Lech Wałęsa (dziadek) już nie pomoże swojej rodz inie na której mściła się Ziobrotura! ;-)

Data: 2018-08-04 05:10:06
Autor: Zenek Kapelinder
Lech Wałęsa (dziadek) już nie pomoże swojej rodz inie na której mściła się Ziobrotura! ;-)
Ostatnio chcial wyzebrac u Kaczynskiego jakies porozumienie. Na bank chcial cos ugrac dla siebie, pewno zeby Ziobro jakies dyspozycje korzystne dla jego rodziny wydal bo Kaczynski poprosi. Przy okazji. Kto to jest Walesa?

Data: 2018-08-04 07:08:59
Autor: Zenek Kapelinder
Lech Wałęsa (dziadek) już nie pomoże swojej rodzinie na której mściła się Ziobrotura! ;-)
Za to ty pizdziak jestes godny wachac szwabskie dupy.

Data: 2018-08-05 07:25:39
Autor: Pajdak
kogut na dopalaczach
ciota "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Za to ty pizdziak jestes godny wachac szwabskie dupy.

Pero vostede é un Zenek e é digno de curar o meu único asno Swabian. Xunto
con u2 e lordzik gústanche facelo en grupos! Vostede é tías desobedientes!
Zenek é o máis estúpido, o próximo é o único, u2 é un tolo completamente.
;-)

cl

Data: 2018-08-04 15:38:51
Autor: Pajdak
Lech Wa³êsa (dziadek) ju¿ nie pomo¿e swojej rodzinie na której m¶ci³a siê Ziobrotura! ;-)
ciota "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:b36f35d8-22aa-4b30-b714-1ac4cc2e187cgooglegroups.com...
[...]

Jasiu, Wa³êsa to jest ktos komu¶ niegodny¶ skarpetek w±chaæ.

http://natemat.pl/245027,wpadka-ryszarda-czarneckiego-europosel-zdjal-buty-i-to-byl-blad

CL'

Data: 2018-08-04 18:47:24
Autor: OloTr
Lech Wa³êsa (dziadek)
U¿ytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Ostatnio chcial wyzebrac u Kaczynskiego jakies porozumienie.
Przy okazji. Kto to jest Walesa?

Zenek
Co ty, w zenka lecisz ?
Przecie¿ sam piszesz ¿e "chcia³ wyzebrac u Kaczynskiego jakies
porozumienie."
czyli wiesz o kogo chodzi.

Data: 2018-08-04 10:41:46
Autor: Zenek Kapelinder
Lech Wałęsa (dziadek)
Nie wiem bo nie wiem albo nie chce wiedziec kto to jest Walesa.

Data: 2018-08-04 20:59:31
Autor: OloTr
Lech Wa³êsa.

Nie wiem bo nie wiem albo nie chce wiedziec kto to jest Walesa.

zenek,
To po jakiego zenka pytasz : kto to jest Wa³êsa ?

Lech Wałęsa (dziadek) już nie pomoże swojej rodz inie na której mściła się Ziobrotura! ;-)