Lech WaĹ‚Ä™sa'‰éšş×üBš&ĘŔąóf¶ú.µ˙š€ą'ś‰íĹ :-)

Data: 2017-03-30 21:16:50
Autor: A. Filip
Lech WaĹ‚Ä™sa'‰éšş×üBš&ĘŔąóf¶ú.µ˙š€ą'ś‰íĹ :-)
http://natemat.pl/204879,lech-walesa-nie-wie-jak-odsunac-pis-od-wladzy-byly-prezydent-szuka-pomyslow-na-facebooku
,,Poszukuję pomysłu" - wbrew pozorom to nie jest anons w gazecie z
ogłoszeniami dla zagubionych przedsiębiorców. W ten sposób Lech Wałęsa
zaczyna swój wpis na Facebooku. Chodzi o sposoby, jak najszybciej i w
sposób pokojowy odsun±ć od władzy PiS. [...]

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przyszło¶ć.

Data: 2017-03-30 12:48:50
Autor: V.L. Pinkley
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
użytkownik A. Filip napisał:
 Chodzi o sposoby, jak najszybciej i w
> sposób pokojowy odsun±ć od władzy PiS. [...]

Zebrać pod stoczni± kilka tysi luda i zorganizować strajk?

Chyba że .... nie ma już stoczni.

Data: 2017-03-30 18:10:10
Autor: Zenek Kapelinder
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
To moze niech odstawieni od cycka zorganizuja strajk. I niech sie pospiesza bo moze sie okazac ze beda strajkowali bo na jednego za malo metrow w celach bedzie.

Data: 2017-03-31 07:27:36
Autor: Dark Ice
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
sowiecki parobek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomo¶ci news:f440af80-0f5d-412f-b90a-a7ffba90893dgooglegroups.com...
To moze niech odstawieni od cycka zorganizuja strajk. I niech sie
pospiesza bo moze sie okazac ze beda strajkowali bo na jednego za malo
metrow w celach bedzie.

O prosze, odezwał się kolejny dyżurny kundel! Czekamy na lorda donalda i u2.
;-)))

CL

Data: 2017-03-31 10:44:31
Autor: Lord Donald
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomoże cie?! :-)
To moze niech odstawieni od cycka zorganizuja strajk. I niech sie pospiesza bo moze sie okazac ze beda strajkowali bo na jednego za malo metrow w celach bedzie.

Nie ma kto ich wieszcza podrzucić motorówk±, niestety Kiszczaka już nie ma.

Data: 2017-03-31 07:28:43
Autor: Dark Ice
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
sowiecki agent "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomo¶ci news:5656b7aa-9141-4417-96e5-a535b2e3e242googlegroups.com...
użytkownik A. Filip napisał:
 Chodzi o sposoby, jak najszybciej i w
> sposób pokojowy odsun±ć od władzy PiS. [...]

Zebrać pod stoczni± kilka tysi luda i zorganizować strajk?

Chyba że .... nie ma już stoczni.

--

O prosze, odezwał się kolejny dyżurny kundel! Co z kas± któr± na ratowanie
stoczni zebrał Rydzyk? ;-)))

CL

Data: 2017-03-31 10:39:00
Autor: Lord Donald
W dniu 30.03.2017 o 21:48, V.L. Pinkley pisze:
użytkownik A. Filip napisał:
 Chodzi o sposoby, jak najszybciej i w
sposób pokojowy odsun±ć od władzy PiS. [...]

Zebrać pod stoczni± kilka tysi luda i zorganizować strajk?

Chyba że .... nie ma już stoczni.

Ups... Rozpierdolili kolesie... A usłużny agent słup jak zwykle dostał kopa i nie dopchał się do zdobytego koryta. Makrela nie przyjmie wysłużonego zdrajcy pod swoje skrzydło, nie zapewni wichtu i medialnej tuby, ma już swoj± wysłużona dziwkę Tuska, któr± przysłała do nas z ramienia sztasi. A usłużny nie ¶wiadomy agencik osioł jak zwykle został zrobiony w osła. Gówno mu z sprzedania naszego kraju skało, kiedy już ¶winie jego folwarczni towarzysze prawie nażarły się do syta. Ale ¶winia to ¶winia nawet nażarta kwiczy za korytem, kiedy osioł to osioł zdechnie z głodu robiony przez innych w osła i osłem nadal pozostanie.

