ta zniżka formy. Zniżkę formy, to ma Iwański, któremu w tej rundzie chyba ani razu nie udało się dobrze kopnąc stojącej piłki.
yamma

Data: 2009-05-04 09:43:54
Autor: ISS
Lech-Ruch
Znowu kompleksiki? Gdzie ja coś pisałem o Legii? Moje zdanie o Legii nie jest tajemnicą i możesz sobie z łatwością wyguglać, co sądzę o sztabie szkoleniowym klubu, któremu kibicuję.
-- -- -

Zadnych kompleksow, po prostu czytam Twoje posty i zalamuje rece a inni tutaj - starzy wyjadacze - reaguja na nie duzo bardziej gwaltownie...

-- -- -

[...]

Oceniasz pilkarza po jednej bramce? Moje gratulacje :)

-- -- -- -- --

[...]
-- -- --

Posledz sobie kiedys dokladniej forum Lecha a potem plec dalej farmazony i fantazjowac. Z rzutami to oczywiste bo Stilic ma talent i nie straci go z dnia na dzien, ale najwyrazniej w swiecie przestalo mu zalezec na grze w Lechu, facet juz od dlugiego czasu jeczy za transferem do zachodniego klubu, gra na polskim podworku wypelnionym kopaczami, przy ktorych czuje sie jak profesor w przedszkolu, o zwyklej - niezwyklej - kasie nie wspominajac.

ISS

Data: 2009-05-04 12:45:15
Autor: yamma
Lech-Ruch
ISS wrote:
[...]

Aha. To jak ktoś jest "starym wyjadaczem" na PRSPN, to już z automatu staje się specjalistą od piłki i bożyszczem tłumu lurkaczy? To dziwne, bo ci "starzy wyjadacze" już na początku rundy okrzyknęli Lecha mistrzem, Wisłę prawie że spuścili do I ligi a szanse Legii na MP wydawały im się tak iluzoryczne, że nawet o nich nie wspominali.

[...]

Nie. Oceniam go po 17 bramkach w tym sezonie i 15 w zeszłym. To klasyczny snajper, gdyby Legia grała z 2 napastników nastrzelałby jeszcze więcej.

Posledz sobie kiedys dokladniej forum Lecha a potem plec dalej

Tak, tak. Forum Lecha, to rzeczywiście krynica wiedzy o piłkarzach.

farmazony i fantazjowac. Z rzutami to oczywiste bo Stilic ma talent i
nie straci go z dnia na dzien, ale najwyrazniej w swiecie przestalo

Nie, mój drogi. Albo sie ma formę albo nie ma. Jak się nie ma, to sie partoli wszystko a nie tylko to, co pasuje ci do teorii.

[...]

Dlaczego nie czepiacie się tak Murawskiego, który jest kompletnie bez formy i przez 90 minut kopie się po czole tylko uparliście się na grajka, który akurat coś tam w tym zespole jeszcze gra? Sorry ale jak w pomocy zostaje tylko jeden niebezpieczny piłkarz, to nie ma żadnego problemu aby go wyłączyć z gry. W zeszłej rundzie ton grze nadawał Murawski, on brał na siebie walkę w defensywie i ofensywie dzieki czemu Stilic miał mnóstwo miejsca w środku. Teraz Murawski "zdechł", bo żeby tak grać przez cały sezon, to trzeba być albo Gerardem albo Lampardem.
yamma

Data: 2009-05-04 14:15:49
Autor: ISS
Lech-Ruch
[...]
-- -- -- --

Wspomnialem cos ,ze to fachowcy, specjalisci i Bog wie co jeszcze? :)) Prognozowac i cudowac sobie moze kazdy, niejednokrotnie uslyszysz jeszcze, ze Legia zostanie zdobywca Pucharu UEFA ;)
Wystarczy, ze najwyrazniej znaja Cie tutaj od dluzszego czasu, skoro wyrozniasz sie przypieta metka fantasty. :) ja Ciebie az tak nie znalem.... ale juz znam :)

-- -- -

Nie. Oceniam go po 17 bramkach w tym sezonie i 15 w zeszłym. To klasyczny snajper, gdyby Legia grała z 2 napastników nastrzelałby jeszcze więcej.
-- -- -

A bramki Stilica widziales kiedys? :)

-- -- --

Tak, tak. Forum Lecha, to rzeczywiście krynica wiedzy o piłkarzach.
-- -- -

Wystarczy, ze zanim cokolwiek wiecej napiszesz o sytuacji w Lechu, o czym de facto co widac juz, nie masz pojecia - prosze spojrz w tamto zrodlo pare razy, poszukaj biezacych informacji... proste to przeciez prawda? Nie trzeba byc zaraz fanem Kolejorza, ale wystarczy wykonac tych pare wiecej klikniec myszka i ciut wiecej wysilku by wklepac URL'a.

-- -- -- -- --

[...]

-- -- -- -- -

Alez to nie moja teoria, poczytaj posty wiekszosci na tej grupie :) Czemu probujesz czarne nazywac bialym?

-- -- -

[...]

bo to w Stilicu teraz pokladano nadzieje, to tak jakby nagle bozyszcze Chinyama przestal z dnia na dzien grac, strzelac brameczki, tez zapewne bys sie mocno - co najmniej - zdziwil, ze snajperowi jak z bicza strzelil rozregulowal sie celownik, na pewno nie zrzucalbys winy na klimat albo na trawe rosnaca w skos, prawda?

