Lech - Śląsk

Data: 2011-04-01 22:46:56
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:

A i Wołąkiewicz trochę się ośmieszył - czerwień za ciotowaty faul bez piłki na leżącym Sobocie.

BTW: jesteś przekonany że on go kopnął, albo że chociaż chciał?
IMO to była tylko demonstracja dla Soboty co mogłoby go spotkać jak będzie przeginał, gdy trafi na kogoś równie szalonego.
Potwierdziło się po raz kolejny, że Siejewicz bardzo chętnie gwiżdże co się da przeciwko Lechowi i bardzo niechętnie cokolwiek dla Lecha (przypominam zeszłoroczny cyrk z niepodyktowanym karnym z Legią).

Data: 2011-04-01 21:48:30
Autor: PB
Lech - Śląsk
On 1 Kwi, 22:46, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "RedLite" <escribi...@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:

> A i Wołąkiewicz trochę się ośmieszył - czerwień za ciotowaty faul bez
> piłki na leżącym Sobocie.

BTW: jesteś przekonany że on go kopnął, albo że chociaż chciał?
IMO to była tylko demonstracja dla Soboty

w sumie o tyle mniej istotne, że taka demonstracja też podpada pod
niesportowe zachowanie, a Wołąkiewicz miał wcześniej żółtko. Tyle, że
pauzować by chyba nie musiał od razu.

Data: 2011-04-02 09:37:43
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff5f3e55-9cbe-4926-9ca4-c8f9c8112309f18g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

w sumie o tyle mniej istotne, że taka demonstracja też podpada pod
niesportowe zachowanie, a Wołąkiewicz miał wcześniej żółtko. Tyle, że

Eeee ta, strata niewielka, nie o to chodzi.
Raczej o skłonności Siejewicza do takich a nie innych decyzji.

Data: 2011-04-02 02:43:50
Autor: PB
Lech - Śląsk
On 2 Kwi, 09:37, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Eeee ta, strata niewielka, nie o to chodzi.
Raczej o sk onno ci Siejewicza do takich a nie innych decyzji.

kartka się należała, można jedynie dyskutować o kolorze.

Data: 2011-04-02 13:00:36
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:ee46ef04-7302-4473-8a75-2acc82fe1886x18g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Nie zrozumiałeś.
Chodzi o to, dlaczego Siejewicz tak chętnie sędziuje przeciwko Lechowi.
Nic więcej w tej sytuacji nie ma znaczenia, ani kolor kartki, ani to że Wołąkiewicz wyleciał, ani to ile będzie pauzował.

Data: 2011-04-02 05:12:30
Autor: PB
Lech - Śląsk
On 2 Kwi, 13:00, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Chodzi o to, dlaczego Siejewicz tak ch tnie s dziuje przeciwko Lechowi.

no ale trudno akurat tę sytuację uznać za sedziowanie przeciw.
Wołąkiewicz zachował sę jak głupek i tyle. Co tu jest złośliwego, że
się sięga po kartonik w tej sytuacji?

Data: 2011-04-03 13:21:31
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c6e3f9d-32f5-4d41-9329-7f197a41d41cd2g2000yqn.googlegroups.com...
On 2 Kwi, 13:00, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Chodzi o to, dlaczego Siejewicz tak ch tnie s dziuje przeciwko Lechowi.

no ale trudno akurat tę sytuację uznać za sedziowanie przeciw.

Nie, no jasne, Kali nic takiego nigdy nie przyzna.

Wołąkiewicz zachował sę jak głupek i tyle. Co tu jest złośliwego, że
się sięga po kartonik w tej sytuacji?

Przypominam że nieslusznie sięgnęło się po czerowny, przedtem niesłusznie odgwizdało się karnego, a jeszcze wcześniej nieodgwizdało się ewidenta z Legią, tylko dlatego że byłby w drugą stronę.
To się składa w spójną całość.

Data: 2011-04-01 23:19:29
Autor: DysoN
Lech - Śląsk
W dniu 2011-04-01 22:46, Cavallino pisze:
[...]

Ty tak na powaznie? Czerwien bardziej ewidentna chyba nie mogla byc. Kopniecie bez pilki!

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-04-01 23:26:34
Autor: Fidelio
Lech - Śląsk
Ty tak na powaznie? Czerwien bardziej ewidentna chyba nie mogla byc. Kopniecie bez pilki!

On się zamierzył tylko. W każdym razie jutro na pewno w Lidze+ się temu przyjrzą dokładnie i się wyjaśni.

Data: 2011-04-02 00:23:10
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:in5fh9$bdc$1inews.gazeta.pl...
[...]

No o to właśnie pytam, czy to kopnięcie było.

Data: 2011-04-02 10:31:52
Autor: Maciej Dobrzanski
Lech - Śląsk
"Cavallino"  wrote in message news:4d965110$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

No o to właśnie pytam, czy to kopnięcie było.

Zamiar czy kopnięcie nie ma znaczenia - oba są traktowane tak samo.

Maciek

Data: 2011-04-02 12:54:09
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:in6mtq$1igl$1newsread.aster.pl...
"Cavallino"  wrote in message news:4d965110$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

No o to właśnie pytam, czy to kopnięcie było.

Zamiar czy kopnięcie nie ma znaczenia - oba są traktowane tak samo.

Tam zamiaru też nie było.

Data: 2011-04-02 05:18:23
Autor: PB
Lech - Śląsk
On 2 Kwi, 12:54, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Tam zamiaru też nie było.

był niesportowy gest, zamarkowanie kopnięcia. Wystarczy na kartkę.

