Lech - Zaglebie

Data: 2010-10-16 23:50:31
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:11s6nkxtfl47z$.ixup33db33nz$.dlg40tude.net...

No nie rozumiem. Z Lechem wygrana, z Legią wygrana, z Polonią Warszawa
niewiele brakowało (gdyby nie ta czerwień), ale już z Górnikiem Zabrze,
Polonią Bytom czy -- last and least -- Cracovią nie dało się wygrać?

Generalnie w tym sezonie najkrótszy ligowy dowcip zawiera się w słowie
"faworyt", lub "pewniak" dla miłośników bukmacherki. Z dowcipów
dwusłowowych polecam "wielką trójkę".

Cieszy powrót Pawłowskiego, zaskakuje jego wyjście w pierwszym składzie,
jeszcze bardziej zaskakuje forma po bardzo długiej przerwie. Plizga przy
nim odżył, choć dalej gra po japońsku (jako-tako). Fajnie parę razy zagrali
w parze. To mi się właśnie podoba w Pawłowskim, jest świetnym grajkiem
zespołowym. To, co wyczyniał swojego czasu z Micańskim, godne byłoby
sfilmowania i pokazywania wszystkim wątpiącym, że na polskich boiskach
można zobaczyć coś pięknego. Ale fajnie też gra w innych zestawieniach,
świetnie współpracował z Iwańskim (Legia chciała go kupić z nim w
pakiecie), Kędziorą... właściwie każdym, z kim mógł. Pawłowski może być dla
Zagłębia tym, kim był w zeszłym sezonie Micański. Byleby zdrowy był.

Szkoda, że nie strzelił bramki, bo występem zasłużył na taką wisienkę na
torcie swojego powrotu.

Bartczak to jest człowiek-fuks, gra jak patafian, ale niespodziewanie
punktuje. Na boisku było dziś lokalne przedszkole -- Rymaniak, Woźniak,
Dąbrowski. I szczególnie poziomu nie zaniżało. Rymaniak wręcz się
wyróżniał, przywalił w poprzeczkę, wszędzie go było pełno.

Skuteczność strzelecka Zagłębia niestety się nie zmieniła, niewiele
brakowało, by to była kolejna piękna porażka. Z tylu okazji strzelić tylko
jedną bramkę (i to taką "z niczego", mocno fuksiastą)? Niezbyt to dobrze
rokuje. Należy się jednak cieszyć, że sytuacje w ogóle były. Gdyby z
Cracovią była taka gra...

Forma Lecha, w kontekście meczu LE, napawa raczej przerażeniem. Skądinąd
nadmierny optymizm pucharowy, napompowany remisem z Juve i wygraną z Red
Bullem, od początku wydawał mi się przesadzony. Z Juve to faktycznie był
szok i brawa dla Lecha za ten mecz. Red Bull u siebie od początku był
typowany na najprostszy mecz w grupie, ale i tu łatwo mówić, a trudniej
zwyciężyć, więc i tu należą się brawa. Są 4 punkty i niespodziewany lider
tabeli, ale szansa na wyjście z grupy jak była mikroskopijna, tak jest taka
nadal. A lidera spieszmy się kochać, bo kolejny mecz już blisko.

Za Smudy Lech potrafił grać świetnie na obu frontach, teraz w lidze
krajowej ma potężną stratę do czuba

I żadnych widoków na poprawę.
Tej drużynie jest potrzebny potężny wstrząs, obstawiam że Zieliński sam go nie wywoła, widać że już go to przerosło.
I nie wiem czy tym razem wystarczy zamrożenie premii, kozioł ofiarny (typuję Wichniarka) i wizyta Rutkowskiego w Poznaniu.
Boję się że wstrząs musi być daleko większy.

Dziś pół stadionu było puste (mówiłem że tak będzie przy takich cenach biletów), a jak tak dalej pójdzie, to na następne mecze w lidze przyjdzie tyle ile chodziło na II ligę.
Dobrze byłoby zacząć od posunięcia panów z zarządu, którym głowy się zagotowały po mistrzostwie, kto wie czy nie łącznie ze sztabem trenerskim.

Coś zrobić trzeba, na padakę którą Lech odstawia w lidze patrzeć się nie da.
Tak to można przegrać jeden mecz, a Lech identycznie przegrał właśnie czwarty.
I tym razem nie ma wymówki w rodzaju meczu pucharowego trzy dni wcześniej.

Data: 2010-10-17 00:14:54
Autor: tester
Lech - Zaglebie
Dziś pół stadionu było puste (mówiłem że tak będzie przy takich cenach biletów)

Może nie chodzi tylko o ceny? Swoją drogą dziwiło mnie twoje założenie,
że na większym stadionie ceny będą proporcjonalne do wcześniejszych
(tzn. że zmaleją wraz ze wzrostem pojemności - so naive so naive)

PS. OT Od specjalisty od systemów informatycznych (czy jak ich tam zwą)
wymagać chyba można lepszego cięcia cytatów :) (prawie 50 \n\r to chyba jednak
o jedną karetkę za dużo)

Data: 2010-10-17 00:18:41
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
Użytkownik "tester" <tester@test23432.com> napisał w wiadomości news:4cba23de$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
Dziś pół stadionu było puste (mówiłem że tak będzie przy takich cenach biletów)

Może nie chodzi tylko o ceny?

Dzisiaj jeszcze pewnie chodziło tylko o ceny.
Na następne już wiara mogłaby nie przyjść nawet jak ceny obniżą do 10 zł.

PS. OT Od specjalisty od systemów informatycznych (czy jak ich tam zwą)
wymagać chyba można lepszego cięcia cytatów :)

Sorry, coś mi się komp (myszka) przywiesza wywalałem prawie całość cytatu, miał zostać tylko ostatni akapit, ale jak widać nie wywaliłem.

Data: 2010-10-17 00:24:37
Autor: Aman
Lech - Zaglebie
Coś zrobić trzeba, na padakę którą Lech odstawia w lidze patrzeć się nie da.
Tak to można przegrać jeden mecz, a Lech identycznie przegrał właśnie czwarty.

w tej chwili punktowo Lech(zakladajac nawet wygrana z Polonia) stoi gorzej niz Legia , a to raczej powodem do dumy nie jest :) , bo wydawalo  mi sie ze marniej od Legii grac sie nie da - dla mnie zwyciestwo z Widzewem tylko zaszkodzi bo z Korona znowu bedzie w plecy.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-17 00:29:28
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:i9d8n5$arg$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i się pomyliłeś, Legia pokazała zarówno z Lechem, jak i z Widzewem w pierwszej połowie takie serducho do gry, jakiego Lech nie pokazał w lidze od pół roku.
Ja mogę wybaczyć że czasem coś nie wychodzi, gdy widzę że zespół gryzie trawę, ale olewania swoich obowiązków przez 3/4 meczu już nie.

Dzisiaj prawdopodobnie kupiłem ostatnie bilety na Lecha w tym sezonie, nawet jakby znowu były dostępne takie za pół ceny, to i tak szkoda tych 27 zł.

Data: 2010-10-17 00:44:29
Autor: tester
Lech - Zaglebie
No i się pomyliłeś, Legia pokazała zarówno z Lechem, jak i z Widzewem w pierwszej połowie takie serducho do gry, jakiego Lech nie pokazał w lidze od pół roku.

  Tu akurat wydaje mi się opłacił się 1mlneurowy nabytek.

Ja mogę wybaczyć że czasem coś nie wychodzi, gdy widzę że zespół gryzie trawę, ale olewania swoich obowiązków przez 3/4 meczu już nie.

  Nie oglądałem dzisiejszego meczu Lecha, ale jeśli tak to wyglądało to współczucia.
Strasznie dziwna sprawa. Wygląda na to, że niektórzy piłkarze klubu z Poznania
stawiają wszystko na jedną kartę  (promocja w LE).
  Swoją drogą to nawet nie pamiętam by mistrz Polski po 9 kolejkach tak dołował
(choćby nawet tacy jednosezonowcy jak ŁKS czy Polonia... ale kiedy to było???)
Poza tym Lech ma solidne podstawy o których tamte dróżyny mogły by tylko marzyć.