ISS

Data: 2009-05-04 17:12:51
Autor: yamma
Lech-Ruch
ISS wrote:

Nie. Oceniam go po 17 bramkach w tym sezonie i 15 w zeszłym. To
klasyczny snajper, gdyby Legia grała z 2 napastników nastrzelałby
jeszcze więcej. -- -- -

A bramki Stilica widziales kiedys? :)

Wiesz, może skończ z tymi smileyami, bo przestaję kumać o co ci biega.

[...]

No to może chociaż zapodaj linka, co? Wiesz, ja nie jestem z tych, co sobie poprawiają ego napinką na forach przeciwników, więc lechickie fora niezbyt sa mi znane.

Alez to nie moja teoria, poczytaj posty wiekszosci na tej grupie :)
Czemu probujesz czarne nazywac bialym?

LOL! Zdefiniuj może tą wiekszość. Bo np. jeden z najwierniejszych kibiców Lecha na tej grupie ma zdziebko inne zdanie nt. Stilica. On twierdzi, że ma zniżkę formy (do czego ma prawo), ja dorzucam do tego, że jest bardziej pilnowany niż na jesieni.

[...]

Mylisz się. Moje zdanie nt. Chinyamy jest znane. Uważam, że jest zwykłym leniem i egoistą jak większość piłkarzy z Afryki. Ale nie rodzieram szat z tego powodu a swoje pretensje kieruję raczej do Urbana a nie do "Tejksia". Wy wymagacie cudów od grajka, który dopiero raczkuje i oskarżacie o Bóg wie co. Róbcie tak dalej, to szybko się z nim pożegnacie.
yamma

Data: 2009-05-04 18:17:00
Autor: ISS
Lech-Ruch
Wiesz, może skończ z tymi smileyami, bo przestaję kumać o co ci biega.
-- -- -

po prostu sie usmiecham, nie mam natury fighter'a, ktory zamiast spokojnie rozmawiac napina sie w kazdym poscie, poza tym chce abys wyluzowal w koncu :)

-- -- -

No to może chociaż zapodaj linka, co? Wiesz, ja nie jestem z tych, co sobie poprawiają ego napinką na forach przeciwników, więc lechickie fora niezbyt sa mi znane.

-- -- -

ja bynajmniej tez nie, fora sledze bo jestem ciekaw tego co pisza o lidze i swoich klubach poszczegolni kibice - i uwierz mi, regularnie najezdzaja nie na "wrogie" - ujmujac duzym skrotem myslowym - kluby, ile na swoje, narzekaja na organizacje, trenera, rzecz jasna - zawodnikow, obiekty sportowe, ich potencjalna i rzeczywista przebudowe itd itd. Czytanie innych for nie oznacza zaraz napinania sie, chyba ,ze Ty tylko tak potrafisz "prowadzic" dyskusje....

http://forum.wiaralecha.pl/

-- -- -

[...]

Posluchaj na spokojnie...
Niemalze wszyscy kibice Lecha, nie tylko tutaj uwazaja gre Stilic'a a raczej nagly jej brak za czysty sabotaz, Ty argumentujesz, ze jest ..."bardziej pilnowany", wybacz, ale to plytka argumentacja, ktos juz Ci tu powiedzial, ze probujesz tym twierdzeniem czesciowo zalatac wszystkie ostatnie mecze Lecha, zreszta powaliles juz inna argumentacja na ziemie kilkunastu tutaj bywalcow piszac, ze ..."większej zmiany w sposobie rozgrywania piłki przez Lecha teraz i na jesieni. To jest cały czas ta sama taktyka, tylko po prostu fuks się skończył. Grajków mają miernych"...
Stilic miernym grajkiem? Ot tak nagle? :) Bo jest "bardziej pilnowany" ? :) Przyznaje, ze wzorcowo wyciagasz wnioski....

-- -- -- -

[...]

Tego samego winno sie wymagac od lenia z Legii, bo obydwaj Panowie maja talent, ale najzwyczajniej w swiecie gwiazdorstwo pada im na łby. Maja za to ciezki szmal, nie sa na boisku by plakac jak niemowlaki, ze zabiera im sie zabawki. Do gry i to kreatywnej zobowiazuje ich umowa, niemaly delikatnie ujmujac szmal jaki na nich sie kladzie co miesiac oraz zwykly szacunek wobec kibica, ktory nie chce byc oszukiwany udawaniem, ze sie w te pilke gra.
A co do zalu - to mam go do Stilica chociazby za bezczelna wrecz demonstracje niezadowolenia w meczu chociazby z Legia i uzaleznienie (taktyka Smudy) niemalze calego zespolu od humorkow tego gracza. Zal do calej druzyny za to ,ze majac mistrzostwo w zasiegu nie potrafili grac na poziomie do konca i ze najwyrazniej sezon dla tych kopaczy (zreszta dla kopaczy pozostalych zespolow Xtraklasy tazke) powinien sie konczyc na 20 kolejkach......

ISS

Data: 2009-05-05 14:58:08
Autor: yamma
Lech-Ruch
ISS wrote:

Niemalze wszyscy kibice Lecha, nie tylko tutaj uwazaja gre Stilic'a a
raczej nagly jej brak za czysty sabotaz,

Hm. Może ustalcie jakąś wspólną wersję, bo kilka wątków niżej Andy twierdzi, że liczba kibiców, którzy doszukują się jakichś spisków jest śladowa.

