Lech, honorowy obywatel Poznania.

Data: 2009-11-19 08:35:54
Autor: Roger Perejro
Lech, honorowy obywatel Poznania.
Lech Wałęsa jest od wczoraj Honorowym Obywatelem Poznania. - Jak wyróżnia mnie Poznań, to już chyba lepiej nie można - dziękował były prezydent.
 Poznań uhonorował Wałęsę za rolę, jaką odegrał w politycznych przemianach w Polsce i Europie. Ale nie tylko: również za to, że był w Poznaniu, kiedy w 1981 r. odsłaniano pomnik Ofiar Czerwca 1956 oraz za wspieranie Poznania na arenie międzynarodowej.
 Kto nie wierzy w cuda, nie jest realistą. Jest pan jedynym człowiekiem, który mówi to, o czym inni boją się pomyśleć - mówił w uroczystej laudacji prof. Waldemar Łazuga. I rzucił anegdotą: - Kuroń powiedział mi kiedyś, że on, Michnik i Geremek nie wierzyli, że za ich życia padnie komunizm. Na szczęście pan tego nie wiedział.

- Po tylu wspaniałych słowach wypadałoby już tylko powiedzieć: ,,amen" i się nie wymądrzać. Ale tak się nie da - skwitował lawinę pochwał Wałęsa. W krótkim wystąpieniu powiedział, że ,,obudzenie narodu" w 1980 r. było zasługą Jana Pawła II.

http://wyborcza.pl/1,75478,7268368,Lech__honorowy_obywatel_Poznania.html

Przemek

Druciare trafi szlag! ;-))

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-19 09:06:36
Autor: Jadrys
Lech, honorowy obywatel Poznania.
Roger Perejro pisze:

Przemek

Druciare trafi szlag! ;-))

Każdego Poznaniaka szlak trafia.. Ten facet kompletnie nic nie zrobił  dla tego miasta.. --

Data: 2009-11-19 01:08:13
Autor: Antenka
On 19 Lis, 09:06, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Roger Perejro pisze:

> Przemek

> Druciare trafi szlag! ;-))

Każdego Poznaniaka szlak trafia.. Ten facet kompletnie nic nie zrobił
dla tego miasta..

"Bolkowi" już wystawiono cenzurkę. Natomiast malewrsant ( sprawa
"Kupca Poznańskiego, oddanie za bezcen parku miejskiego kumplowi
Kulczykowi i wiele innych poznańskich afer z jego udziałem), któremu w
dalszym ciągu grozi 8 lat pozbawienia wolności tylko, że sprytnie
odrzuca piłeczkę, Ryszard Grobelny przyznając "Bolowi" honorowe
obywatelstwo sam się określił. Ta banda za każdy swój haniebny czyn
będzie w przyszłości rozliczona - także Rycho malwersant. Reszta bez
komentarza.

Antenka

Jadrysiu, po co wdajesz się w dyskusję z tym szmatławcem? :- /

Data: 2009-11-19 10:47:08
Autor: brat_olin
Lech, honorowy obywatel Poznania.

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote

[...]

Czy Rychu to z tych Grobelnych od "Bezpiecznej Kasy", czy jak jej tam bylo?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-11-19 01:54:37
Autor: Antenka
On 19 Lis, 10:47, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote

> [...]
> obywatelstwo sam się określił.

Czy Rychu to z tych Grobelnych od "Bezpiecznej Kasy", czy jak jej tam bylo?

Nie, chodzi o prezydenta m. Poznania :-)

Antenka

P.s. Tamten już chyba nie żyje.

Data: 2009-11-19 11:14:24
Autor: brat_olin
> [...]

Czy Rychu to z tych Grobelnych od "Bezpiecznej Kasy", czy jak jej tam bylo?

Nie, chodzi o prezydenta m. Poznania :-)

Wiadom na pewno, ze to nie ta sama rodzina?  Nazwisko Grobelny to w sumie nie Kaczynski czy inny Kowalski.

Kiedys za rzadow Olina znalazlem info, ze w Niemczech jednym z naszych konsuli jest niejaki Oleksy.  Zapytalem na paru listach, czy to rodzina, a ludzie jak to ludzie, w dobrej wierze pisali, ze najprawdopodobniej nie rodzina.  Kilka dni pozniej znalazlem na necie zdjecie tego konsula.  Lysy na glanc, i przy tym kopia p. Jozefa.  Te fenotypy - uciec nie mozna!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-11-19 17:23:51
Autor: Jadrys

Roger Perejro pisze:

[...]

Myślisz że to "nadanie" to tak dla odwrócenia uwagi od istotnych spraw? :-\

Antenka

Jadrysiu, po co wdajesz się w dyskusję z tym szmatławcem? :- /

Antenko, ja tylko staram się mu wyjaśnić oczywistość. :-)

Data: 2009-11-19 09:16:02
Autor: Roger Perejro
Lech, honorowy obywatel Poznania.

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Data: 2009-11-19 17:24:27
Autor: Jadrys
Roger Perejro pisze:
[...]

No faktycznie. Powody są powalające..

Data: 2009-11-19 11:28:05
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he2ua9$66n$2news.onet.pl...
Roger Perejro pisze:
Przemek
Druciare trafi szlag! ;-))
Każdego Poznaniaka szlak trafia.. Ten facet kompletnie nic nie zrobił  dla tego miasta..

Jeżeli coś zrobił dla Polski, to jak mi wiadomo Poznań leży w jej granicach.

--
stevep

Data: 2009-11-19 17:26:29
Autor: Jadrys

Roger Perejro pisze:

[...]

Ciekawe co dobrego zrobił dla Polski. Nawet obiecanych 100 mln. zł nikomu nie wypłacił.

Data: 2009-11-19 08:49:30
Autor: Antenka
On 19 Lis, 17:26, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> [...]

> Jeżeli coś zrobił dla Polski, to jak mi wiadomo Poznań leży w jej granicach.

Ciekawe co dobrego zrobił dla Polski. Nawet obiecanych 100 mln. zł

A nie 200 mln zł ? "Bolek"  głośno myślał, a myślał o swoich kolesiach
okrągłostolowych - nie o Polakach hehehe

Antenka

Data: 2009-11-19 19:07:43
Autor: Jadrys

Roger Perejro pisze:

[...]

Podobno był taki pomysł Wałęsy żeby każdy dorosły Polak dostał 100 mln zł. Oczywiście było to jeszcze przed denominacja złotego.
Jakiś Polski zespół muzyczny nagrał nawet piosenkę której tytuł brzmiał: "Wałęsa oddaj mi moje 100 milionów". :-D

Data: 2009-11-20 06:17:50
Autor: cirrus
Roger Perejro pisze:
[...]

To akurat zasługa, nie daje się za darmo nic darmozjadom.

--
stevep

Data: 2009-11-20 12:21:47
Autor: Jadrys

Roger Perejro pisze:

[...]

Daje (dał) darmozjadom, tylko że wybranym.. I było to raczej więcej niż po 100 mln..

Lech, honorowy obywatel Poznania.