Lech, po karnych, z Superpucharem

Data: 2009-07-25 17:12:20
Autor: Przemek Budzyński
Lech, po karnych, z Superpucharem
Mark <x@op.pl> napisał(a):
No nie - Maleckiego do karnych?:(

a czemu nie? A kto strzelił z karnego Lechii w Krakowie, kiedy nikt się do
piłki nie kwapił?

Ja bym raczej zapytał - czy ten wiślak o zdrobniałym nazwisku kiedyś w ogóle
jakiegoś karnego obronił?

Data: 2009-07-25 19:18:19
Autor: UGI

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ja bym raczej zapytał - czy ten wiślak o zdrobniałym nazwisku kiedyś w ogóle
jakiegoś karnego obronił?

Dziś obronil :)
A w ogole to nie ma co sie czepiac, karne byly wyjatkowo dobrze wykonywane (poza strzalem Brozka, ktory cufalem przeszedl pod Kasprzikiem), a te zepsute natychmiast padaly lupem bramkarzy, a że wiecej zepsuli Wiślacy....

Data: 2009-07-25 17:46:50
Autor: Przemek Budzyński
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Ja bym raczej zapytał - czy ten wiślak o zdrobniałym nazwisku kiedyś w > ogóle

no, w sumie fakt, troszkę przesadziłem :). Ale jednak coś w tym jest, że Wisła
chyba od dość dawna nie wygrała żadnych karnych.

Data: 2009-07-25 19:22:30
Autor: Mark
Dnia Sat, 25 Jul 2009 17:12:20 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

a czemu nie? A kto strzelił z karnego Lechii w Krakowie, kiedy nikt się do
piłki nie kwapił?

Bo Małecki ma ogromny ciąg na bramke, ale celownik rozregulowany
masakrycznie. Co dziś znow udowadniał

Ja bym raczej zapytał - czy ten wiślak o zdrobniałym nazwisku kiedyś w ogóle
jakiegoś karnego obronił?

Szczerze mówiąc, to dzisiaj:) Ale akurat dziś Pawełek rehabilitował się
m.innymi za katastrofalna bramke w Tallinie. Naprawde przyzwoicie gral.
Ogladalem na sport.tvp.pl - bo to byla jedyna mozliwosc ogladniecia tego
meczu.
Swoja droga, to ktos powinien w TVP za to beknac - skoro maja prawa, i
puszczaja *jedynie* w TVP Sport, ktrego nawet wszystkie kablowki nie maja

--
Mark

Data: 2009-07-26 00:14:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:

Swoja droga, to ktos powinien w TVP za to beknac - skoro maja prawa, i
puszczaja *jedynie* w TVP Sport, ktrego nawet wszystkie kablowki nie maja

Był też w tvp info z tego co wiem.
Przynajmniej poznańskim.

Lech, po karnych, z Superpucharem