Lech na Wawelu

Data: 2010-05-08 20:27:44
Autor: Eulalia Browarek
Lech na Wawelu
Data: 2010-05-08 20:40:39
Autor: Andrzej Kokakolski
Lech na Wawelu
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
http://demotywatory.pl/1504783/Lech-na-Wawelu

;)

Poziom tego "zartu" odpowiada poziomowi prostactwa i cynizmu jego autora.
I autora tego watku tez.

AK

Data: 2010-05-08 20:47:26
Autor: Eulalia Browarek
Lech na Wawelu

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs4i87$hha$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poczekaj jeszcze z pół roku, bo już wiadomo kto wchodził do kabiny pilotów, z grubsza wiadomo po co, jeszcze tylko niewiadomo konkretnie co powiedział. Ale to się wyjaśni wcześniej czy później no i ekshumacja i przenosiny do niepoświęconej ziemi czekają.

Zennon

Data: 2010-05-08 21:48:09
Autor: Andrzej Kokakolski
Lech na Wawelu
> [...]

powiedział.
Ale to się wyjaśni wcześniej czy później no i ekshumacja i przenosiny do niepoświęconej ziemi czekają.

Od kogo sie tego dowiemy?  Od tych, ktorzy przez kilkadziesiat lat ukrywali i zaprzeczali dokonanej przez siebie zbrodni na tysiacach polskich oficerow?
Moze Pan w wyjasnienia Rosjan uwierzy, bo ja - nie, zwlaszcza, ze od samego
poczatku kreca a po miesiacu nie znany jest ostatecznie czas rozstrzaskania
sie samolotu.

AK

Data: 2010-05-08 23:04:37
Autor: Piotr
Lech na Wawelu
Dnia Sat, 8 May 2010 20:47:26 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

[...]

Zgrubsza wiadomo coś ty za jeden. Czego byś nie powiedział.
Obrazujesz zenuś do czego jesteście zdolni, dla władzy i pieniędzy. Że aż zacytuje Jogiego, tfu!
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-08 23:17:48
Autor: boukun
Lech na Wawelu

[...]

Żartem, to było pochować tam winnego katastrofy i śmierci własnej oraz 95 innych osób...

boukun

Data: 2010-05-08 23:32:43
Autor: Piotr
Lech na Wawelu
Dnia Sat, 8 May 2010 23:17:48 +0200, boukun napisał(a):

Żartem, to było pochować tam winnego katastrofy i śmierci własnej oraz 95 innych osób...

Cioto, cioto? Wydałaś już wyrok ciotuniu? Szybciutko...
Przedcież ty się na niczym nie znasz, ciotuniu. No, może poza mamlaniem się
z niemieckimi pedziami...
Lepiej zademonstruj swoją psychpatię:

Data: 2010-05-08 21:42:33
Autor: Andrzej Kokakolski
Lech na Wawelu
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Cioto, cioto? Wydałaś już wyrok ciotuniu? Szybciutko...
Przedcież ty się na niczym nie znasz, ciotuniu. No, może poza mamlaniem się

Przepraszam bardzo, zapomnial Pan o jednym:  boukun jest doswiadczonym wykladowca... kafelkow.  Sam pisal, ze takowe zainstalowal u swojej mamusi
i u tesciowej.  A jako zaplate pozabieral im krzyze ze scian.
Wot molodiec!

AK

Data: 2010-05-08 23:48:58
Autor: Piotr
Lech na Wawelu
Dnia Sat, 8 May 2010 21:42:33 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

Słuszna uwaga, zapomniałem dopisać jednego słowa - "dobrze". Miało być:
"Przedcież ty się na niczym nie znasz dobrze, ciotuniu."
Piotr
PS. Pozabierał, ale kafelki, które położył utworzyły kilka krzyży na
podłodze u szanownej mamusi... :-)

Data: 2010-05-08 23:36:10
Autor: boukun
Lech na Wawelu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:723vn7vuwamd.qlmhf9ep779m$.dlg40tude.net...
[...]

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

No to ssij, ssij moją pałę...

boukun

Data: 2010-05-08 23:39:04
Autor: Piotr
Lech na Wawelu
Dnia Sat, 8 May 2010 23:36:10 +0200, boukun napisał(a):

[...]

I jeszcze raz, ciotunia pokaże jakie z niej psychopacisko: