Lech, po karnych, z Superpucharem

Data: 2009-07-25 19:07:24
Autor: Mark
Lech, po karnych, z Superpucharem
No nie - Maleckiego do karnych?:(

Wbrew pozorom, mecz sie ogladalo dobrze. Gdyby *taK* podeszli do Levadii,
jak do Lecha.. jestem spokojny ze sytuacja bylaby inna.
Wnioski - nowe nabytki Wisly prezentuja sie dobrze - choc Kirm slabiej niz w
pierwszym swoim meczu, Alvarez tez przyzwoicie.
Atak, atak, atak, a konkretnie skutecznosc ataku - to obecnie najslabsza
strona Wisly

--
Mark

Data: 2009-07-25 17:12:20
Autor: Przemek Budzyński
Mark <x@op.pl> napisał(a):
No nie - Maleckiego do karnych?:(

a czemu nie? A kto strzelił z karnego Lechii w Krakowie, kiedy nikt się do
piłki nie kwapił?

Ja bym raczej zapytał - czy ten wiślak o zdrobniałym nazwisku kiedyś w ogóle
jakiegoś karnego obronił?

Data: 2009-07-25 19:18:19
Autor: UGI

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ja bym raczej zapytał - czy ten wiślak o zdrobniałym nazwisku kiedyś w ogóle
jakiegoś karnego obronił?

Dziś obronil :)
A w ogole to nie ma co sie czepiac, karne byly wyjatkowo dobrze wykonywane (poza strzalem Brozka, ktory cufalem przeszedl pod Kasprzikiem), a te zepsute natychmiast padaly lupem bramkarzy, a że wiecej zepsuli Wiślacy....

Data: 2009-07-25 17:46:50
Autor: Przemek Budzyński
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Ja bym raczej zapytał - czy ten wiślak o zdrobniałym nazwisku kiedyś w > ogóle

no, w sumie fakt, troszkę przesadziłem :). Ale jednak coś w tym jest, że Wisła
chyba od dość dawna nie wygrała żadnych karnych.

Data: 2009-07-25 19:22:30
Autor: Mark
Dnia Sat, 25 Jul 2009 17:12:20 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

a czemu nie? A kto strzelił z karnego Lechii w Krakowie, kiedy nikt się do
piłki nie kwapił?

Bo Małecki ma ogromny ciąg na bramke, ale celownik rozregulowany
masakrycznie. Co dziś znow udowadniał

Ja bym raczej zapytał - czy ten wiślak o zdrobniałym nazwisku kiedyś w ogóle
jakiegoś karnego obronił?

Szczerze mówiąc, to dzisiaj:) Ale akurat dziś Pawełek rehabilitował się
m.innymi za katastrofalna bramke w Tallinie. Naprawde przyzwoicie gral.
Ogladalem na sport.tvp.pl - bo to byla jedyna mozliwosc ogladniecia tego
meczu.
Swoja droga, to ktos powinien w TVP za to beknac - skoro maja prawa, i
puszczaja *jedynie* w TVP Sport, ktrego nawet wszystkie kablowki nie maja

--
Mark

Data: 2009-07-26 00:14:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:

Swoja droga, to ktos powinien w TVP za to beknac - skoro maja prawa, i
puszczaja *jedynie* w TVP Sport, ktrego nawet wszystkie kablowki nie maja

Był też w tvp info z tego co wiem.
Przynajmniej poznańskim.

Data: 2009-07-25 19:18:09
Autor: yamma
Mark wrote:
No nie - Maleckiego do karnych?:(

Wbrew pozorom, mecz sie ogladalo dobrze. Gdyby *taK* podeszli do
Levadii, jak do Lecha.. jestem spokojny ze sytuacja bylaby inna.

