Lech - Wisła

Data: 2013-05-03 18:06:50
Autor: Pablo
Lech - Wisła
Przyznam, że po raz pierwszy jako "wislak" mam mieszane uczucia przed jutrzejszym meczem.
Wisła pudła już nie dogoni, jest co prawda ryzyko załapania się na I ligę, ale po raz pierwszy w takim meczu będę kibicował Lechowi.
Inna sprawa, że nie zdziwiłbym się, gdyby jutro sędziowie to Wiśle pomagali.

Data: 2013-05-03 18:10:55
Autor: Cavallino
Lech - Wisła

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5183e09a$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ja bym był zdziwiony gdyby było inaczej.
I jakoś nie będę w tym widział podchodów ze strony akurat Wisły.

Data: 2013-05-05 00:02:30
Autor: Pablo
Lech - Wisła
W dniu 2013-05-03 18:10, Cavallino pisze:

[...]

No i nasze spiskowe teorię diabli wzięli... przynajmniej do następnej kolejki :)

Data: 2013-05-05 11:49:29
Autor: Cavallino
Lech - Wisła

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

No i nasze spiskowe teorię diabli wzięli... przynajmniej do następnej kolejki :)

Może dzisiaj będzie za to znowu okazja pomóc Legii.....

Data: 2013-05-04 00:05:14
Autor: DysoN
Lech - Wis³a
W dniu pi±tek, 3 maja 2013 18:06:50 UTC+2 u¿ytkownik Pablo napisa³:
Przyznam, ¿e po raz pierwszy jako "wislak" mam mieszane uczucia przed jutrzejszym meczem.

Wis³a pud³a ju¿ nie dogoni, jest co prawda ryzyko za³apania siê na I ligê, ale po raz pierwszy w takim meczu bêdê kibicowa³ Lechowi.

Inna sprawa, ¿e nie zdziwi³bym siê, gdyby jutro sêdziowie to Wi¶le pomagali.

Jaki "wislak"?? Raczej pasuje bardziej "przerzut" tylko nie wiem czy cudzyslowy sa potrzebne. DysoN

Lech - Wisła