Data: 2017-03-31 17:41:55
Autor: Tomasz Chmielewski
użytkownik A. Filip napisał:
 Chodzi o sposoby, jak najszybciej i w
sposób pokojowy odsun±ć od władzy PiS. [...]

Zebrać pod stoczni± kilka tysi luda i zorganizować strajk?

Chyba że .... nie ma już stoczni.

Ups... Rozpierdolili kolesie...

Niemożliwe. Przecież Rydzyk uzbierał na ratowanie stoczni kilkadziesi±t milionów i j± tym samym uratował.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-31 10:55:07
Autor: Lord Donald
użytkownik A. Filip napisał:
[...]

Nikt nie lubi klech. Ale ty masz z tym psychiczny problem. Nie rozumiem co maj± klechy wspólnego z decyzjami POsrańców pod komendę fryców aby zniszczyć nasze stocznie. To tak jak twierdzić że skoro Owsiak kradnie nabijaj±c kabzę na nieszczę¶ciu dzieci to jest winny temu że dzieci choruj±. Dzieci i tak będ± chorować bez względu czy Owsiak będzie to wykorzystywał i kradł kasę powołuj±c się na ich nieszczę¶cie. Tak samo POsrańcy będ± niszczyć Polskę bez względu czy klechy będ± kradli i wykorzystywali złodziejstwo POsrańców. Po prostu klechy i Owsiaki to złodzieje wykorzystuj± prawo dla złodziei, a POsrańcy to zdrajcy Polski tworz± prawo dla złodziei pod dyktando obcych krajów aby zniszczyć nasz kraj. Owsiaki i klechy s± nie szkodliwi w porównaniu z tymi drugimi, po prostu nie wpłacam na ich konta, a jak ich widzę w telewizji to zmieniam kanał, ale POsrańców nie da się wył±czyć ani zmienić kanału, pozostaje jedynie wyemigrować, ale nie wiem czy życie jako obywatel drugiej kategorii poza własnym krajem jest godnym rozwi±zaniem.

Data: 2017-03-31 17:51:53
Autor: Trefni¶
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :- )
W dniu .03.2017 o 14:49 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

(...)
przekopaniu mierzei wi¶lanej jest szansa na podniesienie się z klęczek! W
Autrali

Co to jest australa, panno polskojęzyczna?

--
Trefni¶

Data: 2017-03-31 18:00:47
Autor: Tomasz Chmielewski
użytkownik A. Filip napisał:
[...]

Ale to ja ukradłem kilkadziesi±t milionów na ratowanie stoczni, czy Rydzyk?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-31 02:46:07
Autor: Zenek Kapelinder
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
To kiedy on ukradl skoro musial wiele lat temu wyjsc z pierdla i dalej dziala? Za kilkadziesiat milionow ladnych pare lat by dostal.

Data: 2017-03-31 05:26:13
Autor: V.L. Pinkley
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Zbiórka była prowadzona na konkretny cel - je¶li pieni±dze nie zostały
na ten cel użyte, powinny zostać zwrócone darczyńcom.

Kto chciał zwrotu ten dostał.

Kto chciał zwrotu kasy wpłaconej na seicento ten nie dostał:)

Jak widzisz jest różnica:)

Data: 2017-03-31 12:08:28
Autor: A. Filip
Lech WaĹ‚Ä™sa'‰éšş×üBš&ĘŔąóf®µ˙ŘC蚀ą'ś‰íĹ :-)
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
To kiedy on ukradl skoro musial wiele lat temu wyjsc z pierdla i dalej
dziala? Za kilkadziesiat milionow ladnych pare lat by dostal.

<ironia> To złodziej pod parasolem ochronnym PO?  Skoro przez 8 lat go
nie skazali/zamknęli? </ironia>

Data: 2017-03-31 14:07:43
Autor: Trefni¶
W dniu .03.2017 o 12:08 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Już proponowałem, niech Chmielewski z kumplami złoży doniesienie do  prokuratury!
:)

--
Trefni¶

Data: 2017-03-31 14:43:14
Autor: A. Filip
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
On 03/31/2017 09:07 PM, Trefni¶ wrote:
[...]

W PiSie wiedz± jak ciemny lud oszukiwać. Miliony "na ratowanie
stoczni" Rydzyka s± niczym przy zdefraudowanych miliardach SKOKów.

A oba wałki w białych rękawiczkach.

Skoro to ma być "przewał PiS" to dlaczego to PO objęła SKOKi gwarancjami
*Bankowego* Funduszu Gwarancyjnego?  Dlaczego to posłowie PO sprawili że
przewały zapłaciły klientom SKOKów banki?  Przecież wkurwienie wyborców
na PiS dałoby PO pewne zwycięstwo w wyborach, nieprawdaż?
*TY* (po¶rednio) oskarżasz fujary z PO o stracenie kolejnej okazji do
powstrzymania zwycięstw wyborczy PiS?

Data: 2017-03-31 17:47:25
Autor: Trefni¶
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :- )
W dniu .03.2017 o 15:23 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 03/31/2017 09:43 PM, A. Filip wrote:

(...)
Opisałe¶ wła¶nie sposób rz±dzenia krajem przez PiS i Kaczyńskiego:  podpalaj±, niszcz±, zdradzaj± Polskę, byle za wszelk± cenę utrzymać się  u władzy.

....a totalna tylko popuszcza w gacie...

--
Trefni¶

Data: 2017-03-31 17:44:48
Autor: Trefni¶
W dniu .03.2017 o 14:33 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

[...]

To jak, składasz doniesienie do prokuratury, czy dalej będziesz jęzorem  mieszał jak gówno w betoniarce?

--
Trefni¶

Data: 2017-03-30 21:37:09
Autor: TrefniĹ›
W dniu .03.2017 o 21:16 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Zaraz odezwie się hejt, ale co mi tam...
Taka moja trefna misja!

Można nie mieć za grosz szacunku do Bolka, ale jedno trzeba mu przyznać.
Miewał w swoim życiu trafne diagnozy...

Teraz też wyraĽnie widać błysk geniuszu:
"Ja już nie pomogę, totalna opozycja to dno i muł - nie widzę szans na  ukrócenie władzy PiS. Może jednak kto¶ co¶..."

--
Trefni¶

Data: 2017-03-31 07:23:13
Autor: Dark Ice
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
sowiecki agent "Trefni¶" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

O prosze, odezwał się już 1-wszy dyżurny kundel!

CL

Data: 2017-03-31 06:00:48
Autor: Budzik
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
Użytkownik Dark Ice ciemny.lud@kupi.to ...

-- O prosze, odezwał się już 1-wszy dyżurny kundel!

Dałby¶ rade nie pisac w sygnaturce?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2017-03-31 07:47:20
Autor: TrefniĹ›
W dniu .03.2017 o 07:23 Dark Ice <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Pozdrowienia od ani.

--
Trefni¶

Data: 2017-03-31 07:28:13
Autor: Dark Ice
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
Sowiecki agent "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Zaraz ruszy sfora kundli by cię wesprzeć w szczytnym dziele utrwalania
władzy PiS ;-)))

CL

Data: 2017-03-31 08:45:46
Autor: Pajdak
Lech Wałęsa nie ma pomysła. Pomożecie?! :-)
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Swego czasu to PiS odwoływał się do E.Gierka uznaj±c jego "pomożecie?" za
dziejowe zawołanie, a samego Gierka za przykład męża stanu. Masz sklerozę?

--
Lepudruk

Lech WaĹ‚Ä™sa'‰éšş×üBš&ĘŔąóf¶ú.µ˙š€ą'ś‰íĹ :-)