Ty argumentujesz, ze jest
..."bardziej pilnowany", wybacz, ale to plytka argumentacja, ktos juz

Jest bardziej pilnowany, bo już nie trzeba aż tak pilnować Murawskiego, który najwyraźniej ma już dosyć piłki w tym sezonie. Wiesz, co innego gdy trzeba pilnować Rogera, Jarzębowskiego i Iwańskiego na raz a co innego, gdy wystarczy przypilnować samego Stilica.

[...]

Odwracając twoje rozumowanie: jeśli Wisła ma piłkarza europejskiego formatu jakim jest Brożek, to oznacza, że cała Wisła ma świetnych piłkarzy? Jeden Stilic wiosny nie czyni. A już pomijam fakt, że do europejskiego formatu jednak mu trochę brakuje, a tak dokładnie, to brakuje mu prawej nogi.

[...]

LOL! Gwiazdorstwo? Chinyamie??? A dajże spokój! Gość jak ognia unika wszelkich pismaków i jak raz na rok udzieli jakiegoś wywiadu, to jest święto. Z niego taki gwiazdor jak z koziej dupy saksofon.

Maja za to ciezki szmal, nie sa na boisku by plakac jak
niemowlaki, ze zabiera im sie zabawki.

Z tym ciężkim szmalem, to żartujesz, prawda? Ile Stilic zarabia? 200 tys. euro? To na piłkarskim rynku są psie pieniądze. Europejska średnia, to jest teraz pewnie coś ok. 1 mln euro.

[...]

Ale ja ci cały czas próbuję uzmysłowić, że nadmuchaliście balon nie mając ku temu żadnych podstaw. Wy naprawdę nie macie lepszych piłkarzy niż ma Wisła czy Legia. Mecze wygrywaliście głównie dzięki taktyce Smudy. Ale ta taktyka była zabójcza dla kondycji piłkarzy czego efekty było widać w końcówce poprzedniego sezonu i widać teraz. W dodatku posypała wam się defensywa.

[...]

A może po prostu zabrakło im pary? Weź też pod uwagę to, że praktycznie cała tabela o coś gra i nie odpuści.
yamma

Data: 2009-05-05 15:39:11
Autor: ISS
Lech-Ruch
[...]

Andy tak twierdzi, z kolei inaczej zupelnie uwaza chociazby UGI czy Cavallino, zatem zdania niech beda podzielone, proponuje jednak nadal wizyte na forum Lecha.

-- -- -- --

[...]

Piszac gwiazdorstwo mowie o jego wyczynach pilkarskich na boisku, nie POZA nim... co mnie interesuja jakies wywiady? Mnie interesuje to co dany zawodnik prezentuje soba na boisku.

-- -- -- -- -- -

[...]

Ciezki szmal RELATYWNIE do tego co pokazuja, yamma..... Za darmo sie nie biega, ale za nic kasy i to takiej sie tez nie dostaje

-- -- --

[...]

Defensywa posypala sie przez kontuzje, co ma do tego taktyka kolego? lol ? napisz jeszcze, ze te kontuzje to przez Smude..... -.-
Zabojcza dla kondycji? lol? Czyzby taktyka Mr.Urbana byla zlotem, skoro Legia przewodzi teraz w lidze, tylko w jakim stylu to osiaga to zal pisac ? Stilic tez nagle stracil kondycje? Bo pare postow wczesniej uwazales, ze jest juz "swietnie pilnowany", zdecyduj sie prosze na wersje, ktora kultywujesz....
Lech nie ma lepszych pilkarzy czego zreszta Ci nigdy nie wygarnalem, na razie to Ty nazwales gromade z bulgarskiej "garscia marnych grajkow" (ktorzy nota bene dotarli do 1/16 UEFA), Lechowi nie mogles natomiast zarzuci checi do gry i woli walki, co pokazywal w rundzie wiosennej az nadto grajac bardzo widowiskowo i przynajmniej o klase lepiej od innych czolowych ekip naszego kraju. Zreszta wlasnie gdyby nie taktyka smudy lech skonczylby puchary UEFA jak Legia.
poza tym - czemu zatem majac - wg Twojej nomenklatury i logicznie rozumujac - tak samo marnych grajkow - Legia skompromitowala sie juz na starcie i taki zreszta marny poziom utrzymuje do dzis, nie wiadomo jakim cudem przewodzac w tabeli? CUD a moze jednak "wlasciwa" taktyka Urbana? :))

-- -- -- -- -- --

[...]

no przeciez o tym pisze, pary im starczy na 20 kolejek, tak jak kazdej naszej ekipie przez 45 minut z meczu...

ISS

Data: 2009-05-05 16:11:20
Autor: Andy
Lech-Ruch
"ISS" <iss@aaa.pl> wrote in message news:gtpfi3$2g4n$1news2.ipartners.pl...
[...]

Tak zeby byla jasnosc, bo widze, ze yamma bardzo tworczo zinterpretowal moja wypowiedz. Sladowa jest liczba kibicow, ktorzy sie doszukuja sie spisku w bramce puszczonej przez Kotorowskiego.

Zwolennikow teorii, jakoby Stilic gral pod menadzerow, a nie dla druzyny jest znacznie wiecej.

Data: 2009-05-05 22:23:53
Autor: yamma
Lech-Ruch
Andy wrote:

Zwolennikow teorii, jakoby Stilic gral pod menadzerow, a nie dla
druzyny jest znacznie wiecej.

