Lech o Lechu

Data: 2018-12-05 20:20:44
Autor: Pajdak
Lech o Lechu
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24246240,lech-walesa-kaczynski-to-byla-miernota-wszystkie-jego-pomniki.html#s=BoxOpLink

"Wszystkie pomniki postawione Kaczyńskiemu zostaną zburzone, kiedy prawda
wyjdzie na jaw - powiedział Lech Wałęsa w rozmowie z Onetem. Zapowiedział
też, że on sam nie chce, żeby postawiono mu pomnik."

"Prawda jest taka, że Kaczyński to była miernota i doprowadził do tragedii.
Sam byłem prezydentem, więc wiem, jak to się odbywa. Zawsze, jak są jakieś
problemy z samolotem, to załoga przychodzi do prezydenta, zgłasza problem i
pyta, co robić.

Jak dodał, on będąc prezydentem zostawiał wolną rękę pilotowi, a Lech
Kaczyński "zawsze wtrącał się do rządzenia, więc spowodował, co spowodował".

https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/1285332,My-narod-%e2%80%93-historyczne-slowa-Lecha-Walesy-w-amerykanskim-Kongresie

--
Pajdak

Lech o Lechu