Lech - Wisła odkodowany w C+

Data: 2009-04-05 14:49:40
Autor: @dams
Lech - Wisła odkodowany w C+
gdyby ktoś był zainteresowany to transmisja szlagieru tejże kolejki na C+ odkodowana

http://canalplus.pl/canal/prasa?12378951511456

nie szukałem ale jak sądzę pewnie w publicznej będzie skoro taki ruch z ich strony - ale jak mówię nie szukałem ja tak czy siak mam c+

pzdr

Data: 2009-04-05 15:22:08
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Lech - Wisła odkodowany w C+
Pewna osoba, czyli @dams
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Będzie, w  TVP2.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-04-05 15:26:57
Autor: Mane
Lech - Wisła odkodowany w C+
@dams pisze:
gdyby ktoś był zainteresowany to transmisja szlagieru tejże kolejki na C+ odkodowana

Wiadomo od kilku tygodni, transmisja rowniez w TVP2.

Lech - Wisła odkodowany w C+