To dlaczego w meczu z Legią Stilic też nie błyszczał? Przecież tam menadżerów było od groma i ciut ciut.
yamma

Data: 2009-05-05 22:50:14
Autor: Andy
Lech-Ruch
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:gtq7ad$3k6$1inews.gazeta.pl...
Zwolennikow teorii, jakoby Stilic gral pod menadzerow, a nie dla
druzyny jest znacznie wiecej.

To dlaczego w meczu z Legią Stilic też nie błyszczał? Przecież tam menadżerów było od groma i ciut ciut.

Podyskutuj sobie o tym ze zwolennikami tej teorii :).

Data: 2009-05-05 22:20:40
Autor: yamma
Lech-Ruch
ISS wrote:

Andy tak twierdzi, z kolei inaczej zupelnie uwaza chociazby UGI czy
Cavallino, zatem zdania niech beda podzielone, proponuje jednak nadal
wizyte na forum Lecha.

Już ci pisałem, że klubowe fora nie są dla mnie wyroczniami a jesli tam zaglądam, to głównie żeby się pośmiać z głupoty tam piszących.

[...]

Wiesz co? Ja jakoś nie łapię tej twojej nomenklatury. Może najpierw zdefiniuj co rozumiesz pod pojęciem "gwiazdorstwo". Unikanie gry? Twierdzisz, że Stilic w meczu z Legią też unikał gry? A czytałeś przed tamtym meczem ilu wysłanników z zachodnich klubów zabukowało bilety? Skoro wraz z kolegami po szalu w tak mistrzowski sposób rozszyfrowaliście perfidię Stilica, to może mi wytłumaczysz dlaczego w meczu z Legią Stilic był również mało widoczny, skoro to był najlepszy moment żeby się pokazać? Bo widzisz, ja mam taką teorię, że przylepił się do niego Borysiuk i po prostu wyłączył go z gry.

[...]

Jeśli mam być szczery, to za tyle ambicji i zaangażowania ile pokazali w meczach pucharowych, to ich zarobki, to jest wstyd dla naszej piłki. Wierz mi, to nie są żadne pieniądze.

Defensywa posypala sie przez kontuzje, co ma do tego taktyka kolego?

Chyba żartujesz. Taktyka gry na full przez 90 minut w każdym meczu wcześniej czy później zostanie okupiona kontuzjami. Lech przynajmniej w ostatnich 7 (plus 3 spotkania w PP) meczach był zmuszony do gry przez cały mecz na pełnych obrotach, bo gonił wynik aż do samego końca. To nie sa roboty, to MUSI się odbić na zdrowiu.

Zabojcza dla kondycji? lol? Czyzby taktyka Mr.Urbana byla zlotem,
skoro Legia przewodzi teraz w lidze, tylko w jakim stylu to osiaga to
zal pisac ?

Bosz... A ten znowu o Urbanie. Co mnie obchodzi Urban? Masz jakieś kompleksy na jego punkcie?

Stilic tez nagle stracil kondycje? Bo pare postow
wczesniej uwazales, ze jest juz "swietnie pilnowany", zdecyduj sie
prosze na wersje, ktora kultywujesz....

Weż może jeszcze raz uważnie przeczytaj to co napisałem o Stilicu. Ja twierdzę, że formy nie stracił o czym świadczą bardzo precyzyjne i groźne stałe fragmenty gry w jego wykonaniu. Tylko tyle.

[...]

Tutaj się z tobą zgodzę. Jak już pisałem, Smuda przyjął taktykę pt. "brak nam jakości, to idziemy w ilość". Przyniosło to efekty w postaci 1/16 PUEFA ale widać jak na dłoni, że jest duże ryzyko, że Lech zapłaci za to MP a kto wie, czy nawet nie miejscem pucharowym. Ja osobiście uważam, że taka taktyka jest zgubna, że zespół powinien dochodzić do sukcesów dzieki indywidualnym umiejętnościom piłkarzy a nie dzieki bieganiu jak kot z pęcherzem przez 90 minut w tą i z powrotem.

[...]

Weź już przestań z tym Urbanem, bo ani to nie jest mój idol ani ten wątek nie jest o nim. Jeśli twoim zamiarem jest mi dogryźć, to z Urbanem trafiłeś jak kulą w płot.
yamma

Data: 2009-05-05 22:53:13
Autor: ISS
Lech-Ruch
Już ci pisałem, że klubowe fora nie są dla mnie wyroczniami a jesli tam zaglądam, to głównie żeby się pośmiać z głupoty tam piszących.
-- -- -- -

Smiej sie, na zdrowie, wazne abys nie zabieral tam dyskusji, bo najwyrazniej tutaj (z tego co czytam w innych watkach) jestes juz zdrowo spalony swoimi zlotymi myslami.
Poza tym skoro mowiac wprost nie chce Ci sie z lenistwa spojrzec w konkretne zrodlo - nie wypisuj prosze na przyszlosc farmazonow, Andy tez Ci cos napisal obok.... fantastyki bynajmniej nie naukowej ciag dalszy?

-- -- -- -

[...]

gwiazdorstwo - pokazywanie czym to beze mnie jest reszta ekipy, zachowywanie sie jak snob z innej polki, proba wskazania swojej wartosci poprzez celowe spuszczanie z tonu mimo realnych duzych umiejetnosci, klasyczna palma na lbie, jak ulal pasuje ostatnio do zachowan Stilic'a.

