Lech - Wisła

Data: 2009-10-18 16:01:08
Autor: Aman
Lech - Wisła

dziś zapowiada się fajny mecz.
mam nadzieje że Wisełka wygra i z planów "lech na majstra" będzie jak co
roku lipa...

dobry mecz wczoraj oglądałem na Canalu bezpośrednio przed relacją z Gliwic.
Potem jak włączyli  Naszych kopaczy to żal dupę ściskał :P
co z tego czy wygra dziś Wisła czy Lech , jak w sierpniu znowu zweryfikuje nas jakaś nadbałtycka potęga , ewentualnie drużyna grjąca na jednej z wakacyjnych wysp.

Aman

Data: 2009-10-18 16:14:42
Autor: Danpe
Lech - Wisła
On Sun, 18 Oct 2009 16:01:08 +0200, "Aman" <amann@gazeta.pl> wrote:

[...]

Dla mnie istotne jest kto zdobywa MP.
Jak masz to w dupie to fajnie, tylko nie kibicuj Wisle :)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-10-18 16:38:34
Autor: Fidelio
Lech - Wisła
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ml8md5debf59tfdc7ce572o22k21g9mi1i4ax.com...
[...]

Czytaj: nie interesuje mnie piłka nożna tylko należę do plemienia Uga Buga, i jak Uga Buga zdobyć totem zwany MP to ja się bardzo cieszyć i nic więcej mnie nie interesować.

Data: 2009-10-18 17:32:58
Autor: Danpe
Lech - Wisła
On Sun, 18 Oct 2009 16:38:34 +0200, "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu>
wrote:

[...]

to po ch.. siedzisz na tej grupie?

Oj Malecki, Malecki... jedyne co ten gosc potrafi to pieprznac prosto
w bramkarza? w takim razie to on nigdy karnego nie strzeli :D

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-10-18 22:16:56
Autor: Fidelio
Lech - Wisła
Czytaj: nie interesuje mnie piłka nożna

to po ch.. siedzisz na tej grupie?

To było o Tobie ale chyba nie zrozumiałeś aluzji. W sumie nie jestem zaskoczony.

Data: 2009-10-18 17:14:33
Autor: aMAN
Lech - Wisła

Dla mnie istotne jest kto zdobywa MP.

a dla mnie w tej chwili to nieistotne. bo mistrzostwo Polski jest warte tyle samo co czekoladowy medal w rozgrywkach miedzyszkolnych :P. Owszem sympatycznie jest jak zespol ktoremu sie kibicuje zostaje mistrzem , tylko w tej chwili nic wiecej z tego nie wynika

Jak masz to w dupie to fajnie, tylko nie kibicuj Wisle :)

nie kibicuje :). mecz oglądam i już widać nasz wspaniały poziom ligowy :). super klej stilica , wspanialy strzal Peszki czy Maleckiego :).Ale spoko nie czepiam sie pzynajmniej jakies akcje maja pod bramka bo Legia nie ma wcale :P

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-10-18 17:56:29
Autor: Cavallino
Lech - Wisła
Użytkownik "aMAN" <AMANN@GAZET.A.PL> napisał w wiadomości news:hbfbd3$qi7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak dla kogo.
To już jest wynik sam w sobie.
Nie tej klasy co wygranie LM, ale lepszy niż nic.

Lech - Wisła