Lech - Zaglebie

Data: 2010-10-17 00:20:21
Autor: yamma
Lech - Zaglebie
CGC wrote:

Forma Lecha, w kontekście meczu LE, napawa raczej przerażeniem.
Skądinąd nadmierny optymizm pucharowy, napompowany remisem z Juve i
wygraną z Red Bullem, od początku wydawał mi się przesadzony. Z Juve
to faktycznie był szok i brawa dla Lecha za ten mecz.

Wydaje mi się, że to jest po prostu inna piłka, w której Lech czuje się o wiele lepiej niż w tej naszej ligowej. Polska liga jest bardzo brutalna, więcej jest kopania po kościach niż gry w piłkę. Niestety, powtórzę to po raz kolejny: nasi sędziowie kompletnie nie reagują na taką grę przez co nie tylko dokładają bardzo istotną cegiełkę do tej piłkarskiej degrengolady ale też sami sobie srają w papiery. Jak na boisku jest nędza jak dzisiaj w meczu Śląska z Polonią to im to jeszcze wychodzi ale wystarczy, że zespoły o coś walczą to od razu zaczynają się kompromitujące błędy. Zdaje się, że kolejny trener powędruje na trybuny i będzie to Bartoszek. Jestem bardzo ciekaw jak to się skończy bo już coraz więcej klubów jest ewidentnie krzywdzonych przez panów z gwizdkiem.
yamma

Data: 2010-10-16 23:39:03
Autor: UGI
Lech - Zaglebie
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Wydaje mi się, że to jest po prostu inna piłka, w której Lech czuje się o wiele lepiej niż w tej naszej ligowej. Polska liga jest bardzo brutalna, więcej jest kopania po kościach niż gry w piłkę.

Ale nie rozumiem co bylo brutalnego w grze Zaglebia? To wlasnie obrona Lecha grala ostrzej niz zwykle.

Data: 2010-10-17 11:12:33
Autor: CGC
Lech - Zaglebie
Dnia Sat, 16 Oct 2010 23:39:03 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

[...]

Exactly. Zobaczcie statystyki źółtych kartek, 3:0 dla Lecha, Horvath zszedł
zakrwawiony z boiska i już nań nie wrócił po walnięciu z łokcia, wprawdzie
rozgrzeszonym przez łaskawych komentatorów, ale jak ktoś widzi, że ma piłkę
za kołnierz i wali tam na ślepo z łokcia, to dla mnie jest co najmniej
faul, jeśli nie kartka. --
CGC

Data: 2010-10-17 00:33:25
Autor: tester
Lech - Zaglebie
Wydaje mi się, że to jest po prostu inna piłka, w której Lech czuje się o wiele lepiej niż w tej naszej ligowej. Polska liga jest bardzo brutalna, więcej jest kopania po kościach niż gry w piłkę.

W sumie coś w tym jest. Też mam takie wrażenie jak się ogląda mecze
lig zachodnich. I nie chodzi tylko o sędziów. Czasami to wygląda jakby
piłkarze się przenieśli w lata 70te. Ale może się mylę?

Data: 2010-10-17 10:19:02
Autor: maciej
Lech - Zaglebie
tester napisał:

W sumie coś w tym jest. Też mam takie wrażenie jak się ogląda mecze
lig zachodnich. I nie chodzi tylko o sędziów. Czasami to wygląda jakby
piłkarze się przenieśli w lata 70te. Ale może się mylę?

Sporo w tym roboty C+. Jak Mielcarski z Węgrzynem tydzień w  tydzień pieprzą o męskiej grze, reszta im przytakuje, a cała piłkarska liga i sędziowie to oglądają i biorą za wyznaczik trendów i prawdę objawioną to tak wychodzi.
Agresywność tak, ale oni za często faule mylą z agresywnością.

Data: 2010-10-17 02:21:18
Autor: PB
Lech - Zaglebie
On 17 Paź, 00:20, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
CGC wrote:
> [...]

wiele lepiej niż w tej naszej ligowej. Polska liga jest bardzo brutalna,
więcej jest kopania po kościach niż gry w piłkę.

nie. Jest to pozorny obraz. Po prostu w meczach ligi angielskiej czy
włoskiej jest oprócz walki i złosliwych (często) fauli jeszcze sporo
finezji, dobrej techniki użytkowej, niekiedy ładnych sztuczek
technicznych. Zapewnia to jakąś równowagę odbioru meczu. W polskiej
lidze tego drugiego jest na lekarstwo, więc faule widać ze zdwojoną
siłą.

Lech - Zaglebie