Tonacy brzytwy sie chwyta? Ostatnio twierdziles swiecie przekonany, ze Stilic jest pilnowany od kilku (nastu) meczow, jezeli ogladales mecz z Legia to chyba widziales nie tyle Borysiuka, ile same poczynania Stilica, ktoremu po prostu nie chcialo sie grac. A skoro jeden calkowicie olewa rzemioslo - czy ten co go pilnuje ma rece i nogi pelne roboty? :) Borysiuk co najwyzej dostosowal sie poziomem do tamtego "wystepu" poznanskiego napastnika. Tylko nie pisz w nastepnym poscie jak to ciezko Borysiuk "pracowal" :)  Nie musial.

-- -- -

[...]

Absolutnie nie zartuje, caly czas mam za to wrazenie, ze to Ty sobie robisz jaja albo w niewprawdopodobny sposob nadal probujesz mydlic oczy. To czemu w innych postach piszesz o "fuksie", o "nieudacznikach"? Sa fuksiarzami i nieudacznikami bo Smuda zadal im taktyke biegania 90 minut a nie obijania sie przez 45 minut?

-- -- -

Bosz... A ten znowu o Urbanie. Co mnie obchodzi Urban? Masz jakieś kompleksy na jego punkcie?
-- --

Nie uciekaj z odpowiedzia, dalem Ci jasne porownanie - znowu nie masz arguemntow to sie chociaz do tego przyznaj

-- -- -
Weź już przestań z tym Urbanem, bo ani to nie jest mój idol ani ten wątek nie jest o nim. Jeśli twoim zamiarem jest mi dogryźć, to z Urbanem trafiłeś jak kulą w płot.
-- -- -

watpie, piszesz o taktyce Smudy to daje Ci kontrargument w postaci taktyki Urbana. proste.

ISS

Data: 2009-05-07 16:23:11
Autor: yamma
Lech-Ruch
ISS wrote:

[...]

Taaa. Tylko jakoś tak się dziwnie złożyło, że jak Borysiuk zszedł, to Stilic jakoś dziwnie nabrał ochoty do gry. To pewnie była zmowa Stilica z Borysiukiem. Wiesz, żeby Borysiuk nabił sobie punkty u obserwatorów na trybunach.

[...]

Są nieudacznikami, bo nie potrafią dokładnie dośrodkować czy strzelić z czystej pozycji inaczej niż prosto w bramkarza. Nie różnią się tym zbytnio od setki innych ligowych kopaczy.

[...]

To nie jest żaden kontrargument, bo taktyka Urbana nie istnieje. Ja przynajmniej w obecnej grze Legii nie widzę śladów taktyki. A może ty mi opiszesz na czym polega taktyka Urbana, to postaram się ustosunkować. Jeśli chcesz się ponapinać na Legię, to znajdź sobie innych rozmówców.
yamma

Data: 2009-05-07 19:11:33
Autor: ISS
Lech-Ruch

[...]

jak juz m.in. Cavallino okreslil - takie cuda mozesz opowiadac jedynie Ty :) Chyba faktycznie byles na innej Legii i Lechu ;)

-- --

Są nieudacznikami, bo nie potrafią dokładnie dośrodkować czy strzelić z czystej pozycji inaczej niż prosto w bramkarza. Nie różnią się tym zbytnio od setki innych ligowych kopaczy.
-- --

przywaliles :) ...jak zawsze... :/  ile razy mamy Ci wszyscy tlumaczyc, ze Pucharu UEFA nie osiaga sie zgraja nieudacznikow. Rasowych kelnerow to szukaj w srodku i dole tabeli, po prostu Lechowi, jak i innym czolowym ekipom - brakuje juz tchu aby utrzymac poziom z jesieni. A ze Stilic robi co moze, aby napsuc krwi w tej ekipie - to juz znana nam historia.

-- --

[...]

Dokladnie tak jak mowisz - Urbana taktyka jest niewidoczna - na tym polega najwyrazniej jego praca i na tym wlasnie polegal moj kontrargument, Smuda taktyke mial i ja sukcesywnie i z powodzeniem wdrazal, Urban taktyke ma taka, ze potrafi jedynie oslabic kibicow Legii.
Na Legie sie nie napinam, wkurza mnie jedynie bezczelna postawa do-niedawna poznanskiego snajpera i do tego - jak widac - slabego aktora.
A rozmowcow na tej grupie mowiacych z sensem jest sporo, zatem nie musze kontynuowac tej bezcelowej debaty, na zakonczenie pozostaje tylko konkluzja, ze Ty masz swoja wersje, z ktorej smieja sie tu wszyscy. Nie moj zatem problem.

Pozdrawiam i pozostaje mimo wszystko bez urazy

ISS

Data: 2009-05-07 22:25:38
Autor: yamma
Lech-Ruch
ISS wrote:

[...]

