Lech Wałęsa cały sercem popiera rewolucję na Wall Street...

Data: 2011-10-19 00:17:28
Autor: Tzva Adonai
Lech Wałęsa cały sercem popiera rewolucję na Wall Street...
- Banki dostają pieniądze podatników, a nie poczuwają się do
współodpowiedzialności za kryzys. Wie pani, ile bankierzy biorą
pieniędzy? Ludu mój ludu! To zbrodnia. Ludzie z głodu umierają, a oni
nie mają umiaru - mówi w wywiadzie dla "Faktu" Lech Wałęsa.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/l-walesa-to-zbrodnia-ludzie-z-glodu-umieraja,1,4884360,wiadomosc.html

Data: 2011-10-19 22:31:52
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 19 Oct 2011 00:17:28 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

[...]

To ci filozof, a jaki ekonomista!
:-/
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Lech Wałęsa cały sercem popiera rewolucję na Wall Street...