Lech, po karnych, z Superpucharem

Data: 2009-07-25 20:33:27
Autor: maciej
Lech, po karnych, z Superpucharem
Mark napisal:

Gdyby *taK* podeszli do Levadii,
jak do Lecha.. jestem spokojny ze sytuacja bylaby inna.

Jasne, jasne.
Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle.

Data: 2009-07-25 20:38:03
Autor: Mark
Dnia Sat, 25 Jul 2009 20:33:27 +0200, maciej napisał(a):

Jasne, jasne.
Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle

Co za glupi i nic nei znaczacy frazes.

--
Mark

Data: 2009-07-25 21:25:09
Autor: maciej
Mark napisał:

Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle

Co za glupi i nic nei znaczacy frazes.

Bardzo sensowne zdanie (to górne).

Data: 2009-07-25 20:39:04
Autor: tees
maciej pisze:

Jasne, jasne.
Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle.

Nie widzisz idiotyzmu tego powiedzonka?

pzdrw
tees

Data: 2009-07-25 19:19:12
Autor: Przemek Budzyński
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
maciej pisze:

> Jasne, jasne.
> Gra sie tak jak przeciwnik pozwala i tyle.

Nie widzisz idiotyzmu tego powiedzonka?

jeśli chodzi o piłkę nożną, on ma minus sześć dioptrii.

Data: 2009-07-26 00:35:22
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

jeśli chodzi o piłkę nożną, on ma minus sześć dioptrii.

A ty dalej nieudolnie próbujesz kąsać... :-)

Data: 2009-07-26 05:25:28
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Przemek Budzyński napisał:

> jeśli chodzi o piłkę nożną, on ma minus sześć dioptrii.

A ty dalej nieudolnie próbujesz kąsać... :-)

kąsać? Pewnych rzeczy porządny pies w zęby nie bierze. --

Data: 2009-07-26 09:44:38
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

kąsać? Pewnych rzeczy porządny pies w zęby nie bierze.

W przekonywaniu, że Valerenga to mocarze byłeś chociaż śmieszny.
W podgryzaniu jesteś tylko tragiczny.

Data: 2009-07-26 11:52:13
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
W przekonywaniu, że Valerenga to mocarze

potrafisz żyć, bezczelnie nie łżąc, czy to taka genetyczna skaza?

--

Lech, po karnych, z Superpucharem