Data: 2011-04-03 13:22:33
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:db33d6d3-0ab1-49a7-b2ea-799b826beac1hd10g2000vbb.googlegroups.com...
On 2 Kwi, 12:54, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Tam zamiaru też nie było.

był niesportowy gest, zamarkowanie kopnięcia. Wystarczy na kartkę.

Jak nie rozumiesz na co odpowiadasz, to tego nie rób, tylko poproś o wyjaśnienie.

Data: 2011-04-02 08:20:59
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Lech - Śląsk
Pewna osoba, czyli DysoN
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Zamiar raczej; kopnięcia nie było.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-01 23:21:14
Autor: Fidelio
Lech - Śląsk
[...]

Powtórek było zbyt mało by to ocenić definitywnie, ale na moje oko Sobota leżąc mógł zahaczyć korkami Wołąkiewicza, albo był tego blisko, na co Wołąkiewicz postraszył rewanżem.

Potwierdziło się po raz kolejny, że Siejewicz bardzo chętnie gwiżdże co się da przeciwko Lechowi i bardzo niechętnie cokolwiek dla Lecha (przypominam zeszłoroczny cyrk z niepodyktowanym karnym z Legią).

Od razu jak zobaczyłem Siejewicza to sobie przypomniałem o tym incydencie myśląc, ciekawe co tym razem Siejewicz wykombinuje, no i proszę, nie zawiodłem się. A on chyba uchodzi za jednegoz lepszych w naszej lidze...

Data: 2011-04-02 00:24:49
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:in5fkb$lbd$1news.onet.pl...
[...]

Mi też tak wyglądało.
Postraszył, a Sobota odegrał teatr, z którego Siejewicz skapliwie skorzystał.

[...]

Zależy w czym lepszych....
Ostatnio mocno obniżył loty, a błędy które robi są po prostu kardynalne.

Data: 2011-04-02 08:36:58
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Lech - Śląsk
Pewna osoba, czyli Cavallino
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Zależy w czym lepszych....
Ostatnio mocno obniżył loty, a błędy które robi są po prostu
kardynalne.

I co kolejkę sędziuje...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-01 23:26:40
Autor: RedLite
Lech - Śląsk
W dniu 2011-04-01 22:46, *Cavallino* napisał:

BTW: jesteś przekonany że on go kopnął, albo że chociaż chciał?

Jestem przekonany, że chciał go kopnąć.

--
*RedLite*

Data: 2011-04-01 23:27:03
Autor: Fidelio
Lech - Śląsk
BTW: jesteś przekonany że on go kopnął, albo że chociaż chciał?

Jestem przekonany, że chciał go kopnąć.

Wątpię, Wołąkiewicz to nie jest jakiś psychol.

Data: 2011-04-02 00:25:56
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "RedLite" <escribir.a@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:in5frq$lhg$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-01 22:46, *Cavallino* napisał:

BTW: jesteś przekonany że on go kopnął, albo że chociaż chciał?

Jestem przekonany, że chciał go kopnąć.

A ja jestem przekonany, że gdyby chciał, to by kopnął.
I nie wyglądało mi na to że tak się stało.
IMO to nawet nie był zamiar, po prostu gest ostrzegający.

Data: 2011-04-01 23:27:10
Autor: Mane
Lech - Śląsk
[...]

Po pierwszym meczu tej kolejki postanowił przebić Borskiego.

Data: 2011-04-02 00:27:10
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:in5fvi$bhm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten też jakieś numery nawywijał?
Bo nie oglądałem OS.....

Data: 2011-04-02 21:34:19
Autor: ..Aldi..Romek..
Lech - Śląsk
?Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d9639c1$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...

A i Wołąkiewicz trochę się ośmieszył - czerwień za ciotowaty faul bez piłki na leżącym Sobocie.

BTW: jesteś przekonany że on go kopnął, albo że chociaż chciał?

weź, proszę...
czerwona jak się patrzy!

Data: 2011-04-03 13:24:35
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:in7tpq$61o$2usenet.news.interia.pl...
[...]

A za co?
Bo raczyłeś nie odpowiedzieć na pytanie, które jest kluczowe.

Data: 2011-04-04 01:15:45
Autor: UGI
Lech - Śląsk
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A za co?
Bo raczyłeś nie odpowiedzieć na pytanie, które jest kluczowe.

Co mówili na to w kontrowersjach?

Data: 2011-04-04 08:56:35
Autor: AJK
Lech - Śląsk
04-04-2011, 03:15, UGI napisał:

A za co?
Bo raczyłeś nie odpowiedzieć na pytanie, które jest kluczowe.

Co mówili na to w kontrowersjach?

Ewidentna bezdyskusyjna czerwień. Nieważne, czy trafił, czy nie trafił,
wylatuje się za sam zamiar. (Może właśnie dlatego takiemu jednemu właśnie zepsuł się komputer i nie
może odpowiedzieć :-))

--
AJK

Data: 2011-04-04 09:45:29
Autor: Cavallino
Lech - Śląsk
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:inb641$77u$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

A za co?
Bo raczyłeś nie odpowiedzieć na pytanie, które jest kluczowe.

Co mówili na to w kontrowersjach?

Zależy kto.
Mila że czerwień się należała, Sobtę bardzo bolało i miał prawo kulać się po ziemi, ale np. Twarowski nabijał się z jego "obiektywizmu" i proponował mu zaśpiewanie w studiu hymnu Śląska z ręką na piersi. ;-)

Lech - Śląsk