Chłopie! Od kilku postów staram ci się wytłumaczyć, że Lech zaszedł tak wysoko nie dzięki jakimś galaktycznym umiejętnościom piłkarzy tylko dzięki taktyce Smudy, polegającej na bardzo aktywnej grze całego zespołu. A zwłaszcza dzięki bardzo wysokiej i ofensywnej grze linii obrony. Franz wyszedł z założenia, że jeśli zespół będzie miał 30 sytuacji bramkowych w meczu, to nawet dysponując miernymi grajkami te 3-4 bramki strzeli. Problem polega na tym, że jest to taktyka zabójcza dla kondycji i w efekcie bardzo kontuzjogenna. Nie sądzę aby Smuda o tym nie wiedział, pewnie liczył na swojego wrodzonego farta. Liczył pewnie też, że Lech na początku wiosny odskoczy czołówce wystarczająco aby jakoś docipieć do końca sezonu. Jak widać, przeliczył się. Może gdyby mu się Rengifo nie posypał, to Lech by utrzymał przewagę.
yamma

Data: 2009-05-07 23:40:01
Autor: ISS
Lech-Ruch
[...]

Chlopie, jaka jest i byla taktyka Smudy to doskonale wiem, od kilkunastu postow za to wygadujesz glupoty na temat poziomu beznadzieji w umiejetnosciach pilkarzy Lecha i mam nadzieje ,ze wreszcie po ciezkich bojach zauwazyles, ze nie tylko ja Ci usiluje wytlumaczyc, ze to tylko Twoje urojenia ze swiata rownoleglego, w ktorym najwyrazniej bytujesz. Pojmij to wreszcie! :)  Prosze!

ISS

Data: 2009-05-06 09:27:30
Autor: Cavallino
Lech-Ruch
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Zapomniałeś tylko dodać że to była reakcja na wieść o kontuzji Brożka i rundzie z głowy.
Kiedy to się okazało nieprawdą, to i powyższe spekulacje z miejsca wzięły w łeb i wszystko zostało po staremu.

Dlaczego nie czepiacie się tak Murawskiego, który jest kompletnie bez formy i przez 90 minut kopie się po czole

Bo przez te 90 minut wypruwa sobie flaki a nie demonstracyjnie olewa klub, kolegów i kibiców.
Jeśli nie widzisz różnicy w postawach to ...... tak możesz bredzić tylko Ty.

Data: 2009-05-04 11:13:22
Autor: Mark
Lech-Ruch
Dnia Mon, 4 May 2009 09:10:13 +0200, yamma napisał(a):

Pod względem umiejętności i talentu Chinyama jest IMO drugim po Brożku napastnikiem w naszej lidze.

Poprawka. "moglby byc", a nie jest. Marnuje dwa razy wiecej dwa razy
lepszych sytuacji, niz Brozek w najgorszych swoich czasach nieskutecznosci.
Dalej bede sie upieral, ze Lewandowski to wiekszy potencjal, zwlaszcza
wziawszy pod uwage jego wiek i to iz to jego pierwszy sezon w ekstraklasie.

LOL! "Obraził"! Weź już przestań mnie rozśmieszać. Chłopak po prostu zaczął być lepiej pilnowany przez przeciwników.

Jasne jasne. ogladales Barca - Real? Popatrz na Messiego - oto co potrafi
dobrze pilnowany zawodnik _ktoremu_sie_chce_.
Dobrym kryciem mozesz wytlumaczyc jeden mecz, a nie cala runde.

--
Mark

Data: 2009-05-04 14:31:56
Autor: maciej
Lech-Ruch
Mark napisał:

Jasne jasne. ogladales Barca - Real? Popatrz na Messiego - oto co potrafi
dobrze pilnowany zawodnik _ktoremu_sie_chce_.

O kurwa, leże i ryczę :)
Tłumaczenie poziomu gry większosci piłkarzy w sposób "popatrz, a ten kosmita z Bracelony potrafi" jest zajebiste :)

100 m też potrafisz przebiec w 9.7? Nie potrafisz? No nie tlumacz się głupio, popatrz co potrafi zawodnik Bold, któremu się chce.

Data: 2009-05-04 14:53:29
Autor: Mane
Lech-Ruch
maciej pisze:

Jasne jasne. ogladales Barca - Real? Popatrz na Messiego - oto co potrafi
dobrze pilnowany zawodnik _ktoremu_sie_chce_.

Dobre u nas w druzynach 7-16 90% zawodnikow nie potrafi kopniac z okolo 20 metro, jak oglada ligi zachodnie to niepilnowany zawodnik na 20 metrze albo robia akcje bramkowa albo strzela do siatki. Ale co z tego wynika, nic. Moze poza tym ze oni to chyba uprawiaja inna dyscypline sportowa.

Data: 2009-05-04 15:29:34
Autor: Mark
Lech-Ruch
Dnia Mon, 4 May 2009 14:31:56 +0200, maciej napisał(a):

[...]

Sranie w banie na dywanie takie gadki. Madry czlowiek znajdzie analogie,
glupi sie  czepi szczegolow.
Czy ja porownywalem klase, poziom  obu zawodnikow? Nie. Zademonstrowalem ze
jak sie chce to mozna. A zanim zaczniesz rechotac - obroncy Realu to jakby
tez nie obroncy Ruchu. I roznica miedzy nimi a Messim jest calkiem
proporcjonalna do roznicy miedzy obroncami Ruchu a Stilicem.

--
Mark

Data: 2009-05-04 15:38:39
Autor: maciej
Lech-Ruch
Mark napisał:

Sranie w banie na dywanie takie gadki. Madry czlowiek znajdzie analogie,
glupi sie  czepi szczegolow.

To znajdź tą analogię, a nie jakieś bzdury wypisujesz.

Czy ja porownywalem klase, poziom  obu zawodnikow?

LOL, jeszcze tego by brakowało.

Nie. Zademonstrowalem ze
jak sie chce to mozna.

Znaczy cała tajemnica Messiego to to, że mu się chce? :D

A zanim zaczniesz rechotac - obroncy Realu to jakby
tez nie obroncy Ruchu. I roznica miedzy nimi a Messim jest calkiem
proporcjonalna do roznicy miedzy obroncami Ruchu a Stilicem.

ROTFL. Ty chyba sam meczu Real - Barcelona nie oglądałeś.

Data: 2009-05-04 15:41:59
Autor: Mark
Lech-Ruch
Dnia Mon, 4 May 2009 15:38:39 +0200, maciej napisał(a):

To znajdź tą analogię, a nie jakieś bzdury wypisujesz.

Sorry, ale ze slepym o kolorach gadac mi sie nie chce.

--
Mark

Data: 2009-05-04 20:16:32
Autor: UGI
Lech-Ruch

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości

To znajdź tą analogię, a nie jakieś bzdury wypisujesz.

IMO analogia po części słuszna. Zarowno Stilic w formie jak i Messi w formie, przewyzszaja poziom ligi, w ktorej graja. W przypadku Stilica bylo to doskonale widac w zeszlej rundzie. Ja mam podobne podejrzenia jak Mark, to nie trzech obroncow na plecach jest przyczyna jego poteznej obnizki jakosci gry.

Data: 2009-05-04 21:46:53
Autor: maciej
Lech-Ruch
UGI napisał:

[...]

Aż mi się pisać nie chce...

Stilić to œwietny zawodnik, jak go pierwszy raz zobaczyłem to napisałem tu na grupie, że takiego piłkarza w naszej lidze nie było, jest œwietnym liderem, ma technikę, niezły strzał. Ale... ale nigdy nie będzie goœciem, który sam wygrywa mecze, jest za wolny, nie przeprowadzi rajdu, gdzie minie pół drużyny, nie wypracuje 5-6 sytuacji sobie i drugie tyle kolegom, nawet majšc za przeciwników naszych słabych obrońców.

Messi jest kosmitš, na nieosišgalnej dla wielu szybkoœci popisuje się nieosišgalnš dla większosci technikš, z Realem mógł strzelić sam z 5 bramek, do tego kilka razy rajdami inicjował akcje, po których okazję mieli inni, jest groŸny zarówno stojšc w miejscu i klepišc piłkę z Iniestš i Xavim jak i sam robišc rajd przez pół boiska i wykańczajšc go.

Messi to jest goœć, którego można postawić z przodu i zdużymi szansami, ze coœ sam wykombinuje, Stilic sam nic nei zrobi. Messi sam robi za całš orkiestrę, Stilic jest tylko niezłym elementem całego zerspołu.

Zestawianie jednego z drugim, że Messi coœ może, więc i Stilić może jest w moich oczach trochę kompromitujšce.

Data: 2009-05-04 22:06:30
Autor: UGI
Lech-Ruch

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomoœci

[...]

OK i teraz wroc do tego o czym dyskutowalismy. I tylko do tego bylo potrzebne zastosowane porownanie. Stilic, gdyby tego chcial, z obroncami na plecach spokojnie moglby grac. Zreszta bylo to widac jeszcze jesienia gdy juz bylo wiadomo na co go stac, wtedy nie robilo to na nim wielkiego wrazenia. Obecnie problemem jest dojrzenie go na boisku. Tak duzej obnizki jakosci wynikajacej tylko z pilnowania ja po prostu nie kupuje.

Data: 2009-05-04 22:28:49
Autor: maciej
Lech-Ruch
UGI napisał:

OK i teraz wroc do tego o czym dyskutowalismy.

Ja cię pierd...... Sam wróć. "Stilicowi jakby się chciało to by grał jak chuj wie kto". Gówno, jest w słabszej formie, do tego cały Lech jest w słabszej formie, wiec grajš gorzej. Tyle.

Obecnie problemem jest dojrzenie go na boisku.

Pora na okulary. Jak Lech coœ gra to i Stilica widać (częœć meczu z Legiš, peirwsza połowa z Ruchem), jak nie grajš to i Stilic znika (bo do tego, żeby samemu błyszczeć potrzebuje reszty zespołu).

Tak duzej obnizki jakosci wynikajacej tylko z pilnowania ja po prostu nie kupuje.

Twój problem. Jak nie widzisz różnicy w grze całego LEcha to i sugerowane okulary nie pomogš.

Data: 2009-05-04 22:50:17
Autor: UGI
Lech-Ruch

[...]

Przy czym nikt nie obnizyl lotow w stosunku do poprzedniej rundy tak jak Stilic.

Pora na okulary. Jak Lech coœ gra to i Stilica widać (częœć meczu z Legiš, peirwsza połowa z Ruchem),
jak nie grajš to i Stilic znika (bo do tego, żeby
samemu błyszczeć potrzebuje reszty zespołu).

A moze zeby zespol zaczal grac to potrzebuje Stilica.

Twój problem. Jak nie widzisz różnicy w grze całego LEcha to i sugerowane okulary nie pomogš.

Wez Ty moze najpierw sprawdz kim dla Lecha byl Stilic jesienia i potem napisz cos z sensem.

Data: 2009-05-04 23:16:31
Autor: Andy
Lech-Ruch
"UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote in message news:gtnke8$l53$1inews.gazeta.pl...
[...]