Dzisiaj prawdopodobnie kupiłem ostatnie bilety na Lecha w tym sezonie, nawet jakby znowu były dostępne takie za pół ceny, to i tak szkoda tych 27 zł.

27zł na prostą?

Data: 2010-10-17 00:48:07
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
[...]

Przy dzisiejszym wypełnieniu stadiony, to na cokolwiek, można było sobie pozwiedzać cały (z wyjątkiem IV trybuny na którą nie ma przejść) i wybrać sobie odpowiednie miejsce.
Tzw. miejsca z ograniczoną widocznością (za barierką, murkiem itd).
Jak jest pełny stadion, to to może robić problem, ale jak masz 25 tys krzesełek do wyboru, to nie robi żadnej.
Ale ciiiii, bo jeszcze te miejsca zmienią ceny.

Data: 2010-10-17 11:45:23
Autor: Danpe
Lech - Zaglebie
On Sun, 17 Oct 2010 00:29:28 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Dzisiaj prawdopodobnie kupiłem ostatnie bilety na Lecha w tym sezonie, nawet jakby znowu były dostępne takie za pół ceny, to i tak szkoda tych 27 zł.

Dlatego nie lubie piknikow.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-17 15:04:34
Autor: UGI
Lech - Zaglebie
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dlatego nie lubie piknikow.

A Ty kazdy gowniany produkt firmujesz swoim nazwiskiem? Bo sytuacja Lecha jest dosc specyficzna. Ja nie pamietam kiedy ostatnio polska druzyna miala taka dysproporcje miedzy gra w lidze a pucharami. Chce im sie tylko w pucharach? To niech sie gonia. Ja podobnie mialem z Gornikiem w zeszlym sezonie. Na jesieni chodzilem regularnie, cztery wyjazdy zaliczylem ale tego sie ogladac nie dalo wiec powiedzialem dosc. --

Data: 2010-10-17 17:53:27
Autor: Danpe
Lech - Zaglebie
On Sun, 17 Oct 2010 15:04:34 +0000 (UTC), "UGI "
<ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dlatego nie lubie piknikow.

A Ty kazdy gowniany produkt firmujesz swoim nazwiskiem?

Wziawszy pdo uwage czym do niedawna handlowalem, to chyba mozna
powiedziec, ze tak :D
Czasami nawet do kina ide na gowniany film.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-17 15:26:37
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7dhlb6dnsb0n5gr3jjtfgol6n294koq44s4ax.com...
[...]

I źle robisz, bo to JEDYNY sposób nacisku na leniwy zarząd.
Komplet na każdym meczu mimo katastrofy na boisku tylko wpędziłby ich w jeszcze większe samozadowolenie, czego rezultatem byłaby jeszcze większa bezczyność i jeszcze większy sportowy upadek.

A jak się kasa skończy, to jednak będą widzieć, że tak się dłużej nie da, że trzeba się brać do roboty.

Data: 2010-10-17 15:46:53
Autor: Fidelio
Lech - Zaglebie
[...]

Oczywiście, bo to grupa która zachowuje się jak klient, dostanie produkt niskiej jakości to nie zapłaci.

Natomiast zawsze wierni kibole z natury rzeczy będą tolerować wszystko bo są wierni ;-)

A Cabaj właśnie powiększył swoją unikalną kolekcję kuriozalnie straconych bramek.

Data: 2010-10-17 15:56:29
Autor: yamma
Lech - Zaglebie
Fidelio wrote:

A Cabaj właśnie powiększył swoją unikalną kolekcję kuriozalnie
straconych bramek.

To już mamy: Gąsiński, Buric, Sapela, Cabaj. Hue, hue... A będzie jeszcze grać Pawełek. ;-)
yamma

Data: 2010-10-17 18:08:15
Autor: RedLite
Lech - Zaglebie
W dniu 2010-10-17 15:56, yamma pisze:

 A będzie
jeszcze grać Pawełek. ;-)

Póki co roboty nie ma za wiele, ale jak już broni to pewnie. Ładna parada przy strzale z wolnego.
Za to ten Boukhari to jakiś joke jest.

