"Lech Wałęsa to moje największe życiowe rozczarowanie"

Data: 2012-03-21 20:54:16
Autor: boukun
"Lech Wałęsa to moje największe życiowe rozczarowanie"
"Lech Wałęsa to moje największe życiowe rozczarowanie" - stwierdził w "Chodzi mi tylko o prawdę", wywiadzie-rzece z Tomaszem Terlikowskim, ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski. W rozmowie z Wirtualną Polską dodaje: - Był fatalnym prezydentem, na własne życzenie przegrał drugą kadencję. Poza tym nie chce się zmierzyć z prawdą historyczną. Jestem zdziwiony, że pozywa do sądu i domaga się pieniędzy od ludzi tak uczciwych i prawych jak Krzysztof Wyszkowski. Nie tędy droga. To wielka słabość Wałęsy, że nie potrafi przyjąć krytyki. To nie jest człowiek, który jest w tej chwili jakimś autorytetem dla mnie i nie ma obowiązku nim być - mówi ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski. Dodaje, że ikoną nie był dla niego również Lech Kaczyński, który stał się "zakładnikiem układu z Ukrainą"
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Lech-Walesa-to-moje-najwieksze-zyciowe-rozczarowanie,wid,14349878,wiadomosc.html

A dla mnie, to Jarosław Kaczyński...

boukun

Data: 2012-03-21 21:13:17
Autor: Przemysław W

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jkdbnb$rpf$1node2.news.atman.pl...
"Lech Wałęsa to moje największe życiowe rozczarowanie"....

Cóż w tym dziwnego, że pezetpeerowca rozczarował Wałęsa?

 Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-21 21:22:30
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jkdcp9$idk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wiesz chociaż, kim był ojciec Komorowskiej?
Wiesz chociaż, kto rządfzi naszym krajem?

Mosz ci babo placek...

boukun

Data: 2012-03-21 21:31:22
Autor: Przemysław W

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jkddc9$tog$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie wiem, a jakie to ma znaczenie?

Wiesz chociaż, kto rządfzi naszym krajem?

wg. ciebie Żydzi.

Przemek

Data: 2012-03-21 21:40:57
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jkddr2$f28$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ano takie, że Polska jest od 1944 roku pod żydowska okupacją, rodem z NKWD...
http://niezalezna.pl/uploads/resize/remote/a7a80941456182086337de3870f50f3d-1000x724.jpg

Wiesz chociaż, kto rządfzi naszym krajem?

wg. ciebie Żydzi.

Przemek

Tylko według ignoranta lub kolaboranta nie...

boukun

Data: 2012-03-23 18:45:35
Autor: pluton
[...]

Czyzby Walesa byl pedalem i pedofilem ?

Nullification

"Lech Wałęsa to moje największe życiowe rozczarowanie"