Hm. Jestes pewien? Dokladne dogrania w pole karne mozna bylo policzyc na palcach jednej reki. O jakosci rozgrywania pilki litosciwie nie wspomne. Tak wlasciwie, to jedyne dokladne dogranie, to bylo chyba te, po którym padla wyrównujaca bramka - innych nie pamietam. Wisla praktycznie caly mecz przewazala i nic z tego nie wynikalo. Ze srodowych relacji wynikalo, ze podobnie bylo w Tallinie.
yamma

Data: 2009-07-25 19:36:27
Autor: Mark
Lech, po karnych, z Superpucharem
Dnia Sat, 25 Jul 2009 19:18:09 +0200, yamma napisał(a):

Hm. Jestes pewien?

Tak

Dokladne dogrania w pole karne mozna bylo policzyc na palcach jednej reki.

Zastanawiam sie wiec, ile masz palcow u reki.

O jakosci rozgrywania pilki litosciwie nie wspomne.

No nie rob se jaj. Wiem ze Wisla nie nalezy do twoich ulubionych druzyn, ale
troche obiektywizmu by sie czasem przydalo.
Mecz byl naprawde przyzwoity,  co troche zaskakuje z uwagi iz to
superpuchar. i nie ma co sie czepiac.

--
Mark

Data: 2009-07-25 21:31:47
Autor: yamma
Mark wrote:
Dnia Sat, 25 Jul 2009 19:18:09 +0200, yamma napisał(a):

Dokladne dogrania w pole karne mozna bylo policzyc na
palcach jednej reki.

Zastanawiam sie wiec, ile masz palcow u reki.

A zwróciłeś uwagę na przymiotnik "dokładne"?

O jakosci rozgrywania pilki litosciwie nie wspomne.

No nie rob se jaj. Wiem ze Wisla nie nalezy do twoich ulubionych
druzyn, ale troche obiektywizmu by sie czasem przydalo.

Dlaczego tak sądzisz? Ja lubię dobrą piłkę niezależnie od nazwy klubu. Wisła w ciągu ostatnich kilku lat mocno zjechała z jakością ale w dalszym ciagu uważam ten zespół za najbardziej dojrzały w naszej lidze. Gdybyś poszperał w archiwum grupy, to pewnie znalazłbyś moje posty z poczatku rundy wiosennej, w których chyba jako jeden z nielicznych twierdziłem, że pogłoski o piłkarskiej śmierci Wisły są głęboko przesadzone. W tym sezonie, niestety, możemy obserwować dalszy zjazd, bo odeszło dwóch naprawdę doświadczonych piłkarzy. A tzw. "ogrywanie młodzieży" dobrze brzmi w mediach ale na boisku różnie z tym bywa.

Mecz byl naprawde przyzwoity,  co troche zaskakuje z uwagi iz to
superpuchar. i nie ma co sie czepiac.

Nie oglądałem meczu z Levadią, więc nie mam zamiaru iść w zaparte. Skróty na youtubie pokazują, że kilka akcji jednak Wisła miała i gdyby Ćwielong z Małeckim nie kopali się po czołach, to byłaby już w następnej rundzie. Sorry ale w dzisiejszym meczu ta dwójka też prezentowała poziom co najwyżej środka naszej tabeli. Mnie osobiście trochę rozczarował Lech, liczyłem na lepszą jakość gry tego zespołu - widać, że brakuje im już tego "poweru", który dawał im Smuda.
yamma

Data: 2009-07-25 21:44:25
Autor: Mark
Dnia Sat, 25 Jul 2009 21:31:47 +0200, yamma napisał(a):

 W tym sezonie, niestety, możemy obserwować dalszy zjazd, bo odeszło dwóch naprawdę doświadczonych piłkarzy. A tzw. "ogrywanie młodzieży" dobrze brzmi w mediach ale na boisku różnie z tym bywa.

No to widac ile sie na grze Wisly znasz.
Czy tych dwoch doswiadczonych pilkarzy to Zienczuk i Baszczynski?
Owszem, Baszcza nalezy zalowac. A Zienczukowi zyczyc wszystkiego
najlepszego.
Zieniu mial raptem jeden rewelacyjny sezon, rok temu. A gdy gral na
normalnym poziomie byl co najwyzej zawodnikiem srednim - taki Kosowski go
nakrywal czapka. IMO Kirm juz prezentuje sie lepiej.