--
;D

Data: 2010-10-17 19:01:37
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i9f716$ljj$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-17 15:56, yamma pisze:

 A będzie
jeszcze grać Pawełek. ;-)

Póki co roboty nie ma za wiele, ale jak już broni to pewnie.

Ale bramka w części na jego konto, wpuścił po nogą.
Podobny klops jak wczoraj Burica.

Data: 2010-10-17 19:09:39
Autor: RedLite
Lech - Zaglebie
W dniu 2010-10-17 19:01, Cavallino pisze:

Ale bramka w części na jego konto, wpuścił po nogą.
Podobny klops jak wczoraj Burica.

Może trochę faktycznie spóźniona reakcja, ale ani klops ani babol; za mocny strzał, za blisko

Data: 2010-10-17 17:51:59
Autor: Danpe
Lech - Zaglebie
On Sun, 17 Oct 2010 15:26:37 +0200, "Cavallino"
[...]

Szczegolnie jak klub np spada do 2 ligi i ma dlugi.
Popatrz na Cracovie ongis (pomijajac fakt, ze IMO awansowali dzieki
ukladom fryzjerskim), gdyby nie grupa prawdziwych kibicow (jakas grupa
100 bodajze) toby sie dalej pewnie kisili w 3 lidze.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-17 18:02:47
Autor: Fidelio
Lech - Zaglebie
[...]

Gdyby nie Filipiak chyba i jego mamona.

Data: 2010-10-17 19:00:55
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
[...]

Akurat wtedy byłem na każdym meczu, zarówno w I jak i w II lidze, więc tego mi nie możesz zarzucić.

Popatrz na Cracovie ongis (pomijajac fakt, ze IMO awansowali dzieki
ukladom fryzjerskim), gdyby nie grupa prawdziwych kibicow (jakas grupa
100 bodajze) toby sie dalej pewnie kisili w 3 lidze.

Lech też.
Ale teraz sytuacja jest inna i jak się zarząd sam nie bierze do roboty, to trzeba go do tego zmusić.

Data: 2010-10-17 11:49:00
Autor: Aman
Lech - Zaglebie

No i się pomyliłeś, Legia pokazała zarówno z Lechem, jak i z Widzewem w
pierwszej połowie takie serducho do gry, jakiego Lech nie pokazał w lidze od pół roku.

pokazala bo miala pistolet przystawiony do skroni, teraz cisnienie troche zejdzie wiec mozna bedzie znowu dostac w plecy w 2 kolejkach by znowu tafic na przeciwnika hitowego czyli JAgiellonie i cudem wygrac potem mecz z Wisla wiec moze remis sie przytrafi i juz mozna spokojnie myslec o swietach i przegrywaniu w rundzie wiosennej :) .
Z mojego punktu widzenia lepiej bylo miec w plecy Widzew i Korone , ale za to wylecialby wreszcie Jóźwiak , Ostrowski i Miklas oraz Skorża ze swoimi nabytkami.
Natomiast jeśli chodzi o Lecha to można powiedzieć , że leciał w dół tabeli "po cichu" . Gazety nie trąbiły o katastrofie o tym , że trener zaraz wyleci itp , jak to miało miejsce w przypadku Legii. Poza tym zagrali z serduchem ale w meczach z Juve i Red Bullem , a w sumie to wieksza radosc niz wygrac dajmy na to ze Slaskiem Wroclaw :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-17 13:28:53
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:i9egqc$omf$1inews.gazeta.pl...

No i się pomyliłeś, Legia pokazała zarówno z Lechem, jak i z Widzewem w
pierwszej połowie takie serducho do gry, jakiego Lech nie pokazał w lidze od pół roku.

pokazala bo miala pistolet przystawiony do skroni,

A Lech to niby wczoraj nie miał?
Przecież właśnie przegrali majstra w 2011, jeszcze ze dwa takie występy i z pucharami też się mogą pożegnać.
A jak się nie otrząsną do końca rundy, to będą brali udział w zaciętej walce o utrzymanie (LOL).

Z mojego punktu widzenia lepiej bylo miec w plecy Widzew i Korone , ale za to wylecialby wreszcie Jóźwiak , Ostrowski i Miklas oraz Skorża ze swoimi nabytkami.