Murawski zaliczyl podobny kryzys. Choc u niego widac ostatnio jakies male symptomy poprawy.
Kilku innych tez gra znacznie slabiej niz jesienia.

Data: 2009-05-06 09:34:46
Autor: Cavallino
Lech-Ruch
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomoœci news:

Pora na okulary. Jak Lech coœ gra to i Stilica widać (częœć meczu z Legiš, peirwsza połowa z Ruchem), jak nie grajš to i Stilic znika (bo do tego, żeby samemu błyszczeć potrzebuje reszty zespołu).

Wszystko prawda, tylko wnioski z przyczynami pomylone.

Data: 2009-05-06 09:34:01
Autor: Cavallino
Lech-Ruch
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomoœci news:

Stilic sam nic nei zrobi. Messi sam robi za całš orkiestrę, Stilic jest tylko niezłym elementem całego zerspołu.

Niestety obecnie też najbardziej destruktywnym.
Wolałbym już grać bez niego, wtedy pan "trener" siłš rzeczy musiałby wymyœlić coœ innego.

Data: 2009-05-06 09:23:22
Autor: Cavallino
Lech-Ruch
Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Akurat do Lewego większych uwag nie mam.
Widać że pozycja jedynego napastnika nie jest dla niego, ale i tak radzi sobie nadspodziewanie dobrze.
Żeby inni trzymali ten poziom nie byłoby problemu.
12 bramek w sezonie w samej lidze dla 20 letniego debiutanta w lidze, to wynik lepiej niż dobry.
Nie pamiętam kiedy ktoś miał podobny pierwszy sezon.

Data: 2009-05-04 19:37:39
Autor: UGI
Lech-Ruch

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

A w którym meczu pucharowym Lech był wyraźnie lepszy od przeciwnika?

Nie, to Ty mi pokaz w ktorym meczu fuksem zdobyl punkty. Na upartego Feyenoord. Fuksa to mialo Deportivo, ze Lech byl tak nieskuteczny. W pozostalych meczach byl rownorzednym rywalem dla lepszych na papierze druzyn.

Taktyka Smudy jest prosta:

Nie to co zawilosci taktyczne reszty ligi.

przejmujemy piłkę i atakujemy CAŁĄ druzyną co powoduje, że przeciwnik cofa się pod własną bramkę i rozpaczliwie broni. Dzieki temu Lech stwarza mnóstwo sytuacji bramkowych w czasie meczu

I dopoki byli w formie to wystarczalo zeby zdobyc fotel lidera Ekstraklasy. Na wiosne to nie Ci sami pilkarze, jakby w nich piorun strzelil, do tego niejasnosci ze Stilicem i atmosfera w druzynie. I Smuda, który sprawia wrazenie, ze nie zalezy mu zbytnio na przedluzeniu kontraktu itp itp. A takie mecze jak z Ruchem to jest wrecz sabotaz.

Data: 2009-05-05 14:15:36
Autor: yamma
Lech-Ruch
UGI wrote:
[...]

Ta nieskuteczność bierze się z mizernych umiejętności piłkarzy Lecha. Mnie osobiście śmieszą takie pojękiwania po meczach, że gdyby drużyna X była bardziej skuteczna, to by wygrała z drużyną Y. W tym własnie jest sęk, że klasę zespołu ocenia się na podstawie jego skuteczności. Właśnie dlatego drużyna X jest chujowa i grzeje doły tabeli, bo jest nieskuteczna. Po drugie przeanalizuj sobie bramki strzelane przez Lecha w pucharach. Przecież część z nich, to prezenty od obrońców a raz nawet bramkarz wskoczył sobie z piłką do bramki. I żeby znowu jakiś zakompleksiony nie wyskoczył, to dodam, że cała nasza liga, to zbiorowisko mizernych grajków (może z 3, 4 wyjątkami). A Lech grał tak głównie dzięki taktyce Smudy, która w skrócie polegała na tym, że jak któryś przejął piłkę, to CAŁA drużyna w ekspresowym tempie podłączała się do akcji ofensywnej wedle zasady "nie mamy jakości, to idźmy w ilość".

[...]

Ale w tym przypadku wystarczy forma fizyczna. Taka taktyka z natury rzeczy powoduje, że ma się mnóstwo sytuacji bramkowych i statystycznie więcej się tych bramek strzela nawet gdy się ma grajków o niewielkich umiejętnościach.

Na wiosne to nie Ci sami pilkarze, jakby w nich piorun
strzelil,

Nie piorun strzelił tylko najzywczajniej w świecie zaczęli kondycyjnie zdychać. Cudów nie ma a fizjologii nie da się oszukać. Taką taktyką można grać 2-3 mecze w rundzie ale nie KAŻDY i to w dodatku jedną i tą samą 11-tką. A te obecne kontuzje, to według ciebie z czego się biorą?
yamma

Data: 2009-05-05 16:43:34
Autor: UGI
Lech-Ruch

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

W tym własnie jest sęk, że klasę zespołu ocenia się na podstawie jego skuteczności.

Wczesniej pisales o fuksie. Prosilem bys go znalazl w tamtych meczach i tego nie zrobiles.

Data: 2009-05-06 09:24:23
Autor: Cavallino
Lech-Ruch
[...]

A w którym był gorszy?
I kiedy to ostatnio nasze zespoły hurtowo toczyły wyrównane boje z klubami o takiej marce?

Lech-Ruch