Lech - Widzew

Data: 2011-02-27 17:57:34
Autor: yamma
Lech - Widzew
Po I połowie. Naprawdę fajny mecz (gdyby jeszcze boisko przypominało boisko). Myślałem, że Widzew zastosuje taktykę Górnika z wcześniejszego spotkania a tu nic podobnego. Gdyby widzewiacy jeszcze mieli w składzie jakiegoś sensownego napastnika, to wynik byłby zupełnie inny niż jest.
yamma

Data: 2011-02-27 09:15:52
Autor: PB
Lech - Widzew
On 27 Lut, 17:57, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Gdyby widzewiacy jeszcze mieli w sk adzie
jakiego sensownego napastnika

a co, Sernas to napastnik bezsensowny?

Data: 2011-02-27 22:04:49
Autor: yamma
Lech - Widzew
PB wrote:
On 27 Lut, 17:57, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Gdyby widzewiacy jeszcze mieli w sk adzie
jakiego sensownego napastnika

a co, Sernas to napastnik bezsensowny?

Mhm. Jak dziesiatki podobnych w naszej lidze. Ot, taki ligowy rzemieslnik co to na 10 uderzen wpadaja 2-3 bramki.
yamma

Data: 2011-02-27 13:31:10
Autor: PB
Lech - Widzew
On 27 Lut, 22:04, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
PB wrote:

> a co, Sernas to napastnik bezsensowny?

Mhm. Jak dziesiatki podobnych w naszej lidze.

dziesiątki innych w naszej lidze nie zdobyły tytułu najlepszego
pilkarza swojego kraju i nie strzeliły gola Casillasowi. Nie
przesadzaj.

Data: 2011-02-28 08:06:38
Autor: yamma
PB wrote:
[...]

W każdym bądź razie wczoraj napastnicy Widzewa, delikatnie mówiąc, nie zachwycili. W kilku sytuacjach Widzew fajnie rozklepał środek i defensywę Lecha ale zabrakło albo dokładnego dogrania albo wykończenia.
yamma

Data: 2011-02-28 12:35:35
Autor: jadryś
Lech - Widzew
  W kilku sytuacjach Widzew fajnie rozklepał środek i
defensywę Lecha ale zabrakło albo dokładnego dogrania albo wykończenia.
yamma

I przychodziło im to niezwykle łatwo. Arboleda po tym blamażu z Bragą jest jakiś przygaszony.

Data: 2011-03-01 14:56:59
Autor: Viking
Lech - Widzew
PB <batoczir@gmail.com> wrote in news:0cbd66d0-f6cb-4824-99b0-
be626c7c852f@n11g2000vbm.googlegroups.com:

dziesiątki innych w naszej lidze nie zdobyły tytułu najlepszego
pilkarza swojego kraju i nie strzeliły gola Casillasowi. Nie
przesadzaj.

bo bycie najlepszym pilkarzem litwy, czy lotwy czy innej estoni to przeciez taka nobilitacja ze czapki z glow :D
i nie od dzis wiadomo ze napastnik bez strzelonej bramki casillasowi to nie napastnik, taka bramka to "must have" w CV :DDD
biedni ci napastnicy co nigdy przeciwko realowi nie zagrali, nikt o nich nie slyszal, kosztuja marne grosze i na nic nie zdadza sie tytuly krola strzelcow w holandi, belgi, szwecji, wloszech nawet czy angli bo przeciez kolo naszego litewskiego supernapastnika stanac nie moga bo nie pokonali casillasa :DDD

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Lech - Widzew