I co wtedy?
Zielińskiego sobie weźmiecie, czy Smuda na pół etatu Legię poprowadzi? ;-)

Natomiast jeśli chodzi o Lecha to można powiedzieć , że leciał w dół tabeli "po cichu" . Gazety nie trąbiły o katastrofie o tym , że trener zaraz wyleci itp , jak to miało miejsce w przypadku Legii.

Dzięki LE.
Ale w naszej Ekstraklasie Lech gra większy dramat niż Legia i to dużo większy.
I to bez nadziei na poprawę, to że Legia po zgraniu będzie grała lepiej, to wiedział każdy kto choć odrobinę zna się na piłce.
Ale w przypadku Lecha nie bardzo widać z czego ta poprawa miałby wynikać, przecież różne Polonie Bytom nie będą atakować Lecha przez cały mecz i dawać mu szansy na kontrę.

Wnioskuję że trzeba dać szansę na zmianę stanu rzeczu nowemu szkoleniowcowi i najlepiej też zarządowi, którego celem będzie zapełnienie stadionu, a nie napchanie kasy.

Data: 2010-10-17 10:52:38
Autor: CGC
Lech - Zaglebie
Dnia Sat, 16 Oct 2010 23:50:31 +0200, Cavallino napisał(a):

Dziś pół stadionu było puste (mówiłem że tak będzie przy takich cenach biletów), a jak tak dalej pójdzie, to na następne mecze w lidze przyjdzie tyle ile chodziło na II ligę.

Na Zagłębie-Cracovia też przyszło rekordowo mało ludzi, ale tu nie ceny
biletów były winne, ile raczej spodziewane nędzne widowisko. I faktycznie
takie było. Na stronie Zagłębia pojawił się taki prześmieszny news: "Informujemy kibiców Zagłębia Lubin, że jednorazowo zostały obniżone ceny
biletów na mecz Ekstraklasy z Ruchem Chorzów. Ceny biletów do dnia 18.10
zostały zmniejszone do 50 %, a w okresie 18-23.10 do 30 %. Jednocześnie
informujemy, że ceny biletów po meczu z Lechem Poznań, mogą zostać
przywrócone do podstawowych wartości."

ROTFL. A Lechowi się nie dziwię, że chce skonsumować swoją unikalną pozycję. W tym
sezonie ma Mistrza, gra w LE (udanie w dodatku), od dawna bił rekordy
frekwencyjne, a wreszcie ma obiekt pozwalający przekuć to w złotówki. --
CGC

Data: 2010-10-17 11:02:55
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
[...]

Ale to nie powód żeby to co szło dobrze próbować zepsuć.
Skoro jest zainteresowanie i obiekt który pozwala je zwiększyć, to trzeba ten trend pielęgnować i stymulować.
Łaska kibica na pstrym koniu jeździ - wczorajszy mecz dał kolejną odpowiedź, że kibice nie akceptują zawyżonych cen.
Pierwszym była kiepska sprzedaż karnetów, niewiele lepsza niż na trybuny za bramkami w poprzednich rundach.

Teraz do tego dojdzie niechęć do oglądania Lecha grającego w stylu Polonii Bytom, na ostatnim, zimowym, ligowym meczu może być kilka tys ludzi.
Na LE przyjdą, ale na polską ligę - nie sądzę, nawet ci, którzy karnety mają zostaną w domu.

O to chodziło, to jest sposób na przekuwanie w złotówki?
IMO to jest sposób na pozbawianie się tych złotówek, trend odwrócić bardzo łatwo - dokładnie tak samo stało się po poprzednim tytule dla Lecha (aczkolwiek z innych powodów) - po 2 latach na meczu z Siarką było bodajże 400 ludzi.

Data: 2010-10-25 19:02:47
Autor: Cavallino
Lech - Zaglebie
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Moje prognozy były słuszne.
Wichniarek został odsunięty, jutro Rutkowski pojawi się w klubie, pewnie premie też polecą.
Ale tym razem to IMO za mało.

Lech - Zaglebie