Lech, po karnych, z Superpucharem

Data: 2009-07-26 00:12:57
Autor: Cavallino
Lech, po karnych, z Superpucharem
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:1cqsr1p48egj1$.dlgsmok.wot...
No nie - Maleckiego do karnych?:(

Wbrew pozorom, mecz sie ogladalo dobrze. Gdyby *taK* podeszli do Levadii,

Znaczy ja mam zdanie inne - Wisla zagrala przetragicznie, niestety Lech dokladnie tak samo.

jak do Lecha.. jestem spokojny ze sytuacja bylaby inna.
Wnioski - nowe nabytki Wisly prezentuja sie dobrze - choc Kirm slabiej niz w
pierwszym swoim meczu, Alvarez tez przyzwoicie.

No nie wiem, Kirm nie istnial w ogóle (a nie slabiej), Alvarez nie mial przeciwnika.

Atak, atak, atak, a konkretnie skutecznosc ataku - to obecnie najslabsza
strona Wisly

I nie tylko jej.

Data: 2009-07-26 07:20:19
Autor: Rocco
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

> Atak, atak, atak, a konkretnie skutecznosc ataku - to obecnie najslabsza

I nie tylko jej.

No i co Guru grupy Cavalino - czy to Wisła jest źle przygotowana do sezonu
czy Levedia to dobry zespół?

Data: 2009-07-26 16:33:57
Autor: Cavallino
Użytkownik " Rocco" <ojciec3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

I nie tylko jej.

No i co Guru grupy Cavalino - czy to Wisła jest źle przygotowana do sezonu

To pierwsze, po części również drugie.
Zgodnie zresztą z tym co przez cały czas pisałem.

W sensie - Levadia nie jest na tyle słabym zespołem, żeby Wisła była ją w stanie połknąć w okresie przygotowawczym i bez wysiłku.

Data: 2009-07-26 16:43:06
Autor: Rocco
> [...]

W sensie - Levadia nie jest na tyle słabym zespołem, żeby Wisła była ją w stanie połknąć w okresie przygotowawczym i bez wysiłku.

A Levadia nie była w okresie przygotowawczym?
W "Rzepie" czytałem , że ich prezesa w ogóle nie intersują europejskie puchary

Data: 2009-07-26 16:52:25
Autor: Rocco
 Rocco <ojciec3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a): > Użytkownik " Rocco" <ojciec3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> Zgodnie zresztą z tym co przez cały czas pisałem.
W "Rzepie" czytałem , że ich prezesa w ogóle nie intersują europejskie puchary

 Sorki,nie wiedziałem , że w Estonii obowiązuje system taki jak w Rosji.
Myślałem , że jest taki system jak w Polsce czy Ukrainie - troche to dziwne.
Ale z drugiej strony trudno nazwać zespół w okresie przygotowawczym zespół
który za 2,5 tygogodnia zaczyna lige.

Data: 2009-07-26 19:54:10
Autor: Cavallino
> [...]

Myślałem , że jest taki system jak w Polsce czy Ukrainie - troche to dziwne.

Dziwne to jest to, że my tak nie gramy.
Wtedy mieliśmy duży atut w pucharach.
Bez minusów praktycznie (chyba że dla jakiegoś yeti lubiącego oglądać piłkę na śniegu).

Data: 2009-07-26 18:19:06
Autor: Rocco
> [...]

Wtedy mieliśmy duży atut w pucharach.
Bez minusów praktycznie (chyba że dla jakiegoś yeti lubiącego oglądać piłkę na śniegu).
No i nie mówiłem , że Estończycy to inteligętniejszy naród  od  prawdziwych
Polaków.Oni na początku istnienia swojego kraju grali w systemie taki jak w
Polsce i bodajże od 10 lat zmienili system rozgrywek na taki jak obowiązuje w
Rosji.

Data: 2009-07-26 17:47:20
Autor: Mermi
Cavallino pisze:
W sensie - Levadia nie jest na tyle słabym zespołem, żeby Wisła była ją w stanie połknąć w okresie przygotowawczym i bez wysiłku.

Bez wysiłku zgoda. Ale gdyby estończycy byli również w okresie przygotowawczym, to Wisła by ich pchnęła. Sztab trenerski nie wziął pod uwagę, że mogą trafić na zespół będący w środku sezonu i dlatego dali ciała.

Data: 2009-07-26 19:52:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:h4htqc$vdo$1achot.icm.edu.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Dokładnie tak samo to odbieram.

Data: 2009-07-26 13:25:45
Autor: Etilis
Lech, po karnych, z Superpucharem

Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:h4g01c$e5n$1news.onet.pl...
[...]

Chyba tylko Arboleda gral na swoim wysokim poziomie...
Mecz mial swoje momenty, ale ogolnie nuda...

I jesazcze ten komentator - kto to byl ?
Te teorie o sezonie po ozenku (albo gra dobrze, albo zle )
o lewonoznych pilkarzach przy karnych (udowodnione
naukowo) ULTRANOWOCZESNY stadion w Lubinie :D
Szpaku tez gada bzdury , ale przynajmniej ma glos...

Data: 2009-07-26 16:36:44
Autor: Cavallino
Użytkownik "Etilis" <etilismusWYTNIJJJ@interia.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie wiem, oglądałem mecz na stadionie.
Który zresztą bardzo mi się podobał - taki wyjazd w odróżnieniu od oglądania na Śląskim kiblu to czysta przyjemność.
Nawet żona stwierdziła, że widoczność jak z balkonu w teatrze - czyli znakomita, nie było problemu z odczytaniem nazwisk na koszulkach piłkarzy, mimo że siedzieliśmy wysoko.
Na Śląskim kłopot można mieć nawet z rozróżniem piłkarzy.

Data: 2009-07-26 20:57:02
Autor: CGC
Dnia Sun, 26 Jul 2009 13:25:45 +0200, Etilis napisał(a):

[...]

No tak, z tym ultranowoczesnym to trochę przesadził. Raz, że stadion
jeszcze w budowie, dwa że nawet docelowo nie będzie mieć jakichś nie
wiadomo jakich bajerów, tylko to, co na świecie wymaga się do grania meczów
pucharowych (poza finałami MŚ, ME, LM itd.) Czyli, na dobrą sprawę, ultranowoczesność wg Szpakowskiego to spełnianie
norm europejskich. Ja bym to słowo jednak rezerwował dla projektów znacznie
wykraczających poza normy. Bo jeśli o Dialog Arenie za 120 mln zł mówi, że
jest ultranowoczesna, to co powie o Polsat Arenie we Wrocku za 853 mln? :-)
Chyba tylko, że zabrakło mu słów. --
CGC

Lech, po karnych, z Superpucharem