--
Mark

Data: 2009-07-25 20:41:13
Autor: Przemek Budzyński
Mark <x@op.pl> napisał(a):
Zieniu mial raptem jeden rewelacyjny sezon, rok temu. A gdy gral na
normalnym poziomie byl co najwyzej zawodnikiem srednim - taki Kosowski go
nakrywal czapka. IMO Kirm juz prezentuje sie lepiej.

prawda jest taka, że powinni tu być obaj. I walczyć ze sobą o miejsce w
zespole. To by im tylko dobrze zrobiło. --

Data: 2009-07-26 00:15:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Mnie osobiście trochę rozczarował Lech, liczyłem na lepszą jakość gry tego zespołu - widać, że brakuje im już tego "poweru", który dawał im Smuda.

Bzdura.
Stilic gra z takim samym powerem jak za Smudy.
Może Zielinskie będzie miał więcej poweru (znaczy jaj) w sadzaniu go na ławce.

Data: 2009-07-26 20:44:13
Autor: CGC
[...]

Jak na pierwszy prawdziwy mecz po dłuższej przerwie Lech zagrał całkiem
niezłe spotkanie. W najbliższy weekend spodziewam się wielu nudniejszych
potyczek, na dużo niższym poziomie. --
CGC

Data: 2009-07-26 20:50:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:

Jak na pierwszy prawdziwy mecz po dłuższej przerwie Lech zagrał całkiem
niezłe spotkanie.

Nieźle było tylko w pierwszej połowie.
Druga - dno totalne.

Data: 2009-07-26 20:58:07
Autor: Mark
Dnia Sun, 26 Jul 2009 20:50:28 +0200, Cavallino napisał(a):

Nieźle było tylko w pierwszej połowie.
Druga - dno totalne.

Przesadzasz. Wez pod uwage ze w lidze znajdziesz wiele slabszych meczy, a
ten akurat na ogol jest traktowany jak sparring a nie powazny mecz (smutne,
ale prawdziwe)

--
Mark

Data: 2009-07-26 22:26:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:xhl2zfqzi872$.dlgsmok.wot...
Dnia Sun, 26 Jul 2009 20:50:28 +0200, Cavallino napisał(a):

Nieźle było tylko w pierwszej połowie.
Druga - dno totalne.

Przesadzasz. Wez pod uwage ze w lidze znajdziesz wiele slabszych meczy,

Eeee tam.
Jeśli Lech miałby w lidze grać jeszcze słabiej niż w drugiej połowie w sobotę, to chyba by mnie szlag trafił.

Data: 2009-07-26 21:12:37
Autor: CGC
[...]

Mówię: jak na pierwszy prawdziwy mecz po dłuższej przerwie, w dodatku mecz
o trofeum niskiej rangi. A nawet ta druga połowa, w porównaniu do choćby
końca poprzedniego sezonu, też nie była aż taka zła. Na pewno nie "dno
totalne". --
CGC

Data: 2009-07-26 22:27:45
Autor: Cavallino
[...]

Widać mam wobec Lecha inne wymagania.
I obawiam się żeby z Norwegami Lech nie zagrał tak jak w tej drugiej połówce w sobotę, bo wtedy o awans może być ciężko.

Data: 2009-07-25 19:18:48
Autor: tees
Mark pisze:

Wbrew pozorom, mecz sie ogladalo dobrze. Gdyby *taK* podeszli do Levadii,
jak do Lecha.. jestem spokojny ze sytuacja bylaby inna.

Mecz fajny. Szkoda faktycznie że nie grali z takim zębem przeciw Estończykom. Ale przynajmniej tym razem wstydu nie było, karne wiadomo - ciężko obwiniać za taką porażkę.

Wnioski - nowe nabytki Wisly prezentuja sie dobrze - choc Kirm slabiej niz w
pierwszym swoim meczu, Alvarez tez przyzwoicie.

Alvarez kilka razy zgubił linię, przez co padła bodajże bramka dla Lecha. Ale faktycznie może być zniego pociecha - oby tylko nie sprawdziły się plotki o jego ciężkim charakterze.

Atak, atak, atak, a konkretnie skutecznosc ataku - to obecnie najslabsza
strona Wisly

Niestety... Brakuje ostatniego "złotego" podania.

pzdrw
tees

Data: 2009-07-25 19:40:20
Autor: Mark
Dnia Sat, 25 Jul 2009 19:18:48 +0200, tees napisał(a):

Alvarez kilka razy zgubił linię, przez co padła bodajże bramka dla Lecha. Ale faktycznie może być zniego pociecha - oby tylko nie sprawdziły się plotki o jego ciężkim charakterze.

Akurat bramki  nie widzialem - udalo mi sie wbic na strone tvp dopiero kolo
15 minuty, wczesniej tylko info iz za wiele polaczen:( A co do gubienia lini - to akurat kladlbym an karb tego ze nie mieli zadnych
szans sie zgrac dotad, przeciez on z nimi nic nie gral jeszcze. Ale
zapowiada sie calkiem niezle. A jak bedzie, to nastepne mecze pokaza.

--
Mark

Data: 2009-07-25 17:48:14
Autor: Przemek Budzyński
Mark <x@op.pl> napisał(a):
A co do gubienia lini - to akurat kladlbym an karb tego ze nie mieli zadnych
szans sie zgrac dotad, przeciez on z nimi nic nie gral jeszcze.

też tak myślę.

Data: 2009-07-25 19:54:15
Autor: tees
Mark pisze:

A co do gubienia lini - to akurat kladlbym an karb tego ze nie mieli zadnych
szans sie zgrac dotad, przeciez on z nimi nic nie gral jeszcze. Ale
zapowiada sie calkiem niezle. A jak bedzie, to nastepne mecze pokaza.

Nie mówię że nie. Ale na chwilę obecną - parę razy stworzył poważne zagrożenie.

pzdrw
tees

Data: 2009-07-26 11:37:04
Autor: Koriat
Lech, po karnych, z Superpucharem
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4fepo$8df$1news.onet.pl...
[...]
Alvarez kilka razy zgubił linię, przez co padła bodajże bramka dla Lecha. Ale faktycznie może być zniego pociecha - oby tylko nie sprawdziły się plotki o jego ciężkim charakterze.
Napisz coś więcej: alkohol, hazard, panienki, czy tak ogólnie nie do grupowego współdziałania?

Atak, atak, atak, a konkretnie skutecznosc ataku - to obecnie najslabsza
strona Wisly

Niestety... Brakuje ostatniego "złotego" podania.
Na to niby jest recepta - tzn. Garguła. Pytanie, kiedy się wyleczy i jak będzie grał po wyleczeniu - tzn. czy nie powtórzy się casus Niedzielana.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-07-26 13:27:57
Autor: tees
Koriat pisze:

Napisz coś więcej: alkohol, hazard, panienki, czy tak ogólnie nie do grupowego współdziałania?

Podobno niesubordynacja, nadmierny indywidualizm i niechęć do grupowego współdziałania. Ale to na razie sprawa do "sprawdzenia".

Na to niby jest recepta - tzn. Garguła. Pytanie, kiedy się wyleczy i jak będzie grał po wyleczeniu - tzn. czy nie powtórzy się casus Niedzielana.

Oby zdążył wrócić zanim nie będzie za późno na cokolwiek :)

pzdrw
tees

Data: 2009-07-25 20:33:27
Autor: maciej
Mark napisal:

Gdyby *taK* podeszli do Levadii,
jak do Lecha.. jestem spokojny ze sytuacja bylaby inna.

Jasne, jasne.
Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle.

Data: 2009-07-25 20:38:03
Autor: Mark
Dnia Sat, 25 Jul 2009 20:33:27 +0200, maciej napisał(a):

Jasne, jasne.
Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle

Co za glupi i nic nei znaczacy frazes.

--
Mark

Data: 2009-07-25 21:25:09
Autor: maciej
Mark napisał:

Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle

Co za glupi i nic nei znaczacy frazes.

Bardzo sensowne zdanie (to górne).

Data: 2009-07-25 20:39:04
Autor: tees
maciej pisze:

Jasne, jasne.
Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle.

Nie widzisz idiotyzmu tego powiedzonka?

pzdrw
tees

Data: 2009-07-25 19:19:12
Autor: Przemek Budzyński
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
maciej pisze:

> Jasne, jasne.
> Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle.

Nie widzisz idiotyzmu tego powiedzonka?

jeśli chodzi o piłkę nożną, on ma minus sześć dioptrii.

Data: 2009-07-26 00:35:22
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

jeśli chodzi o piłkę nożną, on ma minus sześć dioptrii.

A ty dalej nieudolnie próbujesz kąsać... :-)

Data: 2009-07-26 05:25:28
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Przemek Budzyński napisał:

> jeśli chodzi o piłkę nożną, on ma minus sześć dioptrii.

A ty dalej nieudolnie próbujesz kąsać... :-)

kąsać? Pewnych rzeczy porządny pies w zęby nie bierze. --

Data: 2009-07-26 09:44:38
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

kąsać? Pewnych rzeczy porządny pies w zęby nie bierze.

W przekonywaniu, że Valerenga to mocarze byłeś chociaż śmieszny.
W podgryzaniu jesteś tylko tragiczny.

Data: 2009-07-26 11:52:13
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
W przekonywaniu, że Valerenga to mocarze

potrafisz żyć, bezczelnie nie łżąc, czy to taka genetyczna skaza?

Data: 2009-07-26 00:12:57
Autor: Cavallino
Lech, po karnych, z Superpucharem
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:1cqsr1p48egj1$.dlgsmok.wot...
No nie - Maleckiego do karnych?:(

Wbrew pozorom, mecz sie ogladalo dobrze. Gdyby *taK* podeszli do Levadii,

Znaczy ja mam zdanie inne - Wisla zagrala przetragicznie, niestety Lech dokladnie tak samo.

jak do Lecha.. jestem spokojny ze sytuacja bylaby inna.
Wnioski - nowe nabytki Wisly prezentuja sie dobrze - choc Kirm slabiej niz w
pierwszym swoim meczu, Alvarez tez przyzwoicie.

No nie wiem, Kirm nie istnial w ogóle (a nie slabiej), Alvarez nie mial przeciwnika.

Atak, atak, atak, a konkretnie skutecznosc ataku - to obecnie najslabsza
strona Wisly

I nie tylko jej.

Data: 2009-07-26 07:20:19
Autor: Rocco
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

> Atak, atak, atak, a konkretnie skutecznosc ataku - to obecnie najslabsza

I nie tylko jej.

No i co Guru grupy Cavalino - czy to Wisła jest źle przygotowana do sezonu
czy Levedia to dobry zespół?

Data: 2009-07-26 16:33:57
Autor: Cavallino
Użytkownik " Rocco" <ojciec3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

I nie tylko jej.

No i co Guru grupy Cavalino - czy to Wisła jest źle przygotowana do sezonu

To pierwsze, po części również drugie.
Zgodnie zresztą z tym co przez cały czas pisałem.

W sensie - Levadia nie jest na tyle słabym zespołem, żeby Wisła była ją w stanie połknąć w okresie przygotowawczym i bez wysiłku.

Data: 2009-07-26 16:43:06
Autor: Rocco
> [...]

W sensie - Levadia nie jest na tyle słabym zespołem, żeby Wisła była ją w stanie połknąć w okresie przygotowawczym i bez wysiłku.

A Levadia nie była w okresie przygotowawczym?
W "Rzepie" czytałem , że ich prezesa w ogóle nie intersują europejskie puchary

Data: 2009-07-26 16:52:25
Autor: Rocco
 Rocco <ojciec3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a): > Użytkownik " Rocco" <ojciec3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> Zgodnie zresztą z tym co przez cały czas pisałem.
W "Rzepie" czytałem , że ich prezesa w ogóle nie intersują europejskie puchary

 Sorki,nie wiedziałem , że w Estonii obowiązuje system taki jak w Rosji.
Myślałem , że jest taki system jak w Polsce czy Ukrainie - troche to dziwne.
Ale z drugiej strony trudno nazwać zespół w okresie przygotowawczym zespół
który za 2,5 tygogodnia zaczyna lige.

Data: 2009-07-26 19:54:10
Autor: Cavallino
> [...]

Myślałem , że jest taki system jak w Polsce czy Ukrainie - troche to dziwne.

Dziwne to jest to, że my tak nie gramy.
Wtedy mieliśmy duży atut w pucharach.
Bez minusów praktycznie (chyba że dla jakiegoś yeti lubiącego oglądać piłkę na śniegu).

Data: 2009-07-26 18:19:06
Autor: Rocco
> [...]

Wtedy mieliśmy duży atut w pucharach.
Bez minusów praktycznie (chyba że dla jakiegoś yeti lubiącego oglądać piłkę na śniegu).
No i nie mówiłem , że Estończycy to inteligętniejszy naród  od  prawdziwych
Polaków.Oni na początku istnienia swojego kraju grali w systemie taki jak w
Polsce i bodajże od 10 lat zmienili system rozgrywek na taki jak obowiązuje w
Rosji.

Data: 2009-07-26 17:47:20
Autor: Mermi
Cavallino pisze:
W sensie - Levadia nie jest na tyle słabym zespołem, żeby Wisła była ją w stanie połknąć w okresie przygotowawczym i bez wysiłku.

Bez wysiłku zgoda. Ale gdyby estończycy byli również w okresie przygotowawczym, to Wisła by ich pchnęła. Sztab trenerski nie wziął pod uwagę, że mogą trafić na zespół będący w środku sezonu i dlatego dali ciała.

Data: 2009-07-26 19:52:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:h4htqc$vdo$1achot.icm.edu.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Dokładnie tak samo to odbieram.

Data: 2009-07-26 13:25:45
Autor: Etilis
Lech, po karnych, z Superpucharem

Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:h4g01c$e5n$1news.onet.pl...
[...]

Chyba tylko Arboleda gral na swoim wysokim poziomie...
Mecz mial swoje momenty, ale ogolnie nuda...

I jesazcze ten komentator - kto to byl ?
Te teorie o sezonie po ozenku (albo gra dobrze, albo zle )
o lewonoznych pilkarzach przy karnych (udowodnione
naukowo) ULTRANOWOCZESNY stadion w Lubinie :D
Szpaku tez gada bzdury , ale przynajmniej ma glos...

Data: 2009-07-26 16:36:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "Etilis" <etilismusWYTNIJJJ@interia.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie wiem, oglądałem mecz na stadionie.
Który zresztą bardzo mi się podobał - taki wyjazd w odróżnieniu od oglądania na Śląskim kiblu to czysta przyjemność.
Nawet żona stwierdziła, że widoczność jak z balkonu w teatrze - czyli znakomita, nie było problemu z odczytaniem nazwisk na koszulkach piłkarzy, mimo że siedzieliśmy wysoko.
Na Śląskim kłopot można mieć nawet z rozróżniem piłkarzy.

Data: 2009-07-26 20:57:02
Autor: CGC
Dnia Sun, 26 Jul 2009 13:25:45 +0200, Etilis napisał(a):

[...]

No tak, z tym ultranowoczesnym to trochę przesadził. Raz, że stadion
jeszcze w budowie, dwa że nawet docelowo nie będzie mieć jakichś nie
wiadomo jakich bajerów, tylko to, co na świecie wymaga się do grania meczów
pucharowych (poza finałami MŚ, ME, LM itd.) Czyli, na dobrą sprawę, ultranowoczesność wg Szpakowskiego to spełnianie
norm europejskich. Ja bym to słowo jednak rezerwował dla projektów znacznie
wykraczających poza normy. Bo jeśli o Dialog Arenie za 120 mln zł mówi, że
jest ultranowoczesna, to co powie o Polsat Arenie we Wrocku za 853 mln? :-)
Chyba tylko, że zabrakło mu słów. --
CGC

Lech, po karnych, z Superpucharem