Lech Wałęsa ujawnia kto jest jeszcze gorszy od Wiosny Postkomunizmu (jego zdaniem)

Data: 2019-09-29 19:25:57
Autor: A. Filip
Lech Wałęsa ujawnia kto jest jeszcze gorszy od Wiosny Postkomunizmu (jego zdaniem)
https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/przykry-incydent-walesy-pod-kosciolem-byly-prezydent-nie-wytrzymal-aa-sVRy-LqV1-FspQ.html
Dzi¶ w Niedzielę po Mszy ¶więtej o godzinie 9/oo w mojej parafii
zostałem "napadnięty" przez nachalnie rozdaj±cych ulotki PIS
.Wcisniet± ulotkę porwałem i odrzuciłem "ofiarodawcy" ze słowami że ta
orientacja jest bardziej perfidna i szkodliwa od komunistów.-- Lech
Wałęsa (@PresidentWalesa) September 29, 2019

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-30 01:54:17
Autor: Jacek Bialy
Lech Wałęsa ujawnia kto jest jeszcze gorszy od Wiosny Postkomunizmu (jego zdaniem)
Dzi¶ w Niedzielę po Mszy ¶więtej o godzinie 9/oo w mojej parafii

Dziewięć łamane przez dwie literki "o"   (widać, że w  ludowym wojsku uczyli na maszynie pisać :)

JB

Data: 2019-09-30 15:41:52
Autor: Runt
W dniu 2019-09-30 o 10:54, Jacek Bialy pisze:
Dzi¶ w Niedzielę po Mszy ¶więtej o godzinie 9/oo w mojej parafii
Dziewięć łamane przez dwie literki "o"   (widać, że w  ludowym wojsku uczyli na maszynie pisać :)
Prezes nie był ani w wojsku, ani nie umie pisać na maszynie. Nie mam też prawa jazdy i karty bankomatowej.Jego wojenne zawołanie to: "13 grudnia spałem do południa!"

--
Runt

Lech Wałęsa ujawnia kto jest jeszcze gorszy od Wiosny Postkomunizmu (jego zdaniem)